Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
11741/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva etä sä avasit tota, nyt mä ymmärrän paremmin. Mä oon aikasemminkin kärsiny siitä, että ihmiset ajattelee. Jos ajatellaan joku kärsimys, vaikka tää ruori nyt tässä ni mä vaan haluun et kaikki on kivaa.

HUH?

Tässä siis Tarina vaahtoaa Miralle:

Kiva etä sä avasit tota, nyt mä ymmärrän paremmin. Mä oon aikasemminkin kärsiny siitä, että ihmiset ajattelee. Jos ajatellaan joku kärsimys, vaikka tää ruori nyt tässä ni mä vaan haluun et kaikki on kivaa.

HUH?

tolle antaa pisteitä kaikki paitsi Kevin. Tuntuu että ainut luonteen piirre on ärsyttävyys

Vierailija
11742/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupu on jäänyt kyllä aikamoiseksi seinäruusuksi mielestäni, mitä se on tuolla tehnyt? Ei yhtään mitään. No eilen se esitti taikur-esityksen vip-asiakkaille, muuten aika näkymätön henkilö.

Tupu on tarkoitettu Timolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11743/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin arvelen, että MIlla, Kevin ja Mira antavat pisteitä Villelle

Timosta, Tupusta ja Anusta on tosi vaikea arvella kenelle antavat pisteitä

Kristian varmasti edelleen Tarinalle, saa nähdä antaako Jukallekin, oli ennen viikkotehtävää kuitenkin ihan hyvää pataa Jukan kanssa.

Kimmo? kenelle mahtaa antaa ääniä?

Tarina varmaan Krisulle ja Miralle?

Kimmo nimeään varmaan Tarinan uudelleen. Mielenkiintoista nähdä, onko Kimmon välit Timon kanssa parantuneet puolin ja toisin.

Vierailija
11744/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tarina taas äsken neuvoi mitä sanoja muut saa käyttää, mikä toi kuvittelee olevansa, ei hyvänen aika.

Itse olen törmännyt tommosiin neuvojiin vain täällä somessa, mutta on tollasia näköjään IRL olemassa. Ja netissäkin ovat muuten aina noita ÄÄRIliberaaleja, jotka elävät omassa fantasiamaailmassa.

Tosi rasittavia ihmisiä, ei uskoisi todellisiksi.

Vierailija
11745/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on kyllä aidon tuntuinen

Vierailija
11746/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu kotiin niskab parannukseen ja alle 6 v kaipaa kovasti äitiään. Lapsuus menee nopeesti ohi. Antakaa nyt aikaa. Voi niitä aikoja ne tahtoisin niin elää uudelleen...........

Miks? En mä ainakaan haluaisi olla uudestaan lapsi. 

lapsi kasvaa nopeesti ja äitinä sitä ajattelee voi niitä aikoja voi niitä aikpja Ne Tahtousiin niin Elää uudelleen.......

Minä en haluaisi elää pikkulapsiaikoja uudestaan ekä myöskään haluaisi, että lapset olisivat niin riippuvaisisa minusta etteivät selviäisi psyykkisesti vaurioitumatta muiden täysipäisten vanhempien ja sukulaisten kanssa.

En myöskään tahdo sitoa lapsia itseeni vaan koetan kasvattaa itsenäisiä ihmisiä, jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa. Tuntuisi oudolta, että heidän elämässään olisi toinen vanhempi jotenkin arvokkaampi tai tärkeämpi kuin toinen.

Anuhan kertoi, että lasten ollessa pieniä on jopa jäänyt silloisesta työstään pois voidakseen viettää enemmän aikaa heidän kanssaan, vaikuttaa vastuulliselta ja huolehtivalta vanhemmalta. 

Vierailija
11747/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä raukkoja kun teillä ei ole lainkaan omaa elämää vaan pitää pippeli tai pimppi kiimassa tuijottaa joidenkin teille tuntemattomien tyyppien elämää jossain BB-talossa.

Kyllä mä välillä käyn lukemassa myös mulle tuntemattomien kommentteja pöllöpalstalta. Ja joskus jopa vaivaudun vastailemaan niille.

Vierailija
11748/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtävähän meni viimestään eilen illalla pilalle kun Krisu jätti roolinsa ulkona kokonaan. Kiroili ja länkytti Helmerille ulkona, vaikka vippejähän piti kunnioittaa 24/7...

Tärkeintä oli asiakkaiden viihtyminen ja Helmeri viihtyi. 

Joo krisu on aivan itse pilannu huonolla johtamisella eikä pääkestä eikä riitä älli hoitamaan asioita oikeen

Vierailija
11749/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jukka on jotenkin vajaa. 

