Mikä tarkoitus on meillä rumilla naisilla?
Kun edes oma mies ei halua koskea, saati että kukaan muu mies edes juttelisi.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun pitäis niiden muiden miesten kanssa puhua?
Mä tarkoitin sitä että paremman näköisille naisille muut miehet juttelevat. Mulle ei missään tilanteessa, koskaan, sano vieras mies mitään.
Miksi luulet että asia olisi eri meillä rumilla miehillä? Minä olen useasti väärässä paikassa, esim hississä huomaan että naiset jopa panikoivat jos olemme kahden. Siis seison nurkassa hiljaa. En kuitenkaan anna tämän vaikuttaa elämääni, sillä minulla on paljon hyviä ystäviä ja elän muutenkin aktiivista elämää. Parisuhdehaaveet olen kuopannut kauan aikaa sitten, kun luen täällä keskusteluja, ehkä näin on paras. Valtaosa naisista tuntuu olevan sellaisia joita en tahtoisikaan tuntea.
Sen jälkeen kun erosin (olen siis mies) sain kyllä tuntea sen miten naisen suhtautuvat rumakasvoisiin, lyhyisiin miehiin kuten minä. Rahapussiksi ja elättäjäksi kelpaan kyllä, ja maksamaan ravintolaillallisia. Muuten olen kuin spitaalinen.
Ei enää huvita, vietän vaan aikaa itsekseni ja hyvien ystävien kanssa.
Miten suhtaudut itse rumiin naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarkoitin sitä että paremman näköisille naisille muut miehet juttelevat. Mulle ei missään tilanteessa, koskaan, sano vieras mies mitään.
Miksi luulet että asia olisi eri meillä rumilla miehillä? Minä olen useasti väärässä paikassa, esim hississä huomaan että naiset jopa panikoivat jos olemme kahden. Siis seison nurkassa hiljaa. En kuitenkaan anna tämän vaikuttaa elämääni, sillä minulla on paljon hyviä ystäviä ja elän muutenkin aktiivista elämää. Parisuhdehaaveet olen kuopannut kauan aikaa sitten, kun luen täällä keskusteluja, ehkä näin on paras. Valtaosa naisista tuntuu olevan sellaisia joita en tahtoisikaan tuntea.
Sen jälkeen kun erosin (olen siis mies) sain kyllä tuntea sen miten naisen suhtautuvat rumakasvoisiin, lyhyisiin miehiin kuten minä. Rahapussiksi ja elättäjäksi kelpaan kyllä, ja maksamaan ravintolaillallisia. Muuten olen kuin spitaalinen.
Miten suhtaudut itse rumiin naisiin?
Tarjoaa niille rahaa tietysti.
Hei AP, ei varmaan lohduta, mutta olen kaunis, hyväkroppainen, tyylikäs ja menestynyt nainen. Minunkaan mieheni ei halua minua, tai ainakaan seksiä kanssani :) Lisäksi koko itsetuntoni perustuu ulkoiseen habitukseeni, joka on kannatellut minua nuoresta lähtien. No, nyt kun +30 koittaa, alkaa pohja itsetunnolle rapistua.. Ehdottaisinkin sinua keksimään jotain mikä nostaisi itsetuntoasi, missä olet hyvä? Hyvä itsetunto on aina seksikästä! Mulla on kavereita, jotka ei todellakaan ole mitään missimateriaalia, mutta aina on miehiä riittänyt jonoksikin asti.
Jos asia kulminoituu siihen, että mies ei halua seksiä, niin pitää nostaa kissa pöydälle - enkä tarkoita tällä rouvan omaa mirriä, vaikka sillähän koko homma juuri ratkeaisi.
