BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Piirtäkääpä sormella reiteen sanoja kirjain kirjaimelta. Onnistuu tajuta kirjaimet ja sanat.
Näin peiton alla kuten helmeri ja Anu , pystyvät kirjoittamaan toisilleen selkään tai kroppaan toiselle minne vaan, vaikka nimeämänsä henkilön tai suunnitelmat helposti. Kun vaan "hipsuttelee!. Ja Helmerin sormi käy koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Vehviläinen dissaa Villeä, koska Ville on miehekäs mies. Ja Vehviläinen ite on, mikä nyt onkin.
Miten Ville on miehekäs?
Hänhän lätystelee väännellä sanoja ja käyttäytyy kuin pikkupentu typerästi tuolla, imelänä ja nuoleskellen.
Hyviä juontajia Alma ja Kimmo. Täys 10.
Kevinin pisteet laskussa mulla. On niin omahyväinen ja itseään täynnä. Pitää itseään muita parempana ihmisenä mutta loppujen lopuksi aika pinnallinen. On alkanut pelaamaan. Ei ole niin aito kuin kaikessa karmeudessaan Krisu on. Loukkaantuja, jonka suvaitsevaisuus loppuu siihen, jos joku ei jaa hänen arvojaan. Vaikeasti samaistuttava tuon peilaamisen ja laittautumisen ja loukkaantumisen vuoksi. Hyviä puolia toki paljon, mutta ei oikein enää iske. Eevis oli oikeessa, hän vois ajaa agendaansa ilman BB-voittoakin. Kiistanalainen, mutta aito Krisu on taas alkanut painaa mun vaakakupissa. Tavallinen jätkä vaan joka ei yritä olla mitään ihmeellisempää ku on.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Vehviläinen dissaa Villeä, koska Ville on miehekäs mies. Ja Vehviläinen ite on, mikä nyt onkin.
Tottakai Ville dissaa naisia,koska naiset on heikkoja. "Huonokuntoinen mies on vahvempi kuin treenannut nainen" Sanoi mies jolla nyt ranne p****na. Heikkoa.
Ville on ainoa Kimmon lisäksi, joka ei ole lapsellinen siihen saakka kunnes BB käskee kaikkien "leikkiä" taas
esim. dinojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kevinin pisteet laskussa mulla. On niin omahyväinen ja itseään täynnä. Pitää itseään muita parempana ihmisenä mutta loppujen lopuksi aika pinnallinen. On alkanut pelaamaan. Ei ole niin aito kuin kaikessa karmeudessaan Krisu on. Loukkaantuja, jonka suvaitsevaisuus loppuu siihen, jos joku ei jaa hänen arvojaan. Vaikeasti samaistuttava tuon peilaamisen ja laittautumisen ja loukkaantumisen vuoksi. Hyviä puolia toki paljon, mutta ei oikein enää iske. Eevis oli oikeessa, hän vois ajaa agendaansa ilman BB-voittoakin. Kiistanalainen, mutta aito Krisu on taas alkanut painaa mun vaakakupissa. Tavallinen jätkä vaan joka ei yritä olla mitään ihmeellisempää ku on.
Oletpa sokea kun et nää Krisun esityksen, kiusaamisen ja mielistelyn läpi.
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
Kevin puhui kaupasta varastamisesta hyväksyvästi isoilta ketjuilta
ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....
Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.
Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.
Voit lopettaa sen vääristelyn! Kaikki puhuivat kaupasta varastamisesta ja Kimmo oli ainoa, joka ei sitä hyväksy missään tapauksessa!
Anulla ei ole aivoja, vain kroppa. Ei tiennyt EDES naiivi- sanan merkitystä vaan väitti että se tarkoittaa itsekästä. Anu haluaa kuitenkin tehtävän elämästään elokuvan...täysin leijuu omissa kuplissaan siis. Ns. kaunis köynnös joka kuristaa ympäriltään muut kukkaset. Ei voittoon.
