Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
421/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja ilmoitti kuuluvansa Mensaan, johon Olli tokaisi: "Aloit sitten keulimaan".

Ensireaktioni tuohon: Jahas, ei jatkoon tämä pari.

Vierailija
422/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja ilmoitti kuuluvansa Mensaan, johon Olli tokaisi: "Aloit sitten keulimaan".

Tää oli tosi kiusallinen hetki. Olli oli juuri "tunnustanut" olleensa aiemmin naimisissa. Katja siihen "munki täytyy heti tunnustaa yks asia........ mä kuulun mensaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinvalinnat pitäisi antaa asiantuntijan tehtäväksi. Kannatan evoluutiopsykologi Markus J. Rantalaa, jolla on tohtorintutkinto biologiassa ja psykologiassa.

Täytyisi analysoida ihmisten kasvojen feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta, mittauttaa hormonitasot ja haistattaa T-paitoja.

Koska ulkonäöllä on syttymisen kannalta merkitysta, toki jokaiselle omalla tavallaan, niin testataanko hakijoiden ulkonäöllisiä mieltymyksiä esim. näyttämällä valokuvia erilaisista tyypeistä?

Käsittääkseni näille on näytetty itse asiassa tulevan puolison kuva, mutta ei kerrottu että siinä on tuleva puoliso. Heille siis näytetty niitä hakijoiden kuvia.

Tuohan on erittäin mielenkiintoista, toivottavasti kirjaavat sitten tarkkaan, jos naama ei miellytä vai kuinka selitätte Aliisan reaktion, kun sai nähdä Esan, onhan se parempi jo varhaisessa vaiheessa karsia pois sellainen ehdokas, joka ei ulkonäöllisesti miellytä/kelpaa.

Vierailija
424/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli tosi kiusallinen hetki. Olli oli juuri "tunnustanut" olleensa aiemmin naimisissa. Katja siihen "munki täytyy heti tunnustaa yks asia........ mä kuulun mensaan."

Voisitteko hyvät ihmiset laittaa kommenttinne alkuun spoiler-merkinnän, jos puhutte materiaalista jonka näkee vain jonkun maksullisen palvelun tilaajana?

Itse asiasta: aika kiusalliselta tosiaan vaikuttaa, huh! En ymmärrä noita Mensan jäseneksi haluavia, enkä varsinkaan niitä jotka tuntevat tarvetta mainita asiasta muille. Itse toivon kumppania joka olisi älyllisesti omaa tasoani, mutta silti toivoisin ettei hän kuuluisi kuitenkaan Mensaan. :D (Rautalangasta: mies jolla on Mensa-tason älykkyys mutta joka ei silti tuohon kerhoon halua kuulua.)

Vierailija
425/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinvalinnat pitäisi antaa asiantuntijan tehtäväksi. Kannatan evoluutiopsykologi Markus J. Rantalaa, jolla on tohtorintutkinto biologiassa ja psykologiassa.

Täytyisi analysoida ihmisten kasvojen feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta, mittauttaa hormonitasot ja haistattaa T-paitoja.

Koska ulkonäöllä on syttymisen kannalta merkitysta, toki jokaiselle omalla tavallaan, niin testataanko hakijoiden ulkonäöllisiä mieltymyksiä esim. näyttämällä valokuvia erilaisista tyypeistä?

Käsittääkseni näille on näytetty itse asiassa tulevan puolison kuva, mutta ei kerrottu että siinä on tuleva puoliso. Heille siis näytetty niitä hakijoiden kuvia.

Tuohan on erittäin mielenkiintoista, toivottavasti kirjaavat sitten tarkkaan, jos naama ei miellytä vai kuinka selitätte Aliisan reaktion, kun sai nähdä Esan, onhan se parempi jo varhaisessa vaiheessa karsia pois sellainen ehdokas, joka ei ulkonäöllisesti miellytä/kelpaa.

Reaktio voi selittyä vaikka niin, että Aliisalle näytetyissä kuvissa on ollut yksi joka on erityisesti jäänyt hänelle mieleen, ja hän on alkanut mielessään nähdä tulevan puolisonsa sen näköisenä. Jos on hyvä mielikuvitus, eikä ymmärrä itse aktiivisesti kyseenalaistaa omia mielikuviaan, näin voi käydä. Silloin voi olla todellinen järkytys, kun todellisuus paljastuu ja se onkin aivan toisenlainen kuin oli kuvitellut! Näin siitäkin huolimatta että puolison ulkonäössä ei olisi mitään varsinaista vikaa.

Vierailija
426/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä on ihan älyttömän vähän keskustelua! Päivitin sivua ihan ihmeissäni :D Eikö sarja enää kiinnosta? Itseltänikin kyllä viime kausi jäi kokonaan katsomatta."

Riippunee siitä, että samat ihmiset seuraavat Maajusseja, Love islandia ja nyt varmaan BB:ta myös ja tulossa vielä Uotisen ohjelma ja Rantabaari, tässä pitkälti ulkonäkökeskeisessä maailmassa ei vaan kaikki jaksa kiinnostaa, halutaan enemmän äksöniä.

Vierailija
427/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa vain Oskaria. Onkin mulle varattu.

Ehdottomasti kuumin. Sanokaa mitä haluatte.

Tulee mieleen, että hän on MIES😍

Vierailija
428/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktio voi selittyä vaikka niin, että Aliisalle näytetyissä kuvissa on ollut yksi joka on erityisesti jäänyt hänelle mieleen, ja hän on alkanut mielessään nähdä tulevan puolisonsa sen näköisenä. Jos on hyvä mielikuvitus, eikä ymmärrä itse aktiivisesti kyseenalaistaa omia mielikuviaan, näin voi käydä. Silloin voi olla todellinen järkytys, kun todellisuus paljastuu ja se onkin aivan toisenlainen kuin oli kuvitellut! Näin siitäkin huolimatta että puolison ulkonäössä ei olisi mitään varsinaista vikaa.

Ehkä näiden testaajien pitäisi sitten vaan ihan randomisti näyttää kuvia eri tyypeistä, jotka eivät ole haussa mukana ja myös kertoa tämä selvästi testattavalle, että tässä ainoastaan yritetään kartoittaa ulkonäöllisiä mieltymyksiä ja jos tietynlainen tyyppi on ehdoton turn off, turha sellaista on pariksi valita, toki ymmärrän senkin, että jos siellä joukossa on unelmien prinssi, niin voi alkaa mielikuvituksessaan haaveilla liikaa. Mielestäni tuollainen testi on olennainen, jotta voi välttyä täydellisiltä epäonnistumisilta, koska ulkonäöllä ja habituksella on kuitenkin lähes poikkeuksetta merkitystä, halutaan se sitten myöntää tai ei.

Vierailija
429/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari on oikeasti -1948 syntynyt.

T. Koulukaveri Kalevi

Vierailija
430/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Koulukaveri Kalevi

Ihan freesi 71-vuotiaaksi!

Vierailija
431/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

s u s u kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s u s u kirjoitti:

Sorry jos tää aihe on jo käsitelty, mutta miten on mahdollista että Heidi kirjoitti Herra A:lle kirjeen, eli siis Oskarille, joka oli näköjään Napakympissä myös  Herra A:na?? Outoa yhteensattumaa, tietoa, vai mitä ihmettä..???

Kuvittelin A:n tarkoittavan aviomiestä

Niijoo, varmaan sitten A niinkuin aviomies.. kenties..? :) Mulla vaan kiinnittyi huomio heti siihen Aahan, kun yleensä puhutaan aina herra X kun tarkoitetaan tuntematonta, vaikken vielä silloin mistään napakympistä tiennytkään.. :)

Noh samapa tuo, tuli vaan mieleen. :)

Outoa oli munkin mielestä tuo "herra A:lle". Jos oli sattumaa, niin siitä varmaan keskustellaan ja kuullaan ohjelmassa. Selvää kohtaloa!

Vierailija
432/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s u s u kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s u s u kirjoitti:

Sorry jos tää aihe on jo käsitelty, mutta miten on mahdollista että Heidi kirjoitti Herra A:lle kirjeen, eli siis Oskarille, joka oli näköjään Napakympissä myös  Herra A:na?? Outoa yhteensattumaa, tietoa, vai mitä ihmettä..???

Kuvittelin A:n tarkoittavan aviomiestä

Niijoo, varmaan sitten A niinkuin aviomies.. kenties..? :) Mulla vaan kiinnittyi huomio heti siihen Aahan, kun yleensä puhutaan aina herra X kun tarkoitetaan tuntematonta, vaikken vielä silloin mistään napakympistä tiennytkään.. :)

Noh samapa tuo, tuli vaan mieleen. :)

Outoa oli munkin mielestä tuo "herra A:lle". Jos oli sattumaa, niin siitä varmaan keskustellaan ja kuullaan ohjelmassa. Selvää kohtaloa!

Voin kertoa, että sattumaa se ei ollut, vaan puhdas lipsahdus.

Heidi puhutteli Oskaria herra Aa:ksi jo ennen kuin kuvaukset alkoivatkaan ja nyt sitä yritetään kääntää kaikin voimin niin, että kyseessä A eli aviomies.

