Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
18841/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä meillä aatteiltaan ylevät vegaanit ja kommunismin kannattajat. Haaveilevat linnanjuhliin pääsystä.

ja ekologinen Tarina kehuskeli kotinsa muovipussikokoelmallaan.

Vierailija
18842/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli telkussa sellainen ohjelma, missä nuoret tulivat kaapista ulos ja kertoivat äideilleen olevansa homoja tai lesboja.

Siinä oli parikin nuorta poikaa, homoja, jotka ääntelehtivät ja ilmehtivät aivan samalla tavalla kuin Kevin. Kädet taipuivat ranteista ja käsiä heittelivät puolelta toiselle.

Istuivat kuten Kevin.

Nämä nuoret olivat kuka mistäkin maasta.

No mahto olla sellanen yllätys äideilleen että kannatti oikeen ohjelma tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kissa tuo Eevis. Makee kroppainen.

Osaa pukeutua vartaloansa imartelevasti. Upee nainen. Jukkis tekee emämunauksen, jos heivaa Millan takia tuon kisulin.

Vierailija
18844/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junankauta tästä ketjusta on tullut sairas...Käsitelläänkö täällä enää ollenkaan talon tapahtumia?

Vierailija
18845/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaamista koskevissa ketjuissa on usein puhe niistä lapsista jotka käyttäytyvät kuin itse perkeleet mutta onnistuvat jotenkin päätymään siihen päätelmään että heitä kiusataan. Musta tuntuu että he löytyvät aikuisina näistä ketjuista matkimasta puhevikaisia tai vaatimassa kiusaamiltaan anteeksipyyntöä.

No  sinusta tuntuu tuolta.

En ymmärrä miten se on perkeleellistä käyttäytymistä jos on fyysisesti tietyn näköinen tai kuuluu tiettyy sosioekonomiseen luokkaan (alhainen).

Vierailija
18846/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kirjoitti:

Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.

En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.

Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.

Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.

Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.

Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.

No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.

Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.

Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.

Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.

Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.

Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.

Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.

Ei sinua motivoi mikään hyvä.

En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.

Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.

Toi sun w-lällätys pistää kyllä miettimään, ettei ole ihme että sua kiusattiin. Ilmeisesti et ole ihan normaali ollut lapsenakaan. Eihän se tietysti kiusaamista oikeuta, mutta lapset ei nyt aina ymmärrä poikkeavuuksia.

Sinä voit kuvitella mielessäsi ihan mitä haluat. Ei vaikuta mihinkään mitään.

Voit ajatella minun olevan puhtaasti paha ihminen, jos se sinua helpottaa ja on sinulle mieleinen totuus.

Ei minua jonkun tuntemattoman palstalaisen (joka voi olla minkälainen pälli tahansa) mielipiteet niin paljoa hetkauta.

Minä en kerro niitä syitä millä minua kiusanneet lapset ja nuoret kiusaamisensa oikeuttivat. Ne eivät johtuneet siitä, että minä olisin jotenkin aloittanut kiusaamisen.

Siinä oli 2 eri syytä, joille en voinut mitään. Jälkikäteen hyvin naurettavia syitä. Liittyivät fyysisiin seikkoihin, ja sitten mm. taloudellisiin.

Tässä kirjoittelee useampi ihminen, minä kirjoitin puhtaasta pahuudesta jonka olen löytänyt netistä. Ja ihan samalla lailla sinun kiusaajat oikeuttivat kiusaamisen kuin sinä nyt oikeutat Eeviksen kiusaamisen.

Jankka jankka. Kiusaamista on lievää ja sellaista kevyttä läppää, joka ei edes tunnu pahalta. Ne väkivaltaiset ja pelottavat kiusaamiset, jotka olivat tosi vakavia juttuja ovat täysin eri asia kuin lievä kiusaaminen.

Niitä ei kiusaajatkaan oikeuttaneet sillä, ettei sillä muka ole väliä. Heillä oli oikeita ja vielä omiani pahempia vaikeuksia elämässään. Osa on päättänyt päivänsä.

On oikeasti vakavan asian karnevalisointia tuollainen wäwwäwäästä riehaantuminen ja siitä kohtuuttoman älämölön nostaminen.

