Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Juuri niin. Olli on miellyttävä ja analyyyttinen henkilö, Katja outo mököttäjä, joka ei saa sanaa suustaan. Jos on mielenterveysongelmainen (=alkaa heti uudessa tilanteessa ahdistaa) , ei ehkä olisi kannattanut ilmoittautua mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen hupiohjelma, jossa itseänsä älykkääksi tituleeraavat laittavat idioottimaisuutensa kaiken kansan tietoon ja oikein hakemusten kautta ovat siihen asemaan itsensä saaneet.[/quotw
Whatever. Tämä "keskustelupalsta" on täysin turha. Ei ole mitään järkeä arvostella, spekuloida, ennustaa, haukkua etc. tuntemattomien ihmisten tekemisiä. Parasta katsoa mitä tuleman pitää.
Ei ole järkeä, mutta silti roikut täällä kokemassa kuinka järkeä ei ole. Järjetöntä.
Rauhoitu hyvä ihminen.
Asiantuntijoilla pitäisi olla enemmän jotain markkina-arvotuntemusta. Miksi ei esim. Laasasta oteta mukaan asiantuntijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Toki se on Ollin helppo sanoa, koska hän itse on tehnyt naimisiinmenossa paremman diilin kuin Katja. Katja ei ole hänelle velkaa. Toki kyllähän kaikki varmasti haluaisivat yrittää ja Katjakin varmasti haluaisi. Ei ole mikään ihan pikkujuttu mennä naimisiin tuntemattoman kanssa. Mutta jos se valittu pari on jotain mikä ei ollenkaan miellytä, siinä on oikeasti vaikea yrittää. On paljon helpompaa yrittää, jos kumppani on edes 6/10 omissa silmissä kuin jos hän onkin vaikkapa vain 4/10. Sama juttu oli myös
Olin näkevinäni myös Anniinan hieman ahdistuvan. Ville vaikutti olevan liian innoissaan Anniinan talosta ja puhui jo muutosta pysyvästi. Anniina joutui toppuuttelemaan. Voi olla, että Villekin käy ahdistamaan Anniinaa liikaa.
Minkä ihmeen paremman diilin? Kummatkin ihan kivan näköisiä. Normaalipainoisia, töissä käyviä koulutettuja ihmisiä. Niin samantasoisia, kun vaan voivat olla ja koska emme tiedä onko Olli käynyt Mensan testissä voisi tulla jopa esiin, että hän on Katjaa älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Toki se on Ollin helppo sanoa, koska hän itse on tehnyt naimisiinmenossa paremman diilin kuin Katja. Katja ei ole hänelle velkaa. Toki kyllähän kaikki varmasti haluaisivat yrittää ja Katjakin varmasti haluaisi. Ei ole mikään ihan pikkujuttu mennä naimisiin tuntemattoman kanssa. Mutta jos se valittu pari on jotain mikä ei ollenkaan miellytä, siinä on oikeasti vaikea yrittää. On paljon helpompaa yrittää, jos kumppani on edes 6/10 omissa silmissä kuin jos hän onkin vaikkapa vain 4/10. Sama juttu oli myös
Olin näkevinäni myös Anniinan hieman ahdistuvan. Ville vaikutti olevan liian innoissaan Anniinan talosta ja puhui jo muutosta pysyvästi. Anniina joutui toppuuttelemaan. Voi olla, että Villekin käy ahdistamaan Anniinaa liikaa.
Ihmisien, jotka eivät kestä näin suuria juttuja kannattaisi jättää nämä tällaiset suuret jutut muille. Jos ulkonäkö on ihmiselle tärkeää, niin ehkä se pitäisi sanoa siinä valintaprosessissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen paremman diilin? Kummatkin ihan kivan näköisiä. Normaalipainoisia, töissä käyviä koulutettuja ihmisiä. Niin samantasoisia, kun vaan voivat olla ja koska emme tiedä onko Olli käynyt Mensan testissä voisi tulla jopa esiin, että hän on Katjaa älykkäämpi.
Eli Olli on saanut sen mitä halusi, mutta Katja ei. Ehkä Olli tykkää juuri Katjan kaltaisista, mutta Katja tykkääkin ihan erilaisista. Eli Katja on nyt suostunut huonompaan diiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisien, jotka eivät kestä näin suuria juttuja kannattaisi jättää nämä tällaiset suuret jutut muille. Jos ulkonäkö on ihmiselle tärkeää, niin ehkä se pitäisi sanoa siinä valintaprosessissa.
