BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kukas siellä tekisi ruokaa ja leipää asukkaille, jos ei Villee ois. No, ei ainakaan Helmeri, saatikka "kokki"-amiksen käynyt Anu, joka ei osaa edes kastiketta tehdä.(Tupu neuvoi). Ainiin, osaahan se mainostamansa munakkaan tehdä, joka onkin tosi vaikee tehdä.
Uskokaa jo Anu ole käynyt kun tarjoilulinjan sanoi villellekkin etten mä mitään ruokaa siellä tehnyt!!
Tosin ihan sama mulle🤣
Vierailija kirjoitti:
Kevinin pisteet laskussa mulla. On niin omahyväinen ja itseään täynnä. Pitää itseään muita parempana ihmisenä mutta loppujen lopuksi aika pinnallinen. On alkanut pelaamaan. Ei ole niin aito kuin kaikessa karmeudessaan Krisu on. Loukkaantuja, jonka suvaitsevaisuus loppuu siihen, jos joku ei jaa hänen arvojaan. Vaikeasti samaistuttava tuon peilaamisen ja laittautumisen ja loukkaantumisen vuoksi. Hyviä puolia toki paljon, mutta ei oikein enää iske. Eevis oli oikeessa, hän vois ajaa agendaansa ilman BB-voittoakin. Kiistanalainen, mutta aito Krisu on taas alkanut painaa mun vaakakupissa. Tavallinen jätkä vaan joka ei yritä olla mitään ihmeellisempää ku on.
Kevin olisi voinut hyvin sanoa että toivoo jonkun muun voittajan, mikäli joku hänen arvostamansa ihminen olisi yhä talossa! Mutta ei, kaikki on äänestetty pois, Tarina, Milla, Jukka... Oliko läheisempi vielä jonkun ihan alussa häädetynki kanssa? En mäkään Kevininä haluaisi että kukaan muu noista voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kevinkin on typerä ensin paasaa miten sukupuolia ei ole ja sitten tervehtii vähän ajan päästä huomaamatta itse
-No hei pojat.
Sanoo sitä sun tätä ja itteesä täynnä 😠Snow tuolle pedannu voiton se on ihan varma..
Täällä on nyt näköjään Kevinin haukkumiskampanja meneillään...Pitää väkisin keksimällä keksiä jotain mistä haukkua. Hohhoijaa!
Kenen teidän mielestä Kevinin pitäisi toivoa voittavan noista, kun kukaan ei ole edes Kevinille läheinen kaveri enää, kun kaikki äänestetty pois?
Eikä sen tarvii rahnoja käyttää jos joutuu häätöön kun ei sitä tiputeta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinkin on typerä ensin paasaa miten sukupuolia ei ole ja sitten tervehtii vähän ajan päästä huomaamatta itse
-No hei pojat.
Sanoo sitä sun tätä ja itteesä täynnä 😠Snow tuolle pedannu voiton se on ihan varma..
Yritä niellä tappiosi.
Kyllä me katsojat se päätetään.
Amiksen kokki-linjan sanoin Anu käyneensä vai valehteliko senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
Kevin puhui kaupasta varastamisesta hyväksyvästi isoilta ketjuilta
ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....
Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.
Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.
Voit lopettaa sen vääristelyn! Kaikki puhuivat kaupasta varastamisesta ja Kimmo oli ainoa, joka ei sitä hyväksy missään tapauksessa!
