BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on ihan vastaanottavainen Jumalan sanalle.
Kevinin "pahat henget" tuntuu vaikertavan kun sen olemus on vähän kärsivä Raamatun sanan edessä
Ja Kevin on silti minun suosikkini huom.
Ei ne mitään pahoja henkiä ole, vaan ihan Villen vähättelyn ja syrjinnän vaikutusta Keviniin.
Onko Kevinin paidan parsiminen oma-aloitteisesti, hänen kohtelemisensa ihan normaalisti ja jopa aito välittäminen sinusta syrjintää?
Aito välittäminen? 😂
Kyllä Ville selvästi välittää Kevinistä vaikkei homoseksuaalisuudesta niin perustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika noita Krisun ”anteeksipyyntöjä”. Huoh. ”Joo anteeksi”
Krisulla on aivan kaikkeen saamaansa kritiikkiin selitys valmiina ja syyllinen hänen käytökseensä on aina joku muu kuin hän itse. Jos ei muuta, niin loukatulla on vaan huono huumorintaju, kun ei hänen "huumoriaan" ymmärrä.
Käsittämätöntä, miten koostelähetyksessä tuotantokin vaan puolusteli jopa Krisun fyysistä väkivaltaisuutta kuittaamalla sen tyyliin "kukapa meistä ei olisi kännissä joskus ollut väkivaltainen"
Väkivaltaa se on henkinen väkivaltakin, jota Krisu harrastaa myös ihan selvin päin.
Kaikille, jotka ihmettelevät, miten kukaan voi sietää puolisonsa väkivaltaa kerta toisensa jälkeen Krisun käytös on täydellinen esimerkki siitä, miten homma toimii: teon jälkeen tekijä on katuvia Anu ja olevinaan pahoillaan, pyytelee vuolaasti anteeksi ja kehuu sekä mielistelee kohdettaan.
Krisu on rehellisempi myös itselleen kuin ikinä Ville joka on halpa populisti. Fariseus viimeisen päälle. Kuunelkaa tuota tekopyhää ääntä.
Minusta Raamatun selittäminen faktana omista lähtökohdista on aika absurdia. Miten kukaan voi sanoa tuossa teoksessa olevien asioiden olevan täyttä totta kaikkine siihen aikaan liittyvine tietämättömyyksineen? Ja se, että se maailmankatsomus on muokannut näiden monien Raamatun kirjoittajien ajatuksia ja havaintoja elämästä ja moraalista olisi tänä päivänä validi, on vain käsittämätöntä.
Ihanaa että nää sikarikerholaisten eiliset pk-huonekäynnit näytetään. Kiitos BB
Koosteesta: Helmerihän muuttui ihan silmissä, kun hänelle kerrottiin että hänen juonittelu on huomattu! :D Luuliko reppana tosiaan, ettei kukaan kuullut hänen ja Kimmon sopimusta! Kamerat ja mikrofonit joka paikassa...
Vierailija kirjoitti:
Olikos toi itse Janne Virtanen läksyttämässä päiväkirjahuoneessa Helmeriä? :D
Melkeen aina on Jannen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisulla on aivan kaikkeen saamaansa kritiikkiin selitys valmiina ja syyllinen hänen käytökseensä on aina joku muu kuin hän itse. Jos ei muuta, niin loukatulla on vaan huono huumorintaju, kun ei hänen "huumoriaan" ymmärrä.
Käsittämätöntä, miten koostelähetyksessä tuotantokin vaan puolusteli jopa Krisun fyysistä väkivaltaisuutta kuittaamalla sen tyyliin "kukapa meistä ei olisi kännissä joskus ollut väkivaltainen"
Väkivaltaa se on henkinen väkivaltakin, jota Krisu harrastaa myös ihan selvin päin.
Kaikille, jotka ihmettelevät, miten kukaan voi sietää puolisonsa väkivaltaa kerta toisensa jälkeen Krisun käytös on täydellinen esimerkki siitä, miten homma toimii: teon jälkeen tekijä on katuvia Anu ja olevinaan pahoillaan, pyytelee vuolaasti anteeksi ja kehuu sekä mielistelee kohdettaan.
Katuvia Anu = katuvinaan
Haluaisin vielä lisätä tuohon toimittajan vähättelevän "kukapa ei kännissä olisi väkivaltainen" puolustuksen jälkeen kommentin, että onneksi useimmat eivät muutu Krisun tavoin väkivaltaisiksi edes alkoholia nautittuaan.
Miten ihmeessä talossa yks voi leikkiä jumalaa, heivatkaa nyt se pihalle. Toi on ihan muitten tyrannisoimista en kyllä kuuntelis. Ei kenenkään ole pakko kunnella jumalan sanaa, armeijassa ja koulussakin saa itse valita meneekö mukaan raamattupiiriin. Luulen että ukko saa tosta bb:ltä hyvän palkan, on kyllä palkattu tonne. Vaimo myös mukana touhussa.
