Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
71341/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville mainitsee kymmeniä tv ohjelmia päivässä joita katsoo, on siinä isä.

Vierailija
71342/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisoo kirjoitti:

Hyytävää että on hyväksyttävää tarrata nukkuvan jalasta ja vetää pitkin permantoa. Samanlaista väkivaltaa mutta ilman rangaistusta.

sammuneen ei nukkuvan, omaan oksuun voi tukehtua noin rötköttämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71343/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Hemmi ja Anu ovat juonitelleet (kuiskailleet ) yöllä siellä vessassa niin miksi siihen ei puututtu ? 

Ei vessassa ole mitään juoniteltu. Ketjun yksi pahimmista pipipäistä on saanut niin päähänsä ja ilmeisesti istunut täällä koko päivän hokemassa sitä.

Täällä on ollut sanatarkkaa tekstiä,mitä keskustelivat vessassa. Moni on 24/7 seurannut.

Hemmihän sai rangaistuksen juonittelusta.

Kyllä. Hemmi sai rangaistuksen juonittelusta koska sanoi jotain tyyliin muistakaa sitten huomiosen äänestyksessä ettei Sikarikerho äänestä toisiaan. Ei näillä sanoilla mutta idea oli tuo. Ja kun sinulla on sanatarkkaa tekstiä vessakeskustelusta niin ole hyvä ja kopioi tänne siitä se juonittelu.

Vierailija
71344/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ai Pastori saunassa😍 Anna mä tuun pesen sun selän💅

Vierailija
71345/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestystulos on jo niin etukäteen selvillä, koska jos tuotanto olisi halunnut Krisun ulos, olisi Krisu jo laitettu kotiin.

Se olisi myös ollut ainoa oikea päätös Krisun väkivaltaisen käytöksen ja uhkailun vuoksi.

Vierailija
71346/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu syö koska tajuaa olevansa juonittelija ja jääneensä kiinni se ahdistaa ja paljon.

Enemmänkin voitonvarmalta,kun kaikki langat on sen käsissä. 

Vierailija
71347/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisoo kirjoitti:

Hyytävää että on hyväksyttävää tarrata nukkuvan jalasta ja vetää pitkin permantoa. Samanlaista väkivaltaa mutta ilman rangaistusta.

sammuneen ei nukkuvan, omaan oksuun voi tukehtua noin rötköttämällä.

Nyt taitaa olla todella suuri pelko Krisun tippumisesta, siihen tahtiin valehdellaan tapahtumista. Jos teidän pitää valehdella siitä mitä on tapahtunut koska totuuden kertominen olisi haitallista, oletteko varmoja siitä että on perusteet pitää se teidän hahmo talossa?

Vierailija
71348/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi Bb...ei saa kiusata. Äänestyslakkoon!!!

Vierailija
71349/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten joku voi lämmetä Helmerille ei kyllä ole mitään mikä sytyttäis ei yhtään mikään🙄

Minusta Helmeri on suloinen. Olen itse 36v, ja mua luullaan myös helposti 10v nuoremmaksi. Olen aina tykännyt ”poikamaisista” miehistä.

Suloinen myrkynkeittäjä. Se businessmenestys ei ihan hyvän ihmisyyden takia, näköjään vaan kylmänviileän laskelmoinnin ja voitonhimon keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
71350/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ai Pastori saunassa😍 Anna mä tuun pesen sun selän💅

Voisit pitää ällöttävät henkilökohtaiset seksifantasiasi omana tietonasi...

Vierailija
71351/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Krisu ei lentänyt vaan suoraan pihalle. Niko Saarinen heitti pari viinilasia ihmisiä kohti ja huusi ilkeästi. Talosta tuli lähtö samantien.

Krisu tarttuu toista asukasta kurkusta kiinni, niin joutuu häätöön kaikkien äänestysten perusteella pienimmän uhkan kanssa. Ei liene Krisulle ongelma voittaa Jukkaa. Tosin mulla on nyt ekaa kertaa halu käyttää rahaa äänestykseen, jos saan Krisun ulos.

Omituista, että kurkkuun käyminen on noin hyväksyttävää. Laki ja säännöt pitäis olla samat humalasta ja kohteesta huolimatta. Mitä jos Krisu olis puristanut Anua tai Keviniä kurkusta? Olis ollu ihan varma lähtö talosta.

Olisko hyväksyttävää jos Ville olis puristelut takaisin? Ei varmaankaan.

Ei kyllä tarttunut kurkusta kiinni. Olen nähnyt videon tilanteesta ja mitään kuristamista ei todellakaan tapahtunut. 