Kuka on puhunut ulkonäöstä? Jokainen nainen asettaa miehet jollekin kohdalle 1-10/10. Eivät ehkä tiedostaen, mutta kuitenkin. Esim. Alle 5/10-miesten kanssa nainen ei koskaan tule muodostamaan parisuhdetta. Jos mies on vähintään 5/10, on edellytykset kuitenkin rakkaudelle ja siihen, että mies nousee vielä ja on lopulta 9 tai jopa 10. Mikäli mies käyttäytyy betamiehen tavoin kuten Olli, 5/10-mies putoaa helposti alle kriittisen tason, jolloin ei enää ole mitään mahdollisuuksia. Pelkäänpä, että Olli on jo pilannut tämän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Olli on saanut sen mitä halusi, mutta Katja ei. Ehkä Olli tykkää juuri Katjan kaltaisista, mutta Katja tykkääkin ihan erilaisista. Eli Katja on nyt suostunut huonompaan diiliin.
Ei, vaan molemmille annettiin sopimus samoilla ehdoilla, mutta Katja olisi sitten vissiin ansainnut vähän paremmat bonukset? Vähän itseään paremman miehen. Varmasti Katja tykkää erilaisesta ja ehkä hän siksi on sinkku, kun ne muutkin ovat halunneet jonkun paremman kuin Katja ja samantasoiset eivät kelpaa Katjalle eikä miehille.
Mä tykkään Ollista. Mun mielestä ihana mies. Mistä löytäisin samanlaisen - olen sinkkunainen mutta vanhempi, tässä ikäluokassa ei Ollin kaltaisia sinkkumiehiä yksinkertaisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin häämatka-jakson.
Paljastuksia..
Miksi pitää analysoida kaikkea 😫 Olli analysoi paatoksella miten päivä mennyt, hohhoijaa. Kuka jaksaa kuunnella tollasta.
Lopussa näytti että Oskarilla ja Heidillä jo pahoja kismoja, eikä hyvin mene Katjallakaan, hän on ihan lukossa. Kolmas pari on ainoa jolla menee hyvin mutta odotan milloin nauru heilläkin loppuu, näyttää olevan niin hauskaa koko ajan että menee jo överiksi.Onko muut katsonut jo tulevaa jaksoa? Kiinnostaa etenkin tuo Oskarin ja Heidin pahat kismat, mitä ne ovat? Jokuhan puhui täällä jo alkumetreillä, että jotakin pahaa on luvassa, mutta emme uskoneet vaan vaadimme viestien poistoja, olimmeko liian hätäisiä?Tiesikö kirjoittaja(t) että tuleman pitää tulta ja tappuraa, sekä mahdollisesti väkivaltaakin. Itse uskon, että täällä on näiden näyttelijöiksi haukuttujen Heidin ja Oskarin tuttavia, jotka todella tietävät, mitä kamalaa ennen eroa tapahtui.
Katsoin...varoitus paljastuksia ...
Lopussa näytettiin pätkää tulevasta ja siinä Heidi itki kun Oskari oli sanonut, että Heidi on liian ailahtelevainen tms(en muista tarkkaa sanamuotoa) eikä Heidin mielialoja pysty ennakoimaan jne. Jotenkin siitä sai käsityksen että Oskarin mielestä Heidillä olisi ongelmia mielialojen kanssa. Kovin sääti Heidi myös siinä kenkien kanssa ja lopulta aika erikoiseen ratkaisuun mekon kanssa. Hänellä muutenkin aika erikoisia asuyhdistelmiä.Ei malttaisi millään odottaa huomiseen:) Tuliko sellainen vaikutelma, että Oskari pyrkii ohjelmassa kääntämään fokuksen itsestään Heidiin ja mustamaalaa Heidiä jo niinkuin "varmuuden vuoksi"? Tuo voi nimittäin kuulostaa hyvin keksityltä juoneltakin johon on hyvä nojata, jis Heidi sattuisu arvostelemaan Oskarin mielialojen kirjoa.
Nuo Heidin järkyt asumokathan on täälläkin jo tullut ilmi monesti. Vetikö jalkaan taas glitterilenkkarit? Mitäs sanot Oskarin vaatetuksesta?
