BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villellä ei ollut järjestyksenvalvojan merkkiä rinnassa, niin ei ollut mitään oikeutta Krisua vetää jaloista. Vaikka isoveli olisi kuinka antanut luvan Krisun siirtoon, niin silti nukkuvaa (eikä ketään) ei saa mennä väkivalloin herättelee. Itse kukainenkin saattaisi heittäytyä väkivaltaiseksi, jos saisi tuommoisen herätyksen siinä kunnossa.
Ööö, viikkotehtävä olis epäonnistunut?? Krisu teki valinnan juoda itsensä tuohon kuntoon
Viikkotehtävä ei oikeuta fyysisen koskemattomuuden rikkomiseen. Ville veti todella rajusti voimaa käyttäen jaloista. Aiemmin Jukka retuutti Krisua hartioista siten, että pää osui pahasti lattiaan. Ymmärrän kyllä, minkä takia humalainen Krisu koki tilanteen siten, että koki tarpeelliseksi puolustaa itseään, vaikka kaikkihan näkevät sen nyt pelkästään Krisun hyökkäyksenä.
Krisu tarttui Villeä kurkusta kiinni ja yritti kuristaa onneks Ville on vahva Jätkä. Pää ei käynyt lujaa vaikka jukka hartioista herätteli krisua ei tahallista. Krisun teko tahallinen.
Ihan tahalleen se Jukkakin siinä riuhto väkivaltaa käyttäen hereille. Tahallaan Ville myös kiskoi voimaa käyttäen kovassa humalassa olevan ihmisen ylös. Heillä olisi ollut vaihtoehtona kantaa Krisu autoon, mutta valitsivat sellaisen tavan, missä käytettiin liikaa voimaa. Krisu koki tilanteen uhkana puolitajuttomana.
Uhkana MY ASS. Ainoa joka oli siinä tilanteessa uhka oli Krisu itse.
En uskomatta ketään poistetaan, varoitus ja juopottelukielto
Kyllä luulen ettei mitään helmerin saunabileitä koskaan tule
Kertokaa nyt mikä muniin käsiksi käyminen, Krisu ihan itse sanoi että kokeile nyt
Jukka oli lähellä joutua pois talosta aamuyöllä väkivaltaisen käytöksen takia. On varmaan puitukin jo. Tulin vasta nyt ketjuun. En jaksa vanhempia kommentteja lukea.
Anu häätöön, eilisen tapahtumat ei poista sitä että tylsä ja vähiten viihdettä tuova asukas
Kristian tyypillinen tapaus, jolle ei viina sovi.ampumisella uhkailu ja käsiksi käyminen,,,ehdottomasti ulos talosta. Muuten BB MENETTÄÄ KOKO uskottavuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin nyt ton Jukka Krisu episodin viime yöltä youtubesta. Ei voi muuta sanoa kun että HYI V*TTU TOI KRISU ON VASTENMIELINEN ÖRKKI!! Vastenmielisin bb asukas ikinä!
Isä pastorista ei voi kyllä enää sanoa mitään muuta kun hyvää! Saisivat Kevinin kanssa jakaa voittopotin<3
Ville kävi Krisuun kiinni ja Hemmi toi heti ilmi Krisun ADHD lääkkeustä ja alkoi Pelaamaan Anun nauraessa.
Sinähän valehtelet ihan huolella. Tuohan täyttää jo kunnianloukkauksen merkit. Ville ei tehnyt mitään asiatonta.
Ville kävi kiinni Krisuun ja riepotti häntä ja siitä puhuin juuri. Ei oikeudessa saa noin käydä kiinni kehenkään nnoin vaan kuin Ville.
BB:ltä tuli ohjeet siirtää Kristian ja että Ville ja Kevin ainoastaan voivat siirtää. Ville toimi kuten piti.
Tuotanto tässä suurin syyllinen on,että tilanne eskaloitui. Krisu oli jo nukkumassa,kun piti lähteä yöksi
autoon. Juopuneet ja ahdas tila...
Siinänolisi pitänyt olla Jukan ja Hemmin edessä ja Kevinin takana.
Nauroin yöllä vedet silmissä noille autossa olijoiden pippelijutuille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto ainakin ajattelee Anun ja Hemmin vessareissun jonain ihan muuna kuin juonitteluna. Bb sivuilla että keskustelivat panemisesta
Siinä oli keskustelun alku vain. Missä viipyy materiaali kokonaisuudessaan? Ei sitä pysty manpuloimaan muuksi,kuin mitä se on.