Teet pilkkaa ja häpäiset ihmisiä.

Verbaalisen kiusaamisen takia ihmiset ovat tehneet itsemurhia! Ei ole sellaista, kuin lievä kiusaaminen.  Onneksi karma kostaa - tai siis on se jo kostanut - heh - et vaikuta kovin onnelliselta ihmiseltä. 

Vierailija
18847/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta ihan totta maapallolta on löytynyt jättiläismäisiä kivirakennelmia ennen Nooan aikoja rakennettuja ja Raamattu sanoo entisaikoina asuivat jättiläiset...ja jopa saamessa tiedetään olleen joskus muinoin jättiläisiä maan päällä.

Jumalan pojat huomasivat maan tyttäret ihaniksi ja yhtyivät heihin ja heistä syntyi jättiläisiä. Kaikki hukkuivat Noan aikoina.

Mutta mystiset kivirakennelmat kertovat historiaa jota ei tiede halua myöntää.

Täh?! O_o

Vierailija
18848/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Milla ja Mira olivat käytävällä meikkaamassa, niin Millan meikit ja meikkisiveltimet oli lattialla... ja ne siveltimet koskee sitten kasvoihin... 

*ahistus*

:D

Vierailija
18849/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö Eevis tänään suihkussa?

Vierailija
18850/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eestiläinen syyrialainen sais kyllä tippua myös pois tuolta, kauhean leuhka imbesilli.

Eikä kyse ole mistään meikeistä tai pukeutumisesta, on vain todella ärsyttävä kimittäjä.

Vierailija
18851/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaamista koskevissa ketjuissa on usein puhe niistä lapsista jotka käyttäytyvät kuin itse perkeleet mutta onnistuvat jotenkin päätymään siihen päätelmään että heitä kiusataan. Musta tuntuu että he löytyvät aikuisina näistä ketjuista matkimasta puhevikaisia tai vaatimassa kiusaamiltaan anteeksipyyntöä.

Juuri näin.  

Vierailija
18852/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksellä ei tule oleen treffiseurasta puutetta, kun vapautuu talosta. On se verran viehättävä pakkaus, että miehet kilpailee neitosen sydämestä. Fiksu, kaunis, vetovoimainen ja kouluttautunut. Täydellinen.

Vierailija
18853/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä siis Eevis paneskele sen bunnyboyn kanssa, jos et halua kysymyksiä juketsusta ja haluat tulla huomatuksi omana persoonana :/ 

Vierailija
18854/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eevis tunki taas jukan viereen. voi jukka parkaa. tosta takiaisesta ei pääse eroon ennen kuin jompikumpi tippuu.

ja nyt sönköttää että haluaisi että häneltä ei kysyttäisi jukasta, kun haluaa tulla huomioiduksi ihan omana persoonana. LOL. 

Luulee raukka seukkaavansa jukan kanssa, ihan itse.

Vierailija
18855/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä siis Eevis paneskele sen bunnyboyn kanssa, jos et halua kysymyksiä juketsusta ja haluat tulla huomatuksi omana persoonana :/ 

Niinpä. Nytkin tunki äkkiä Jukan viereen, vaikka tilaa olis ollut muuallakin.

Tuntuu takertuneen Jukkaan, Jukka on kypsä riippakiveen.

Vierailija
18856/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

villehän ei tullut palveltavaksi eikä palkittavaksi vaan palvelemaan ja palkitsemaan. Ehkä tuli vähän pilkattavaksikin, mutta sehän on evankelioinnin luontoisetuja. Tuli hetkeksi palvelemaan toisia omalla läsnäolollaan ja palkitsemaan heitä kehuilla.

Serkkuni on kans uskossa ja oisko jokin vapaasuuntalainen nykyisin. lääkäri on ja lähetystyössä  vaimoineen. Muuanna heinäkuun yönä pari v sitten hän  yllättäen halusi siunata minua. Laitti käen olalle, toisen käden silmilleen. Puhui minusta Jumalalle ja, nosteli esiin hyviä puoliani,pyysi siunausta ja sen semmoista. Vähän niinkuin Ville tuolla. Oli se vähän outo hetki. Vähän vaivaannuttava nekä tienny miten siinä ois ollu hyvä reakoida. Mutta aika iisisti se sitten meni.

