Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
78281/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin : Jos sukupuolia ei ole niin miten voit VAIHTAA sukupuoltasi ? Mikä logiikka?

Sukupuoli ei ole sun päätettävissä oleva asia. Kasva aikuiseksi. Sinä et voi päättää kaikesta edes itsessäsi jos sinulla on munat, sinulla on munat.

Ja jos olisitkin tytttö munilla niin niitä tissejä ei näytetä naisena koko kansalle.

Ei Kevin ole vaihtamassa sukupuolta, vaan on muunsukupuolinen, eikä myöskään väitä ettei sukupuolia olisi.

Kylläpä tämä on vaikea asia käsittää joillekin.

Vierailija
78282/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vtuttaa tämmöiset keskenkasvuiset pällit kuten Kevin ja Kimmo jotka vaan ovat niin erinomaisia että pystyvät päättämään miten maailma on olemassa- tottakai se pyörii heidän navan ympärillä. Samoin Ville sama homma ja Anu.

Pahinta mitä voitte tehdä on tukea noitten suuriluuloisuutta että maailman on kuten se heille sopii. He tarvitsevat realiteetteja. Ei paljon muuta.

Krisu on ainoa realistinen henkilö tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78283/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerillä aika ahdistava tapa nukkuakkin toisen kyljessä, aamulla ensimmäisenä kipuaa toisen päälle. Tosi ahdistavaa.

Mä oon omalle miehelleni tehny selväksi, että öisin ei halailla, mikään ei oo ärsyttävempää kuin se, että 100kg tulee sun päälles ja saattaa vielä jalkansakkin laittaa ylitsesi ja et pääse mihinkään suuntaan kääntymään.

Näyttää tuo Anukin aika ahtaasti nukkuvan kun Hemmi siinä hänen puolellaan kyljessä kiinni

Vierailija
78284/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen sitä voisiko ihminen päättää minkä ikäinen on, jos kerran sukupuolensakin voi päättää.

Olen 66-vuotias, minulle kuuluu eläke, kiitos. (Siis oikeasti en vielä ole, mutta jos päätän niin minähän olen.)

Vierailija
78285/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika iso moka :

Kevin puhui kaupasta varastamisesta hyväksyvästi isoilta ketjuilta

ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....

Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.

Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.

Juu kyllä se kurkkuun kiinni käyminen on paljon hyväksyttävämpää ja kieroilu.

Ville kävi kiinni siviiliin ensin ja tiedät että oikeudessa häviäisi. Krisu ei kuristanut vaan työnsi Villeä kädellään pois.

Lisäksi koska emme ole nähneet Villeä täällä humalassa emme tiedä käykö mies kiinni kuinka- entisenä portsarina.

Sen takia sun mielestä Villen pitäisi varmaan nyt juoda kännit? 😂 Voi luoja...

Oikeastaan kyllä että voisimme verrata Krisun luonteeseen kännissä ollen. Mistä tiedämme miksi portsarina olo loppui ? Kertoi kaatuneensa naamalleen Hervanassa mutta mitä me tiedämme siitä kaudestaan muuta?

Oletko ihan vajaa? Siinä on pieni ero. Ville on päättänyt olla juomatta, koska ei halua olla k*sipää, Krisu taas juo huolimatta siitä että on kännissä k*sipää ja satuttaa muita ihmisiä, jos ei fyysisesti niin ainakin henkisesti. Sellainen ”pieni” ero. Voit lopettaa tuon jankkaamisen.

Vierailija
78286/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen sitä voisiko ihminen päättää minkä ikäinen on, jos kerran sukupuolensakin voi päättää.

Olen 66-vuotias, minulle kuuluu eläke, kiitos. (Siis oikeasti en vielä ole, mutta jos päätän niin minähän olen.)

Kevin varmaan päättää myös tulla raskaaksi ja saada äitiyspäivärahan sinun logiikalla? Voi luoja näitä kommentteja täällä en kestä...

Vierailija
78287/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä sukupuolet yritetään hämärryttää liittyy siihen iso virhe ja se on tämä:

Aiti eli nainen on LAPSELLE ERI ROOLISSA KOKONAAN KUIN

ISÄ!

Eihän Kimmo homona , jolla on  käsittääkseni klassisesti ns epäonnistunut oidipaalivaihe voi mitenkään itse puhua "miten naiseus ja miehuus pitäisi poistaa passeista ja muusta kokonaan".

Lisäksi pedatorit nimenomaan jahtaavat pikkupoikia. Piste. Mielipide täältä, nähty aika läheltä.

Ihan rapparipaskaa taas, tulevalta demlan jäseneltä.

Pedarit nimenomaan jahtaavat pikkupoikia koska ne eivät tule raskaiksi kuten tytöt.

ketä nää pedarit on????

Vierailija
78288/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anulla ei ole aivoja, vain kroppa. Ei tiennyt EDES naiivi- sanan merkitystä vaan väitti  että se tarkoittaa itsekästä. Anu haluaa kuitenkin tehtävän elämästään elokuvan...täysin leijuu omissa kuplissaan siis. Ns. kaunis köynnös joka kuristaa ympäriltään muut kukkaset. Ei voittoon.