Miksi Jukan ilmeet ja eleet on täysin yksyhteen Uuno Turhapuron kanssa:D
Oletetaan että Jukka tippuu. Olis hyvä jos ens viikolla ulos lähtisi kaksi. Häätöön joutuisi kaksi joista toisen päättää asukkaat heti sen jälkeen kun katsojien valitsema olisi poistunut talosta. Asukkaat hajautettaisiin ympäri kämppää paperi ja tussi kädessä tietämättä mikä tehtävänanto on. Sit eri kameroissa näkemättä toisiaan joutuisivat kirjottamaan häädettävän nimen ja näyttämään kameroille. Jos joku saisi selvästi eniten ääniä, tämä häädettäisiin, mutta jos äänet jakaantuisivat niin että kellekään ei tulisi kahta tai enempää, asukkaat joutuisivat palauttamaan laput PK-huoneeseen paljastamatta toisilleen ketä äänestivät. Nämä nimilaput sitten ilmaantuisivat viimeisen häätöpäivän aikana ja aiheuttaisivat säpinää kun asukkaat arvuuttelisivat mikä on kenenkin käsiala jne mutta eivät ääneen saisi juonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin "pahat henget" tuntuu vaikertavan kun sen olemus on vähän kärsivä Raamatun sanan edessä
Ei ne mitään pahoja henkiä ole, vaan ihan Villen vähättelyn ja syrjinnän vaikutusta Keviniin.
Onko Kevinin paidan parsiminen oma-aloitteisesti, hänen kohtelemisensa ihan normaalisti ja jopa aito välittäminen sinusta syrjintää?
Aito välittäminen? 😂
Kyllä Ville selvästi välittää Kevinistä vaikkei homoseksuaalisuudesta niin perustakaan.
Välittää manipuloivasti sill on nimi : Rakkauspommitus. Ensin muka rakastetaan ja sitten lahkot hylkäävät kun hyöty nyhdetty irti. "Sillä ei stana ole tullut kuin ryöstämään ja raiskaamaan...
Kebabbeja ei turhaan syötetty vaan tahallaan ne ovat Islamin lammasruokaa ja Rappareille on Islam tasaveroinen oppi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Vilho?
No onhan tuo aika vaikea päätellä. VILho VILle. Vilho on Ville.
BB laittoi nyt Kimmon suuhun juonittelua....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on rehellisempi myös itselleen kuin ikinä Ville joka on halpa populisti. Fariseus viimeisen päälle. Kuunelkaa tuota tekopyhää ääntä.
Mikä sinua oikein vaivaa, kuinka sekaisin oikein olet? Krisu on kaikkea on kaikkea muuta kuin rehellinen sekä itselleen että muille. Ville on rehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kevin ja ville tulevat toimeen, mutta lähimmäisenrakkaus ei välttämättä tunnu aidolta, jos samaan aikaan saarnaa että toinen joutuu kadotukseen tai pitäisi eheytyä jne. tästä he puhuivatkin (ihan rauhallisesti) alkuviikkoina. monelle vähemmistön edustajalle on tuttua se että joku sukulainen on näennäisesti välittävä mutta kun mennään oikeuksiin ja että ne olisi samat, se välittäminen tavallaan loppuu. että olen ystävällinen kunnes koitat mennä naimisiin tms jolloin olen sitä vastaan, tällainen fiilis. kevin ja ville ovat yhteisymmärryksessä talossa kun noita tilanteita ei tule vastaan, mutta ulkopuolella eivät olisi samoissa piireissä näistä erimielisyyksistä johtuen.
just tämä! "voin parsia sukkasi lähimmäisenrakkaudella mutta auta armias jos haluat samat oikeudet kuin minä niin ei käy", näin kärjistettynä. en ole villestä huomannut mutta joillain on myös sellainen alentava asenne, että nostavat itseään ylös olemalla mukava jollekin, jonka katsovat syntiseksi tai vajavaiseksi. kevin ja ville toivottavasti ovat oppineet toisiltaan paljon, mutta ei kevinin tarvitse villelle enempää lämmetä jos ville tosiaan on häntä vastaan sellaisella perus ihmisyyden levelillä, vaikka kevinin luonteesta näyttääkin pitävän. toivottavasti villellekin on murtunut stereotypiat siitä, että homot ois vieraissa juoksevia bilettäjiä tms. kevinhän on hyvinkin siveä ja asiallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä talossa yks voi leikkiä jumalaa, heivatkaa nyt se pihalle. Toi on ihan muitten tyrannisoimista en kyllä kuuntelis. Ei kenenkään ole pakko kunnella jumalan sanaa, armeijassa ja koulussakin saa itse valita meneekö mukaan raamattupiiriin. Luulen että ukko saa tosta bb:ltä hyvän palkan, on kyllä palkattu tonne. Vaimo myös mukana touhussa.
Kyllä siksi vaimo johtaa takana ryhmiäkin koska tehtävä. Palkkaa ne saavat tästä.
Kännisillä on aina toi perusselitys kaikkeen, en muista mitään.
LOUKKAANTUNEIMMAT NUKKUMASSA?! Mitä v*ttua Krisu?!
Miksi BB ei puutu Anun ja Helmerin juonimiseen. Otti esille vain Helmerin puheet Kimmon kanssa.
Helmeri oli muuten ihan p*skat housuissa päiväkirjahuoneessa ääni väristen.