BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Miksi nuo pitää jalkoja pöydällä?! Oli sitten ruokapöytä tai sohvapöytä. Missä käytöstavat?
Tarina ajelee laivalla suoraan, onko näin käsketty?
Onko toi muka Tarinan käsityksen mukaan keskustelua?!
Ei osaa kuunnella ollenkaan, kysyy jotain ja keskeyttää Anun heti kun tämä alkaa vastata.
Joo, joo tosi kivaa, mä ymmärrän, mutta mä ja mä ja mulla ja mä ja mulla ja mä.
-Anu koettaa vaan keksiä pakotietä tilanteesta, mä mietin onkohan mun ihan fiksua olla tässä näin vähillä vaatteilla. hahhahaaa
Vierailija kirjoitti:
Onko toi muka Tarinan käsityksen mukaan keskustelua?!
Ei osaa kuunnella ollenkaan, kysyy jotain ja keskeyttää Anun heti kun tämä alkaa vastata.
Joo, joo tosi kivaa, mä ymmärrän, mutta mä ja mä ja mulla ja mä ja mulla ja mä.
-Anu koettaa vaan keksiä pakotietä tilanteesta, mä mietin onkohan mun ihan fiksua olla tässä näin vähillä vaatteilla. hahhahaaa
ilmeisesti Anu kuitenkin piti siitä, että Tarina kyseli ja halusi kuulla, koska sanoi menevänsä takaisin Tarinan luo, kun hakee lisää vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ARTIKULOI taas meflko dellvädds
Eihän pelkän peruskoulun käynyt ymmärrä Eeviksen keskusteluja.
Ei, eikä elämän koulun 😀
Viikotehtävä alkoi, niin Krisu joutui menemään ruoriin, kun Jukka lähti hakemaan aamukahvia ja leipää itselleen. Lisäks oli vielä pukeutunut väärin ja Krisu joutui käskemään korjaamaan asustusta. Tuntuu et Jukka ihan tahallaan haluaa et tää tehtävä epäonnistuu, koska luulee et syyt menee siitä automaattisesti Krisun niskaan. Jos, ja KUN tää tehtävä epäonnistuu Jukan ja Tarinan takia, niin olis ihan paikallaan kertoa asukkaille syyt siihen epäonnistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu kotiin niskab parannukseen ja alle 6 v kaipaa kovasti äitiään. Lapsuus menee nopeesti ohi. Antakaa nyt aikaa. Voi niitä aikoja ne tahtoisin niin elää uudelleen...........
Miks? En mä ainakaan haluaisi olla uudestaan lapsi.
lapsi kasvaa nopeesti ja äitinä sitä ajattelee voi niitä aikoja voi niitä aikpja Ne Tahtousiin niin Elää uudelleen.......
Talo palo sanoi Tauno Palo kun Tauno Palon talo palo.
Tarinan mielestä on hyvä että tässä on tää ruori kun tässä kuitenkin saa ulkoilmaa kun muuten ulkona ei kävisi kuin tupakoitsijat.
-Ei ole havainnoinut, että asukkaissa on säännollisesti ulkoilevia ja ulkona liikuntaa harrastaviakin.
Olisikohan elämässä joitain muitakin asioita, joista aikuiset osaavat pitää huolta ilman keinotekoisia pakkoja. Nähtäväksi jää, selviääkö tämä.
Anu on nyt tuolla sairaslomalla joten kotiin lastensa luo.
Mua ärsyttää kun meikkaavat ja hierovat hiuksiaan ja likaisia jalkojaan pöydällä! Se on ruokapöytä eivätkä sinne kuulu muut kuin ruokailuun liittyvät asiat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu kotiin niskab parannukseen ja alle 6 v kaipaa kovasti äitiään. Lapsuus menee nopeesti ohi. Antakaa nyt aikaa. Voi niitä aikoja ne tahtoisin niin elää uudelleen...........
lapsi kasvaa nopeesti ja äitinä sitä ajattelee voi niitä aikoja voi niitä aikpja Ne Tahtousiin niin Elää uudelleen.......
No siinäkin meitä on erilaisia. Ainakin itse äitinä olen kovasti pitänyt lapseni kaikista ikävaiheista ja jokainen on omalla tavallaan mielenkiintoinen. Ja nyt erityisen mukavaa, kun olemme molemmat aikuisia ja silti kovin läheisiä edelleen. Vaikka lapseni oli myöskin muiden hoidossa kun oli pieni.
Mutta anteeksi tämä meni nyt ihan ot.
Onko tällä viikolla näytetty vielä yhtään päiväkirjahuoneessa käyntiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi elää pikkulapsiaikoja uudestaan ekä myöskään haluaisi, että lapset olisivat niin riippuvaisisa minusta etteivät selviäisi psyykkisesti vaurioitumatta muiden täysipäisten vanhempien ja sukulaisten kanssa.
Haluaisin nussia Kristianilta aivot pellolle koska hän vain on niin hemmetin seksikäs jollain tapaa vaikka onkin minun miesmakuuni hiukan liian nuori. T: Homomies 38v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen ilme on jatkuvasti sama kuin ois vetänyt jointit!
Haha, silmät seisoo päässä ja puheesta ei saa mitään selvää
Vähän semmonen amin Asikainen tuijotus
Jos sillä on nyrkkeily tausta? Motoriikan kurssi ainakin käyty. Loisti yhtenä päivänä tos pallon heitossa
Vierailija kirjoitti:
Tehtävähän meni viimestään eilen illalla pilalle kun Krisu jätti roolinsa ulkona kokonaan. Kiroili ja länkytti Helmerille ulkona, vaikka vippejähän piti kunnioittaa 24/7...
Tärkeintä oli asiakkaiden viihtyminen ja Helmeri viihtyi.
Vierailija kirjoitti:
Talo palo sanoi Tauno Palo kun Tauno Palon talo palo.
Tarina kertoo ei bb Tarina vaan aitoxtarina että Tauno istui tarinoiden elitessä ja hänen tenooeramenttinen vaimonsa tuli ja potkas johonkin kai jalkaan ja lähti pois.
Tarinalle ois pitänyt antaa eka viihde vro niin ei olis sitä tarvinnu katsella