Kevin hyväksyy varastelemisen kaupoista, ja se on iso EI voittoon.
Kimmo on älykäs mutta juristien kierous tiedetään. Lisäksi ei ymmärrä yhtään ettei äiti ole sama kuin isä lapselle vaikka vaan puhuu sukupuolista kuin mössönä, omista ongelmistaan käsin. Ei tajua edes ihmisyyden peruspalikoita. Ei voittoon.
Hemmi: lapatossu, mutta kiero juonittelija kokkari, ns lempeä killeri. Ei voittoon.
Ville; liian fundamentalistinen ja jesuiitat harhauttaneet, puhuu Suomen kirkkoa vastaan kusee omaan pesään globalistien piikkkiin, vaarallinen kyy, koska esiintyy muuna. Ei voittoon.
Krisu: ainoa jolla silmät tallella ja joka ei panosta ja pelaa ulkoisilla ja pinnallisilla asioilla populistisesti, ainoa jolla avoin ja joustava mieli katsoa kulloinkin paras ratkaisu, ja joka pohtii realistisesti ja näkee itsensä realistisesti jalat maassa. Paras kaikista ellei ikinä BB historiassa.
Krisulle kuuluu voitto koska veti koko shown käytännössä.
>VOITTOON.
Nyt Krisu katuu sitä miten kohdellut Villeä, Ville ynähtää vaan.
Krisulla mielessä vaan voittorahat.
Noi pässit ei tajua että nyt ei kannata nuoleskella katsojia.
Kukas siellä tekisi ruokaa ja leipää asukkaille, jos ei Villee ois. No, ei ainakaan Helmeri, saatikka "kokki"-amiksen käynyt Anu, joka ei osaa edes kastiketta tehdä.(Tupu neuvoi). Ainiin, osaahan se mainostamansa munakkaan tehdä, joka onkin tosi vaikee tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....
Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.
Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.
Voit lopettaa sen vääristelyn! Kaikki puhuivat kaupasta varastamisesta ja Kimmo oli ainoa, joka ei sitä hyväksy missään tapauksessa!
Kuulit ihan hyvin Kevinin hyväksyneen kaupoista varastelun ainoana perustellen vielä asiaa. Lopeta itse vääristely.
Vierailija kirjoitti:
Anulla ei ole aivoja, vain kroppa. Ei tiennyt EDES naiivi- sanan merkitystä vaan väitti että se tarkoittaa itsekästä. Anu haluaa kuitenkin tehtävän elämästään elokuvan...täysin leijuu omissa kuplissaan siis. Ns. kaunis köynnös joka kuristaa ympäriltään muut kukkaset. Ei voittoon.
Kevin hyväksyy varastelemisen kaupoista, ja se on iso EI voittoon.
Kimmo on älykäs mutta juristien kierous tiedetään. Lisäksi ei ymmärrä yhtään ettei äiti ole sama kuin isä lapselle vaikka vaan puhuu sukupuolista kuin mössönä, omista ongelmistaan käsin. Ei tajua edes ihmisyyden peruspalikoita. Ei voittoon.
Hemmi: lapatossu, mutta kiero juonittelija kokkari, ns lempeä killeri. Ei voittoon.
Ville; liian fundamentalistinen ja jesuiitat harhauttaneet, puhuu Suomen kirkkoa vastaan kusee omaan pesään globalistien piikkkiin, vaarallinen kyy, koska esiintyy muuna. Ei voittoon.
Krisu: ainoa jolla silmät tallella ja joka ei panosta ja pelaa ulkoisilla ja pinnallisilla asioilla populistisesti, ainoa jolla avoin ja joustava mieli katsoa kulloinkin paras ratkaisu, ja joka pohtii realistisesti ja näkee itsensä realistisesti jalat maassa. Paras kaikista ellei ikinä BB historiassa.
