BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tulee vettä stadissa ku esterin......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on eläintenrääkkääjä ja pelottava alkoholin vaikutuksen alaisena. En tykkää. Ja kiroilee aivan hirveästi.
Mira ulos tänään!
Sinä olet tyypillinen omien pahojen ominaisuuksien pois lohkoja joka uskoo oikeasti olevansa synnitön. Meistä ei ole kukaan synnitön. Et sinäkään.
Harva meistä silti on eläinrääkkääjä!!
Vierailija kirjoitti:
Nuo länkyttää koko ajan kahletehtävästä, sehän on tuotannosta puhumista joka on kiellettyä
Ei tuolla ole juurikaan sääntöjä johan ne eilen niitä ihmetteli että mitkä säännöt..nelonen ei ole vaivautunut tekemään niitä lappusia mitä ennen oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku referoida miten Eevis analysoi itse? Mun silmään ei ollut mitään surua tai harmitusta vaan vahvasti fyysinen reaktio kahlittuna olemiseen.
On se jänskä kun Eevikselle kaikki on vaan fyysistä. Oli sitten kyse seksistä tai viikkotehtävässä poraamisesta. Taitaa yrittää lässyttää itseää yli ihmiseksi jolla ei ole tunteita laisinkaan. Ei tajua ettei tunteet ole mikään puute ihmisessä.
Mun mielestä Eevis vaikuttaa hirveän lapselliselta kolmekymppiseks naiseks. Ei varmasti ole ollut mitään suurempia murheita hänen elämässään mitkä kasvattaa niin jäänyt vähän teiniks.
Noöö..tässä ketjussa on aika moni muukin, jotka ei tajua, että tunteet on ihan normaali asia. Nämäkin taitaa lässyttää Eevistä yli-ihmiseksi haukkumalla häntä.
Timo muuttui zombiksi viime yönä. Pää ei kestä talossa oloa. Timon on aika lähteä tänään kotiin .
Aamuseksi tekee gutaa😉 saa niinku energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Timoakin ahdisti ajatus siitä, että jos ovat yöllä kahlittuina niin yhdenkin jos pitää esim. vessaan lähteä, pitää kaikkien herätä ja mennä mukaan.
Eevis miettii, että aika sadistista olis ollut jos olis koko yö pitänyt olla kahleissa.
Kevin ajatteli että raja ylittyisi jos koko yö pitäis olla kahleissa, joten ajatteli ettei se ole mahdollista, niin oli vaan odottanut että tulee lupa ottaa kahleet pois.
Aika monia tuo on ahdistanut, ei vain Eevistä. Myös Helmeri ja Jukka kommentoi, että kamalaa jos joku vähänkään unissaan olis kättä heilauttanut, niin olis siihen aina herännyt.
Millaa ahdisti eniten paikallaan oleminen, ei voinut heilua niinkuin normaalisti.
Käsiraudat on myös aiheuttaneet kipua ja meinannut iho mennä rikki (Kimmolla ainakin).
Rankka kokemus kaikille.
Aiemmilla kausilla on ollut viikkotehtäviä jossa asukkaat ovat olleet kahlittuina toisiin koko tehtävän ajan, myös nukkuessa. Vähän yllätti että tämä porukka kaikesta huolimatta onkin tuolla lailla heikkoa ja valmista luovuttamaan kun mennään epämukavuusalueelle.
timo putoaa. minä en näe mitenkään, että timo olisi jotenkin niin nuorekas. oman ikäisensä näköinen ja se on siinä.
anu sanoi, että hän on todella puhelias, mutta nyt ainakin ollut täysin tuppusuuna, samoin tupu. molemmat ovelia, kieroja akkoja.
jos on puhelias on sitä aina, paikasta riippumatta. hiljaiset ovat vaarallisia ja pelottavia. miettivät omassa mielessään mitä tekevät ja toteuttavat sen sitten. on niin monta kertaa tullut jo nähtyä.
sitten ihmetellään, kun oli niin mukava mies/nainen, hiljainen, ja teki niin karmean teon . ei olisi uskonut, kun oli niin hiljainen ja kiva. näin ihmiset sitten jälkeenpäin puhuvat, hiljaisesta ihmisestä.
