Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
18821/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri muistuttaa Laura Birniä noissa leteissään.

Vierailija
18822/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se puhevian pilkkaaja - siitä teen rikosilmoituksen huomenna. 

Soittihan meghanhullukin häkeen prinssi Williamin puolesta ja olivat kuulemma tosi ymmärtäväisiä ja ottivat asian vakavasti. Kai ne sinutkin täydestä ottaa niin ei tarvi oottaa huomiseen.

Kiva että ihmiset soittaa tuollaisia läppäpuheluita häkeen, kun toisilla on oikeasti hengenvaara.

Ymmärrän kyllä jos ovat suhtautuneet vakavasti tuollaiseen hulluun. Ei ole naurun asia pilapuhelut häkeen eikä mielenterveyden pahat ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18823/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkee maalattu tyrkky- Milla.

Huono vartalo, tasapaksu, eikä perzekkään loppujen lopuksi ole kummoinen.

Eevis on talon hottis, edelleen. Hyvä kroppainen, kaunis punapää. Ja akateeminen.

Vierailija
18824/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kolaria on tunnissa

Vierailija
18825/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että on alkanut viime aikoina ärsyttämään tuo Milla.. On niin olevinaan..

Myös Krisu alkanut ottaan aivoon.

Toivottavasti Ville ei lähde tänään minnekään, toivoisin toisaalta myös Timon jäävän.. Ehkä ensi viikolla sitten.. viimeinkin E&J äänestykseen..!

Vierailija
18826/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka palstalla vihataan Eevistä ihan ylivoimasesti eniten. Mistä se kertoo? Jos se on oikeasti ihan p*rseestä? Täällä kyllä puolustellaan jo poliisin uhalla 😃

Vierailija
18827/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Mira tippuu tänään

Vierailija
18828/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kirjoitti:

Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.

En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.

Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.

Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.

Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.

Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.

No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.

Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.

Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.

Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.

Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.

Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.

Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.

Ei sinua motivoi mikään hyvä.

En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.

Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.

Toi sun w-lällätys pistää kyllä miettimään, ettei ole ihme että sua kiusattiin. Ilmeisesti et ole ihan normaali ollut lapsenakaan. Eihän se tietysti kiusaamista oikeuta, mutta lapset ei nyt aina ymmärrä poikkeavuuksia.

Sinä voit kuvitella mielessäsi ihan mitä haluat. Ei vaikuta mihinkään mitään.

Voit ajatella minun olevan puhtaasti paha ihminen, jos se sinua helpottaa ja on sinulle mieleinen totuus.

Ei minua jonkun tuntemattoman palstalaisen (joka voi olla minkälainen pälli tahansa) mielipiteet niin paljoa hetkauta.

Minä en kerro niitä syitä millä minua kiusanneet lapset ja nuoret kiusaamisensa oikeuttivat. Ne eivät johtuneet siitä, että minä olisin jotenkin aloittanut kiusaamisen.

Siinä oli 2 eri syytä, joille en voinut mitään. Jälkikäteen hyvin naurettavia syitä. Liittyivät fyysisiin seikkoihin, ja sitten mm. taloudellisiin.

Tässä kirjoittelee useampi ihminen, minä kirjoitin puhtaasta pahuudesta jonka olen löytänyt netistä. Ja ihan samalla lailla sinun kiusaajat oikeuttivat kiusaamisen kuin sinä nyt oikeutat Eeviksen kiusaamisen.

Ja tarkoitin että tuo jolle vastasit on eri kirjoittaja.

Vierailija
18829/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira tippuu.

Vierailija
18830/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka uskoo että Vikings-sarja on aktuaalisesti totta.

Vierailija
18831/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kirjoitti:

Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.

En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.

Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.

Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.

Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.

Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.

No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.

Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.

Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.

Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.

Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.

Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.

Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.

Ei sinua motivoi mikään hyvä.

En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.

Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.

Toi sun w-lällätys pistää kyllä miettimään, ettei ole ihme että sua kiusattiin. Ilmeisesti et ole ihan normaali ollut lapsenakaan. Eihän se tietysti kiusaamista oikeuta, mutta lapset ei nyt aina ymmärrä poikkeavuuksia.

Sinä voit kuvitella mielessäsi ihan mitä haluat. Ei vaikuta mihinkään mitään.

Voit ajatella minun olevan puhtaasti paha ihminen, jos se sinua helpottaa ja on sinulle mieleinen totuus.

Ei minua jonkun tuntemattoman palstalaisen (joka voi olla minkälainen pälli tahansa) mielipiteet niin paljoa hetkauta.

