BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en noista känniääliöistä enkä ryyppäämisestä tykkääkään, niin tuotanto voisi järjestää nyt huomenna kunnon bileet. Olisi kiva katsoa kun Krisu joisi itsensä lopullisesti ulos talosta.
Itse asiassa talossa on varmaan Krisun takia ollut niin vähän bileitä. Olisi lentänyt ulos jo aikoja sitten ja kausi olisi ollut aivan erinäköinen.
Bileitä voi olla enemmän mutta ei alkon voimalla. Musiikkia. Saunaa.baljua.muutama siideri korkeintaan 4.
Vierailija kirjoitti:
Jos Hemmi ja Anu ovat juonitelleet (kuiskailleet ) yöllä siellä vessassa niin miksi siihen ei puututtu ?
Ei vessassa ole mitään juoniteltu. Ketjun yksi pahimmista pipipäistä on saanut niin päähänsä ja ilmeisesti istunut täällä koko päivän hokemassa sitä.
Hulmuri on, Heklan pontevan keilan takaa siristelevän raikkaan ja ravitsevan, Islannin aamuauringon kanssa, hymynnyt ja hihhitellyt kilpaa jo kolmekymment vuatta, joten ei siis lie ihmekään, että poskimuskelit ovat suhteessa jo yhtä roisia kalipeeriä kuhin ovat David Coulthardin leukaperät. Kuhtapa Hurmuli männenee jo lihaposki Ron Perlmanistahi ejelle kuin Ritari Äshin Kitt tohctor Bombayn Hindustan-taksista
Vierailija kirjoitti:
Jos Hemmi ja Anu ovat juonitelleet (kuiskailleet ) yöllä siellä vessassa niin miksi siihen ei puututtu ?
No niinpä kiinnostaa itsekkin tietää taitaa olla jollain valikoiva kuulo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en noista känniääliöistä enkä ryyppäämisestä tykkääkään, niin tuotanto voisi järjestää nyt huomenna kunnon bileet. Olisi kiva katsoa kun Krisu joisi itsensä lopullisesti ulos talosta.
Ei missään nimessä. Huomenna Villen synttärit, niitä ei millään ryyppäämisellä pilata.
Mä niin nautin kun saan katsella Krisun ym hajoilua Raamattua lukiessa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip kirjoitti:
Onkohan tämän vuoden bb suuri katsojien ihmiskoe?
Näkyy olevan. Jos Krisua ei sunnuntainakaan vielä häädetä, niin täytyy todeta, että aika monella ihmisellä on todella sairas ajatusmaailma, enkä vaan voi käsittää etteivät näe tuon ihmisen käytöksessä mitään pahaa ja tuomittavaa.
Mutta näin se vaan menee. Ei ihmisiä kiinnosta moralisoida, heille väkivaltainen käytös tai väkivaltapuheet ovat viihdettä. Ja moni muu ikävä käytös. Sitten vasta itketään, jos sama tyyppi asuu saman katon alla.
Minä en ylipäänsä ymmärrä, että kun nuo ovat kerran niitä ehdottomia sääntörikkomuksia, niin miksi asettaa back to back -tilanne? Oikea ratkaisuhan olisi sitten antaa kahdelle suorilta kengänkuva persuuksiin.
No mene luostariin jos haluat Villen elämää katsella, me muut haluamme katsella elävää elämää BB talossa.
Olen nainen, joten tuskin paljon Villejä olisi luostarissa.
Se, että ei ole kiinnostunut toisten hakkaamisesta, ei liity mitenkään luostariin. Jos sulle on elävää elämää väkivalta, niin apua on saatavilla.
Samoista teoista pitää olla myös samat rangaistukset - ei niin, että kansa mukamas toimii oikeutena ja puntaroi, kumman teko oli pahempi (as if, kansa valitsee sen, kumman naama miellyttää enemmän).
Sun ei varmaan kannata katsella tätä ohjelmaa enempää vaan mennä srk katselemaan ja voin taata noissa srk ssa joissa Ville sitä vasta hakataankin Eläimistä lapsiin ja vaimoon.
