Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
381/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenraali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla Heidillä on samanlainen omituinen, lässyttävä puhetapa kuin Maria Nordinilla. Kuulostaa tosi teennäiseltä, kun melkein nelikymppinen nainen lässyttää tuolla tavalla. 

Mun mielestä tosi söpö puhetapa jotenkin, vaikutti nuoremmalta kun on joka on vain hyvä juttu. Enemmän mua ärsyttää "kylmästi" puhuvat naiset.

Nuoremmalta? Kummallisen paljon silmäryppyjä. Paljon enemmän kuin mulla, vaikka on oon sitä 8 vuotta vanhempi.

Vierailija
382/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäkin vuonna mietityttää asiantuntijoiden perustelut parien yhteensopivuudelle. Eihän vaikka yliopistotutkinto loppujen lopuksi ole mikään kovin yhdistävä tekijä - päin vastoin, kemiaa ja teologiaa lukeneilla saattaa olla (ja luultavasti onkin) aivan eri mielenkiinnon kohteet, vaikka molemmilla on samantasoinen tutkinto. Tai toi yrittäjyys. Kiireinen yrittäjähän kaipaisi rinnalleen rauhallista, joustavaa ja kärsivällistä puolisoa, joka ei olisi esim. sidottu tietylle paikkakunnalle tai olisi valmis mahdollisesti jäämään kotiäidiksi/-isäksi. 

Mun mielestä tärkeintä olisi muodostaa pari, jonka jäsenillä olisi selvä yhteinen kiinnostuksenkohde tai intohimo, oli se sitten urheilu (mielellään samat tai samanlaiset lajit), geokätköily tai kauhuelokuvat. Hyvässä parisuhteessahan puolisot ovat samalla myös toistensa parhaita ystäviä, mikä on täysin mahdotonta, jos heidän välillään ei ole jotain emotionaalisella, intohimoisella tasolla yhdistävää - ja se ei ole mitään niin ylimalkaista kuin yliopistotutkinto tai yrittäjyys. Tämän lisäksi parin olisi hyvä osua kohtuullisen samaan ikäluokkaan, jossa tietenkin tulisi ottaa huomioon henkilökohtaiset toiveet (jotkut toivoo vanhempaa tai nuorempaa kumppania) ja perheen perustamisen mahdollisuus (nelikymppinen nainen perheestä haaveilevalle miehelle??), ulkonäölliset seikat ja mieltymykset, elämäntavat (tupakointi, alkoholi...) sekä elämänkatsomukselliset asiat kuten uskonto, poliittinen kanta ja yleisimmät yhteiskunnallisia asioita koskevat mielipiteet (esim. tasavertainen avioliitto). Tuntuu, että tällä kaudella ihmisiä on paritettu aika pinnallisista syistä, vaikka ns. paperilla yhteensopivat tyypit ei välttämättä lopulta olekaan sitä, jos esimerkiksi tuo yhteinen intohimo puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia Anniinan ravintolasta.

https://www.lanko.fi/galleria

Vierailija
384/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sellainen fiilis ettei jaksa katsoa tätä tänä vuonna. Jokainen kausi on niin samanlainen ja asiantuntijoiden jorinat aina sitä samaa. Myöskään yksikään pari ei vaikuta erityisen kiinnostavalta. 

BB vie omalla kohdallani voiton rajallisista vapaa-ajan minuuteista. En ole ylpeä itsestäni.

Vierailija
385/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä sellainen fiilis ettei jaksa katsoa tätä tänä vuonna. Jokainen kausi on niin samanlainen ja asiantuntijoiden jorinat aina sitä samaa. Myöskään yksikään pari ei vaikuta erityisen kiinnostavalta. 

BB vie omalla kohdallani voiton rajallisista vapaa-ajan minuuteista. En ole ylpeä itsestäni.

Mulla samat fiilikset. Parit vaikuttavat todella laimeilta.

Vierailija
386/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollista tulee mieleen Paperi T

Vierailija
387/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenraali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla Heidillä on samanlainen omituinen, lässyttävä puhetapa kuin Maria Nordinilla. Kuulostaa tosi teennäiseltä, kun melkein nelikymppinen nainen lässyttää tuolla tavalla. 

Mun mielestä tosi söpö puhetapa jotenkin, vaikutti nuoremmalta kun on joka on vain hyvä juttu. Enemmän mua ärsyttää "kylmästi" puhuvat naiset.

Nuoremmalta? Kummallisen paljon silmäryppyjä. Paljon enemmän kuin mulla, vaikka on oon sitä 8 vuotta vanhempi.