Krisulle kuuluu voitto koska veti koko shown käytännössä.
>VOITTOON.
Kevin voittoon, aivan ihana.
Sai mut leipomaan kakunkin.
Ei todellakaan Krisulle voittoa. Känniääliö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHANAA, että tähän mennessä Kristian, Helmeri ja Kimmo sanonut pk-huoneessa (kooste), että Kevin voittaa/ansaitsee voittaa <3
Kiinnostavaa nähdä antavatko silti Kevinille ääniä? En usko että antavat. Kyllä se on niin että Anulle menevät äänet. Johan Krisu jo kertoi kaikille äänestävänsä häntä/naista. Eli Villelle 2 pistettä ja Anulle 1. Todennäköisesti Kimmo tekee samoin. Tuohan on aivan selvää juonimista, vaan ei ole puututtu.
Saattavat jopa antaa Anulle 2 pistettä kun tietävät että Ville kuitenkin saa muiltakin nimeämispisteitä. Ja Ville olisi myös pahempi vastus kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku Vehviläiseen. Kehtasikin puhua Villestä taas inhottavaan tyyliin. Oikein mustamaalasi. Ainakin koosteessa Ville näytti ihan innostuneelta tehtävistä, vaikka Vehviläinen toisin väitti. Kyllä ovat puolueellisia sekä Vehviläinen että Hätönen. Ei jatkoon nämä juontelijat.
Joo miksi puhui noin Villestä? Ihan kiltisti osallistui tehtävään mielestäni kyllä??
Aivan samalla tavalla haukkui Jukkaa viime viikolla ja vähätteli ja puolusteli Krisua tyyliin "kyllähän nyt kuka tahansa olisi kännissä toiminut aivan kuten Krisu (käynyt kurkkuun kiinni ja uhannut tappaa kaikki ampumalla), paljon pahempihan se Jukka oli kun Krisulle jotain ärähti (yhtälailla kännissä ja Krisun haastettua pitkään aivan tarkoituksella riitaa ja provosoitua).
Joo ja eilen ihaili sikarikerhoa ”vain toinen poika voi tietää miltä toisesta pojasta tuntuu” Voi luoja. Ihme naisten vähättelyä minusta tuo kommentti etenkin kun talo täynnä miehiä!
Kun nämä sukupuolet yritetään hämärryttää liittyy siihen iso virhe ja se on tämä:
Aiti eli nainen on LAPSELLE ERI ROOLISSA KOKONAAN KUIN
ISÄ!
Eihän Kimmo homona , jolla on käsittääkseni klassisesti ns epäonnistunut oidipaalivaihe voi mitenkään itse puhua "miten naiseus ja miehuus pitäisi poistaa passeista ja muusta kokonaan".
Lisäksi pedatorit nimenomaan jahtaavat pikkupoikia. Piste. Mielipide täältä, nähty aika läheltä.
Ihan rapparipaskaa taas, tulevalta demlan jäseneltä.
Vierailija kirjoitti:
Puit sanoiksi omat ajatukseni kun katsoin eilen koostetta ja Kevinin omahyväistä päiväkirjavuodatusta. Kyllä se varmasti ääniä saa teinitytöltä ja Helsinki-kuplassa asuvilta äänestäjiltä, mutta ihmettelen onko tuo nyt niin äänestämisen arvoista tukea yhtä asiaa, sitä voi ajaa muuallakin. Itse haluan äänestää persoonaa jonka aitouteen uskon ja joka ei ole tosikko loukkaantuja. Sitä paitsi Kevin itse on vähän väliä aika piikikäs ja ilkeilee muille. Jos kilteintä hahmoa haluaa äänestää niin kyllä se on Helmeri. Mut mä en äänestä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Aika iso moka :
Juu kyllä se kurkkuun kiinni käyminen on paljon hyväksyttävämpää ja kieroilu.
Aika iso moka :