Minä en kerro niitä syitä millä minua kiusanneet lapset ja nuoret kiusaamisensa oikeuttivat. Ne eivät johtuneet siitä, että minä olisin jotenkin aloittanut kiusaamisen.

Siinä oli 2 eri syytä, joille en voinut mitään. Jälkikäteen hyvin naurettavia syitä. Liittyivät fyysisiin seikkoihin, ja sitten mm. taloudellisiin.

Tässä kirjoittelee useampi ihminen, minä kirjoitin puhtaasta pahuudesta jonka olen löytänyt netistä. Ja ihan samalla lailla sinun kiusaajat oikeuttivat kiusaamisen kuin sinä nyt oikeutat Eeviksen kiusaamisen.

Jankka jankka. Kiusaamista on lievää ja sellaista kevyttä läppää, joka ei edes tunnu pahalta. Ne väkivaltaiset ja pelottavat kiusaamiset, jotka olivat tosi vakavia juttuja ovat täysin eri asia kuin lievä kiusaaminen.

Niitä ei kiusaajatkaan oikeuttaneet sillä, ettei sillä muka ole väliä. Heillä oli oikeita ja vielä omiani pahempia vaikeuksia elämässään. Osa on päättänyt päivänsä.

On oikeasti vakavan asian karnevalisointia tuollainen wäwwäwäästä riehaantuminen ja siitä kohtuuttoman älämölön nostaminen.

Teet pilkkaa ja häpäiset ihmisiä.

Vierailija
18832/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunki teki mieli itkeä kun katoin sen Miran ja Villen siunaustilaisuuden, harmi vaan vireo päätty kesken, varmaan vaan siksi ku alkuun oli laitettu tolkuttoman pitkä mainos

Vierailija
18833/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois jännä havaita ketkä eritotisesti jäävät kaipaamaan Villeä jos hän tippuu: Mira nyt sata-takuulla. Toisaalta jos jää niin tulee vähän semmonen viilis että njääh, tässähän pidettiin jo jäähyväiset.

Vierailija
18834/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyjrty kirjoitti:

Ois jännä havaita ketkä eritotisesti jäävät kaipaamaan Villeä jos hän tippuu: Mira nyt sata-takuulla. Toisaalta jos jää niin tulee vähän semmonen viilis että njääh, tässähän pidettiin jo jäähyväiset.

Veikkaan että Ville unohtuu nopeasti jos tänään putoaa.

Vierailija
18835/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista koskevissa ketjuissa on usein puhe niistä lapsista jotka käyttäytyvät kuin itse perkeleet mutta onnistuvat jotenkin päätymään siihen päätelmään että heitä kiusataan. Musta tuntuu että he löytyvät aikuisina näistä ketjuista matkimasta puhevikaisia tai vaatimassa kiusaamiltaan anteeksipyyntöä.

Vierailija
18836/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka uskoo että Vikings-sarja on aktuaalisesti totta.

:O

Oli kai sentään ainoa?

Vierailija
18837/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeviksellä taas tavarat sisällä vähän paska..paperilla pyyhkäs suurimmat yöllä..

Taitaa tuolikin haista hyvälle keittiössä!

Alkaa kyllä tuntumaan että tuo Eevis on niin huithapeli noissa sänkypuuhissa ja hygeniassa että ei varmaan syö edes pillereitä!!

Miksi eeviksen pitäisi syödä pillereitä? Kumi on keksitty. Ja ehkäisyssä vastuu on myös Jukalla.

No yksinkertaisesti seksi tuntuu paljon paremmalta paljaalta kuin kumin kanssa. 

Siis sen takia Eevis niitä pillereitä varmaan syö, kun ei tyydy kumiseksiin. 

Ja kohta on jukalla joku sukupuolitauti sillä eeviksellä on ollut niitä kuulemma monia ties vaikka olisi nyttenkin

Eiköhän sillä Jukalla ollut jo ennestään kuppa ja kuus muuta ihan omasta takaa.

Vierailija
18838/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kissa tuo Eevis. Makee kroppainen.

Vierailija
18839/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyjrty kirjoitti:

Krisu ja Tarina

Vierailija
18840/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on ehkä mun lemppari tällä hetkellä. Mukava ja fiksu, tekee mitä haluaa välittämättä muiden mielipiteistä. Monia olisi nolottanut esim. niiden ilmeiden tekeminen, mutta Eevis vain teki ilman ongelmaa. Itsevarma ihminen, mutta ei ylemmyydentuntoinen.

Ketju on lukittu.