Pajastuksia..
Ei siitä pystynyt vielä oikein päättelemään mitään sen enempää, mutta kaikkea säätöä oli Heidillä kenkien kanssa ja tosiaan lenkkarit jalkaan kun lähtivät ulos katsomaan musikaalia. Oskarin vaatetus näytti mielestäni aika siistiltä ainakin silloin. Mielestäni jaksoa oli turhaan venytetty eikä jäänyt siitä mieleen oikeen mitään erikoista. Katja epäilyttää, että saako ollenkaan parisuhde-moodia päälle. On ihan lukossa itsensä kanssa. Ja Olli analysoi ja analysoi..häissäkin piti Katja-puheen ja siitä tuli jo silloin myötähäpeä.Lenkkarit musikaaliin, hyvä ettei verkkariasua:D
Moulin Rougessa ei tietääkseni esitetä musikaaleja.
Oletko monesti lähtenyt Viitasaarelta katsomaan?
Baz Luhrmann’s revolutionary film comes to life onstage, remixed in a new musical mash-up extravaganza. A theatrical celebration of truth, beauty, freedom and — above all — love, Moulin Rouge! is more than a musical; it is a state of mind.
Eikö ne menneet katsomaan jotain kabareeta paikkaan nimeltä Moulin Rouge? -eri
Kyllä menivät. Joku ei vaan tainnut tietää, että musikaali nimeltään Moulin Rouge on eri asia kuin samanniminen pariisilainen kabaree.
Niin ja siis Moulin Rouge -musikaali nimenomaan kertoo Moulin Rouge -nimisestä oikeasta pariisilaisesta kabareesta, johon Heidi ja Oskari siis menivät.
Tissipaikka
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Olli saanut pimperoa Katjalta edes kerran? Jos ei niin ymmärrän kireyden.
Nuohan oikein varovat koskettamasta toisiinsa. Katjan olemus on niin jäinen, ettei kukaan voi lähestyä, ja Ollin olemus puolestaan ehkä tästä johtuen vaivaantunut.
Oudosti kävelivät Olli ja Katja Prahassa peräkkäin, eivät rinnakkain. Olli edellä, Katja takana. Sivullinen ei olisi arvannut samaksi seurueeksi.
(Plot twist: toinen voisi ruveta eksyttäjäksi?)
Olen ihan varma, että Olli ja Katja "asuvat" yhdessä vain aivan pakolliset kuvauksien ajat, koska ovat sitoutuneet näyttelemään avioparia formaatin mukaan vaadittavan ajan. Sanktio luovuttamisesta on sopimuksessa niin kova, ettei siihen ole heillä mitään mahddollisuutta vaikkei heidän välillään näytä olevan vähääkään yhteistä.Sen näkee kuka tahansa. Katja on aivan jäätävä ihminen, joka ei kuuluisi koko ohjelmaan. Olli on aika sympaattinen, analysoiva humanisti, joka ansaitsisi hyvän vaimon.
Miten voivat muka ammattilaiset valitsijat tehdä tuollaisen parin? Vai onko läpikaupallisen formaatin peli niin julmaa, että sellainen pari pitää väkisin aina olla mukana, jotta kansa kiinnostuu ja mainoksia saadaan myydyksi mahdollisimman paljon, joka on tietenkin koko ohjelman keskeisimpiä tavoitteita? Vai olisiko jotakin muutakin tavoitetta?
Täytyy sanoa, että katsoin eilen ne jaksot, mitä tältä kaudelta pystyi ilman lisämaksuja katsomaan, ja järkytyin näkemästäni. Katjasta tuli jo huono ensivaikutelma. Hänen koko olemuksensa viesti niin pahaa oloa ja vihaa ja ylimielisyyttä, että en todellakaan ymmärrä, miten asiantuntijat ovat tuon mulkeron valinneet ohjelmaan. Hänellä ei ilmeisesti ole minkäänlaista kokemusta deittailusta, sillä hän ei kykene edes esittämään kohteliasta miehelle, josta ei ole kiinnostunut. Deittailun sääntö nro 1 on, että ole aina kohtelias myös niille, joista et ole kiinnostunut! Muutoin pilaat chancesi myös niiden tyyppien suhteen, joista olisit kiinnostunut - varsinkin, jos olet niin tyhmä, että menet televisioon asti esittelemään koko Suomen maalle, kuinka huonosti käyttäydyt, kuinka epäkohtelias, keskenkasvuinen, ylimielinen, lapsellinen, heittäytymiskyvytön ja joustamaton olet.
