BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kiva etä sä avasit tota, nyt mä ymmärrän paremmin. Mä oon aikasemminkin kärsiny siitä, että ihmiset ajattelee. Jos ajatellaan joku kärsimys, vaikka tää ruori nyt tässä ni mä vaan haluun et kaikki on kivaa.
HUH?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu kotiin niskab parannukseen ja alle 6 v kaipaa kovasti äitiään. Lapsuus menee nopeesti ohi. Antakaa nyt aikaa. Voi niitä aikoja ne tahtoisin niin elää uudelleen...........
Miks? En mä ainakaan haluaisi olla uudestaan lapsi.
lapsi kasvaa nopeesti ja äitinä sitä ajattelee voi niitä aikoja voi niitä aikpja Ne Tahtousiin niin Elää uudelleen.......
Minä en haluaisi elää pikkulapsiaikoja uudestaan ekä myö4115cv skään haluaisi, että lapset olisivat niin riippuvaisisa minusta etteivät selviäisi psyykkisesti vaurioitumatta muiden täysipäisten vanhempien ja sukulaisten kanssa.
Sain tavallista myöhemmin lapseni ja monesti muistelen sitä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva etä sä avasit tota, nyt mä ymmärrän paremmin. Mä oon aikasemminkin kärsiny siitä, että ihmiset ajattelee. Jos ajatellaan joku kärsimys, vaikka tää ruori nyt tässä ni mä vaan haluun et kaikki on kivaa.
HUH?
Tässä siis Tarina vaahtoaa Miralle:
HUH?
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä viikolla näytetty vielä yhtään päiväkirjahuoneessa käyntiä?
Viime viikolla näytettiin salatehtävien anto nimeämisten lisäksi. Tällä viikolla vissiin ei ole ollut tai ainakaan näytetty tehtävien antoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvailuja kehiin huomisista nimeämisistä!
Krisu: 2p Tarina
1p JukkaTarina: 2 pistettä Krisulle ja 1 piste Timolle
Arvaan, että Millalta 2p Villelle ja 2p Eevikselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto! Lääkäri paikalle ja viekää Anu pään kuvauksiin, herran tähden!
Miksi herran tähden jos on lihasjumi?
No ihan vaikka sen takai että niskakivun aiheutti akrobatiatempusta niskoilleen kaatuminen. Ihan hienoa jos se on täältä kotikatsomoista käsin osattu diagnosoida lihasjumiksi, ei se lääkäri yhtään liioitellulta kuulosta.
No mitkä oireet sun mielestä sitten puoltaa sitä päänkuvausta? Oliko tajuttomuutta, toispuolioireita, sekavuutta, näköhäiriöitä tai jotain muita oireita joiden perusteella ne kuvaukset tehdään. Vai olisko sillä ihan vaan perus lihasjumin oireet? Ja luuletko oikeesti ettei tuotanto ole tosta Anun loukkaantumisesta konsultoinut jo lääkäriä? Älkää nyt pitäkö ihmisiä ihan tyhmänä. Toi on nyt sitä uusavuttomuutta, kun ei pystytä ajattelemaan itte yhtään omilla aivoillaan vaan kaikista haavereista pitää päästä heti lääkäriin. Ei oo ehkä ihme et päivystykset on täysin ylikuormitettuja kun joka naarmusta täytyy päästä heti lääkäriin.
Ei ole konsultoineet eikä ole Anu tavannut lääkäriä, siitä puhuivat eilen kun useampkin asukas oli sitä mieltä että ei välttämättä ole hyvä vaan jäädä makaamaan ja napsia särkylääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvailuja kehiin huomisista nimeämisistä!
Krisu: 2p Tarina
1p JukkaTarina: 2 pistettä Krisulle ja 1 piste Timolle
Arvaan, että Millalta 2p Villelle ja 2p Eevikselle
Siis 1 p Eevikselle
Tehtävän jälkeen ollaan normi tilassa.
Jukka: 2p Krisulle koska kielsi bylsimisen ja 1p Villelle ei jaksa Jeesus-juttuja
Mäkin arvelen, että MIlla, Kevin ja Mira antavat pisteitä Villelle
Timosta, Tupusta ja Anusta on tosi vaikea arvella kenelle antavat pisteitä
Kristian varmasti edelleen Tarinalle, saa nähdä antaako Jukallekin, oli ennen viikkotehtävää kuitenkin ihan hyvää pataa Jukan kanssa.
