Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
11761/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kesäjonne tuosta BB:n instagramtilistä on vastuussa? Storyissa häiritsevän huono kuvanlaatu (kuvattu puhelimella tietokoneen näytöltä?) ja hirveästi kirjoitusvirheitä. Välillä ollut jopa asukkaiden nimiä väärin.

Vierailija
11762/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei foorumien spämmääjäjonne! Kivat foorumit sinulla. Annan sinulle ilmaiseksi ideoita uusille foorumeille, joita voit spämmätä keskustelupalstoilla:

- Mia Khalifan fanit

- Mopon viritys

- Alaikäiset persufanit

- Amiksen keskeyttäneet

- Roskapostaajan ABC

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11763/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken kuultiin laulu Under my bigbrotherilla. Odotellaan seuraavaa kappaletta Pysy aina bigbrotherina.

Kimmo laulaa, Milla komppaa.

Vierailija
11764/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kirjoittelevat taitavat olla jääneet lapsen tasolle. Menkääpä takaisin sinne hiekkalaatikolle leikkimään kesken jääneitä leikkejänne.

Vierailija
11765/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ville pelaa blackjackia? uhkapelaaminen on synti niin kuin raamatussa kirjoitetaan.

Eivät pelaa rahasta joten ei ole uhkapeliä ja kuuluu tähän tehtävänantoon pelata sitä.

Uskovaisilla on aina joku porsaanreikä, jonka varjolla voivat tehdä mitä haluavat.

Ihan jokaisen käskyn rikkomiseen. Se siitä vakaumuksesta.

Käy selvittämäs nyt eka itselles mikä on uhkapelin määritelmä. Leikkarahalla pelaaminen ei oo uhkapeliä yhtään sen enempää ku jonkun monopolin pelaaminenkaan.

Osuiko? Valehdella saa, varastaa saa, pelata saa. Pelkkää peliähän tää koko elämä on, sen varjolla saa tap paa, huo rata, halveksia. Ja lopultahan kuitenkin Jeesus pelastaa eli ei mitään väliä mitä tekee.

Ja nyt sä sekoitat bb:n todellisuuteen. Ei kato toi bb oo oikeeta elämää tuolla, nytkin niillä on sellainen risteilytehtävä, jossa täytyy toimia tiettyjen ennalta annettujen roolien mukaan. Ville on VIP-vieras joille järjestettiin illalla korttipeli, johon osallistui roolinsa mukaan, samoin kuin ne muutkin vieraat. 

Vierailija
11766/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina taitaa ihan oikeesti kuvitella osaavansa laulaa 🙈

Vierailija
11767/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla:Hyökyaaltoyliopistossa voi opiskella höyrytorven tai perämoottorin soittoa.

Vierailija
11768/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo vitsi? 4v. ei ymmärrä,vaikka selittäisi.

Vierailija
11769/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wöwwön pitää saada taas wajat suoraksi.

Vierailija
11770/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IlmainenNeuvoja kirjoitti:

Hei foorumien spämmääjäjonne! Kivat foorumit sinulla. Annan sinulle ilmaiseksi ideoita uusille foorumeille, joita voit spämmätä keskustelupalstoilla:

- Mia Khalifan fanit

- Mopon viritys

- Alaikäiset persufanit

- Amiksen keskeyttäneet

- Roskapostaajan ABC

Mitäs se nyt viimeksi on mainostellut? Vähään aikaan olekaan huomannut sen viestejä. Jollei niitä ehditty jo poistaa.

Vierailija
11771/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu kotiin niskab parannukseen ja alle 6 v kaipaa kovasti äitiään. Lapsuus menee nopeesti ohi. Antakaa nyt aikaa. Voi niitä aikoja ne tahtoisin niin elää uudelleen...........

Miks? En mä ainakaan haluaisi olla uudestaan lapsi. 

lapsi kasvaa nopeesti ja äitinä sitä ajattelee voi niitä aikoja voi niitä aikpja Ne Tahtousiin niin Elää uudelleen.......

Ai. Et sä ekaks puhunut mistään äitinä olemisesta. Sanoit vaan et haluat elää lapsuusajan uudelleen.

Vierailija
11772/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä BB nyt. Pari tapettia ulos.

Vierailija
11773/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna makaa

Vierailija
11774/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi muka Tarinan käsityksen mukaan keskustelua?!

Ei osaa kuunnella ollenkaan, kysyy jotain ja keskeyttää Anun heti kun tämä alkaa vastata.

Joo, joo tosi kivaa, mä ymmärrän, mutta mä ja mä ja mulla ja mä ja mulla ja mä.

-Anu koettaa vaan keksiä pakotietä tilanteesta, mä mietin onkohan mun ihan fiksua olla tässä näin vähillä vaatteilla. hahhahaaa

ilmeisesti Anu kuitenkin piti siitä, että Tarina kyseli ja halusi kuulla, koska sanoi menevänsä takaisin Tarinan luo, kun hakee lisää vaatetta.

Anu oli vain kohtelias. Ei mennyt takaisin.

Tarina on pelottava, muut asukkaat sanoo mitä tahansa päästäkseen eroon.

