BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukka näyttelee....on taitava pelaaja. Kun eevis lähti lupasi itselleen olla finaalissa pelaamalla ja miellyttämällä mahdollisimman monia ettei joutuisi häätöön..
.
Onko tuo Helmeri ihan toope? "Siinä kirjeessä voi olla se shekki."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika noita Krisun ”anteeksipyyntöjä”. Huoh. ”Joo anteeksi”
Krisulla on aivan kaikkeen saamaansa kritiikkiin selitys valmiina ja syyllinen hänen käytökseensä on aina joku muu kuin hän itse. Jos ei muuta, niin loukatulla on vaan huono huumorintaju, kun ei hänen "huumoriaan" ymmärrä.
Käsittämätöntä, miten koostelähetyksessä tuotantokin vaan puolusteli jopa Krisun fyysistä väkivaltaisuutta kuittaamalla sen tyyliin "kukapa meistä ei olisi kännissä joskus ollut väkivaltainen"
Väkivaltaa se on henkinen väkivaltakin, jota Krisu harrastaa myös ihan selvin päin.
Kaikille, jotka ihmettelevät, miten kukaan voi sietää puolisonsa väkivaltaa kerta toisensa jälkeen Krisun käytös on täydellinen esimerkki siitä, miten homma toimii: teon jälkeen tekijä on katuvia Anu ja olevinaan pahoillaan, pyytelee vuolaasti anteeksi ja kehuu sekä mielistelee kohdettaan.
Krisu on rehellisempi myös itselleen kuin ikinä Ville joka on halpa populisti. Fariseus viimeisen päälle. Kuunelkaa tuota tekopyhää ääntä.
Mikä sinua oikein vaivaa, kuinka sekaisin oikein olet? Krisu on kaikkea on kaikkea muuta kuin rehellinen sekä itselleen että muille. Ville on rehti.
Sinun painostuksesi kertoo mistä lähteestä tekosi ovat.
Krisu on rehti ihminen vaikka ei täydellinen. Ville on egoisti ja fariseus joka ikisessä opissaan. Käärmeen asiallaan.
MITÄ??? Jukan pk-käynnillä Janne Virtanen eli BB painotti, miten vakavasta sääntörikkeestä on kyse. Krisun kohdalla näytettiin, kuinka Krisu selittää omia tekojaan sillä että kyse oli ”perinteisestä poikienillasta”. Ei edes pientä pätkää siitä, mitä BB sanoi Krisulle eli ei mitään varsinaista kuvaa mitä oikeasti tapahtui. Taaskaan. Helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on ihan vastaanottavainen Jumalan sanalle.
Kevinin "pahat henget" tuntuu vaikertavan kun sen olemus on vähän kärsivä Raamatun sanan edessä
Ja Kevin on silti minun suosikkini huom.
Ei ne mitään pahoja henkiä ole, vaan ihan Villen vähättelyn ja syrjinnän vaikutusta Keviniin.
Onko Kevinin paidan parsiminen oma-aloitteisesti, hänen kohtelemisensa ihan normaalisti ja jopa aito välittäminen sinusta syrjintää?
kevin ja ville tulevat toimeen, mutta lähimmäisenrakkaus ei välttämättä tunnu aidolta, jos samaan aikaan saarnaa että toinen joutuu kadotukseen tai pitäisi eheytyä jne. tästä he puhuivatkin (ihan rauhallisesti) alkuviikkoina. monelle vähemmistön edustajalle on tuttua se että joku sukulainen on näennäisesti välittävä mutta kun mennään oikeuksiin ja että ne olisi samat, se välittäminen tavallaan loppuu. että olen ystävällinen kunnes koitat mennä naimisiin tms jolloin olen sitä vastaan, tällainen fiilis. kevin ja ville ovat yhteisymmärryksessä talossa kun noita tilanteita ei tule vastaan, mutta ulkopuolella eivät olisi samoissa piireissä näistä erimielisyyksistä johtuen.
Minun mielestä Villen pitäisi läpsiä Kevinistä tuo naismaisuus (tai ”muunsukupuolisuus” niin kuin se itse kimittää ) pois poikkeen. Sela! Näin on kirjoitettu sanassa.
T: Villen uskonveli
Toinen väkivaltainen uskovainen?
Krisu Krisu, paha selkäänpuukottaja ja selän takana haukkuja.
Vieläpä Villen synttäreillä. Nolo.
Okei, jos te jaksatte edelleen väittää että Ville RETUUTTI Krisua, niin kuinka moni teistä idiooteista kurittaa esim omia lapsejaan?? Antaa tukka-pöllöä tai muuta?
Ootte te ristus sairaita jos kuvittelette että Ville retuutti Krisua. Ville nosti känniääliön PYSTYYN omille jaloilleen ja te yritätte saada sitä näyttämään että Ville olisi tyyliin pahoinpidellyt Krisua!!! Ei luoja sanon mä!!!! Ootte idiootteja ei voi muuta sanoa :D
Vierailija kirjoitti:
Uskotko että Mielensäpahoittaja Kevin voittaa tämän BB:n? Ilmeisesti yksi vahva suosikki mutta ei ole ainakaan koosteiden perusteella minua säväyttänyt. No, makuasioita sanoi koira kun kakkaa söi. Ja ehkä voi olla niinkin että kun porukka riittävästi sekoilee talossa niin vähiten sekoillut saa enemmistön sympatiat.