Anteeksi nyt, mutta voiko olla niin, että tämä Heidi ja Oskari olisi molemmat vanhempia, mutta tuotantoyhtiö olisi keksinyt nämä iät näille omille maksukasvoilleen? Miten se Heidikin ollut 20 vuotta kehitysvammahoitajana ja sitä ennen opiskellut pari ammattia jne. Ei riitä vuodet, jos nyt vasta muka 38v. Ne rypyt tosiaan kertoo omaa tarinaa

Vierailija
388/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan älyttömän vähän keskustelua! Päivitin sivua ihan ihmeissäni :D Eikö sarja enää kiinnosta? Itseltänikin kyllä viime kausi jäi kokonaan katsomatta.

Vähän on epävarma olo kaikista tämän kauden pareista. Toivottavasti ei tule ensimmäistä kautta, jolta ei synny yhtäkään oikeaa paria :(

Katja ja Olli vaikuttavat myös minun mielestäni erilaisilta (esim. kaveriensa perusteella), Olli introvertilta nörtiltä (joskin mukavalta) ja Katja ulospäinsuuntautuneemmalta ja ilmeeltään iloisemmalta. Toivottavasti ovat selvittäneet ulkonäkömieltymyksiä, ja Katjan mieleen on tuo pitkätukkatyyli. Toivotaan parasta!

Ville ja Anniina ehkä toisilleen sopivimmat ensimmäisen jakson perusteella. Mielestäni Ville kuitenkin näyttää Anniinaa aika paljon vanhemmalta, vaikka ikäeroa taisi olla vain kuusi vuotta (32 - 38). Itse olen lähellä Anniinan ikää, ja itselleni olisi kyllä järkytys selvästi kaljuuntunut mies alttarilla. Kuulostanpa kamalalta. Mutta toivotaan heille rakkautta, luonteiltaan vaikuttivat samankaltaisilta <3

Heidi ja Oskari... Miksi ei voisi toimiakin? Heidi vaan vaikutti vähän höslöltä ja boheemilta, ammatiltaankin kehitysvammaohjaaja, joka vaatii tiettyä ihmisläheisyyttä ja heittäytymistä. Ossi taas ehkä enemmän "perusmies". Napakymppi-historia ja ohjelmassa nähdyt kaverit kyllä viittasivat vähän ei-niin-hyvään. Ehkä vähän hänestä tuli sellaiset "kuka tahansa kelpaa" -vibat, mutta mielelläni olen väärässä. Omasta mielestäni Ossi myös näyttää melkein 10 v vanhemmalta... Toivotaan kuitenkin että heillä iskee kipinää, upeilta kieltämättä näyttivät alttari-tiiserissä :)

Vierailija
389/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä!

Ja nyt kaikki Oskarin haukkujat ja vastapuolen tukijoukot, oletteko nyt tyytyväisiä, kun olette saaneet käännytettyä mediankin jo häntä vastaan? Tämän päivän lehdessä on kirjoitus:

- En tiedä, saako näin sanoa, mutta nyt käy kyllä Heidiä sääliksi, aloittaa Sami Koski.

Siis mikä ihmeen hinku on spämmätä jo mediaankin kaikenmaailman ihmetarinoita (olivat tosia tai ei) Oskarista niin, että toimittajatkin hakevat puolensa ja ovat median teräshampaat esillä.

Antakaa heidän nyt rakentaa omaa liittoaan rauhassa ja antakaa heidän muurata kestävät tukipilarit siihen rakkauden rakennukseen, joka kestää isommatkin myrskyt ja myterit.

Onko sinulla siis tieto, että he ovat päättäneet jatkaa yhdessä kuvausten päätyttyä? Vai onko täällä taas ihmisiä, jotka kuvittelevat, että ohjelma etenee reaaliajassa?

Minulla on 100% tieto, että jatkavat. Asun nimittäin samassa taloyhtiössä Oskarin kanssa ja ainakin toinen sukunimi on laittamisen jälkeen alataululla pysytellyt, edelleenkin. Enkä ole nähnyt nyt viime aikoina muita naisia pyörivän täällä, toisin kuin aiemmin. Välillä oli kovakin vaihtuvuus käspuolessa.

Tuntuu olevan sitäpaitsi aika Herrasmies, kun välillä vie Heidin aamulla töihin luksusautollaan ja tulee itse vielä sen jälkeen kotiin.

Vierailija
390/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vaikutti livenä paljon fiksummalta kuin lehdessä olleen esittelynsä perusteella.

Sekä Villellä että Anniinalla oli kotonaan seinällä kaikenlaisia voimalauseita :D

Vierailija
391/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYSYMYS: 

Mikä teistä olisi menneiden kausien asiantuntijoista koottuna paras kolmen asiantuntijan raati. 

Omasta mielestäni:

* Mikael

* Jason (kaipaan sitä silmien räpsyttelyä)

ja 

* Marianne

Mikael ja Marianne selkeästi parhaat, tai sanoisinko terävimmät. Tekevät hyviä havaintoja, eivät lässytä ympäripyöreitä tai kirjasta oppimiansa.

