Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
18801/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkee maalattu tyrkky- Milla.

Huono vartalo, tasapaksu, eikä perzekkään loppujen lopuksi ole kummoinen.

Vierailija
18802/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jukalla oo vaatteita vai meinaako olla kylpytakilla vai laittaako pieruverkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18803/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta antaa vääristyneen kuvan. Itse kun katson niin en näe pahasti asioita.

Mielestäni Villen ja Miran hetki oli kaunis ja herkkä ja siksi Mira itki ja minä itkin myös.

Rumuus on ihmisen omissa silmissä, niin se vaan on.

Vierailija
18804/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo tippuu. Värittömin.

Vierailija
18805/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse puhevikaa pilkkasi mutta pilkkaavathan ihmiset muitakin ominaisuuksia kuten nenän pituutta kyrvän pituutta

Hampaiden vinoutta, jne ominaisuuksia joihin ei voi vaikuttaa.

Muista ominaisuuksista pilkataan varsinkin perussuomalaisia - aivan kuin he olisivat tämän oman pohjoisen kotimaansa rakastajina joitain kauheita. Pitäisikö niiden jotain Nigeriaa rakastaa sitten?;)

Vierailija
18806/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se puhevian pilkkaaja - siitä teen rikosilmoituksen huomenna. 

Soittihan meghanhullukin häkeen prinssi Williamin puolesta ja olivat kuulemma tosi ymmärtäväisiä ja ottivat asian vakavasti. Kai ne sinutkin täydestä ottaa niin ei tarvi oottaa huomiseen.

Mitä ihmettä?

Mikä juttu toi on?

Vierailija
18807/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku sellainen termi olemassa kuin Social Justice Warrior?

Täällä taitaa jollain psykoosit olla tulilla, kun tuo alter ego on ottanut vallan.

Vierailija
18808/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka oikeasti haluaisi jo päästä eeviksestä eroon, tuolla se on hankalampaa, koska eevis on ihastunut jukkaan ja vaatii seuraa. Jukka sitten p.himoissaan suostuu, ja on hänessä kilttikin puoli, ei halua varmasti pantuja loukata, mieluummin esittää mukavaa kun ujuttautuu seuraavaan.

Vierailija
18809/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun kaikki aiemmat Jukkaa ylistävät viestini. Sika jätkä, pois pois tuollainen koijari, peliäijä. Tuollaisia on kadut pullollaan, pelaa toisten tunteilla, ja olevinaan joku Ryan Gosling.

Vierailija
18810/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän tollaisii, kun nämä W-trollit. Pieni muna ja pienet aivot. Surullinen tapaus. 

Vierailija
18811/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa jollain psykoosit olla tulilla, kun tuo alter ego on ottanut vallan.

Juu, lyhennettynä SJW. Loukkaantuvat millon kenenkin puolesta.

Vierailija
18812/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse puhevikaa pilkkasi mutta pilkkaavathan ihmiset muitakin ominaisuuksia kuten nenän pituutta kyrvän pituutta

Hampaiden vinoutta, jne ominaisuuksia joihin ei voi vaikuttaa.

Muista ominaisuuksista pilkataan varsinkin perussuomalaisia - aivan kuin he olisivat tämän oman pohjoisen kotimaansa rakastajina joitain kauheita. Pitäisikö niiden jotain Nigeriaa rakastaa sitten?;)

No jollain oli kuulema nyt joku pikkusisar jolla on lieväpuhevika. Niin ilmeisesti tällä sosiaaalisen oikeuden taistelija ritarilla on niin paljon häpeää sisällään tuosta asiasta, että tunteet roihuaa ja kaikki järki on mennyt.

Hänkin voisi rauhoittua ja lakata häpeämästä sisartaan. Luulen että sille puhevikaiselle itselleen ei ole tuo asia edes niin vaikea mitä tuolle kuka häpeää sitä yli kaiken.

Vierailija
18813/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kevin on puheripulinen kimittävä linnunpoika.

Hyi helevetti noita sen rujoja tissejä. Jos olisin hermis-Kevin en kehtais esitellä niitä.

Varmaan roikottaa niissä kotioloissa jotain painoja.  Luotaantyöntävä tyyppi, eikä sen takia miten pukeutuu, esim christal snowsta tykkään, joten ei tämä liity mitenkään sellaseen.

Toi kevin on hyvin teennäinen ja ylimielinen, katsoo kaikkia nokanvartta pitkin jos on hiljaa.

Jotenkin karmiva.. ei ihan terve.

Katos just tulee Suomen selviytyjät, siinä on nuori mies joku Arttu ilman paitaa, ihan samanlaiset tissit.

Sieppi tippuu tänään!

Vierailija
18814/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikingit ei käyttäneet oikeasti noita kaksisarviskypäriä, luulis oikean viikinkien jälkeläisen tietävän.

