BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jos Hemmi ja Anu ovat juonitelleet (kuiskailleet ) yöllä siellä vessassa niin miksi siihen ei puututtu ?
Vierailija kirjoitti:
Katoin viimeks 24/7:aa joskus päivällä, nyt avasin uudestaan. Päivällä lopetin katsomisen, koska krapulaKrisu jankkasi ”mä haluan juosta seinäään”, en jaksanut kuunnella. Nyt on krapulan taso vähän laskenut, mutta ensimmäinen lause minkä kuulin oli Krisun suusta ”mä voisin juosta seinään”.
Really?
Juoksiskin!
Mun mielestä Jukka ja Krisu häätöön ja silti ois pitänyt olla normaali nimeämiset ja kolmas sitä kautta
Vierailija kirjoitti:
Krisu sanoi viime yönä Hemmille että miehiä alistetaan tässä yhteiskunnassa. Hemmi sanoi että hän kunnioittaa 100% kumppaniaan eikä lähde tohon messiin.
Hemmin pointsit nousi vähän mut laski sittemmin Kimmon kanssa juoniessa
Just joo. Marttyyri-uhri-Krisu. Paskat alistetaan. Krisu itse on sellainen alistaja-mies. Oikeuttaa itselleen kaikennäköistä, kuten viikkotehtävän sössimisen kännien takia. Miraa burnas samasta syystä..
Vierailija kirjoitti:
Jos Hemmi ja Anu ovat juonitelleet (kuiskailleet ) yöllä siellä vessassa niin miksi siihen ei puututtu ?
Koska Anu alusta asti ollut tuotannon suosikki, samoin Hemmi. Ovatko oikeasti näyttelijöitä ja romanssi sovittu juttu tuotannon kanssa??
Siis eikö tänään tule koostetta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
JOS Jukka olisi poistettu eilen talosta, niin oliskohan tänään ollut normi nimeämiset ja Krisu varmaan säästynyt siten häädöltä.
Krisu olisi aivan varmasti joutunut häätöön. Sekä Kevin että Ville olisivat antaneet molemmat 2 pistettä.
Vaikka en noista känniääliöistä enkä ryyppäämisestä tykkääkään, niin tuotanto voisi järjestää nyt huomenna kunnon bileet. Olisi kiva katsoa kun Krisu joisi itsensä lopullisesti ulos talosta.
Vierailija kirjoitti:
Veetuttaa jo valmiiksi alkaa katsomaan koostetta, kun tietää ettei Krisun sekoiluja näytetä yhtä paljon kun Jukan provosoitumista.
Mua taas vetuttaa kun näytetään puolet koosteessa anusta ja hemmiä ja niiden teeskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip kirjoitti:
Onkohan tämän vuoden bb suuri katsojien ihmiskoe?
Näkyy olevan. Jos Krisua ei sunnuntainakaan vielä häädetä, niin täytyy todeta, että aika monella ihmisellä on todella sairas ajatusmaailma, enkä vaan voi käsittää etteivät näe tuon ihmisen käytöksessä mitään pahaa ja tuomittavaa.
Mutta näin se vaan menee. Ei ihmisiä kiinnosta moralisoida, heille väkivaltainen käytös tai väkivaltapuheet ovat viihdettä. Ja moni muu ikävä käytös. Sitten vasta itketään, jos sama tyyppi asuu saman katon alla.
Minä en ylipäänsä ymmärrä, että kun nuo ovat kerran niitä ehdottomia sääntörikkomuksia, niin miksi asettaa back to back -tilanne? Oikea ratkaisuhan olisi sitten antaa kahdelle suorilta kengänkuva persuuksiin.
No mene luostariin jos haluat Villen elämää katsella, me muut haluamme katsella elävää elämää BB talossa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ville psyykkaa Kevinkin ostamaan itselleen mitä haluaa kaupasta..sanoi ettei sun tarvii olla niin että ajattelet muita tai jotain..
Ville on vittumainen ukko nyt selvisi mullekin haluaa että nuo kolme käyttäisi sen 150 vaan itselleen!!Tyranni taatusti himassa!!
Anu, Kevin ja Ville saa kukin käyttää 50 euroa omiin ostoksiinsa! Tämä on palkinto hyvästä käytöksestä! Lopuilla rahoilla yhteistä hyvää.
BB ohjeisti näin, joten mikä sinä olet siitä vinkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Krisu sanoi viime yönä Hemmille että miehiä alistetaan tässä yhteiskunnassa. Hemmi sanoi että hän kunnioittaa 100% kumppaniaan eikä lähde tohon messiin.
Hemmin pointsit nousi vähän mut laski sittemmin Kimmon kanssa juoniessa
Hemmi oikeasti arvostaakin naisia. Krisu ei juurikaan tunnu sitä tekevän...
Nonnih.. nyt on studioon saatu Krisu-fani jotta suosikki varmasti pysyy talossa tuotannon toiveiden mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en noista känniääliöistä enkä ryyppäämisestä tykkääkään, niin tuotanto voisi järjestää nyt huomenna kunnon bileet. Olisi kiva katsoa kun Krisu joisi itsensä lopullisesti ulos talosta.
Itse asiassa talossa on varmaan Krisun takia ollut niin vähän bileitä. Olisi lentänyt ulos jo aikoja sitten ja kausi olisi ollut aivan erinäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip kirjoitti:
Onkohan tämän vuoden bb suuri katsojien ihmiskoe?
Näkyy olevan. Jos Krisua ei sunnuntainakaan vielä häädetä, niin täytyy todeta, että aika monella ihmisellä on todella sairas ajatusmaailma, enkä vaan voi käsittää etteivät näe tuon ihmisen käytöksessä mitään pahaa ja tuomittavaa.
Mutta näin se vaan menee. Ei ihmisiä kiinnosta moralisoida, heille väkivaltainen käytös tai väkivaltapuheet ovat viihdettä. Ja moni muu ikävä käytös. Sitten vasta itketään, jos sama tyyppi asuu saman katon alla.
Minä en ylipäänsä ymmärrä, että kun nuo ovat kerran niitä ehdottomia sääntörikkomuksia, niin miksi asettaa back to back -tilanne? Oikea ratkaisuhan olisi sitten antaa kahdelle suorilta kengänkuva persuuksiin.
No mene luostariin jos haluat Villen elämää katsella, me muut haluamme katsella elävää elämää BB talossa.
Olen nainen, joten tuskin paljon Villejä olisi luostarissa.
Se, että ei ole kiinnostunut toisten hakkaamisesta, ei liity mitenkään luostariin. Jos sulle on elävää elämää väkivalta, niin apua on saatavilla.
Samoista teoista pitää olla myös samat rangaistukset - ei niin, että kansa mukamas toimii oikeutena ja puntaroi, kumman teko oli pahempi (as if, kansa valitsee sen, kumman naama miellyttää enemmän).
sdasdf kirjoitti:
Ompahan Anu iloinen; ihan kuin Aleksis Kivi olsii viimein heränyt kuolonunesta, kampeutunut istumaan arkussaan ja lakannut tuiottamasta tyhjää kattoa. No mikäs sielä kus seitsämän veljen kanssa saa olla
No öö johtuiskohan siitä että on päässyt hetkeksi eroon Helmeristä?
Vierailija kirjoitti:
Vain tuotanto tietää syyn siihen. Olisiko peittynyt tuon väkivaltatapauksen alle sopivasti?
Porukka on ollut aktiivisesti yhteydessä tuotantoon tuon poikien riidan takia. Tämän nimeämisjuonittelun
johdosta ei tuotantoa taatusti ole pommitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Huomenna Villen synttärit, niitä ei millään ryyppäämisellä pilata.
Jukka koosteessa aamulla :D
JOS Jukka olisi poistettu eilen talosta, niin oliskohan tänään ollut normi nimeämiset ja Krisu varmaan säästynyt siten häädöltä.