Koosteissahan ei näytetä kuin Krisua, Anua ja Hemmiä! Kevinkin on jäänyt niissä syrjään. Hänellä on hyvää terävää läppää, tulee toimeen kaikkien kans, mutta osaa myös sanoa mielipiteensä. Osallistuu kaikkiin tehtäviin. Aivan upea tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka hoette että Krisun olisi pitänyt päästä pk-huoneeseen hakemaan rauhoittavia: ei todellakaan olisi, se olisi ollut SEKAKÄYTTÖÄ. Se on laitonta ja olisi pistänyt Krisun nupin aivan totaalisen sekaisin, mikä ehkä olikin laskelmoitu ja toivottu lopputulos, kun tiesi ettei pakussa saa enää juoda.
Sitä paitsi en usko pätkääkään että Krisulla on edes resepti rauhoittaviin. Ei ole näyttänyt ahdistusoireita kuukausien aikana, toisin kuin vaikka Tarina, Kevin, Eevis paljon lyhyemmässä ajassa.
Luuletteko että Jukan narkkarivitsi ei ollut tuohon viittaus?
Krisu olisi voitu ottaa sinne rauhottumaan. Sen sijaan se pistättiin jonkun elämänkoululais-Jukan vittuilun kohteeksi.
Jollain meni tunteisiin. Jukka on töissä, mutta mitä tekee ”sekatyömies”?
Tienaa halutessaan 30 000 euroa vuodessa ja halutessaan matkustelee.
Nyt näytetään sikarikerho rumassa valossa! Helmerikin täysi kuspää. Oikeastaan viimisenä tosta klubista ulos haluaisin Jukan. Yllätys sinänsä koska kaikki noi muut kolme on ollut vuorollaan mun lemppareita. Nyt sais kaikki kolme heittää pihalle jo tänään!
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin Kimmo Vehviläiseltä suurempaa panosta perehtyä bbtalon tapahtumiin ennen haastatteluosuutta. Että olisi enemmän asiantunteva ja olisi ajan tasalla tapahtumista. Muutoin Kimmo on ok.
Kimmo ei ole tehtävviensä tasalla. Ei sovi tv-juontajaksi.
Kohta tua talossa alkaa kaato-hommat. Oliks se joku Yli-mainio vai vainio joka harrasti sitä.
Ja taas krisusta ei näytetty pk-huoneessa mitään mitä oli tehnyt esim villelle. Puhui vain kuinka ärsytti vain jukkaa että ihan perus settiä. Krisu siis näytettiin taas paremmassa valossa kuin jukka.
Mikähän tuosta Kevinistä aikuisena tulee. Onko se opiskellut mitään vielä tai onko ammattia. Aika vaikee on varmaan monelle alalle olla uskottava tuolla habituksella.
Ai kappas, taas se Anu mielistelee Krisua heti kun sai tietää että Krisu on häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos te jaksatte edelleen väittää että Ville RETUUTTI Krisua, niin kuinka moni teistä idiooteista kurittaa esim omia lapsejaan?? Antaa tukka-pöllöä tai muuta?
Ootte te ristus sairaita jos kuvittelette että Ville retuutti Krisua. Ville nosti känniääliön PYSTYYN omille jaloilleen ja te yritätte saada sitä näyttämään että Ville olisi tyyliin pahoinpidellyt Krisua!!! Ei luoja sanon mä!!!! Ootte idiootteja ei voi muuta sanoa :D
Tukka-pöllö? Ilmeisesti joku lintu. Miksi muuten väliviiva?
Kuolin nauruun, kooste.
Kimmon mielestä etupenkkiläisillä on asenneongelma kun ei voida pysähtyä muutaman minuutin röökitauolle.
Siitä piti päästä pk huoneeseen avautumaan.
Nauroin niin makeasti. Voi noita etupenkkiläisiä.
Helmeri ja Kimmo olisi myös pitänyt laittaa äänestykseen, selkeä juonittelu tuli ilmi ja vaikuttaa todella paljon Keviniin ja Villeen ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuosta Kevinistä aikuisena tulee. Onko se opiskellut mitään vielä tai onko ammattia. Aika vaikee on varmaan monelle alalle olla uskottava tuolla habituksella.
on niitä kreisimmänkin näköisiä ihmisiä. kevinillä on kuitenkin työpaikka niin eiköhän se osaa erottaa arjen ja viihteen. uskon että tämän ohjelman jälkeen tulee työtarjouksiakin, vaikka mallina. näyttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee mielenterveyskuntoutuja joka itkee twitterissä päivittäin kuten näillä on tapana.
Ärsyttää tuo Krisun "Tämmönen mää oon". Kun ei pidä olla tommonen.