Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tarkoitus on meillä rumilla naisilla?

Vierailija
30.08.2019 |

Kun edes oma mies ei halua koskea, saati että kukaan muu mies edes juttelisi.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan ensiksi, lakatkaa pitämästä itseänne rumina tai miettikää, mitä voisitte omassa lookissa muuttaa. Tätisilmälasit? Osta nuorekkaammat? Kananpersetukka? Kasvata se. Ylipainoa? Salille mars ja ruokavalio kuntoon. Rumat vaatteet? Osta nätimpiä. Huono iho a hampaat? Lopeta tupakointi ja elämäntavat muuten kuntoon.

Kasvonpiirteet ovat ehkä ainoat, mille ei kauheasti voi mitään, mutta niidenkin kanssa auttaa mm. treeni ja terveellinen ruokavalio.

Välittäkää itsestänne ja omasta hyvinvoinnistanne - se näkyy myös ulospäin. Hyvä ensiaskel on lakata pitämästä itseään rumana.

Tsemppiä, siskot ;)

Mä käyn säännöllisesti kampaajalla, olen ostellut vaatteita, vaihtanut tyylini nuorekkaampaan, ostin uudet silmälasit. Ei apua.

Laihduttamista et maininnut.

Vierailija
62/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun pitäis niiden muiden miesten kanssa puhua?

Mä tarkoitin sitä että paremman näköisille naisille muut miehet juttelevat. Mulle ei missään tilanteessa, koskaan, sano vieras mies mitään.

Miksi luulet että asia olisi eri meillä rumilla miehillä? Minä olen useasti väärässä paikassa, esim hississä huomaan että naiset jopa panikoivat jos olemme kahden. Siis seison nurkassa hiljaa. En kuitenkaan anna tämän vaikuttaa elämääni, sillä minulla on paljon hyviä ystäviä ja elän muutenkin aktiivista elämää. Parisuhdehaaveet olen kuopannut kauan aikaa sitten, kun luen täällä keskusteluja, ehkä näin on paras. Valtaosa naisista tuntuu olevan sellaisia joita en tahtoisikaan tuntea.

Tiedätkö, kun aika monelle on vähän kiusallista ja vaivaannuttavaa joutua seisomaan hississä tuntemattoman kanssa. Ei sitä ole syytä ottaa henk.koht. Nurkassa hiljaa seisominen on kaikille se oikea toimintatapa, oletusarvoisesti.

Tiedän, tuo oli vain esimerkki, tätä tapahtuu esimerkiksi myös työpaikalla. Vältellään ja unohdellaan asioita ettei tarvitsisi olla kanssani tekisissä. Tuollaisia sattumuksia kun tulee päivästä toiseen jokainen järkevä ihminen ymmärtää mistä tämä johtuu. En kuitenkaan anna tälle tämän asiasta puhumisen lisäksi mahdolllisuuksia vaikuttaa elämänlaatuuni.

Olet joko tosi ärsyttävä tai vainoharhainen.

Miehet eivät näin kuitenkaan käyttäydy. Tiedä sitten niin mistä johtuu, pyrin kuitenkin olemaan ystävällinen ja kuuntelemaan mitä muilla on sanottavaa, naisilla ei vain ole minulle mitään sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan oikeasti alkaa harkitsemaan jotain parisuhde terapiaa tai sitten loppuviimein eroa. Tulet polttamaan itsesi ennemmin tai myöhemmin loppuun tuollaisessa suhteessa :(

Äitini aina tapasi sanoa näin; mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa ja niinhän se vaan on..

Vierailija
64/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ensiksi, lakatkaa pitämästä itseänne rumina tai miettikää, mitä voisitte omassa lookissa muuttaa. Tätisilmälasit? Osta nuorekkaammat? Kananpersetukka? Kasvata se. Ylipainoa? Salille mars ja ruokavalio kuntoon. Rumat vaatteet? Osta nätimpiä. Huono iho a hampaat? Lopeta tupakointi ja elämäntavat muuten kuntoon.

Kasvonpiirteet ovat ehkä ainoat, mille ei kauheasti voi mitään, mutta niidenkin kanssa auttaa mm. treeni ja terveellinen ruokavalio.

Välittäkää itsestänne ja omasta hyvinvoinnistanne - se näkyy myös ulospäin. Hyvä ensiaskel on lakata pitämästä itseään rumana.

