Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
70181/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa Hemmi on tehnyt eilen? Kimmo kopeloi Krisun munaa, Jukkako sitten uhkaili väkivallalla? Krisu kuristi Villeä ja uhkaili toisia?

Tuolla on nyt Hemmi noiden kanssa rankkusohvalla?

Vierailija
70182/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
70183/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Krisu lähtee kohta röökille jos lentää ulos niin lentää sitten..

Vierailija
70184/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa Hemmi on tehnyt eilen? Kimmo kopeloi Krisun munaa, Jukkako sitten uhkaili väkivallalla? Krisu kuristi Villeä ja uhkaili toisia?

Yllytti seksuaaliseen tekoon ja juonitteli.

Vierailija
70185/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä murhahullu jaksaa? Eikö kyseessä kuitenkin ole melkeinpä kunnianloukkaus? Onko aiemmilla kausilla ollut näin kahelia katsojakuntaa palstoilla huutelemassa vai onko tässä välissä Suomen terveydenhuollon taso romahtanut?

Oikein hyvin kävin aamulla kuudelta salilla ja nyt töissä. Mutta nuo palkkamurhapuheet ovat outoja ja megaluokan tapahtuma Hemmillä et kai sinäkään kuuntele tuollaisia ihan kevyesti vai?

Kiinnostaa ja paljon tuollaiset puheet.

Älä huoli, kyllä asiat on jo tutkittu. Taloa vieläkin seuraa Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB, supo ja lisäksi vielä MI6 niin eiköhän he olis hakeneet jo Kimmon tai Helmerin kuultaviksi jos liittyisivät mitenkään. Voit lopettaa jankutuksen.

Käytpä herkillä, kysynkin miksikähän? Onko sovittu  muitakin asioita sikarikerhossa :)?

Toimintasi syyttää Kimmoa ja Helmeriä vakavasta rikoksesta on laitonta. Niin ja minä päätin jo ennen BB:n alkamista, että taloon perustetaan sikarikerho. Johdan tätä toimintaa ulkoa käsin ja annan Helmerille ja Kimmolle salaviestejä joka toisen päivätehtävän tehtävänannossa.

Kimmo sanoi itse sanan palkkamurha ja Hemmi "megaluokan asian jolla häntä voisi vaikka joku kiristää", reippä kuule siitä laittomuutesi. Minä en Laajasaloa tuonut tänne vaan kiinnostuin keissistä. Sinä uhkailet laittomasti ja tiedät sen että se on rikollista.

Miten MINÄ uhkailen laittomasti?

Mietihän pikkuisen nyt. Et sinä voi syyttää ihmisiä täällä siitä mitä asukkaat puhuneet. Jos käyt uhkailemaan niin sinuthan tässä ilmoitetaan.

Minä en tee mitään laitonta toisin kuin sinä, joka jankutat palstalla, että Kimmoa ja Helmeriä pitäisi tutkia murhaan liittyen.

Tottakai jokaista joka sanoo tilanneensa murhan pitääkin tarkastella potentiaalisena siihen tekoon kun kerran puhuu tuollaisia. Ainakin tv kanavalla vielä. Äläpä kuule provoa siellä. Asia ei muuksi muutu.

Vierailija
70186/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helmerillä jokin autismin muoto?

Vierailija
70187/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.bigbrother.fi/uutiset/jukka-poistettiin-talosta

Sinne meni

Tuossahan se istuu ja tuota sivua ei löydy????

Vierailija
70188/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös puhunut että sikarikerho pitää yhtä seuraavassa äänestyksessä. Eli juonittelu?

Vierailija
70189/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi onnistui häätämään taas yhden. Ensin provosi riitoja Anun kanssa ja peli on menossa koko ajan.

Vierailija
70190/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on olo että tänään ei ole nimeämisiä

Vierailija
70191/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmi yllytti koko illan seksuaaliseen ahdisteluun. Tosiasia joka ei muuksi enää muutu.

Tyyliin:

Ota nyt vaan se poskihoito Krisu Kimmolta  täällä on luottamuskerho...

Sitten vähän ajan päästä: Tehän näytitte kaiken koko kansalle täällä, kaikki näki teidän munat...

Ja prinssinakithan ne oli.

Vierailija
70192/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä murhahullu jaksaa? Eikö kyseessä kuitenkin ole melkeinpä kunnianloukkaus? Onko aiemmilla kausilla ollut näin kahelia katsojakuntaa palstoilla huutelemassa vai onko tässä välissä Suomen terveydenhuollon taso romahtanut?

Oikein hyvin kävin aamulla kuudelta salilla ja nyt töissä. Mutta nuo palkkamurhapuheet ovat outoja ja megaluokan tapahtuma Hemmillä et kai sinäkään kuuntele tuollaisia ihan kevyesti vai?