Vierailija
433/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei ulkonäkönsä puolesta, mutta kovasti ovat naiset muuten kehuneet. Ei liene ihan sattumaa, että ukko näyttää nyt jo tutkitusti yli viiskybäseltä ja emännät senkun tyrkyttää itseensä hoideltavaksi. Hieman outona pidän sitä, että (kolmannessa) jalassa roikkuu jo ihan kivannäköiset parikymppiset naiset, niin kuin napakymppimatkalla nähtiin ja sitten käsikirjoittajat, toiset ohjelmiin osallistujat, alaiset ja niin edelleen.

hattu nousee kun hän laulattaa, ei voi muuta todeta

Vierailija
434/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Koulukaveri Kalevi

Ihan freesi 71-vuotiaaksi!

heh, ei ihan 71-vuotias, mutta ei nelikymppinenkään, jotain siltä väliltä

Vierailija
435/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli vaikuttaa todella kivalta ja sopivalta Katjalle, mutta Katja saattaa olla liian nuori sitä tajutakseen. En tajua miksi siitä on joku Katri Utula sanonut ett epäaktiivinen pubivisailija. Vain pinnallinen ihminen ajattelee että ympäriinsä hösääminen on aktiivisuutta.

Iltapäivälehtien toimittajien kommentointi on monesti tosi asiatonta ja kevyttä heittelyä ilman ajattelua. Utulakin voisi hieman miettiä tarkemmin. Myös Iltalehdessä joku miestoimittaja oli todennut jotain tosi asiatonta jostakin osallistujasta. 

Vierailija
436/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nähnyt vain kasvokuvan ja olettanut, että Esan naama kuuluu lätkänpelaajan tyyppiseen raamikkaaseen kroppaan, joka on itselle se miehekkään miehen stereotyyppi, ja todellisuus on sitten maanläheisempi, niin kai sitä voi järkyttyä.

Vierailija
437/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsi. Täällä samaa mieltä👋

Olen tosi tarkka miesmaussa, mutta en tiedä mikä tässä Oskussa kiehtoo.

Hänessä on vain jotakin...

Vierailija
438/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tuo eläkeläisnaama näköjään kehuu täällä vuolaasti itseään.

Vierailija
439/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsi. Täällä samaa mieltä👋

Olen tosi tarkka miesmaussa, mutta en tiedä mikä tässä Oskussa kiehtoo.

Hänessä on vain jotakin...

Valtava ego.

Vierailija
440/7445 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla Heidillä on samanlainen omituinen, lässyttävä puhetapa kuin Maria Nordinilla. Kuulostaa tosi teennäiseltä, kun melkein nelikymppinen nainen lässyttää tuolla tavalla. 

Aivan samaa mieltä!

Ja nyt kaikki Oskarin haukkujat ja vastapuolen tukijoukot, oletteko nyt tyytyväisiä, kun olette saaneet käännytettyä mediankin jo häntä vastaan? Tämän päivän lehdessä on kirjoitus:

- En tiedä, saako näin sanoa, mutta nyt käy kyllä Heidiä sääliksi, aloittaa Sami Koski.

Siis mikä ihmeen hinku on spämmätä jo mediaankin kaikenmaailman ihmetarinoita (olivat tosia tai ei) Oskarista niin, että toimittajatkin hakevat puolensa ja ovat median teräshampaat esillä.

Antakaa heidän nyt rakentaa omaa liittoaan rauhassa ja antakaa heidän muurata kestävät tukipilarit siihen rakkauden rakennukseen, joka kestää isommatkin myrskyt ja myterit.

Onko sinulla siis tieto, että he ovat päättäneet jatkaa yhdessä kuvausten päätyttyä? Vai onko täällä taas ihmisiä, jotka kuvittelevat, että ohjelma etenee reaaliajassa?

Minulla on 100% tieto, että jatkavat. Asun nimittäin samassa taloyhtiössä Oskarin kanssa ja ainakin toinen sukunimi on laittamisen jälkeen alataululla pysytellyt, edelleenkin. Enkä ole nähnyt nyt viime aikoina muita naisia pyörivän täällä, toisin kuin aiemmin. Välillä oli kovakin vaihtuvuus käspuolessa.

Tuntuu olevan sitäpaitsi aika Herrasmies, kun välillä vie Heidin aamulla töihin luksusautollaan ja tulee itse vielä sen jälkeen kotiin.

Joopa joo, taitaa olla O itse siellä "luksusautonsa" kanssa 😅 Herra oskari on syntynyt tammikuussa 1979, varma tieto.