Joku mainitsi että bb olisi täysin käsikirjoitettu. Itse en usko että esim. vuorosanoja olisi, mutta tottakai ohjelma on sillä tavalla käsikirjoitettu, että katsojien mielipiteisiin pyritään vaikuttamaan. Eli juuri se, mistä tässäkin kiukutellaan, että Krisu vaikka esitetään paremmassa valossa kuin onkaan, niin kyllä se on tarkoituksellista. Äänestykset tuskin kuitenkaan ovat ainakaan täysin huijausta, eli vaikuttaa voi, mutta ihan varmasti niitäkin ohjaillaan jonkun verran, niin ettei synny tilannetta, että taloon jää pelkkiä hissukoita.
Käsikirjoituksen olemassaolo ei myöskään ole mikään salaisuus, siitähän puhutaan ihan jatkuvasti ja käsikirjoittajatkin on mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Huomenna Villen synttärit, niitä ei millään ryyppäämisellä pilata.
Juu sitä varten Ville sitä lukeekin.
BB Plazasta löytyy Hemmin ja Anun ns. juonittelu vessassa joka ei ole mitään muuta kuin tyhjänpäiväistä känniölinää joka on kuin musteläiskä niin että jokainen voi siitä omaa käsitystään tukevia tulkintoja löytää. Haastan kuitenkin kopioimaan tänne juonittelun jos joku sitä siitä älämölöstä onnistuu löytämään. Tuota juonitteluhullua pyydettiin se jossain vaiheessa tekemään eikä mitään kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep :Dd
Siis miten joku voi lämmetä Helmerille ei kyllä ole mitään mikä sytyttäis ei yhtään mikään🙄
Anu syö koska tajuaa olevansa juonittelija ja jääneensä kiinni se ahdistaa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten joku voi lämmetä Helmerille ei kyllä ole mitään mikä sytyttäis ei yhtään mikään🙄
Minä lämpenin kunnes teinimeininki Anun kanssa alkoi ja kaikki erotiikka Hemmistä kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip kirjoitti:
Onkohan tämän vuoden bb suuri katsojien ihmiskoe?
Näkyy olevan. Jos Krisua ei sunnuntainakaan vielä häädetä, niin täytyy todeta, että aika monella ihmisellä on todella sairas ajatusmaailma, enkä vaan voi käsittää etteivät näe tuon ihmisen käytöksessä mitään pahaa ja tuomittavaa.
Mutta näin se vaan menee. Ei ihmisiä kiinnosta moralisoida, heille väkivaltainen käytös tai väkivaltapuheet ovat viihdettä. Ja moni muu ikävä käytös. Sitten vasta itketään, jos sama tyyppi asuu saman katon alla.
Minä en ylipäänsä ymmärrä, että kun nuo ovat kerran niitä ehdottomia sääntörikkomuksia, niin miksi asettaa back to back -tilanne? Oikea ratkaisuhan olisi sitten antaa kahdelle suorilta kengänkuva persuuksiin.
No niinhän se on, mutta sairasta silti. Toki ennenmuinoin vielä yleisempää, huviteltiin vaikka katsomalla kun "noita" palaa roviolla tai joku hirtettiin.
Jos olisin hetero Jukka niin ahdistaisi Kevinin niskahipsuttelut ja vonkaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vessassa ole mitään juoniteltu. Ketjun yksi pahimmista pipipäistä on saanut niin päähänsä ja ilmeisesti istunut täällä koko päivän hokemassa sitä.
Täällä on ollut sanatarkkaa tekstiä,mitä keskustelivat vessassa. Moni on 24/7 seurannut.
Hemmihän sai rangaistuksen juonittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Helmeri on suloinen. Olen itse 36v, ja mua luullaan myös helposti 10v nuoremmaksi. Olen aina tykännyt ”poikamaisista” miehistä.
Jep, älytöntä.