Vierailija
11750/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat tärkeysjärjestykseen kirjoitti:

Isä ei voi ottaa äidin roolia.

Noin pienille lapsille on traumaattista,kun äiti yhtäkkiä häviää,eikä voi pitää yhteyttä.

Ei se varmaan mihinkään häipynyt. Uskoisin et hän on ihan kertonut lapsilleen mihin lähtee ja kuinka pitkäksi aikaa. 

Vierailija
11751/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoronvaihto, ois kiva kuunnella asiakkaiden jutustelua, mut toi Jukka on vaan liikaa tuossa virnuilemassa.

Vierailija
11752/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miks sen täytyy olla noiden seurassa koko ajan? Onko sen käsketty vai onko se vahtimassa Eevistä?

Vierailija
11753/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto! Lääkäri paikalle ja viekää Anu pään kuvauksiin, herran tähden!

Miksi herran tähden jos on lihasjumi?

No ihan vaikka sen takai että niskakivun aiheutti akrobatiatempusta niskoilleen kaatuminen. Ihan hienoa jos se on täältä kotikatsomoista käsin osattu diagnosoida lihasjumiksi, ei se lääkäri yhtään liioitellulta kuulosta.

No mitkä oireet sun mielestä sitten puoltaa sitä päänkuvausta? Oliko tajuttomuutta, toispuolioireita, sekavuutta, näköhäiriöitä tai jotain muita oireita joiden perusteella ne kuvaukset tehdään.  Vai olisko sillä ihan vaan perus lihasjumin oireet? Ja luuletko oikeesti ettei tuotanto ole tosta Anun loukkaantumisesta konsultoinut jo lääkäriä? Älkää nyt pitäkö ihmisiä ihan tyhmänä. Toi on nyt sitä uusavuttomuutta, kun ei pystytä ajattelemaan itte yhtään omilla aivoillaan vaan kaikista haavereista pitää päästä heti lääkäriin. Ei oo ehkä ihme et päivystykset on täysin ylikuormitettuja kun joka naarmusta täytyy päästä heti lääkäriin. 

Ei ole konsultoineet eikä ole Anu tavannut lääkäriä, siitä puhuivat eilen kun useampkin asukas oli sitä mieltä että ei välttämättä ole hyvä vaan jäädä makaamaan ja napsia särkylääkettä.

Onhan Anu käynyt pk huoneessa ja siellähän on voinut olla lääkäri. Anu lasten luo. Eihän nuo ymmärrä kun 11 sinkkua.

Eli kun Anu sanoo ettei ole tavannut lääkäriä eikä myöskään ole ollut puhetta muusta kuin särkylääkkeistä niin sinä silti tiedät kaiken paremmin? ok. vaikutatkin juuri oikealta henkilöltä neuvomaan muita.

Vierailija
11754/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kuultiin laulu Under my bigbrotherilla. Odotellaan seuraavaa kappaletta Pysy aina bigbrotherina.

Vierailija
11755/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan noista on ärsyttävin? Tarina? Jukka? Eeewiss? Pitää yrittää vissii miettiä kuka ois hyvä. Ei montaa ole

Vierailija
11756/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.partyking.fi/halloween/?gclid=EAIaIQobChMIx7Lbw6bI5AIVUKqaC…

https://www.vegaoo.fi/r-28-koristeet/r-147-halloween.html?type=category…

https://www.pilailupuoti.com/tuote-osasto/juhlatarvikkeet/kauhujuhlat-j…

https://www.aprilli.fi/karnevaalikauppa/tuotteet/teemat/halloween/koris…

https://www.coolstuff.fi/tag/Halloween-koristeet

https://www.juhlamaailma.fi/juhlat/kalenterijuhlat/halloween.html

Nyt lokakuulla mennään yhdessä porukalla järkkäämään Halloween-pippalot talon asukkaille. Rekvisiittaa mukaan ja juomat ja syötävät myös ja kännibileet päälle.

Halloween-juhlat ois kyllä ihan jees jutu tuolla. Milläs kaudella se oli kun niille asukkaille järkättiin Halloween-aiheinen pippalo?

Vierailija
11757/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka on minusta ihan normaali. Taidat itse olla vajaa vai?

Vierailija
11758/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, enpä olis uskonut et Anusta paljastui se tämän kauden pahin läyhjääjä ja selän takana puhuja. 

Vierailija
11759/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS on ainakin hylännyt BB:n. Kahteen päivään ei ole yhtään uutista päässyt etusivulle.

Vierailija
11760/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö 😂

Ketju on lukittu.