Kyllä itsekin hyväksyn kaupasta varastamisen esim siinä tapauksessa että joku lapsi meinaa kuolla nälkään. Ja juurikin isosta ketjuista silloin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin pisteet laskussa mulla. On niin omahyväinen ja itseään täynnä. Pitää itseään muita parempana ihmisenä mutta loppujen lopuksi aika pinnallinen. On alkanut pelaamaan. Ei ole niin aito kuin kaikessa karmeudessaan Krisu on. Loukkaantuja, jonka suvaitsevaisuus loppuu siihen, jos joku ei jaa hänen arvojaan. Vaikeasti samaistuttava tuon peilaamisen ja laittautumisen ja loukkaantumisen vuoksi. Hyviä puolia toki paljon, mutta ei oikein enää iske. Eevis oli oikeessa, hän vois ajaa agendaansa ilman BB-voittoakin. Kiistanalainen, mutta aito Krisu on taas alkanut painaa mun vaakakupissa. Tavallinen jätkä vaan joka ei yritä olla mitään ihmeellisempää ku on.
Juu minuakin ärsytti eilen miten yritti olla moraalisesti ylempänä muita ja komentaa muita hiljaiseksi etenkin Krisua.
Olen ollut aika alkumetreiltä sitä mieltä että Kevin on tahallaan höpsö ja että jotain hämärää tuossa luihuliippariudessaan on, liian liukas selittelijä
Samaa kuin Villen lipevässä imelyydessä agendassaan.
Miten Kevinistä olisi voinutkaan kasvaa mies kun isääkin kutsuu "siittäjäkseen". Moraalista ei kannata hänen enää avata suutaan kun siunasi kaupoista varastelut kaupan katolla ollen.
Alkuun hänellä ei muka ollut yhtään kaveria, sitten kävikin ilmi että tekee kokonaisia ohjelmia puolueelleen ja kavereita onkin aika hirmuisesti. Hän on valehtelija, se tuli ilmi joka pelaa älykkäästi mutta moraalitta.
Ulos heti kun voidaan. Krisuun verrattuna on luihu tyyppi.
Krisuun verrattuna luihu tyyppi? 😂
Kevin : Jos sukupuolia ei ole niin miten voit VAIHTAA sukupuoltasi ? Mikä logiikka?
Sukupuoli ei ole sun päätettävissä oleva asia. Kasva aikuiseksi. Sinä et voi päättää kaikesta edes itsessäsi jos sinulla on munat, sinulla on munat.
Ja jos olisitkin tytttö munilla niin niitä tissejä ei näytetä naisena koko kansalle.
Kevin saa multa ääniä ja olen 54v. En mikään teini.
Toi vehviläisen dissaus-yritys kääntyy itseään vastaan.
Haukkuisivat väkivaltaista krisua joka olisi kuulunut häätää talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-No hei pojat.
Yritä niellä tappiosi.
Kyllä me katsojat se päätetään.
😂🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
Kevin puhui kaupasta varastamisesta hyväksyvästi isoilta ketjuilta
ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....
Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.
Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.
Juu kyllä se kurkkuun kiinni käyminen on paljon hyväksyttävämpää ja kieroilu.
Ville kävi kiinni siviiliin ensin ja tiedät että oikeudessa häviäisi. Krisu ei kuristanut vaan työnsi Villeä kädellään pois.
Lisäksi koska emme ole nähneet Villeä täällä humalassa emme tiedä käykö mies kiinni kuinka- entisenä portsarina.
Kevin voittoon. Ehdottomasti.
Toivoisin häätöäänestykseen taistelupari Villen ja Krisun jotta Villen todellinen suosio tulisi mitattua. Anu ei finaalia pysty voittamaan joten ihan sama, kyhnäätköön loppuun asti. Myös Kimmo on läyhäämisellään jo estänyt voittonsa. Voitosta kamppailevat Kevin, Helmeri ja toinen parivsljakosta Krisu/Ville. Näistä Kevin voitiin, joo-joo-kylpytakki miehen taloon antama oman persoonansa kontentti on ollut vähäinen.
Vierailija kirjoitti:
Oootko Tupu?
En enää jaksa katsoa kun jatkuvaa vittua toi Krisu läyhää.
On kyllä niin ällö jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oootko Tupu?
En ole mutta samassa kaupungissa kyllä asutaan.
-No hei pojat.