Itse en antaisi Villen puhua ja olla rukoiltavana tuolla. Ville ei saisi mun päätä kääntymään. Olenkin jo vanhempaa kauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko noi panemaan heti ja jos ei nukkuiko Eevis heti ekan yön
olohuoneessa ???Eevis kertoi mitä tapahtui Jukalle joka kaiketi ei ymmärrä ihan kaikjea...... .
No heh. Ei ne sentään ekoina öinä panneet. Kai se Eevis silloin nukku makkarissa kun Tarinalle oli kyhätty punkka olkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en antaisi Villen puhua ja olla rukoiltavana tuolla. Ville ei saisi mun päätä kääntymään. Olenkin jo vanhempaa kauraa.
Eli pelkäät että käännyttää, jos saa puhua? Jos ei oikeasti käännytystä pelkää, niin voi kyllä jonkun verran Jeesus-juttuja kuunnella, eikä se ole mikään uhka joka pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
timo putoaa. minä en näe mitenkään, että timo olisi jotenkin niin nuorekas. oman ikäisensä näköinen ja se on siinä.
anu sanoi, että hän on todella puhelias, mutta nyt ainakin ollut täysin tuppusuuna, samoin tupu. molemmat ovelia, kieroja akkoja.
jos on puhelias on sitä aina, paikasta riippumatta. hiljaiset ovat vaarallisia ja pelottavia. miettivät omassa mielessään mitä tekevät ja toteuttavat sen sitten. on niin monta kertaa tullut jo nähtyä.
sitten ihmetellään, kun oli niin mukava mies/nainen, hiljainen, ja teki niin karmean teon . ei olisi uskonut, kun oli niin hiljainen ja kiva. näin ihmiset sitten jälkeenpäin puhuvat, hiljaisesta ihmisestä.
Täällä nyt vissiin joku odottaa että tuolla talossa rupeaa tapahtumaan suunilleen m urhia😃 Mä en kyllä nää noita yhtäkään asukasta mitenkään "pelottavana".
Onks kukaan kiikaroinut kerrostaloista Bb talolle :)? Nythän yllytettiin kyttäämään virallisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Isä ei saa kääntää sun päätä niin sulla on auktoriteettiongelma.
Onhan Helmerillä siis semmoinen suopea, leppoinen, ymmärrystä ja myötistä tihkuva rauhan hymy kuten on on Elisabeth Rehnillä..kin. Rehni kun taas oli hornettimimmi ja Hornetit liittyy vähän NATOon ja rauhanturvaukseen, ja Islanti on Nadossa ja Helmerillä juuria siellä Heklan kupeen mullissa, niin sillä tavalla linkkailin Helmertä ja Elisapettiä yhteen. Voisipåa miltei uumoilla että Elisabeth on Helmerin mummo, tai ainakin jkin Elisabethin näköinen se varmaan on.
Anu puhuu! Mutta nyt sillä ei ole mikkiä sitten, ei kuule mitä se sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko noi panemaan heti ja jos ei nukkuiko Eevis heti ekan yön
olohuoneessa ???Eevis kertoi mitä tapahtui Jukalle joka kaiketi ei ymmärrä ihan kaikjea...... .
Täh?????
Kysytään uudelleen?
Milloin nämä kaksi aloittivat sekstailemaan talossa?
Alkoiko Eevis heti nukkumaan olohuoneessa?
Oisko kolmantena yönä? Sillon kun valvoivat viikkotehtävän takia.
Mirka romahti Villen kättelyssä. Hurmosta. Ulos.
Keiden kaikkien kanssa Ville on tänä aamuna jo rukoillut? Näin Helmeristä loppuosan, ja nyt on Mira, joka itkee.
En minä näe siinä paljon mitään, mutta Mirasta en tykkää yhtään, joten haluan sen pois. Mutta en kyllä pahasti ole pettynyt vaikka Timokin tippuisi.