Joku yrittää nyt valkopesua siinä toiveessa ettei lukijat jaksa kaivaa esiin videota nähdäkseen että Krisu käy kurkkuun kiinni kuristamisrmtarkoituksessa mutta älyää jättää sen kuitenkin tekemättä.

Jos siitä lähdetään niin tuo ote on ennemmin halausote kuin kuristusote, kuristusote on suoraan edestäpäin missä kurkku sijaitsee. Surkein kuristusyritys ikinä.

Halausote 😂.

Katson aika paljon futista ja rugbya, tuolleen ne äijät halaa toisiaan: käsi toisen kaulan sivulle ja otsat yhteen. En ole vielä nähnyt kenenkään yrittävän kuristaa kaulan sivulta yhdellä kädellä. Ja siis selvennykseksi en sano että Kristian yritti halata Villeä, tarkoitan vain että on täysin absurdia että tuosta uutisoidaan että Krisu on yrittänyt kuristaa Villen. Oman tulkintani mukaan kyse oli tasapainon hakemisesta sekä sellaisesta kontaktin ottamisesta, ei todellakaan väkivallalta ja näin se Villekin sen asian on ottanut.

Kyllä tuo nyt oli ihan selkeä. Mulle on tehty myös noin. Eipä paljon naurattanut. Ilkeällä se kurkunpään ympärillä tuntui. Useamman päivän tuntui kipeälle niellessäni.

Toki mielipiteitä on monia. Minulle tuo ei ole Ok, enkä hyväksy kenellekään tehtävän. Varsinaisesti onko oikein tai väärin, vaikea määrittää maallikoilla. Hankala sanoa, saisiko tuomion, jos syyte nostettaisiin. Ei edes tiedetä jäikö Villelle siitä hetkellistä haittaa. Perheriita tilanteessa putkaan olis päässyt.

Vierailija
71352/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole viihdyttävämpää kuin katsoa tuollaisten kaikki mulle tyyppien joutuvan liikkumaan häväistyskyltti kaulassa nöyrtyneenä kerrankin. Helmeri mitäs läksit, uhosit haluavasi aina voittaa, jospa oppisit häviämään niin saattaisit kasvaakin hiukan.

Anulle on nöyryytys tulossa vielä.

Vierailija
71353/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin hetero Jukka niin ahdistaisi Kevinin niskahipsuttelut ja vonkaamiset.

Jukkahan pohti seksuaalisuuttaan eilen autossa moneen kertaan (ensin Kimmon kanssa ja sitten Kevinin). Kevinille totesi, että mielummin ottaisi Kevinin kuin Kimmon. Kevin kiitti ja sanoi, että sittenhän Jukka olisikin hetero eikä homo. (Koska Kevin on muunsukupuolinen)

Tänään oli toki toinen ääni kellossa, kun puhuivat sikarikerholaisten kanssa eilisistä pippelijutuista. Jukkakin sanoi, ettei kiihotu miehistä millään tavalla.

Vierailija
71354/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba-pastori tahtoi pestä Anun kämmenselän, ei mitään sen riettaampaa

Vierailija
71355/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestystulos on jo niin etukäteen selvillä, koska jos tuotanto olisi halunnut Krisun ulos, olisi Krisu jo laitettu kotiin.

Se olisi myös ollut ainoa oikea päätös Krisun väkivaltaisen käytöksen ja uhkailun vuoksi.

Samaa mieltä. Tuotannon suosikilta hyväksytään ihan kaikki.

Vierailija
71356/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu kysyy olisiko Ville sulle hyvä synttärilahja jos menisit yksin lukemaan Raamattua jonnekin.

Ville ei halua mennä lukemaan yksin :)

Vierailija
71357/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei taida vieläkään muistaa tuota"huomenna nimeämiset muistetaan sitten miten sikarikerho äänestää"tai jotain sinne päin?

Vierailija
71358/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme tätä kautta katselisi ellei Krisua olisi?

Vierailija
71359/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannon suosikit: Krisu, Helmeri, Anu ja onneksi myös Kevin varmasti on tuotannolle ok voittaja-ehdokas! Häntä siis äänestämään heti kun on mahdollisuus ❤️

Vierailija
71360/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten joku voi lämmetä Helmerille ei kyllä ole mitään mikä sytyttäis ei yhtään mikään🙄

Minä lämpenin kunnes teinimeininki Anun kanssa alkoi ja kaikki erotiikka Hemmistä kuoli.

Se on se todellinen Hemmi, tolleen hän sinunkin seurassa käyttäytyis. Anulta kyllä luonnistuis ronskimpikin meno eri kaverin kanssa joten häntä tosta suhteenkuvatuksesta on turha syyttää.

Ketju on lukittu.