Materiaalia löytyy runsaasti BBPlazasta ja sua on useaan otteeseen pyydetty kopiomaan tänne valmiiksi litteroiduista keskusteluista otteita väitteitesi tueksi mutta se ei sulta onnistu. Ja sen lisäksi nuo skitsofreniset vihjaukset talon ulkopuolisiin rikoksiin jne. Jos tää ketju olis BB-talo, tuotanto poistaisi sut täältä mielenterveydellisistä syistä.
Koko kausi saisi loppua nyt ja muut ulos ja Kevinille 30 000. Ainoa oikea ratkaisu.
Krisun on aika lähteä talosta BB päätöksellä:
1) Kuristi Villeä kurkusta - väkivalta ei kuulu taloon issään muodossa
2) Loukkasi Kimmon yksityisyyttä ja yhteistyössä Jukan ja Hemmin kanssa nöyryyttivät Kimmon tv-kameroiden edessä. Kimmo leimataan loppuikäksi "Levin matkan" tapahtumien vuoksi. Kimmo oli lähes tiedottomassa tilassa, jolloin oli erityisen ala-arvoista tehdä tuollaista.
3) Krisu on kiusannut, juoninut ja puhunut täysin asiattomasti koko kauden ajan. Todellinen painajainen koo tyyppi.
ÄÄNESTYSVALTA NYT KANSALLE!
Kaikki nyt häätöön ja kansa päättää kuka ansaitsee paikan finaaliin.
Tuotanto pelasta kausi ja lopeta juonittelun hyväksyminen ketä äänestävät ja laita rangaistukseksi nimeämiskielto ja VALTA KANSALLE!
Nyt Hemmi sanoo ihan suoraan ettei ole bi. Mistäköhän noi känniset jutut Kimmoa kohtaan
Mä en ymmärrä miks ne ei päässy yöllä vessaan. Onko tuo edes laillista.
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos bb vaan ohittaa Kimmon toilailut!
Kimmohan saa kaiken ahdistelun anteeksi. Edellisissä juhlissa riisui housunsa, avasi kortsun ja olisi kenties
Hässinyt Hemmiä ja Jukkaa jos Kevin ei olisi tullut väliin. Nyt sitten Krisun muniin käsiksi. Mitähän seuraavissa bileissä.
Itse en nähnyt yöllisiä toilailuja. Mutta aavistettavissa oli että jotain voi tapahtua/tulee tapahtumaan. Drinkkejä käytiin hakemassa koko ajan. Shotteja shotin perään. Katselin sitä juomistahtia ihmeissäni. En itsekään mukiin sylje, eli kyllä jos juon niin usein se känniin menee mutta se tahti millä nämä kaatoivat juomaa alas kurkusta oli aikamoinen. Varsinkin kun saivat väkeviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo kimmokin on ällöttävä. Ahdistelija. Aina hemmin kimpussa.
Mutta tilanne ei ole noin yksinkertainen, vaan on olemassa speku jossa Kimmo ja Hemmi tunsivat toisensa aiemminkin ehkä
Kimmo varoitti Hemmiä miten hänelle voi tulla haittaa Anusta talon jälkeen koska kaikki eivät ole talossa luotettavia. Hemmi imarteli Kimmoa sanomalla miten uskollinen hän on ollut ja miten hyvä juristi KImmosta tuleekaan kun se tekee "tämmöstä".
Mitähän palveluksia Kimmo suorittaakaan siis Hemmille? Onko Laajasalon juttu sellainen? Erittäin mielenkiintoista spekua.
Kannattaa ottaa se foliohattu pois päästä ja muistaa ottaa ne lääkkeet aina iltaisin. Kohta olet sinä syytteessä jos jatkat kovin
Niinpä, voisit kyseinen kirjoittaja ihan oikeasti lopettaa ketjun pilaamisen foliohattuilullasi. Informaatioarvo on nolla ja joku vähemmän ketjua lukeva voi luulla että puheissasi on jotain perää tai lukemisen arvoista.
Hemmi Kimmolle viime yönä:
Hemmi: Siis vähän huolettaa kyllä kun mulle on niinku sattunut se megaluokan tapahtuma niin ihmisethän vois kiristää mua sillä...(huokailee vakavana ja jatkaa):
-Niin ett kun kuitenkin sellainen megajuttu niin silloinhan ihmiset vois niinku kiristää mua sillä.
Ja ei kyse ei ollut Hemmin koirasta.
Katoin 247 ja oki välillä koivet suorana Kimmo mutta ei pojat valittaneet. Krisu on nähnyt Kimmon "aseen" kauhea jöötti kuulemma ts iso. Hemmi ja Jukka yllytti.