Halukkuus on vaikea asia keskusteltavaksi, mutta jotenkin se on käsiteltävä. Itselläni vastaava tilanne johti lopulta siihen, että pari vuotta läheisyydenpuutteesta kärsittyäni hain sitä läheisyyttä sitten vieraista ja lopputuloksena oli avioero. Jälkikäteen olen miettinyt, että ehkä avioliitto olisi ollut pelastettavissa, jos olisin ajoissa lyönyt nyrkin pöytään ja sanonut, että nyt tämän pitää muuttua. Oli virhe yrittää olla kärsivällinen ja ymmärtäväinen toisen haluttomuudelle, kun itse jouduin siitä koko ajan kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun menet juttelemaan tuntemattomalle miehelle niin mitä tapahtuu? Mies kääntää selän ja lähtee pois?
ohis
Vierailija kirjoitti:
No ihan ensiksi, lakatkaa pitämästä itseänne rumina tai miettikää, mitä voisitte omassa lookissa muuttaa. Tätisilmälasit? Osta nuorekkaammat? Kananpersetukka? Kasvata se. Ylipainoa? Salille mars ja ruokavalio kuntoon. Rumat vaatteet? Osta nätimpiä. Huono iho a hampaat? Lopeta tupakointi ja elämäntavat muuten kuntoon.
Kasvonpiirteet ovat ehkä ainoat, mille ei kauheasti voi mitään, mutta niidenkin kanssa auttaa mm. treeni ja terveellinen ruokavalio.
Välittäkää itsestänne ja omasta hyvinvoinnistanne - se näkyy myös ulospäin. Hyvä ensiaskel on lakata pitämästä itseään rumana.
Tsemppiä, siskot ;)
Sinä on kyllä taas tehty laihduttamisesta ja laihana pysymisestä helpompaa kuin onkaan. Terveisin: 15 laihduttanut ja liikun kyllä, mutta en salilla, ehkä vika onkin siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ensiksi, lakatkaa pitämästä itseänne rumina tai miettikää, mitä voisitte omassa lookissa muuttaa. Tätisilmälasit? Osta nuorekkaammat? Kananpersetukka? Kasvata se. Ylipainoa? Salille mars ja ruokavalio kuntoon. Rumat vaatteet? Osta nätimpiä. Huono iho a hampaat? Lopeta tupakointi ja elämäntavat muuten kuntoon.
Kasvonpiirteet ovat ehkä ainoat, mille ei kauheasti voi mitään, mutta niidenkin kanssa auttaa mm. treeni ja terveellinen ruokavalio.
Välittäkää itsestänne ja omasta hyvinvoinnistanne - se näkyy myös ulospäin. Hyvä ensiaskel on lakata pitämästä itseään rumana.
Tsemppiä, siskot ;)
Sinä on kyllä taas tehty laihduttamisesta ja laihana pysymisestä helpompaa kuin onkaan. Terveisin: 15 laihduttanut ja liikun kyllä, mutta en salilla, ehkä vika onkin siinä?
15 vuotta laihduttanut.
Joo, kyllä toiselle voi sanoa, että nyt perskeles pannaan tai ei kunnian kukko laula. Ei voi jättää toista seksittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta itsekseen elämisessä ei ole mitään huonoa. Se on varmasti parempaa kuin jonkun vihaa täynnä olevan naisen kanssa. Lisäksi en henkilökohtaisesti kaipaa naista, seksiin joo, mutta mitään muita tarpeita minulla ei oikein ole, mitä ystäväni ei täyttäisi. Parisuhde pelkän seksin vuoksi taas laskisi tyytyväisyyttäni. Eli yksin mennään hautaan asti, mutta jokseenkin tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä, siskot ;)
Lähdet tänään lenkille ja hölkkäät 10 km ja et syö yhden ainuttakaan munkkipossua etkä einespitsaa. Jos et lähde lenkille, laita netistä jumppavideo ja jumppaa tunti hiki päässä. Toista 6kk joka päivä. Kyllä laihdut. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun elämällä on jokin suurempi tarkoitus, kuin olla miehen leikkikalu.
Haaveiletko tekeväsi jotain tärkeää elämässä? Muuttaa maailmaa? Mikä on intohimosi?
