Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Veden juonti suurina määrinä on niin huuhaata kuin olla voi”, sanoo professori

Vierailija
30.08.2019 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000006220854.html

Veden juonti suurina määrinä on niin huuhaata kuin olla voi — ihan käsittämätön muoti-ilmiö. Että muka nainen kaunistuisi, kun kittaa koko ajan vettä! Vettä tulisi juoda vain sen verran kuin janottaa. – Urologiaan erikoistunut kirurgi, professori Teuvo Tammela

Naurahdin tälle :D Juuri viimeksi bussissa yhdeksällä kymmenestä teiniprinsessasta oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin teatraalisesti joka pysähdyksellä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vettä hörpitään teatraalisesti?

Ainakin täälläpäin on todella kuuma. Itse saan myös helposti migreenikohtauksen ja minulla on muitakin terveysongelmia, joten todellakin kannan vesipulloa mukanani.

Miksei ap:ta muuten häiritse miesten ja poikien juominen?

Nakataan päätä taaksepäin terhakkaasti ja käännytään niin et mahdollisimman moni näkee. Pullosta ja juomisesta pitää kuulua ääni.

Poikien ja miesten vedenjuonti ei häiritse, koska heistä aika harva kanniskelee vettä mukanaan

Vierailija
62/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täälläpäin on todella kuuma. Itse saan myös helposti migreenikohtauksen ja minulla on muitakin terveysongelmia, joten todellakin kannan vesipulloa mukanani.

Nakataan päätä taaksepäin terhakkaasti ja käännytään niin et mahdollisimman moni näkee. Pullosta ja juomisesta pitää kuulua ääni.

Poikien ja miesten vedenjuonti ei häiritse, koska heistä aika harva kanniskelee vettä mukanaan

Kuka muka juo vettä tuolla tavalla? Sinulla taitaa olla joku mielenterveysongelma. Kyllä moni poika tai mieskin kuljettaa vesipulloa mukanaan ja se on yksinomaan hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no en tiedä muusta, mutta mulla toimii suoli paljon paremmiin kun juon enemmän vettä kuin ennen. En tosin hirveästi kittaa, mutta sellainen litra päivässä ja kuntoilupäivinä puolitoista. Proffat voi sanoa ja tutkia mitä vaan, luotan tämmösessä kyllä enempi omiin tuntemuksiin. Kauneudesta en mitään osaa sanoa.

1-1,5L päivässä onkin ihan ok ja riittävästi. Nykyään kuitenkin moni hörppii 3-4 L mikä on jo oikeasti liikaa. Siihen päälle kaikki muu neste mitä saadaan ravinnosta.

Riippuu ihmisistä. Jotkut tarvitsevat noin paljon vettä terveyssyistä. Jos munuaisissa ei ole vikaa, ei kyseinen määrä ole liikaa.

Vierailija
64/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy haukkua naisia. Menkää muotijankuttajat terapiaan.

Vierailija
65/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oli typerä professori, joka kaiken lisäksi on väärässä. On monia sairauksia, joiden kanssa pitää nauttia enemmän vettä / nestettä.

Näinpä. Mm. migreeni, erilaiset suolistosairaudet, munuaisongelmat jne.

Taitaa olla valelääkäri tuo lääkäri.

Vierailija
66/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa puhutaan juomisesta, eikö pitäisi puhua kusemisesta, pitää kusta kaksi litraa päivässä niin kaikki ok!!!

Vierailija
67/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on varmasti vähiten haitallisin neste, mitä kurkusta voi alas kaataa. Mutta kyllä se silti huuhtoo ravinteita pois kehosta liikaa nautittuna. Vettä juomalla on moni tappanutkin itsensä.

Vierailija
68/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi on varmasti vähiten haitallisin neste, mitä kurkusta voi alas kaataa. Mutta kyllä se silti huuhtoo ravinteita pois kehosta liikaa nautittuna. Vettä juomalla on moni tappanutkin itsensä.

Jos munuaisissa ei ole vikaa, niin suuria saavat sellaiset vesimäärät olla, että henki lähtee.

Vierailija
69/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typeriä kommentteja professorilta...

Vierailija
70/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Kukaan ei edes pysty juomaan noin.

Vierailija
71/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä heti alapeukutetaan, jos joku kertoo tarvitsevansa terveyssyistä enemmän vettä? Onpa täällä tietämätöntä väkeä!

Vierailija
72/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias teiniprinsessa ja minun täytyy juoda päivässä vähintään 2,5 litraa syöpähoitojani seuranneiden munuaisongelmien vuoksi.

Kiitän viisaasta ja valistuneesta aloituksestasi.

Vierailija
73/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on henkisesti sairas. Kuka muka haluaa huomiota JUOMALLA VETTÄ? XD

Vierailija
74/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on trendivesipullo? Täytyypä ostaa sellainen, jotta voisin ärsyttää palstan vesipullohulluja maksimaalisesti.

Vierailija
75/75 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää naisten haukkumista. Mega-nolo lääkäri ja nolo ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan