BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä sukupuolet yritetään hämärryttää liittyy siihen iso virhe ja se on tämä:
Aiti eli nainen on LAPSELLE ERI ROOLISSA KOKONAAN KUIN
ISÄ!
Eihän Kimmo homona , jolla on käsittääkseni klassisesti ns epäonnistunut oidipaalivaihe voi mitenkään itse puhua "miten naiseus ja miehuus pitäisi poistaa passeista ja muusta kokonaan".
Lisäksi pedatorit nimenomaan jahtaavat pikkupoikia. Piste. Mielipide täältä, nähty aika läheltä.
Ihan rapparipaskaa taas, tulevalta demlan jäseneltä.
Mies ei voi tulla raskaaksi jos raiskataankin. Passiin tarvitaan sukupuolimerkintä myös tästä syystä! Nainen voi kantaa kohdemaan lasta kun vierailee siellä, jos on aktiivinen lomilla jne. Mies ei.
Kimmo ei tajua elämästä mitään, on vaan oppinut kikkailemaan muka älyllään. Hän ei ole edes älykäs lopulta vaan palikka-älykäs kun ei tajua näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas siellä tekisi ruokaa ja leipää asukkaille, jos ei Villee ois. No, ei ainakaan Helmeri, saatikka "kokki"-amiksen käynyt Anu, joka ei osaa edes kastiketta tehdä.(Tupu neuvoi). Ainiin, osaahan se mainostamansa munakkaan tehdä, joka onkin tosi vaikee tehdä.
Uskokaa jo Anu ole käynyt kun tarjoilulinjan sanoi villellekkin etten mä mitään ruokaa siellä tehnyt!!
Tosin ihan sama mulle🤣
Ei varmaan, koska ei oppi amiksen kokki-linjalla oo menny perille. Kokki-linjan sanoin käyneensä.
Ville illalla puhu mitä puhu. Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas siellä tekisi ruokaa ja leipää asukkaille, jos ei Villee ois. No, ei ainakaan Helmeri, saatikka "kokki"-amiksen käynyt Anu, joka ei osaa edes kastiketta tehdä.(Tupu neuvoi). Ainiin, osaahan se mainostamansa munakkaan tehdä, joka onkin tosi vaikee tehdä.
Uskokaa jo Anu ole käynyt kun tarjoilulinjan sanoi villellekkin etten mä mitään ruokaa siellä tehnyt!!
Tosin ihan sama mulle🤣Ei varmaan, koska ei oppi amiksen kokki-linjalla oo menny perille. Kokki-linjan sanoin käyneensä.
Ei oo rakettitiedettä
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä sukupuolet yritetään hämärryttää liittyy siihen iso virhe ja se on tämä:
Aiti eli nainen on LAPSELLE ERI ROOLISSA KOKONAAN KUIN
ISÄ!
Eihän Kimmo homona , jolla on käsittääkseni klassisesti ns epäonnistunut oidipaalivaihe voi mitenkään itse puhua "miten naiseus ja miehuus pitäisi poistaa passeista ja muusta kokonaan".
Lisäksi pedatorit nimenomaan jahtaavat pikkupoikia. Piste. Mielipide täältä, nähty aika läheltä.
Ihan rapparipaskaa taas, tulevalta demlan jäseneltä.
Pedarit nimenomaan jahtaavat pikkupoikia koska ne eivät tule raskaiksi kuten tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin pisteet laskussa mulla. On niin omahyväinen ja itseään täynnä. Pitää itseään muita parempana ihmisenä mutta loppujen lopuksi aika pinnallinen. On alkanut pelaamaan. Ei ole niin aito kuin kaikessa karmeudessaan Krisu on. Loukkaantuja, jonka suvaitsevaisuus loppuu siihen, jos joku ei jaa hänen arvojaan. Vaikeasti samaistuttava tuon peilaamisen ja laittautumisen ja loukkaantumisen vuoksi. Hyviä puolia toki paljon, mutta ei oikein enää iske. Eevis oli oikeessa, hän vois ajaa agendaansa ilman BB-voittoakin. Kiistanalainen, mutta aito Krisu on taas alkanut painaa mun vaakakupissa. Tavallinen jätkä vaan joka ei yritä olla mitään ihmeellisempää ku on.