Älä huoli, kyllä asiat on jo tutkittu. Taloa vieläkin seuraa Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB, supo ja lisäksi vielä MI6 niin eiköhän he olis hakeneet jo Kimmon tai Helmerin kuultaviksi jos liittyisivät mitenkään. Voit lopettaa jankutuksen.

Käytpä herkillä, kysynkin miksikähän? Onko sovittu  muitakin asioita sikarikerhossa :)?

Toimintasi syyttää Kimmoa ja Helmeriä vakavasta rikoksesta on laitonta. Niin ja minä päätin jo ennen BB:n alkamista, että taloon perustetaan sikarikerho. Johdan tätä toimintaa ulkoa käsin ja annan Helmerille ja Kimmolle salaviestejä joka toisen päivätehtävän tehtävänannossa.

Kimmo sanoi itse sanan palkkamurha ja Hemmi "megaluokan asian jolla häntä voisi vaikka joku kiristää", reippä kuule siitä laittomuutesi. Minä en Laajasaloa tuonut tänne vaan kiinnostuin keissistä. Sinä uhkailet laittomasti ja tiedät sen että se on rikollista.

Mietihän pikkuisen nyt. Et sinä voi syyttää ihmisiä täällä siitä mitä asukkaat puhuneet. Jos käyt uhkailemaan niin sinuthan tässä ilmoitetaan.

Minä en tee mitään laitonta toisin kuin sinä, joka jankutat palstalla, että Kimmoa ja Helmeriä pitäisi tutkia murhaan liittyen.

Tottakai jokaista joka sanoo tilanneensa murhan pitääkin tarkastella potentiaalisena siihen tekoon kun kerran puhuu tuollaisia. Ainakin tv kanavalla vielä. Äläpä kuule provoa siellä. Asia ei muuksi muutu.

Asiasta ei ole järjestetty kuulusteluja, joten poliisi ei pidä asiaa kiinnostavana. Sinä voit lopettaa yhdistämisen Kimmon ja Helmerin murhaan, sillä poliisikaan näin ei tee.

Vierailija
70193/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne meni

Tuossahan se istuu ja tuota sivua ei löydy????

Niin ja miksi ihmeessä Jukka poistettais koska hänhän ei käyny kiinni toisin ku Krisu kävi kiinni Villeen

Vierailija
70194/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei ketään heitätä pihalle mutta vakavan varoituksen saavat. Myös ehkä jotain muuta rankkua, esim. häätöön.

Vierailija
70195/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta noi tuli perille eli onko vkotehtävä onnistunut?

Vierailija
70196/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Big Brotherin säännöissä kielletään ”väkivaltainen käytös sekä kaikenlainen hyökkäys sukupuolta, vähemmistöryhmää, etnistä ryhmää tai uskontoa kohtaan on ehdottomasti kielletty”.

Ohjelman pääohjaaja Janne Virtanen sanoo Iltalehdelle, että viime yön tapahtumista on taatusti tulossa seuraamuksia asukkaille.

– Tilannetta tutkitaan parhaillaan. Käymme läpi ratkaisuja, miten asiaan tullaan puuttumaan. Varmaa on, että tulemme asiaan puuttumaan. Meidän sisäinen tutkinta on vielä kesken, Virtanen sanoo.

Ville on puhunut Luterilaista kirkkoa vastaan koko ajan! Se on myös ryhmä.

On kyllä etninen, uskonnollinen ryhmä, joka käy kirkossa, kirkkoonkuuluvat. Villen ei kuuluisi hyökätä neagatiiviseilla mielipiteillään kirkkoa eikä vähemmistöryhmiä, kuten homoja, lesboja tai muunsukupuoleisia kohtaan.

Vierailija
70197/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne meni

Klooniko tuossa sohvalla sitten istuu vielä?

Vierailija
70198/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, etkö voisi vaan uskoa kun ihmiset kertoo sulle ettei kirjoittelusi ole realiteeteissa, kerta toisensa jälkeen. Eikö sen pitäisi olla psykoosisairaalle (?) arvokasta tietoa?

Vierailija
70199/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu viimeisenä kuulusteluihin, tarkoittaakohan että ei enää palaa..?

Vierailija
70200/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo olleet tänään ollenkaan huonovointisia vaikka olivat yöllä siinä kunnossa?

Krisu ainakin käynyt useaan kertaan oksentamassa ja pyytänyt buranaa.. Kimmo väsynyt, ei meinannu silmät pysyä auki joten BB jo kuuluttikin välillä että Kimmo rikot sääntöjä :D

Ketju on lukittu.