Ville vaikuttaa kyllä aidolta uskovalta. Kielilläpuhumisen armolahja ainakin ja joitain näkyvä välillä tulee, nyt opuhui siitä lankakerästä jolla kissanpennut leikkii

Vierailija
18857/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on ihana <3

Vierailija
18858/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä täällä luen? Eevis riippakivi? Jukkahan se eilenkin kyseli Eevikseltä sek*in perään.

Vierailija
18859/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotteko lähetyksen ajan 24/7 vai katsotteko sitä lähetystä? En osaa päättää kumpaa katsoisin, toisaalta ei jaksais niitä turhia lätinöitä ja mainoskatkoja. Toisaalta, nuo asukkaatkaan tuskin nyt tekee mitään kovin ihmeellistä kun heitä jännittää.

Vierailija
18860/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kirjoitti:

Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.

En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.

Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.

Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.

Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.

Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.

No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.

Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.

Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.

Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.

Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.

Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.

Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.

Ei sinua motivoi mikään hyvä.

En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.

Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.

Toi sun w-lällätys pistää kyllä miettimään, ettei ole ihme että sua kiusattiin. Ilmeisesti et ole ihan normaali ollut lapsenakaan. Eihän se tietysti kiusaamista oikeuta, mutta lapset ei nyt aina ymmärrä poikkeavuuksia.

Sinä voit kuvitella mielessäsi ihan mitä haluat. Ei vaikuta mihinkään mitään.

Voit ajatella minun olevan puhtaasti paha ihminen, jos se sinua helpottaa ja on sinulle mieleinen totuus.

Ei minua jonkun tuntemattoman palstalaisen (joka voi olla minkälainen pälli tahansa) mielipiteet niin paljoa hetkauta.

Minä en kerro niitä syitä millä minua kiusanneet lapset ja nuoret kiusaamisensa oikeuttivat. Ne eivät johtuneet siitä, että minä olisin jotenkin aloittanut kiusaamisen.

Siinä oli 2 eri syytä, joille en voinut mitään. Jälkikäteen hyvin naurettavia syitä. Liittyivät fyysisiin seikkoihin, ja sitten mm. taloudellisiin.

Tässä kirjoittelee useampi ihminen, minä kirjoitin puhtaasta pahuudesta jonka olen löytänyt netistä. Ja ihan samalla lailla sinun kiusaajat oikeuttivat kiusaamisen kuin sinä nyt oikeutat Eeviksen kiusaamisen.

Jankka jankka. Kiusaamista on lievää ja sellaista kevyttä läppää, joka ei edes tunnu pahalta. Ne väkivaltaiset ja pelottavat kiusaamiset, jotka olivat tosi vakavia juttuja ovat täysin eri asia kuin lievä kiusaaminen.

Niitä ei kiusaajatkaan oikeuttaneet sillä, ettei sillä muka ole väliä. Heillä oli oikeita ja vielä omiani pahempia vaikeuksia elämässään. Osa on päättänyt päivänsä.

On oikeasti vakavan asian karnevalisointia tuollainen wäwwäwäästä riehaantuminen ja siitä kohtuuttoman älämölön nostaminen.

Teet pilkkaa ja häpäiset ihmisiä.

Verbaalisen kiusaamisen takia ihmiset ovat tehneet itsemurhia! Ei ole sellaista, kuin lievä kiusaaminen.  Onneksi karma kostaa - tai siis on se jo kostanut - heh - et vaikuta kovin onnelliselta ihmiseltä. 

Aika kostonhimoiselta ihmiseltä vaikutat ja sinulle näyttää olevan tärkeämpää että minä kärsin mahdollisimman paljon. Ei sinua kiinnosta kiusaamisen vähentäminen. Pääasia vaan että kaikki kärsii ja saavat suunnilleen persesyövän siitä hyvästä kun kirjoittivat vauvapalstalle wäää wäää.

Hulluna pidän sinua. Enkä näe sinua mitenkään erityisen lämpimänä ihmisenä.

Olet vain täynnä vihaa. Mitään rakkaudellista ei oikein sinusta välity.

Ketju on lukittu.