Kevin olisi voinut hyvin sanoa että toivoo jonkun muun voittajan, mikäli joku hänen arvostamansa ihminen olisi yhä talossa! Mutta ei, kaikki on äänestetty pois, Tarina, Milla, Jukka... Oliko läheisempi vielä jonkun ihan alussa häädetynki kanssa? En mäkään Kevininä haluaisi että kukaan muu noista voittaisi.
Varmasti olisi maininnut Millan tai Tarinan esimerkiksi jos olisivat vielä talossa. Olisiko aiemmin jossain yhteydessä jopa sanonut että toivoo Millan voittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
Kevin puhui kaupasta varastamisesta hyväksyvästi isoilta ketjuilta
ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....
Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.
Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.
Voit lopettaa sen vääristelyn! Kaikki puhuivat kaupasta varastamisesta ja Kimmo oli ainoa, joka ei sitä hyväksy missään tapauksessa!
Kuulit ihan hyvin Kevinin hyväksyneen kaupoista varastelun ainoana perustellen vielä asiaa. Lopeta itse vääristely.
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/big-brother-suomi/2144653-kiinnostava-k…
Tästä uutislinkistä voi lukea keskustelun moraalista. Luulenpa, että nuo asukkaiden mielipiteet on samoja kuin yleensä muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....
Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.
Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.
Juu kyllä se kurkkuun kiinni käyminen on paljon hyväksyttävämpää ja kieroilu.
Ville kävi kiinni siviiliin ensin ja tiedät että oikeudessa häviäisi. Krisu ei kuristanut vaan työnsi Villeä kädellään pois.
Lisäksi koska emme ole nähneet Villeä täällä humalassa emme tiedä käykö mies kiinni kuinka- entisenä portsarina.
Sen takia sun mielestä Villen pitäisi varmaan nyt juoda kännit? 😂 Voi luoja...
Kevin yritti alkuun esittää hyljeksittyä kaveritonta syrjittyä, mutta kun piti kertoa mitä tekisi tänään vapaudessa niin luetteli:
Mä tekisin ohjelmaa mun puolueelle ja sitten ma tapaisin ne ja ne ja sitten mä olisi töissä ja sitten mä kämppistelisin mun 5 kämppiksen kanssa...
Aika hiivatin paljon sosiaalista elämää sitten olikin. Ja kavereita enemmän kuin muilla yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
Ville kävi kiinni siviiliin ensin ja tiedät että oikeudessa häviäisi. Krisu ei kuristanut vaan työnsi Villeä kädellään pois.
Lisäksi koska emme ole nähneet Villeä täällä humalassa emme tiedä käykö mies kiinni kuinka- entisenä portsarina.
Oikeastaan kyllä että voisimme verrata Krisun luonteeseen kännissä ollen. Mistä tiedämme miksi portsarina olo loppui ? Kertoi kaatuneensa naamalleen Hervanassa mutta mitä me tiedämme siitä kaudestaan muuta?
Mitenhän tuo Kevin selviäisi tavallisen arjen haasteista tuolla selitelyllään? Vai onko hän sellaisenKIN yläpuolella? Suvaitsevaisuudeksi ja avarakatseisuudeksi verhottua selkärangattomuutta. Ei halua mitään rajoja, mutta silti loukkaantuu jos joku pitää vanhoista biologisista sukupuolista kiinni ajatellen että sukupuoli-identiteettejä voi olla monia mutta biologisia sukupuolia periaatteessa kaksi: uros ja naaras. Sanoi jossain lähetyksessä aiemmin, että ei ole loukkaantujan vastuulla jos loukkaantuu vaan vastuu on aina sillä loukkaajalla. Hyvänen aika tätä mielensäpahoittajien aikakautta! Ennen opetettiin, että vastuu omista tunteista on jokaisella itsellään, ei toisella.
Alkoi tullakin esiin syitä miksi Kevinillä ei ole normokavereita: varastelun hyväksyminen, moraalisaarnat, valehtelu mm. Mutta sosiaalista elämää viettää ja vilkasta sellaista. Onkohan koskaan yksin edes?
Kris antaa Anulle 2 ja Villelle 1 ja Kimmo todennäköisesti Anulle 2 ja 1 Villelle.
Ärsyttää kyllä tämän kauden tuotanto.
Casting ihan ok, oikeastaan tosi hyvä. Mutta sit.
