BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jos Krisu ei joudu ulos pitäisi siltä ainakin viedä mahdollisuus voittoon muutoin, olkoon sitten vaikka palvelijana kuuraamassa lattioita lopun ajan eikä yhtään alkoa sille. Myös kaikki juonittelut pitäisi rangaista.
Varmaan joutuvat kaikki neljä häätöön ja saavat puhuttelun, ehkä jonkun rankunkin.
Kevin on niin voittonsa ansainnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä murhahullu jaksaa? Eikö kyseessä kuitenkin ole melkeinpä kunnianloukkaus? Onko aiemmilla kausilla ollut näin kahelia katsojakuntaa palstoilla huutelemassa vai onko tässä välissä Suomen terveydenhuollon taso romahtanut?
Oikein hyvin kävin aamulla kuudelta salilla ja nyt töissä. Mutta nuo palkkamurhapuheet ovat outoja ja megaluokan tapahtuma Hemmillä et kai sinäkään kuuntele tuollaisia ihan kevyesti vai?
Kiinnostaa ja paljon tuollaiset puheet.
Älä huoli, kyllä asiat on jo tutkittu. Taloa vieläkin seuraa Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB, supo ja lisäksi vielä MI6 niin eiköhän he olis hakeneet jo Kimmon tai Helmerin kuultaviksi jos liittyisivät mitenkään. Voit lopettaa jankutuksen.
Käytpä herkillä, kysynkin miksikähän? Onko sovittu muitakin asioita sikarikerhossa :)?
Toimintasi syyttää Kimmoa ja Helmeriä vakavasta rikoksesta on laitonta. Niin ja minä päätin jo ennen BB:n alkamista, että taloon perustetaan sikarikerho. Johdan tätä toimintaa ulkoa käsin ja annan Helmerille ja Kimmolle salaviestejä joka toisen päivätehtävän tehtävänannossa.
Kimmo sanoi itse sanan palkkamurha ja Hemmi "megaluokan asian jolla häntä voisi vaikka joku kiristää", reippä kuule siitä laittomuutesi. Minä en Laajasaloa tuonut tänne vaan kiinnostuin keissistä. Sinä uhkailet laittomasti ja tiedät sen että se on rikollista.
Miten MINÄ uhkailen laittomasti?
Mietihän pikkuisen nyt. Et sinä voi syyttää ihmisiä täällä siitä mitä asukkaat puhuneet. Jos käyt uhkailemaan niin sinuthan tässä ilmoitetaan.
Minä en tee mitään laitonta toisin kuin sinä, joka jankutat palstalla, että Kimmoa ja Helmeriä pitäisi tutkia murhaan liittyen.
Tottakai jokaista joka sanoo tilanneensa murhan pitääkin tarkastella potentiaalisena siihen tekoon kun kerran puhuu tuollaisia. Ainakin tv kanavalla vielä. Äläpä kuule provoa siellä. Asia ei muuksi muutu.
Musta on ihan hirveää, ettei tilanteeseen puututtu heti uhkailun sattuessa. Toki asetta ei Krisulla talossa ole, joten uhkausta ei voinut toteuttaa, mutta ulkomaailmassa toisten ampumisella uhkailijat kiikutetaan kyllä varmasti putkaan, varsinkin jos on jo käynyt jonkun päällekkin sitä ennen eli osoittanut väkivaltaista käytöstä.
Ihan tosi paskasti toimittu BB-talolta, että annetaan vaan muiden olla jumissa jossain autossa tuollaisen väkivaltaisen juopon kanssa. Hyi olkoon, on siinä teillä viihdettä.
Onhan se bb uutisissakin et eiliset tapahtumat johtaa rangaistuksiin ( ei oo ainakaan suoraan sanottu et jonkun poistamiseen talosta) vaikka rankkuhan se ois sekin..
Kimmo ja Krisu pitäisi poistaa talosta kajosivat toiseen. .
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Krisu on talossa vaikka pahoinpiteli Villeä? Tuohan on laiton teko, ei ole mitään väliä sillä, että tapahtui bb-talossa. Mutta asiasta varmaan seuraa jotain vain, jos Ville lähtee haastamaan?
Voi pyhä Sylvi sentään. Katsokaa sitä 24/7 tai jos ette katso niin turha tulla ulisemaan mitään. Kukaan ei ole pahoinpidellyt ketään, Krisu ei ole kuristanut Villeä muutakuin useamman Krisua vihaavan ihmisen märissä unissa. Krisun käsi oli puoli sekuntia Villen kaulan sivulla, Krisu oli juuri herätetty, yritti mennä ovesta ulos mutta kun ovi oli lukossa kääntyi takaisinpäin jolloin törmäsi Villeen. Otti ensin kädestä tukea, sitten siirsi käden tosiaan sekunniksi Villen kaulan sivulle solisluukuopan kohdalla ja Villen avustuksella istui alas. Ei helvetti mitä valehtelijoita täällä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä murhahullu jaksaa? Eikö kyseessä kuitenkin ole melkeinpä kunnianloukkaus? Onko aiemmilla kausilla ollut näin kahelia katsojakuntaa palstoilla huutelemassa vai onko tässä välissä Suomen terveydenhuollon taso romahtanut?
Oikein hyvin kävin aamulla kuudelta salilla ja nyt töissä. Mutta nuo palkkamurhapuheet ovat outoja ja megaluokan tapahtuma Hemmillä et kai sinäkään kuuntele tuollaisia ihan kevyesti vai?
Älä huoli, kyllä asiat on jo tutkittu. Taloa vieläkin seuraa Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB, supo ja lisäksi vielä MI6 niin eiköhän he olis hakeneet jo Kimmon tai Helmerin kuultaviksi jos liittyisivät mitenkään. Voit lopettaa jankutuksen.
Käytpä herkillä, kysynkin miksikähän? Onko sovittu muitakin asioita sikarikerhossa :)?
Toimintasi syyttää Kimmoa ja Helmeriä vakavasta rikoksesta on laitonta. Niin ja minä päätin jo ennen BB:n alkamista, että taloon perustetaan sikarikerho. Johdan tätä toimintaa ulkoa käsin ja annan Helmerille ja Kimmolle salaviestejä joka toisen päivätehtävän tehtävänannossa.
Kimmo sanoi itse sanan palkkamurha ja Hemmi "megaluokan asian jolla häntä voisi vaikka joku kiristää", reippä kuule siitä laittomuutesi. Minä en Laajasaloa tuonut tänne vaan kiinnostuin keissistä. Sinä uhkailet laittomasti ja tiedät sen että se on rikollista.
Mietihän pikkuisen nyt. Et sinä voi syyttää ihmisiä täällä siitä mitä asukkaat puhuneet. Jos käyt uhkailemaan niin sinuthan tässä ilmoitetaan.
Minä en tee mitään laitonta toisin kuin sinä, joka jankutat palstalla, että Kimmoa ja Helmeriä pitäisi tutkia murhaan liittyen.
Tottakai jokaista joka sanoo tilanneensa murhan pitääkin tarkastella potentiaalisena siihen tekoon kun kerran puhuu tuollaisia. Ainakin tv kanavalla vielä. Äläpä kuule provoa siellä. Asia ei muuksi muutu.
Sivusta, etkö voisi vaan uskoa kun ihmiset kertoo sulle ettei kirjoittelusi ole realiteeteissa, kerta toisensa jälkeen. Eikö sen pitäisi olla psykoosisairaalle (?) arvokasta tietoa?
No teen sinusta ilmoituksen ja tulet sitten vaan sanomaan tuon oikeuteen koska solvaat tervettä ihmistä. Hyvin yksikertaista.
Jokainen on kuullut nuo murhajutut asukkaitten suulla. Sinä tässä psykoosissa olet.
Ei lähtenyt kukaan eikä tule lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisu lähtee. On aika laimeeta katseltavaa loppuaika.
Jos Krisu lähtisi, kausi paranisi loppua kohti. Muut pääsisivät ottamaan roolia, kun ei tarvitsisi mielistellä Krisua. Yksi kauden parhaista sikarikerhoistakin oli dominoviikolla, kun Krisu oli nukkumassa keisarikänniään pois eikä ollut paikalla.
Ottaisin ruutu+ takaisin. Olen saanut ihan tarpeeksi lapsena katsella Krisun kaltaisia aikuisia, enkä pidä sitä viihteenä. Ei tullut yllätyksenä nyt tämäkään keissi, että on käynyt väkivaltaiseksi ja uhkaillut.
Vierailija kirjoitti:
katsoin yöllä koko tuon episodin kun oli sopivasti vapaapäivä... taidan lukea sivuja taaksepäin nähdäkseni mitä aamulla siitä kirjoitettiin täällä mutta oli kyllä ahdistavaa seurata. olen jukkaa runsaasti kritisoinut viikkojen aikana enkä ole hänen faninsa mutta kristian oli ihan helvetin ilkeä, vaikka tiedän että se provosoi päissään mutta en olisi odottanut ihan tuollaista tekstiä. jukkakin tietysti idiootti mutta krisusta tuli arvaamattomin ja siten aika pelottava.
Kevinin äänestä kuuli autossa että oli ajoittain peloissaan mitä seuraavaksi tapahtuu.
No joopa joo.. Ne "rankut" taisi olla vaan sitä että kukin vuorollaan noista neljästä käy päiväkirjahuoneessa ja sit ollaan ku mitään ei ois tapahtunutkaan.. Voi vttu tuotanto mitä munattomia.....
Rangaistus: Janne Virtanen sanoi jokaiselle tuhmalle pojalle pk-huoneessa; hyi hyi, soo soo, ja keep it going!
Vierailija kirjoitti:
katsoin yöllä koko tuon episodin kun oli sopivasti vapaapäivä... taidan lukea sivuja taaksepäin nähdäkseni mitä aamulla siitä kirjoitettiin täällä mutta oli kyllä ahdistavaa seurata. olen jukkaa runsaasti kritisoinut viikkojen aikana enkä ole hänen faninsa mutta kristian oli ihan helvetin ilkeä, vaikka tiedän että se provosoi päissään mutta en olisi odottanut ihan tuollaista tekstiä. jukkakin tietysti idiootti mutta krisusta tuli arvaamattomin ja siten aika pelottava.
Tunnen pari ihmistä jotka vetää riidassa tai loukkaantuessaan täysin ala-arvoisia kortteja kehiin eli etsii ihmisen heikoimmat kohdat, mutta Kristian veti niin pohjat että olin tosi yllättynyt. Ovat ainakin näennäisesti tulleet Jukan kanssa toimeen niin haukkui sen mitättömästä syystä todella pahasti ja otti esiin kipeitä asioita. Jukka aukoi päätään muttei mennyt henkilökohtaisuuksiin, ja Krisu vastasi menemällä todella vyön alle.
Jeeeeeessss!!!! Krisu is back.<3
Onko krisu tullut jo takaisin?
Kaikki kännirähisijät automaattisesti häätöäänestykseen olisi sopiva rangaistus. Ja jokin lisärangaistus niille jotka siitä selviää ja jää taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan hirveää, ettei tilanteeseen puututtu heti uhkailun sattuessa. Toki asetta ei Krisulla talossa ole, joten uhkausta ei voinut toteuttaa, mutta ulkomaailmassa toisten ampumisella uhkailijat kiikutetaan kyllä varmasti putkaan, varsinkin jos on jo käynyt jonkun päällekkin sitä ennen eli osoittanut väkivaltaista käytöstä.
Ihan tosi paskasti toimittu BB-talolta, että annetaan vaan muiden olla jumissa jossain autossa tuollaisen väkivaltaisen juopon kanssa. Hyi olkoon, on siinä teillä viihdettä.
Tuossa oli kyse KImmon sanomasta "tilatusta palkkamurhasta" jonka Jukka toi ilm, ei Krisusta.
Täällä on useaan otteeseen todettu, että pojat olivat vielä aika lepsuja käytökseltään. Yleensä meno on pahempi.