Kimmo? kenelle mahtaa antaa ääniä?
Tarina varmaan Krisulle ja Miralle?
Jukka on tosi hassu, jos sanoo moi niin ameeba nauraa. Heitti muuten vaihteeksi vaateriin
https://www.partyking.fi/halloween/?gclid=EAIaIQobChMIx7Lbw6bI5AIVUKqaC…
https://www.vegaoo.fi/r-28-koristeet/r-147-halloween.html?type=category…
https://www.pilailupuoti.com/tuote-osasto/juhlatarvikkeet/kauhujuhlat-j…
https://www.aprilli.fi/karnevaalikauppa/tuotteet/teemat/halloween/koris…
https://www.coolstuff.fi/tag/Halloween-koristeet
https://www.juhlamaailma.fi/juhlat/kalenterijuhlat/halloween.html
Nyt lokakuulla mennään yhdessä porukalla järkkäämään Halloween-pippalot talon asukkaille. Rekvisiittaa mukaan ja juomat ja syötävät myös ja kännibileet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävähän meni viimestään eilen illalla pilalle kun Krisu jätti roolinsa ulkona kokonaan. Kiroili ja länkytti Helmerille ulkona, vaikka vippejähän piti kunnioittaa 24/7...
Tärkeintä oli asiakkaiden viihtyminen ja Helmeri viihtyi.
Eevi ois varmasti myös viihtyny kun ois päässy panemaan Jukan kanssa, mutta se ei käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUH?
Tässä siis Tarina vaahtoaa Miralle:
HUH?
Itse kärsin enemmän siitä että ihmiset ei ajattele, mutta Tarinahan toivoo ympärilleen vaan täysin ohjailtavissa olevaa sokeaa lammaslaumaa. Ei siis omia ajatuksia.
Teevesi tulee suoraan Islannin kuumasta lähteestä. Lähteen nimi on ählen ählen. Vesihieroja pitää veden lämpinä kuljetuksen ajan Islannista Suomeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto! Lääkäri paikalle ja viekää Anu pään kuvauksiin, herran tähden!
Miksi herran tähden jos on lihasjumi?
No ihan vaikka sen takai että niskakivun aiheutti akrobatiatempusta niskoilleen kaatuminen. Ihan hienoa jos se on täältä kotikatsomoista käsin osattu diagnosoida lihasjumiksi, ei se lääkäri yhtään liioitellulta kuulosta.
No mitkä oireet sun mielestä sitten puoltaa sitä päänkuvausta? Oliko tajuttomuutta, toispuolioireita, sekavuutta, näköhäiriöitä tai jotain muita oireita joiden perusteella ne kuvaukset tehdään. Vai olisko sillä ihan vaan perus lihasjumin oireet? Ja luuletko oikeesti ettei tuotanto ole tosta Anun loukkaantumisesta konsultoinut jo lääkäriä? Älkää nyt pitäkö ihmisiä ihan tyhmänä. Toi on nyt sitä uusavuttomuutta, kun ei pystytä ajattelemaan itte yhtään omilla aivoillaan vaan kaikista haavereista pitää päästä heti lääkäriin. Ei oo ehkä ihme et päivystykset on täysin ylikuormitettuja kun joka naarmusta täytyy päästä heti lääkäriin.
Ei ole konsultoineet eikä ole Anu tavannut lääkäriä, siitä puhuivat eilen kun useampkin asukas oli sitä mieltä että ei välttämättä ole hyvä vaan jäädä makaamaan ja napsia särkylääkettä.
Onhan Anu käynyt pk huoneessa ja siellähän on voinut olla lääkäri. Anu lasten luo. Eihän nuo ymmärrä kun 11 sinkkua.
Mitä lääkettä annettu Jukalle
Ihan kuin Tarina yrittäisi nuoleskella toisia asukkaita etteivät he antaisi nimeämispisteitä tälle. Miten sillä on noin kova äänikin, en pysty enää kuuntelee sitä, huh.
"olen yksi aidoimmista ihmisistä" sanoi juuri Miralle.. En vaan kestä enää, pakko vaihtaa kameraa aina kun se alkaa pauhaa itsestään.
Voi teitä raukkoja kun teillä ei ole lainkaan omaa elämää vaan pitää pippeli tai pimppi kiimassa tuijottaa joidenkin teille tuntemattomien tyyppien elämää jossain BB-talossa.