Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaikilla muilla menee hyvin

Vierailija
18.05.2025 |

Siis mun lähipiiristä sukulaisilla menee hyvin. Lapset seurustelee, on töitä, on terveyttä, tulee ylennyksiä, on rahaa, uusia kumppaneita, heidän lapsilla töitä ja kaikki aina niin ihanasti. Mä en voi enää tehdä töitä, työkyvyttömyyseläke, köyhyyttä, lapsilla ei töitä eikö kumppaneita. Tulevaisuus näyttää mulle huonolta. Aina mulle hehkutetaan omaa elämää niin hirveästi. Onko se vaan huijausta?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole ainoa joka miettinyt samaa.

Vierailija
2/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä on yhteiskunnan häviäjiä. Suomessa se korostuu useimpia muita maita enemmän keskimäärin korkean elintason vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee tosi hyvin, että ei se vain ole sun lähipiirisi. 

Vierailija
4/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla mene hyvin. Osa hehkuttaa että saa edes jotain positiivista elämäänsä.

Vierailija
5/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko se että - "ristinsä kullakin" ?  

(sanonta)

Vierailija
6/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ärsyttää? Itse ainakin olen mielissäni, jos joillakin menee hyvin. Minulta puuttuu kateusgeeni.

Vierailija
7/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hyvin meneminen voi olla illuusio ja useilla onkin. Heillä voi olla elämässään muita murheita, huolia ja haasteita mistä eivät mainitse sinulle tai ne eivät näy juuri nyt ulospäin. Usein ihmiset myös haluavat korostaa kuinka hyvin menee vaikkei oikeasti menisikään. En vähättele huoliasi yhtään mutta muista että yksikään ei elämästä selviä murheetta, eivät sukulaisesikaan.

Vierailija
8/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ärsyttää? Itse ainakin olen mielissäni, jos joillakin menee hyvin. Minulta puuttuu kateusgeeni.

Arvatenkin itselläsikin menee hyvin? Silloin ei tosiaan osaa olla kateellinen muille. Mutta jos tiput yhtäkkiä alemmas...

Vierailija
9/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se tuo vastuuta liikaakin, jos on lapsia myöhemmin, sen parisuhteen lisäksi. On pallo jalassa työpaikalla ja kotona. Jos joku haluaisi matkustaa tai etsiä yksilöllistä elämää. Jos tulee ero silloin kumppani menee tai vaihtuu, ei kaikilla pysy sama.

Vierailija
10/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko se että - "ristinsä kullakin" ?  

(sanonta)

Eli mistä me tiedetään mitä ne/me koemme koko elämän varrellamme.  

En silti vaihtais nyt paikkaani edes Nalle W. kans.

Vierailija
11/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun monilla tutuillani on paljon rahaa ja monet perineet valtavia omaisuuksia ja sitten vielä leveilevät rahoillaan. Itse käyn töissä ja aina on rahat loppu.

Vierailija
12/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli heti hyväosaisia hyvesignaloimaan.

Vierailija
13/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi koskaan tietää mitä kenelläkin on taustalla. On saatettu opiskella ja tehdä kovasti työtä saavutusten eteen. Sinä olet valinnut toimia toisin.

Suomessa kaikilla on samat mahdollisuudet opiskella. Jos et itse viitsinyt, se ei ole muiden syytä. Emme valitse esim sairauksia, mutta voi valita miten asennoituu. Pystyisitkö sinä luopumaan katkeruudestasi? 

Vierailija
14/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V ittu", hän tarkoitti,   olispa meilläkin hyvin, EI POIS TOISILTA, EI SIIS KATEUTTA  !   mrrh...

Vierailija
15/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole vaan iloinen toisten puolesta? Tuollainen katkeruus ei ole hyvästä. 

Vierailija
16/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi koskaan tietää mitä kenelläkin on taustalla. On saatettu opiskella ja tehdä kovasti työtä saavutusten eteen. Sinä olet valinnut toimia toisin.

Suomessa kaikilla on samat mahdollisuudet opiskella. Jos et itse viitsinyt, se ei ole muiden syytä. Emme valitse esim sairauksia, mutta voi valita miten asennoituu. Pystyisitkö sinä luopumaan katkeruudestasi? 

Ei hemmetti mitä kuraa, mistä sä tiedät oonko opiskellut? Ja fakta on että oon enempi opiskellut kuin nämä hyväosaiset kehujat. 

Ap

Vierailija
17/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla itserakkausgeeni tilalla ?   ;)

Vierailija
18/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole vaan iloinen toisten puolesta? Tuollainen katkeruus ei ole hyvästä. 

Ihmisten katkeroitumistaipumuksissa on eroja. Et sä masentunuttakaan voi vaan käskeä piristymään ihan kuin se hoituisi sormia napsauttamalla.

Vierailija
19/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta pakko puuttua tähän katkeraan tilitykseen. Kouluttautuminen ei ole tie onneen tänä päivänä valitettavasti työpaikkojen ollessa kiven alla monellakin alalla. Ap puhui myös muista asioista, kuten lasten puolisoista joilla ei ole tekemistä vanhemman työn tai koulutuksen kanssa. Kaikki eivät lähde samalta viivalta (muuta väittää vain kultalusikka p*rseessä syntyneet ja vanhemmiltaan kaiken saaneet).

Vierailija
20/54 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis niitä typeryksiä, jotka uskovat kovan työn tuovan automaattisesti hyvää ja siihen kykenemättömien olevan vain laiskoja luusereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän