BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Se puhevian pilkkaaja - siitä teen rikosilmoituksen huomenna.
Onko nuo älyttömät puhevikaviestit poistettu? tätä palstaakin pitäisi vähän ilmiantaa, jos saavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Pahaa ihmistä kiusataan, se kiusaa itse ja oikeuttaa tekonsa sillä että häntäkin on kiusattu ja olisit kiitollinen etten kiusaa pahemmin. Hyvää ihmistä kiusataan, se tekee kaikkensa ettei kukaan joutuisi enää kokemaan samaa. En aiemmin edes uskonut pahuuteen mutta netti on muuttanut mieleni.
No usko mihin uskot.
Varmaan uskot olevasi sellainen hyvä ihminen.
Itse taas en usko pahoihin ja hyviin, vaikka minulle on tehty paljon paljon pahaa.
Minusta joillakin ihmisillä, etenkin tässä nyt sinulla, on ihan naurettavan mustavalkoinen tapa tarkastella maailmaa ja ihmisiä.
Ikää kun tulee, ja elämänkokemuksia niin se mustavalkoisuus ja pahoihin ja hyviin yksioikoisesti jakaminen vähenee, jos vähenee.
Kaikki holokaustit ja hirveät jutut johtuu tuosta ihmisten demonisoinnista ja Hyvät vs. pahat ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talosta puuttuu vielä semmoinen kermaperse rikas perhetyttö joka on kuin se Corinne Olympias USA Nick Veill jaksosta ja jonka käytöstä kukaan ei paheksu koska pyörittää miljardiyritystä. Ja joka saa tehdä kaikkea niin kaikki vaan tsemppaavat.
On täällä kyllä oudot jutut..
WTF?!
Joku jonne yrittää hämmentää ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaan tekemään. Mene sinne poliisilaitokselle ja tee se ilmoitus. Äläkä lässyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kirjoitti:
Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.
En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.
Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.
Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.
Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.
Osu ja uppos:D
Koko ketju poistetaan, jos sama meininki jatkuu. Voisitteko lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kirjoitti:
Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.
En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.
Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.
Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.
Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.
No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.
Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.
Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.
Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.
Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.
Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.
Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.
Ei sinua motivoi mikään hyvä.
En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.
Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.
Toi sun w-lällätys pistää kyllä miettimään, ettei ole ihme että sua kiusattiin. Ilmeisesti et ole ihan normaali ollut lapsenakaan. Eihän se tietysti kiusaamista oikeuta, mutta lapset ei nyt aina ymmärrä poikkeavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahaa ihmistä kiusataan, se kiusaa itse ja oikeuttaa tekonsa sillä että häntäkin on kiusattu ja olisit kiitollinen etten kiusaa pahemmin. Hyvää ihmistä kiusataan, se tekee kaikkensa ettei kukaan joutuisi enää kokemaan samaa. En aiemmin edes uskonut pahuuteen mutta netti on muuttanut mieleni.
No usko mihin uskot.
Varmaan uskot olevasi sellainen hyvä ihminen.
Itse taas en usko pahoihin ja hyviin, vaikka minulle on tehty paljon paljon pahaa.
Minusta joillakin ihmisillä, etenkin tässä nyt sinulla, on ihan naurettavan mustavalkoinen tapa tarkastella maailmaa ja ihmisiä.
Ikää kun tulee, ja elämänkokemuksia niin se mustavalkoisuus ja pahoihin ja hyviin yksioikoisesti jakaminen vähenee, jos vähenee.
Kaikki holokaustit ja hirveät jutut johtuu tuosta ihmisten demonisoinnista ja Hyvät vs. pahat ajattelusta.
Jos ihminen kirjoittaa palstalle wäwwää wää niin se on jonkun mielestä varma merkki ihmisen puhtaasta pahuudesta.
Minusta ei voisi naurettavampaa enää olla.
Ihmiset eivät vissiin oikeista pahoista asioista tiedä mitään.
Joku suhteellisuudentaju olisi hyvä olla.
Lukisitte vähän vaikka lehtiä ja katsoisitte uutisia. Pelkkä vauvapalstan bigbrother ketju taitaa hämärtää todellisuuden tajun.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri vaikuttaisi olevan tänään allapäin.
Miksi mun sydän meinaa särkyä, kun Helmeri on allapäin. Se on niin hellyyttävän näköinen nappisilmä pellavapäinen poika. Pois kaikki murheet, ja surut pellavapäisen harteilta.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas te BB-ymmärtäjät, kuka tänään tippuu? ei siis ketä toivotte, vaan kuka se putoaja on?
Ville tippuu.
Eilen oli telkussa sellainen ohjelma, missä nuoret tulivat kaapista ulos ja kertoivat äideilleen olevansa homoja tai lesboja.
Siinä oli parikin nuorta poikaa, homoja, jotka ääntelehtivät ja ilmehtivät aivan samalla tavalla kuin Kevin. Kädet taipuivat ranteista ja käsiä heittelivät puolelta toiselle.
Istuivat kuten Kevin.
Nämä nuoret olivat kuka mistäkin maasta.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas te BB-ymmärtäjät, kuka tänään tippuu? ei siis ketä toivotte, vaan kuka se putoaja on?
Timo.
Koosteissa näkyy hiljainen ja vetäytyvä Timo.
Keskustelupalstojen mukaan Timo osallistuu silti hyviin keskusteluihin.
Julkisuuteen ittensä työntäneitä kestääkin vähän pilkata ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville tippuu.
Joo, Ville tippuu. Sanoin jo aamulla, kun rukous-sessiot alkoivat, että nyt on Villelle ”iskä” ilmoittanut, että lähdön aika on käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Soittihan meghanhullukin häkeen prinssi Williamin puolesta ja olivat kuulemma tosi ymmärtäväisiä ja ottivat asian vakavasti. Kai ne sinutkin täydestä ottaa niin ei tarvi oottaa huomiseen.
Törkee maalattu tyrkky- Milla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kirjoitti:
Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.
No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.
Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.
Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.
Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.
Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.
Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.
Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.
Ei sinua motivoi mikään hyvä.
En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.
Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.
Toi sun w-lällätys pistää kyllä miettimään, ettei ole ihme että sua kiusattiin. Ilmeisesti et ole ihan normaali ollut lapsenakaan. Eihän se tietysti kiusaamista oikeuta, mutta lapset ei nyt aina ymmärrä poikkeavuuksia.
Sinä voit kuvitella mielessäsi ihan mitä haluat. Ei vaikuta mihinkään mitään.
Voit ajatella minun olevan puhtaasti paha ihminen, jos se sinua helpottaa ja on sinulle mieleinen totuus.
Ei minua jonkun tuntemattoman palstalaisen (joka voi olla minkälainen pälli tahansa) mielipiteet niin paljoa hetkauta.
Minä en kerro niitä syitä millä minua kiusanneet lapset ja nuoret kiusaamisensa oikeuttivat. Ne eivät johtuneet siitä, että minä olisin jotenkin aloittanut kiusaamisen.
Siinä oli 2 eri syytä, joille en voinut mitään. Jälkikäteen hyvin naurettavia syitä. Liittyivät fyysisiin seikkoihin, ja sitten mm. taloudellisiin.
Sanokaa mun sanonneen että Timo tippuu!
Näkihän sen Emman kohdalla miten romahti.