Vierailija
18815/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, lyhennettynä SJW. Loukkaantuvat millon kenenkin puolesta.

Jotenkin narsistisia ja sairaita?

Vierailija
18816/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on kyllä loistava huumorintajuinen heittäytyjä. Ihana viikinki. On siis pukeutunut mm. sarveikkaaseen foliokattilahattuun lähetystä varten. :D

Vierailija
18817/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on paha olla. Soita auttavaan puhelineen nk kriisipuhelin.

Vierailija
18818/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jukka hawuaisi dipata siitintään miwwan uhkeiden huuwten väwissä.

Toivottavasti tuo puheongelma pilkkasi vielä kostautuu sulle omassa elämässäsi. Karma kostakoon.

Vierailija
18819/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kirjoitti:

Kirjoitanpa ensimmäisen ja viimeisen kommenttini koskien tuota w-miesoletettua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi? Miksi et osaa tai halua keskustella mistään asiallisesti ja pilkkaamatta toista? Jos olet lapsena hyväksikäytetty, koulukiusattu, syrjäytynyt tms. tämä käytös ei sinua auta tai paranna elämääsi. Käytä aikasi jotenkin toisin. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

Tuo ei pidä paikkaansa. Sinä kun et tiedä mitä viestejä ihmiset tänne kirjoittavat. Sinulla ei ole tietoa kenenkään kaikista viesteistä.

En tarvitse sinun lässytyksiäsi ja alentuvia hyvänpäivän toivotuksiasi. Ne eivät ole minulle minkään arvoisia.

Hyväksikäytetty minua toki on ja kiusattu monta vuotta hyvin rankasti.

Siksi en oikein osaa pitää kiusaamisena jotain viatonta w-kirjainta, kun se ei ole lähelläkään oikeaa kiusaamista.

Käytä sinä aikasi toisin ja mene vaikka jonnekin kouluun lässyttämään siitä kiusaamisesta, jos olet muka niin hyvä ihminen.

Tuskin ne sinunkaan kiusaajat piti sinun kiusaamista minään. Taisitte ansaita toisenne nykyisen käytöksesi perusteella.

No sitä kiusaamista oli monen tasoista. Pahin on tosin pyytänyt anteeksi.

Sen kyllä uskon että sinä tunnet mielihyvää siitä että minulle on tapahtunut pahaa.

Näen kyllä sinun kaltaisten ihmisten läpi.

Sinä et ole sellainen hyvä ihminen joka on aidosti empaattinen ja oikeudenmukainen.

Sinua ei kiinnosta paskaakaan kiusatun tunteet. Ei Eeviksen, ei minun, ei kenenkään muun.

Sinua kiinnostaa ainoastaan se että pääset syyttelemään ja haukkumaan toisia.

Sinua ohjaa viha ja toisten nujertaminen ja heidän lyttääminen.

Ei sinua motivoi mikään hyvä.

En vastaa enää sulle, koska minua ällöttää tuollaiset ihmiset.

Kiusaajilleni olen antanut anteeksi.

Toi sun w-lällätys pistää kyllä miettimään, ettei ole ihme että sua kiusattiin. Ilmeisesti et ole ihan normaali ollut lapsenakaan. Eihän se tietysti kiusaamista oikeuta, mutta lapset ei nyt aina ymmärrä poikkeavuuksia.

Sinä voit kuvitella mielessäsi ihan mitä haluat. Ei vaikuta mihinkään mitään.

Voit ajatella minun olevan puhtaasti paha ihminen, jos se sinua helpottaa ja on sinulle mieleinen totuus.

Ei minua jonkun tuntemattoman palstalaisen (joka voi olla minkälainen pälli tahansa) mielipiteet niin paljoa hetkauta.

Minä en kerro niitä syitä millä minua kiusanneet lapset ja nuoret kiusaamisensa oikeuttivat. Ne eivät johtuneet siitä, että minä olisin jotenkin aloittanut kiusaamisen.

Siinä oli 2 eri syytä, joille en voinut mitään. Jälkikäteen hyvin naurettavia syitä. Liittyivät fyysisiin seikkoihin, ja sitten mm. taloudellisiin.

Tässä kirjoittelee useampi ihminen, minä kirjoitin puhtaasta pahuudesta jonka olen löytänyt netistä. Ja ihan samalla lailla sinun kiusaajat oikeuttivat kiusaamisen kuin sinä nyt oikeutat Eeviksen kiusaamisen.

Vierailija
18820/90773 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vasta nyt seuraamaan 24/7 tämän päivän osalta ja tänne on tullut yli 60 sivua tavaraa, joten haluaisko joku lyhyesti tiivistää päivän tapahtumia?❤ jos ollut pelkkää makaamista ja p*skanjauhantaa koko päivä niin sitä ei tarvitse kirjoittaa :).

Ketju on lukittu.