BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos te jaksatte edelleen väittää että Ville RETUUTTI Krisua, niin kuinka moni teistä idiooteista kurittaa esim omia lapsejaan?? Antaa tukka-pöllöä tai muuta?
Ootte te ristus sairaita jos kuvittelette että Ville retuutti Krisua. Ville nosti känniääliön PYSTYYN omille jaloilleen ja te yritätte saada sitä näyttämään että Ville olisi tyyliin pahoinpidellyt Krisua!!! Ei luoja sanon mä!!!! Ootte idiootteja ei voi muuta sanoa :D
Silliin, kun Krisua remmottiin pystyyn lausumaan kiltteyslupausta ( aika alkukaudesta) ja satutti niskansa, ei kukaan puhunut mitään satuttamisesta.
Mistä hitusvinkulasta toi raamattu on tullu
Kevin halusi ostaa Jukalle Batteryn.
Ensi viikolla on kolme äänestämässä Keviniä ja Villeä. Anu lisänä.
Sanoitsitpa Anu nuo suorat puheet myös ääneen kaikille mitä puhuit Krisusta päiväkirjahuoneessa !
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo Krisun "Tämmönen mää oon". Kun ei pidä olla tommonen.
Liukas saippua, ei tarvi ottaa vastuuta mistään ”kun on vaan tämmönen”.
Nyt rupeaa Anussakin lihominen näkymään mutta ei mikään ihme tolla syömisellä ja olemisella. Koko ajan suu käy!
Ville on ainoita jotka puhuvat tuntikausia älytöntä läppää😅
Ville joka tapauksessa syö eniten?
Kiva kun Kevin pääsi valitsemaan halloweenasut.
Ihana Kevin :) kaupassa kassalla Villen ja Anun kanssa "mitä mä teen.. noo, jos mä oon vaan nättinä" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos te jaksatte edelleen väittää että Ville RETUUTTI Krisua, niin kuinka moni teistä idiooteista kurittaa esim omia lapsejaan?? Antaa tukka-pöllöä tai muuta?
Ootte te ristus sairaita jos kuvittelette että Ville retuutti Krisua. Ville nosti känniääliön PYSTYYN omille jaloilleen ja te yritätte saada sitä näyttämään että Ville olisi tyyliin pahoinpidellyt Krisua!!! Ei luoja sanon mä!!!! Ootte idiootteja ei voi muuta sanoa :D
Tukka-pöllö? Ilmeisesti joku lintu. Miksi muuten väliviiva?
Oi, ehheh, kuolen nauruun! Olet helvetin hauska ❤️ Ihan olisi standuppiin menemistä 😜 noot...
Kooste: No nyt selvisi Kevinin eilinen pitkä pk-huonekäynti, kun Jukka ehti jo kaivata, että jäikö Kevin sinne asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jukka sanoi sikarikerhon seuraavasta viikosta Krisulle juhlien krapula aamuna. Vihjailiko että viimeinenkin nainen Anu häädetään ja äänet heultä Anulle.
Krisu sanoi ”jos vanhat merkit paikkansa pitää niin sikarikerho jatkuu ensi viikollakin”
Siihen Jukka ”joo eiköhän se oo viiminenkin nainen pihalle”
Käsittämätöntä
Vaan eipäs jatkukaan 😂😂🤣 On kyllä epäreilua että Krisu provosoimalla saa Jukan äänestykseen ja todennäköisesti Jukka tippuu. Tuo Krisu on just tuollainen vallankäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla on kolme äänestämässä Keviniä ja Villeä. Anu lisänä.
no jos ovat keviniä ja villeä vastassa äänestyksessä, niin häviävät itse (paitsi ehkä krisu). joten kannattaisi taktikoida toisin. esim. kimmon ainoa toivo välttää häädetyksi tuleminen olisi olla siellä anun tai jukan kanssa. mutta katsotaan tajuaako ne moisia vai aikovatko yrittää viedä sikarikerhon hamaan hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka hoette että Krisun olisi pitänyt päästä pk-huoneeseen hakemaan rauhoittavia: ei todellakaan olisi, se olisi ollut SEKAKÄYTTÖÄ. Se on laitonta ja olisi pistänyt Krisun nupin aivan totaalisen sekaisin, mikä ehkä olikin laskelmoitu ja toivottu lopputulos, kun tiesi ettei pakussa saa enää juoda.
Sitä paitsi en usko pätkääkään että Krisulla on edes resepti rauhoittaviin. Ei ole näyttänyt ahdistusoireita kuukausien aikana, toisin kuin vaikka Tarina, Kevin, Eevis paljon lyhyemmässä ajassa.
Luuletteko että Jukan narkkarivitsi ei ollut tuohon viittaus?
Krisu olisi voitu ottaa sinne rauhottumaan. Sen sijaan se pistättiin jonkun elämänkoululais-Jukan vittuilun kohteeksi.
Jollain meni tunteisiin. Jukka on töissä, mutta mitä tekee ”sekatyömies”?
https://www.seiska.fi/Telkkari/Big-Brother-Suomi-kilpailijoiden-tulot-k…
Ei se Jukka ole ainakaan kauaa töitä tehnyt
Entäs anus 🤣 luulee viettävänsä luxuselämää ja tulot 22 000 eli noin 1900 € kuukaudessa. Ilmankos yrittää lompakkoloiseksi ängetä joka ukon kylkeen.
Uusi halventava ilmaisu vierailijalta. Anua solvaa "lompakkoloiseksi"! Eikö tämä ole jo ala-arvoinen ilmaisu bb-talon asukkaasta. Kommentoija-naiset on kateuksissaan säälimättämiä! Käsittämätöntä!
Niin maailmanloppua ei tiedä enkelit eikä EDES poika. Vaan yksin Isä.
Jeesus ei ole sma kuin Jumala kuten Ville opettaa vaan eri tahto ja persoonakin.
Koko Villen oppi on harhaoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jukka sanoi sikarikerhon seuraavasta viikosta Krisulle juhlien krapula aamuna. Vihjailiko että viimeinenkin nainen Anu häädetään ja äänet heultä Anulle.
Sanoi jotain että viimeinenkin nainen lähtenyt talosta.
Oikeassa on. Anus ulos samantien.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitusvinkulasta toi raamattu on tullu
Tasapuolisuuden ja jumalan nimessä pojille saatava jallu- ja kalle-lehtiä. Ja ne on sitten ääneen luettava ja kuvat näytettävä kaikelle kansalle. Sukupuoleen tahi uskontokuntaan katsomatta.
Turpa kiinni kun ei sieltä tule mitään järkevää 😂👍