Kevin hyväksyy varastelemisen kaupoista, ja se on iso EI voittoon.

Kimmo on älykäs mutta juristien kierous tiedetään. Lisäksi ei ymmärrä yhtään ettei äiti ole sama kuin isä lapselle vaikka vaan puhuu sukupuolista kuin mössönä, omista ongelmistaan käsin. Ei tajua edes ihmisyyden peruspalikoita. Ei voittoon.

Hemmi: lapatossu, mutta kiero juonittelija kokkari, ns lempeä killeri. Ei voittoon.

Ville; liian fundamentalistinen ja jesuiitat harhauttaneet, puhuu Suomen kirkkoa vastaan kusee omaan pesään globalistien piikkkiin, vaarallinen kyy, koska esiintyy muuna. Ei voittoon.

Krisu: ainoa jolla silmät tallella ja joka ei panosta ja pelaa ulkoisilla ja pinnallisilla asioilla populistisesti, ainoa jolla avoin ja joustava mieli katsoa kulloinkin paras ratkaisu, ja joka pohtii realistisesti ja näkee itsensä realistisesti jalat maassa. Paras kaikista ellei ikinä BB historiassa.

Krisulle kuuluu voitto koska veti koko shown käytännössä.

>VOITTOON.

Vielä kerran: asiaa.

Vierailija
78289/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin varmaan päättää myös tulla raskaaksi ja saada äitiyspäivärahan sinun logiikalla? Voi luoja näitä kommentteja täällä en kestä...

No tuohan nyt on semmoinen "mitattava asia". Että onko toukka mahassa vaiko eikö. Kun taas sukupuoli ei ilmeisesti ole...

Vierailija
78290/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, että noiden keskustelujen mielipiteet on todennäköisesti isoveli määrännyt päiväkirjahuoneessa? Ravasivat siellä niin ahkerasti... No tylsää on kyllä. Vanhat asukkaat taloon ja hirmu bileet pystyyn. Se kuka selviytyy selväjärkisenä siitä on voittaja 😂

Vierailija
78291/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan ainakin Kevinin mielestä on mahdollista, sukupuoli ja ikä ja mitä näitä nyt on, ovat mielipideasioita. Mene ensi kaudella BB-taloon ja värjää hiuksesi ja mahdollisesti partasi harmaaksi ja tee juonteita naamaasi ja väitä olevasi eläkeläinen. Jos joku väittää vastaan, että olet biologisesti nuori, niin vedä herne nenään ja loukkaannu. Sulla on oikeus on vanha, jos susta tuntuu että sun henkinen ikä on 66. 

Vierailija
78292/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin : Jos sukupuolia ei ole niin miten voit VAIHTAA sukupuoltasi ? Mikä logiikka?

Sukupuoli ei ole sun päätettävissä oleva asia. Kasva aikuiseksi. Sinä et voi päättää kaikesta edes itsessäsi jos sinulla on munat, sinulla on munat.

Ja jos olisitkin tytttö munilla niin niitä tissejä ei näytetä naisena koko kansalle.

Ei Kevin ole vaihtamassa sukupuolta, vaan on muunsukupuolinen, eikä myöskään väitä ettei sukupuolia olisi.

On se vaan vähän vaikea käsittää jos kulkee tissin nuput paljaina suorissa lähetyksissa ettei ole mies. Naisena ei ole sopivaa tuollainen. Mutta jos on luihu kameleontti saa molempien sukupuolten edut näköjään joten varmaan hankkii kaiken mitä irtoaa Suomesta. Ja hymyilee oveluudelleen päälle.

Kameleontti paljastui jo.

Vierailija
78293/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika iso moka :

Kevin puhui kaupasta varastamisesta hyväksyvästi isoilta ketjuilta

ja nuo ovat Reditin katolla kauppakeskuksen sponssaamana ja käyvät kaupoilla siellä....

Ei Kevinkään ole mun suosikkini enää. Menisi puhumaan varastelemisesta muuanne.Suomeen se ei sovi.

Ei sovi nuorisomalliksi ollenkaan, etenkään kun sateenkaariväki ja anarkot puhuvat samoin asioista.

Juu kyllä se kurkkuun kiinni käyminen on paljon hyväksyttävämpää ja kieroilu.

Ville kävi kiinni siviiliin ensin ja tiedät että oikeudessa häviäisi. Krisu ei kuristanut vaan työnsi Villeä kädellään pois.

Lisäksi koska emme ole nähneet Villeä täällä humalassa emme tiedä käykö mies kiinni kuinka- entisenä portsarina.

Sen takia sun mielestä Villen pitäisi varmaan nyt juoda kännit? 😂 Voi luoja...

Oikeastaan kyllä että voisimme verrata Krisun luonteeseen kännissä ollen. Mistä tiedämme miksi portsarina olo loppui ? Kertoi kaatuneensa naamalleen Hervanassa mutta mitä me tiedämme siitä kaudestaan muuta?

Oletko ihan vajaa? Siinä on pieni ero. Ville on päättänyt olla juomatta, koska ei halua olla k*sipää, Krisu taas juo huolimatta siitä että on kännissä k*sipää ja satuttaa muita ihmisiä, jos ei fyysisesti niin ainakin henkisesti. Sellainen ”pieni” ero. Voit lopettaa tuon jankkaamisen.

Yleisesti ottaen paljon viinaa väärin käyttänyt ts alkoholisti ei voi tehdä niin että hän ottaa vaan lasillisen joskus. Se voi riistäytuä käsistä. Eli silloin on pakko olla vaan absolutisti. Muuten lähtee lapasesta. Monilla uskoon tulo pelastaa.

Vierailija
78294/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että Anulle tulee rankin paluu arkeen🤔

Muija vetelee helposti 9-10 tunnin unia...

Vierailija
78295/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa Kevin kenties Krisu tai Ville. Kevin voittakoot. Krisu ja Ville niin ilman muuta Krisu voittoon.

Kaikkein kiihkeimmät tunteet aiheuttaa Ville Krisu ja Kevin äänestäjissä. Muut 3 neutraaleja.

Vierailija
78296/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteita ei voi verrata jos toiselle annetaan vaikka lääkettä tai viinaa enemmän kuin toiselle. Villen, Kevinin  ja Krisun luonteita ei voi verrata koska noitten kahden kontrollointi estää vertailun kokonaan.

Vierailija
78297/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan vähän vaikea käsittää jos kulkee tissin nuput paljaina suorissa lähetyksissa ettei ole mies. Naisena ei ole sopivaa tuollainen. Mutta jos on luihu kameleontti saa molempien sukupuolten edut näköjään joten varmaan hankkii kaiken mitä irtoaa Suomesta. Ja hymyilee oveluudelleen päälle.

Kameleontti paljastui jo.

Siis niin ällö jäbä pitäs sen paidan kiinni edes suorissa lähetyksissä,

Täähän puhuu ihan mitä sattuu on poikia ja yks kaks ei ole mitään sukupuolia jne..

Sirkukseen vois mennä...

Vierailija
78298/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tuo Kevin selviäisi tavallisen arjen haasteista tuolla selitelyllään? Vai onko hän sellaisenKIN yläpuolella? Suvaitsevaisuudeksi ja avarakatseisuudeksi verhottua selkärangattomuutta. Ei halua mitään rajoja, mutta silti loukkaantuu jos joku pitää vanhoista biologisista sukupuolista kiinni ajatellen että sukupuoli-identiteettejä voi olla monia mutta biologisia sukupuolia periaatteessa kaksi: uros ja naaras. Sanoi jossain lähetyksessä aiemmin, että ei ole loukkaantujan vastuulla jos loukkaantuu vaan vastuu on aina sillä loukkaajalla. Hyvänen aika tätä mielensäpahoittajien aikakautta! Ennen opetettiin, että vastuu omista tunteista on jokaisella itsellään, ei toisella. 

Nyt sekoitit tuohon jo Krisunkin puheet! "Loukkaantuminen on aina loukkaantujan vastuulla!" Tätähän Krisu on hokenut jo alusta alkaen Tarinan kanssa riideltyään.

Vierailija
78299/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä, että noiden keskustelujen mielipiteet on todennäköisesti isoveli määrännyt päiväkirjahuoneessa? Ravasivat siellä niin ahkerasti... No tylsää on kyllä. Vanhat asukkaat taloon ja hirmu bileet pystyyn. Se kuka selviytyy selväjärkisenä siitä on voittaja 😂

No tuskin ne siellä pkhuoneessa sentään kenenkään mielipiteitä määräilevät, puheenaiheita voivat ehdotella.

Vierailija
78300/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä sukupuolet yritetään hämärryttää liittyy siihen iso virhe ja se on tämä:

Aiti eli nainen on LAPSELLE ERI ROOLISSA KOKONAAN KUIN

ISÄ!

Eihän Kimmo homona , jolla on  käsittääkseni klassisesti ns epäonnistunut oidipaalivaihe voi mitenkään itse puhua "miten naiseus ja miehuus pitäisi poistaa passeista ja muusta kokonaan".

Lisäksi pedatorit nimenomaan jahtaavat pikkupoikia. Piste. Mielipide täältä, nähty aika läheltä.

Ihan rapparipaskaa taas, tulevalta demlan jäseneltä.

Mies ei voi tulla raskaaksi jos raiskataankin. Passiin tarvitaan sukupuolimerkintä myös tästä syystä! Nainen voi kantaa kohdemaan lasta kun vierailee siellä, jos on aktiivinen lomilla jne. Mies ei.

Kimmo ei tajua elämästä mitään, on vaan oppinut kikkailemaan muka älyllään. Hän ei ole edes älykäs lopulta vaan palikka-älykäs kun ei tajua näitä asioita.

Sanoo kuinka älykäs😉 😂😂😂

Ketju on lukittu.