Tsemppiä, siskot ;)

Maksatko mulle uudet lasit? Ei tukka kasva sytöjen takia. ylipaino lääkkeistä. Et sinä ajattele nenääsi pidemmälle, kun ohjeita jakelet. Ai niin muutenkin syövän runtelema vartalo. Kiva olla tissitön.

Vierailija
65/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun pitäis niiden muiden miesten kanssa puhua?

Mä tarkoitin sitä että paremman näköisille naisille muut miehet juttelevat. Mulle ei missään tilanteessa, koskaan, sano vieras mies mitään.

Miksi luulet että asia olisi eri meillä rumilla miehillä? Minä olen useasti väärässä paikassa, esim hississä huomaan että naiset jopa panikoivat jos olemme kahden. Siis seison nurkassa hiljaa. En kuitenkaan anna tämän vaikuttaa elämääni, sillä minulla on paljon hyviä ystäviä ja elän muutenkin aktiivista elämää. Parisuhdehaaveet olen kuopannut kauan aikaa sitten, kun luen täällä keskusteluja, ehkä näin on paras. Valtaosa naisista tuntuu olevan sellaisia joita en tahtoisikaan tuntea.

Tiedätkö, kun aika monelle on vähän kiusallista ja vaivaannuttavaa joutua seisomaan hississä tuntemattoman kanssa. Ei sitä ole syytä ottaa henk.koht. Nurkassa hiljaa seisominen on kaikille se oikea toimintatapa, oletusarvoisesti.

Tiedän, tuo oli vain esimerkki, tätä tapahtuu esimerkiksi myös työpaikalla. Vältellään ja unohdellaan asioita ettei tarvitsisi olla kanssani tekisissä. Tuollaisia sattumuksia kun tulee päivästä toiseen jokainen järkevä ihminen ymmärtää mistä tämä johtuu. En kuitenkaan anna tälle tämän asiasta puhumisen lisäksi mahdolllisuuksia vaikuttaa elämänlaatuuni.

Olet joko tosi ärsyttävä tai vainoharhainen.

Miehet eivät näin kuitenkaan käyttäydy. Tiedä sitten niin mistä johtuu, pyrin kuitenkin olemaan ystävällinen ja kuuntelemaan mitä muilla on sanottavaa, naisilla ei vain ole minulle mitään sanottavaa.

Onhan nykyään olemassa tällaisiakin naisia jotka osaavat valmistaa miehiä parisuhdetta tai seksiä varten. Samalla saisit kuulla ihan suoraan mikä sinussa voi olla mahdollisesti vikana. Kannattaisi poiketa ammattilaisen pakeilla jos sua noin häiritsee tuo oma vibasi jota heijastat.

Vierailija
66/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIEHEN LEIKKIKALU, olipas osuvasti sanottu.

Halun olla oman elämäni subjekti, en kenenkään objekti.

Herätkää naiset ja ottakaa oma elämä käsiinne!

Alba, vie katkeruutesi muualle.

Vierailija
67/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ensimmäiseksi voit lopettaa sen itsesäälissä vellomisen. Olet saanut täältä monta hyvää neuvoa, mutta ainoat vastauksesi ovat olleet "tein jo, ei siitä tullut mitään". Vaikka olisit maailman kaunein ja saisit seksiä joka päivä, ei se tuollaisella asenteella saisi sua kuitenkaan onnelliseksi, jos keksit koko ajan jotain valituksen aihetta. Sun arvosi ihmisenä ei oo riippuvainen sun ulkonäöstäsi, ja tuollaisella valituksella pilaat oman elämäsi. Pää pystyyn! Välillä pitää potkaista itseään persuksille.

Vierailija
68/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ensimmäiseksi voit lopettaa sen itsesäälissä vellomisen. Olet saanut täältä monta hyvää neuvoa, mutta ainoat vastauksesi ovat olleet "tein jo, ei siitä tullut mitään". Vaikka olisit maailman kaunein ja saisit seksiä joka päivä, ei se tuollaisella asenteella saisi sua kuitenkaan onnelliseksi, jos keksit koko ajan jotain valituksen aihetta. Sun arvosi ihmisenä ei oo riippuvainen sun ulkonäöstäsi, ja tuollaisella valituksella pilaat oman elämäsi. Pää pystyyn! Välillä pitää potkaista itseään persuksille.

JuuriJuuri näin. Tuo asenne on ongelma no.1