Mutta kuka kolmanneksi? Se Kiianmaa aikaa sitten ei ollut ihan paha. Toisaalta viime kausi opetti, että kyllä yksi "floristi" joukossa pitäisi olla elämäntavan yhteensopivuutta mittaamassa...

Vierailija
392/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä seuraan tuleeko Katjalle ja Ollille aviokriisi viimeistään siinä vaiheessa kun Nuunuu syö Katjan viherkasvit.

Vierailija
393/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako ketjua lukea? Onko spoilereita?

Vierailija
394/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeahammaspapparainen kirjoitti:

Kun kattoo Oskarin hampaita, niin en kyllä pystyis ikinä pussaa sen kanssa. Onneksi ei tarttekaan.

Minkähänlaiset sun omat hampaat on?:D ja etkö sinä voisi ostaa vaikka lahjaksi Oskarille Tallinnan matkaa ja kävisitte yhdessä valkaisussa ja sen jälkeen karkeloisitte loppuloman Tallinkin perhehytissä

Vierailija
395/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako ketjua lukea? Onko spoilereita?

On!

Katja ja Olli eroaa. Katja ei voi sietää Ollin toilailuja ja Olli haluaa olla omien sanojensa mukaan kuitenkin mielummin vapaa kuin vangittu.

Heidi ja Oskari riitaantuvat matkalla pahasti ja Heidi tekee jotakin Oskarille, mitä Oskari ei anna anteeksi ja ero on väistämätön.

Näin menee, jos on viestiketjua uskominen.

Vierailija
396/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään noista ainoastaan Kari Kanalasta. Mihin tuossa ylensäkään tarvitaan kolmea asiantuntijaa? Kaksi tai yksi riittäisi hyvin.

No kun kaikki ei tykkää Kanalasta. Esimerkisi minä en.

Pareillekin on parempi, että on useita asiantuntijoita, joihin turvautua. Kaikkien kanssa kun ei samalla lailla synkkaa.

Vierailija
397/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinvalinnat pitäisi antaa asiantuntijan tehtäväksi. Kannatan evoluutiopsykologi Markus J. Rantalaa, jolla on tohtorintutkinto biologiassa ja psykologiassa.

Täytyisi analysoida ihmisten kasvojen feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta, mittauttaa hormonitasot ja haistattaa T-paitoja.

Koska ulkonäöllä on syttymisen kannalta merkitysta, toki jokaiselle omalla tavallaan, niin testataanko hakijoiden ulkonäöllisiä mieltymyksiä esim. näyttämällä valokuvia erilaisista tyypeistä?

Käsittääkseni näille on näytetty itse asiassa tulevan puolison kuva, mutta ei kerrottu että siinä on tuleva puoliso. Heille siis näytetty niitä hakijoiden kuvia.

Vierailija
398/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Oskari... Miksi ei voisi toimiakin? Heidi vaan vaikutti vähän höslöltä ja boheemilta, ammatiltaankin kehitysvammaohjaaja, joka vaatii tiettyä ihmisläheisyyttä ja heittäytymistä. Ossi taas ehkä enemmän "perusmies". Napakymppi-historia ja ohjelmassa nähdyt kaverit kyllä viittasivat vähän ei-niin-hyvään. Ehkä vähän hänestä tuli sellaiset "kuka tahansa kelpaa" -vibat, mutta mielelläni olen väärässä. Omasta mielestäni Ossi myös näyttää melkein 10 v vanhemmalta... Toivotaan kuitenkin että heillä iskee kipinää, upeilta kieltämättä näyttivät alttari-tiiserissä :)[/quote]

Kaikki kelpaa ja parhaimmat parikin kertaa,mutta älä sano mua Ossiksi enää ikinä. Se vie fiiliksen

Vierailija
399/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SMOKKI!! Tuo kertoo ihmisestä aika paljon...

Ihmettelin kanssa, että miksi valitsee smokin päivätilaisuuteen.

Vierailija
400/7445 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, oliko tässä ketjussa vai jonkun lehden jutun kommenteissa, mutta joka tapauksessa monet olivat sitä mieltä, että ei ole paljonkaan väliä, jos Katja tykkää harrastaa liikuntaa, mutta Olli ei. Perusteena että kyllähän ihmisellä saa olla omia yksityisiä mielenkiinnon kohteita, kaikkea ei ole pakko jakaa. Minusta tämä on kuitenkin vähän eri juttu, kun ei ole kyse vain siitä, että joku asia miellyttää itseä, vaan myöskin fyysisestä itsestään huolta pitämisestä, joka vaikuttaa fyysiseen vetovoimaan. Jos toinen tsemppaa sen eteen ja toinen vaan antaa itsensä lössähtää, vaikka se ei kauheasti miellyttäisi kumppania, niin ei mene puntit ihan tasan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme