BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toivottavasti kiusaaja Kristian poistetaan talosta.
Hemmi yllytti koko illan seksuaaliseen ahdisteluun. Tosiasia joka ei muuksi enää muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kun Jukka yritti herätellä Krisua ravistellen ja jutellen samalla tälle, Krisu vastaili että tulee taksilla yms. Kevin tuli viereen puhumaan heräämisestä, vain puhumaan. Ville tarrasi Krisun jalasta kiinni ja veti Krisun samantein lattiaan pitkin tasanteen reunalle asti. Krisu reagoi yllättävään kovakouraisuuteen eli nosti toisen käden Villen kaulan eteen sekunniksi, kunnes tajusi ettei väkivallasta ole kyse. Autossa Kevin ohjasi puolisammunutta Krisua oikeaan asentoon koko ajan tälle puhuen ja siirtäen Krisun jalkaa, Krisu ei sanonut eikä tehnyt mitään vastaan Kevinille. Eroa on siinä, miten käsittelee sammunutta känniläistä. Krisu olisi pitänyt kantaa nojatuolin vierestä, se varmaan seuraavaksi olisi tapahtunutkin. Mutta yllättäen Ville päätti tarrata Krisun jalkaan.
Ja taas ihan vääristynyt selostus asioista. Oikeasti Krisua yritettiin saada nousemaan siitä eikä suostunut, eikä siinä muuta keinoa ole kuin laittaa äijä liikkeelle jos haluaa sen liikkuvan. Inhoan Villeä mutta tässä Ville toimi oikein. Sitten Krisu saatiin Villen saattamana lähtemään liikkeelle ja ihan ulko-ovelle asti ja tilanne oli periaatteessa täysin rauhallinen, mutta Krisu kääntyi takaisin ja rupesi kuristamaan kun Ville yritti estellä paluuta. Kuristaminen ei siis ollut suora reaktio jalkeille kiskomiseen.
Aika hyvin tottelee vois panna vituiks koko jutun ainakin Kimmo ja Jukka
Tuskin heittäisivät edelleenkään pihalle...
Ja vaikka heittäsivät so what!
Haluaisitteko te Kimmoa hoitamaan seksuaalista ahdistelu juttua, joka kohdistuisi itseenne tai läheiseenne? EN. Miten tuollainen ahdistelija voi toimia virassaan. Ei kai heillä saa olla rikosrekisteriä. Onkohan Kimmo opiskelemassa väärää alaa.
Täs käy niin että Krisu jäi mutta Jukka lähti ainahan Krisu voittaa sillähän omat säännöt kuten sanoikin🤣
Miks Krisu litkii tuota vettä koko ajan kun selvästikään ei pysy sisällä, käy oksentelemassa :D jotai limpparia pitäis olla nii pysyy paremmin ku o happoja
Ottaisivat nyt selvinpäin ne toisten pippelit käteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä murhahullu jaksaa? Eikö kyseessä kuitenkin ole melkeinpä kunnianloukkaus? Onko aiemmilla kausilla ollut näin kahelia katsojakuntaa palstoilla huutelemassa vai onko tässä välissä Suomen terveydenhuollon taso romahtanut?
Oikein hyvin kävin aamulla kuudelta salilla ja nyt töissä. Mutta nuo palkkamurhapuheet ovat outoja ja megaluokan tapahtuma Hemmillä et kai sinäkään kuuntele tuollaisia ihan kevyesti vai?
Kiinnostaa ja paljon tuollaiset puheet.
Älä huoli, kyllä asiat on jo tutkittu. Taloa vieläkin seuraa Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB, supo ja lisäksi vielä MI6 niin eiköhän he olis hakeneet jo Kimmon tai Helmerin kuultaviksi jos liittyisivät mitenkään. Voit lopettaa jankutuksen.
Käytpä herkillä, kysynkin miksikähän? Onko sovittu muitakin asioita sikarikerhossa :)?
Toimintasi syyttää Kimmoa ja Helmeriä vakavasta rikoksesta on laitonta. Niin ja minä päätin jo ennen BB:n alkamista, että taloon perustetaan sikarikerho. Johdan tätä toimintaa ulkoa käsin ja annan Helmerille ja Kimmolle salaviestejä joka toisen päivätehtävän tehtävänannossa.