Vierailija
11775/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IlmainenNeuvoja kirjoitti:

- Mia Khalifan fanit

- Mopon viritys

- Alaikäiset persufanit

- Amiksen keskeyttäneet

- Roskapostaajan ABC

Lopetahan jo tuo mainostus. Ei sun viestit ketään kiinnosta. Mitäs jos kävisit ensin sen lastentarhan loppuun ja katsotaan sitten koulujen jälkeen josko olisit aikuistunut. Jollet ole jäänyt jostain syystä lapsen tasolle.

Vierailija
11776/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krrrristian

Vierailija
11777/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu kotiin niskab parannukseen ja alle 6 v kaipaa kovasti äitiään. Lapsuus menee nopeesti ohi. Antakaa nyt aikaa. Voi niitä aikoja ne tahtoisin niin elää uudelleen...........

Miks? En mä ainakaan haluaisi olla uudestaan lapsi. 

lapsi kasvaa nopeesti ja äitinä sitä ajattelee voi niitä aikoja voi niitä aikpja Ne Tahtousiin niin Elää uudelleen.......

Ai. Et sä ekaks puhunut mistään äitinä olIät emisesta. Sanoit vaan et haluat elää lapsuusajan uudelleen.

nimenomaan äitinä muistelen aikaa jolloin lapsi oli pieni ja nyt oon jo tottunut että lapsi elää itsenäisesti opiskellen yliopistossa .

Vierailija
11778/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina taitaa ihan oikeesti kuvitella osaavansa laulaa 🙈

Varmaan äiti kehunu, että oot kyllä Tarina niin hyvä ja reipas laulaja!

Tarinan impro-/freestylerkyvytkin on melkoisia, joojoojoo jojojoo joooo-oo joo joo

Vierailija
11779/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin arvelen, että MIlla, Kevin ja Mira antavat pisteitä Villelle

Timosta, Tupusta ja Anusta on tosi vaikea arvella kenelle antavat pisteitä

Kristian varmasti edelleen Tarinalle, saa nähdä antaako Jukallekin, oli ennen viikkotehtävää kuitenkin ihan hyvää pataa Jukan kanssa.

Kimmo? kenelle mahtaa antaa ääniä?

Tarina varmaan Krisulle ja Miralle?

Kimmo nimeään varmaan Tarinan uudelleen. Mielenkiintoista nähdä, onko Kimmon välit Timon kanssa parantuneet puolin ja toisin.

Mä en usko, että Timo persoonana välttämättä tökkii Kimmoa, mutta Kimmo on kertonut olevansa talossa pelin hengessä ja saattaa ajatella, että kaksi vähän hillitympää pohdiskeleva miestä on liikaa yleisölle, eli paha haastaja on hyvä saada ajoissa ulos.

Vierailija
11780/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto! Lääkäri paikalle ja viekää Anu pään kuvauksiin, herran tähden!

Miksi herran tähden jos on lihasjumi?

No ihan vaikka sen takai että niskakivun aiheutti akrobatiatempusta niskoilleen kaatuminen. Ihan hienoa jos se on täältä kotikatsomoista käsin osattu diagnosoida lihasjumiksi, ei se lääkäri yhtään liioitellulta kuulosta.

No mitkä oireet sun mielestä sitten puoltaa sitä päänkuvausta? Oliko tajuttomuutta, toispuolioireita, sekavuutta, näköhäiriöitä tai jotain muita oireita joiden perusteella ne kuvaukset tehdään.  Vai olisko sillä ihan vaan perus lihasjumin oireet? Ja luuletko oikeesti ettei tuotanto ole tosta Anun loukkaantumisesta konsultoinut jo lääkäriä? Älkää nyt pitäkö ihmisiä ihan tyhmänä. Toi on nyt sitä uusavuttomuutta, kun ei pystytä ajattelemaan itte yhtään omilla aivoillaan vaan kaikista haavereista pitää päästä heti lääkäriin. Ei oo ehkä ihme et päivystykset on täysin ylikuormitettuja kun joka naarmusta täytyy päästä heti lääkäriin. 

Ei ole konsultoineet eikä ole Anu tavannut lääkäriä, siitä puhuivat eilen kun useampkin asukas oli sitä mieltä että ei välttämättä ole hyvä vaan jäädä makaamaan ja napsia särkylääkettä.

Ei se sitä tarkoita jos ei ole lääkäriä tavannut, etteikö ne olis silti konsultoineet lääkäriä. Ei noi asukkaat voi sitä tietää et onko konsultoitu vai ei, koska jos Anulle on sanottu että on konsultoitu, ei hän saa sitä kertoa muille asukkaille koska pk-huoneen asioista ei saa puhua. Ja noi muut asukkaat ei oo lääkäreitä, niin heillä ei ehkä ole pätevyyttä kertoa mikä on Anulle hyvä ja mikä ei pelkän mutun perusteella. Luuletteko te oikeesti, et bbn tuotanto ottais sellasen riskin et joku asukas nyt loukkaantuisi tuolla vakavasti eikä sitä hoidettaisi :D Tiedättekö mitkä korvaukset ne joutuis maksamaan jos olisivat laiminlyöneet jonkun asukaan terveydentilasta huolehtimisen? Facepalm x 10

Ketju on lukittu.