Olli, toivottavasti otat eron jo ennen päätösjaksoa. Olen pahoillani puolestasi, että sinulle annettiin vaimoksi keskenkasvuinen sonni. Ansaitset hyvän, kiltin ja aikuisen naisen. <3
Katja on hyvin samanlainen insinöörityyppi kun exäni. En tajua, miten se on paritettu humanistin kissamiehen kanssa... ei voisi enempää erilaiset olla. Katjalle pitäisi olla insinöörityyppi, ne tarvitsevat toisen sosiaalisesti varautuneen siihen rinnalle "rentoutumaan":
Olisi kiva tietää vähän Katjan parisuhdetaustasta, onko yhtään pidempää suhdetta takana jne. Onko asiantuntijoiden haastatteluissa tuonut ilmi joustamattomuutensa, ja tästä huolimatta päätetty parittaa ohjelmassa. Musta kyllä alle kolmekymppisiä ei tässä kannattaisi naittaa. Aina ei ikä todellakaan kerro kypsyydestä mitään, mutta muistaakseni näiden nuorimpien kohdalla on kyllä monesti käynyt ilmi, että ehkä niitä omia kasvunpaikkoja ei ole vielä riittävästi ruodittu tai tunnistettu itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä tuo Heidi laitto tennarit kun oli ne hienommatkin sandaalit mukana? Pukukoodi noissa esityksissä on aika tiukka ja muuten olivat niin hienona menossa niin miksi ihmeessä TENNARIT?
En edes itse ole mikään tarkka pukukoodin suhteen mutta hävettäisi jos uusi puoliso olisi tuollaisilla kengillä lähdössä häämatkalla teatteriin, varsinkin kun tämäkään pariskunta ei ihan mitään teinejä ole enää.
Mutta ne toiset kengät paljasti varpaat ja ilmeisesti se ei ollut sallittua. Eikös puhelimessa niistä molemmista kengistä kysellyt.
Pariisissa ei ole yhtään kenkäkauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että Olli ja Katja "asuvat" yhdessä vain aivan pakolliset kuvauksien ajat, koska ovat sitoutuneet näyttelemään avioparia formaatin mukaan vaadittavan ajan. Sanktio luovuttamisesta on sopimuksessa niin kova, ettei siihen ole heillä mitään mahddollisuutta vaikkei heidän välillään näytä olevan vähääkään yhteistä.Sen näkee kuka tahansa. Katja on aivan jäätävä ihminen, joka ei kuuluisi koko ohjelmaan. Olli on aika sympaattinen, analysoiva humanisti, joka ansaitsisi hyvän vaimon.
Miten voivat muka ammattilaiset valitsijat tehdä tuollaisen parin? Vai onko läpikaupallisen formaatin peli niin julmaa, että sellainen pari pitää väkisin aina olla mukana, jotta kansa kiinnostuu ja mainoksia saadaan myydyksi mahdollisimman paljon, joka on tietenkin koko ohjelman keskeisimpiä tavoitteita? Vai olisiko jotakin muutakin tavoitetta?
Katja on jäätävä siksi, koska hän ei kuuluisi tuollaiseen ohjelmaan. Hän itse sanoi, että tykkää päättää asioistaan itse, ja nyt päätöksen on tehnyt joku muu, joten sä "vähän häiritsee". Eli Ollissa ei välttämättä ole mitään vikaa, mutta kun Katja ei ole saanut itse häntä valita, niin ei hyvä. Mutta miksi lähti mukaan ko. ohjelmaan? En ymmärrä. Ei häntä ole kukaan sinne pakottanut. Jos joku muu on hänet sinne ilmoittanut, hän olisi voinut sanoa asiantuntijoille, ettei halua olla mukana. PISTE.
Oletan että tältä foorumilta löytyy aikuisia ihmisiä ja siksi toivoisinkin että kaikki, ennen kommentin julkaisemista, miettisivät miltä tuntuis lukea samanlaista tekstiä itsestään netissä. Käytöstapaa voi kritisoida ja siitä voi keskustella ilman haukkumista.