Kimmo sanoi itse sanan palkkamurha ja Hemmi "megaluokan asian jolla häntä voisi vaikka joku kiristää", reippä kuule siitä laittomuutesi. Minä en Laajasaloa tuonut tänne vaan kiinnostuin keissistä. Sinä uhkailet laittomasti ja tiedät sen että se on rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä murhahullu jaksaa? Eikö kyseessä kuitenkin ole melkeinpä kunnianloukkaus? Onko aiemmilla kausilla ollut näin kahelia katsojakuntaa palstoilla huutelemassa vai onko tässä välissä Suomen terveydenhuollon taso romahtanut?
Oikein hyvin kävin aamulla kuudelta salilla ja nyt töissä. Mutta nuo palkkamurhapuheet ovat outoja ja megaluokan tapahtuma Hemmillä et kai sinäkään kuuntele tuollaisia ihan kevyesti vai?
Älä huoli, kyllä asiat on jo tutkittu. Taloa vieläkin seuraa Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB, supo ja lisäksi vielä MI6 niin eiköhän he olis hakeneet jo Kimmon tai Helmerin kuultaviksi jos liittyisivät mitenkään. Voit lopettaa jankutuksen.
Käytpä herkillä, kysynkin miksikähän? Onko sovittu muitakin asioita sikarikerhossa :)?
Toimintasi syyttää Kimmoa ja Helmeriä vakavasta rikoksesta on laitonta. Niin ja minä päätin jo ennen BB:n alkamista, että taloon perustetaan sikarikerho. Johdan tätä toimintaa ulkoa käsin ja annan Helmerille ja Kimmolle salaviestejä joka toisen päivätehtävän tehtävänannossa.
Ja me salaviestejä sinulle täällä vauva keskustelussa.
Joko Jukka lähti kotiin vai mihin hävis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa kirjeessä luki meninohi???
Jaksaako joku puusilmälle vastata🤣Jotain sellaista että Jukan, Hemmin, Kimmon ja Krisun pitää mennä sohvalle ja eivät saa puhua toisilleen vaan pitää odottaa BB ohjeita. Ja nyt bb on kutsunut niitä vuorollaan pk huoneeseen
Oikea oikeudenkäynti kuulustelu menossa. Toivottavasti todistusnauhat näytetään heille.
Vai että ihan oikea "oikeudenkäynti kuulustelu". Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitteko te Kimmoa hoitamaan seksuaalista ahdistelu juttua, joka kohdistuisi itseenne tai läheiseenne? EN. Miten tuollainen ahdistelija voi toimia virassaan. Ei kai heillä saa olla rikosrekisteriä. Onkohan Kimmo opiskelemassa väärää alaa.
Mä inhosin Kimmoa alusta asti ketku loisti tän jätkä läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo sanoi itse sanan palkkamurha ja Hemmi "megaluokan asian jolla häntä voisi vaikka joku kiristää", reippä kuule siitä laittomuutesi. Minä en Laajasaloa tuonut tänne vaan kiinnostuin keissistä. Sinä uhkailet laittomasti ja tiedät sen että se on rikollista.
🤣🤣🤣🤣🤣 Onks näin tyhmiä ihmisiä oikeesti olemassa. Mä luulen et aika pitkälti KAIKKI MUUT paitsi sinä, tajusivat tuon palkkamurhajutun huumoriksi
sohvarinki kirjoitti:
Nii kyllä me nähdään homoutensa. Ei tarvitsisi kännin piikkiin.
Kevin ja Ville ovat parhaat asukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten MINÄ uhkailen laittomasti?
Vierailija kirjoitti:
Hemmi yllytti koko illan seksuaaliseen ahdisteluun. Tosiasia joka ei muuksi enää muutu.
Tyyliin:
Ota nyt vaan se poskihoito Krisu Kimmolta täällä on luottamuskerho...
Sitten vähän ajan päästä: Tehän näytitte kaiken koko kansalle täällä, kaikki näki teidän munat...
sohvarinki kirjoitti:
Niinpä, kun eivät kerran saa jutella keskenään, niin olisi ainakin jotain tekemistä heillä. :)
Kyllä noille tuhmille pojille pitäis antaa poskihoidot, eilisen viihdyttämisarvon takia palkinnoksi.