Kuvausohjaus on kehnoa. Tuntuu että Big Brother myös toisinaan välillä todella nukkuu, eikä puutu tilanteisiin joihin pitäisi puuttua. Esimerkiksi Levin reissulla tilanteeseen olisi pitänyt puuttua ajoissa. Asukkaiden palelluttaminen (huonot makuupussit), tuotannon puolesta ohjattu väkivalta (munien rikkominen jonkun asukkaan päähän!) ovat myös asioita joita en kyllä ymmärrä.
On myös veteen piirretty viiva, mitkä asiat ovat vähemmistöjen syrjintää. Suomen laissa on kielletty syrjiminen tai pilkkaaminen etnisen taustan, sukupuolen tai uskonnon vuoksi. Tätä voisi miettiä, oliskohan jotain tällaista esiintynyt, ehkä kyllä on. Ymmärrän hyvin esim. että Ville voi olla tosi ärsyttävä, ja asukkaana varmaan olisin jo mennyt syyllistymään jos vaikka minkälaiseen käytökseen, mutta mielestäni nuo toisten asukkaiden uskontovastaiset puheet ja muut eleet ovat kyllä välillä ylittäneet rajan reippaasti.
Krisun käytöksen "rangaistus", josta syystä Jukka joutui ulos, oli yksi käsittämätön momentti. Kauden alussa myös Eeviksen kitinöineen olisi pitänyt joutua puhutteluun, jossa olisi käyty läpi onko hän tajunnut mihin formaattiin oli tullut, ja jos ei ole tajunnut, olisi pitänyt omasta valinnastaan antaa sitten poistua saman tien. Tupakkien jakaminen hämmästyttää, mikä ihmeen juttu tuo on, ettei tupakoivan asukkaan tarvitse osata itse hommata tupakoitaan mukanaan. Jos sitten hajoilee ilman niin siinähän hajoilee.
Että joo. Äänestäisin tuotannon ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kevinkin on typerä ensin paasaa miten sukupuolia ei ole ja sitten tervehtii vähän ajan päästä huomaamatta itse
-No hei pojat.
Olisikohan mahdollista että tällaiset heitot olisivat jotenkin yhteydessä sanojansa huumorintajuun ja sen ilmaisemiseen? Samaa mietin esim siinä varastamisheitossa? En nähnyt tilannetta livenä, täältä luin, mutta kehonkieleen ja/tai ilmeisiin yhdistettynä, voisiko olla että olisi huumoria? Väärintulkinnalle on aina oma tilaisuutensa, kun emme tunne kyseisiä ihmisiä pintaa syvemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
Oikeastaan kyllä että voisimme verrata Krisun luonteeseen kännissä ollen. Mistä tiedämme miksi portsarina olo loppui ? Kertoi kaatuneensa naamalleen Hervanassa mutta mitä me tiedämme siitä kaudestaan muuta?
milloin tuli uskoon? Alle 30 v???
Minusta Papan astioitten rikkominen oikeasta vtutuksesta meni tuotannolla yli. Se oli liian agressiivista ja pelottavaa kaikille. Samoin Villen kielilläpuhumisen salliminen.
Ville on tuotannon ukko ehkä Kevinkin.
mä en jaksa yhtään enää Kimmoo ja Krisua. Ihme pahansuopia juoruilijoita ja hengenpilaajia. Kokoajan naama vääränä puhumassa pahaa muista, etenkin Villestä.
Anun ja Helmerin pisteet on mulla nyt nousussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinkin on typerä ensin paasaa miten sukupuolia ei ole ja sitten tervehtii vähän ajan päästä huomaamatta itse
-No hei pojat.
Olisikohan mahdollista että tällaiset heitot olisivat jotenkin yhteydessä sanojansa huumorintajuun ja sen ilmaisemiseen? Samaa mietin esim siinä varastamisheitossa? En nähnyt tilannetta livenä, täältä luin, mutta kehonkieleen ja/tai ilmeisiin yhdistettynä, voisiko olla että olisi huumoria? Väärintulkinnalle on aina oma tilaisuutensa, kun emme tunne kyseisiä ihmisiä pintaa syvemmältä.
Ei ollut huumoria vaan tervehdys. Toisekseen puhuu välillä etsivänsä miehekästä puoltaan - niin anteeksi miten ellei muka tiedä mikä miehekkyys on?
Ei nuo oo hahmoja vaan ihmisiä. Kiltti?? Hame.