Nyt sinulla on tilaisuus, kun miehet eivät vie aikaasi.Minä pidin itseäni epäviehättävänä pitkän aikaa nuoruudessani. Sitten omistauduin yhdelle erityiselle asialle vuosikausia intohimoisesti. Tämän asian myötä minusta tuli kiinnostava.
Minulla on jotain sellaista, mitä muilla ei ole.
Käännä heikkous vahvuudeksi.
Nimenomaan! Esim. voit ap perustaa kissahoitolan tai ottaa itsellesi esim. 7 kissaa. Saat sisältöä elämään.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä toiselle voi sanoa, että nyt perskeles pannaan tai ei kunnian kukko laula. Ei voi jättää toista seksittä.
Juuri eilen sanoin noin mutta mitään ei tapahtunut. Mies vaan sanoi ettei jaksa. En mä usko että tilanne muuttuu koskaan paremmaksi koska tämä kestänyt niin kauan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, kun aika monelle on vähän kiusallista ja vaivaannuttavaa joutua seisomaan hississä tuntemattoman kanssa. Ei sitä ole syytä ottaa henk.koht. Nurkassa hiljaa seisominen on kaikille se oikea toimintatapa, oletusarvoisesti.
Tiedän, tuo oli vain esimerkki, tätä tapahtuu esimerkiksi myös työpaikalla. Vältellään ja unohdellaan asioita ettei tarvitsisi olla kanssani tekisissä. Tuollaisia sattumuksia kun tulee päivästä toiseen jokainen järkevä ihminen ymmärtää mistä tämä johtuu. En kuitenkaan anna tälle tämän asiasta puhumisen lisäksi mahdolllisuuksia vaikuttaa elämänlaatuuni.
Ainoa oikea vastaus on: lisää kissoja
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi testata kikyä markkinoikka ja boostaa omaa egoa niinku muut naiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen sanoin noin mutta mitään ei tapahtunut. Mies vaan sanoi ettei jaksa. En mä usko että tilanne muuttuu koskaan paremmaksi koska tämä kestänyt niin kauan. Ap
No sitten kerrot että joko lääkärille tai ero tai sitten lopetat valittamisen.
Voit myös kertoa miehen nimen ja numeron niin voin soittaa sille ja käskee höylätä sua.
Nainen voi aina suostua parisuhteen hyvinvoinnin vuoksi ja ruikata liukastetta ruusunuppuun, mies ei itselleen mitään voi, jos pölli ei pönötä pystyssä.
Puhu, puhu, puhu ja puhu lisää.. Kyllä se jossain vaiheessa sanoo asiaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, kun aika monelle on vähän kiusallista ja vaivaannuttavaa joutua seisomaan hississä tuntemattoman kanssa. Ei sitä ole syytä ottaa henk.koht. Nurkassa hiljaa seisominen on kaikille se oikea toimintatapa, oletusarvoisesti.
Tiedän, tuo oli vain esimerkki, tätä tapahtuu esimerkiksi myös työpaikalla. Vältellään ja unohdellaan asioita ettei tarvitsisi olla kanssani tekisissä. Tuollaisia sattumuksia kun tulee päivästä toiseen jokainen järkevä ihminen ymmärtää mistä tämä johtuu. En kuitenkaan anna tälle tämän asiasta puhumisen lisäksi mahdolllisuuksia vaikuttaa elämänlaatuuni.
Olet joko tosi ärsyttävä tai vainoharhainen.
Eikä ne miehet sulle puhu, kun olet varattu muija ja kikulin kiilto silmissä menet höpöttelemään ukoille. Ne pelkää sua. Kyllä ne haistaa sen, että olet jotenkin epätoivoinen ja tyrkky.
Miehesi haluttomuus voi johtua mistä vain. Testosteronitasot? Impotenssi, masennus, stressi ym. On tavallaan itsekeskeistäkin ajatella, että se johtuisi sinun ulkonäöstäsi. Olettehan jutelleet asiasta?
Oli sulla vahva libidokin, kaikilla miehillä ei sitä ole, ei edes nuorena.