BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/siljamo/
Anun Ex
:D
että näitä veljeksiä. "vanhempi mies" täsmää.
Kauden alussa mietin, että saas nähdä kukahan mun linkki Anuun on. Pääs yllättämään ja ei.
ex-hyvinkääläinen
Mistä tuo tieto Anun eksästä on?
Anu löytyy toka vikasta kuvasta. Mikko on merkannut kuvan "perhe" tägillä.
Itsekin nuo bongasin ja vähän muutakin, mutta ajattelin vaan, että mitenköhän joku tuon profiilin juurille on löytänyt. No, kaippa aina joku tuntee jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala, siis mä naureskelin täällä palstalle niille naisille jotka näki Villestä unia, mutta tänään päikkäreillä näin itsekin Villestä seksiunta :D Huhhuh.
Hyvä kun muistutit unista, viimeyönä näin unta, että viikkotehtävänä oli remontoida tyhjä asunto täysin samanlaiseksi kuin nykyinen BB-talo. Onkohan tullut liikaa katsottua BB:a 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon soittanut pojalle vielä lukioaikoina että missä oot. Ainoa lapsi. Nyt asuu yksin ja opiskelee yliopistossa. Oon jo tottunut etten oo enää hermona. Viestin ja soitan ainakin kerrran pari kolme viikossa mitä kuuluu. Asutaan Hgissä.
Mitä tekemistä sillä että soittaa lukiolaiselle missä olet on sen kanssa että isä kyylää lastensa jokaista liikettä puhelimen kautta. Paikansitko itse sitä lukiolaistasi? Hauho on 4000 ihmisen kunta. Satasesta vetoa että puheet koulumatkan turvallisuudesta on puppua. Oikeasti varmistetaan ettei lapsilla ole vääriä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Anu enää saunakutsua, kun Helmeri näkee mitä Anu on puhunut.
Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo näkee Anun pelaamisen ja kenties Jukka. Muut ei näe.
Lisäksi Jukka pahin pelaaja ja Kimmo samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kevinin äidin instatili?
Siitä en tiedä, mutta Tinderissä oon törmännyt.
Olen eri, mutta siinä siis on lukenut, että "olen BB-Kevinin äiti"? Täällä on jotkut kommentit niin kummallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaamaan sinne on mentykin
Kyllä Anu on BB-talon pahin pelaaja... Hemmille tarjoiltu kylmää kuumaa on sellaista menoa ettei ihan joka mimmistä ole vastaavaan juonitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anun Ex
Kauden alussa mietin, että saas nähdä kukahan mun linkki Anuun on. Pääs yllättämään ja ei.
ex-hyvinkääläinen
Perhekuvassa on Anu ja lapset😁 Ihan niissä ekoissa kuvissa.
Onko M.S??????
Eksä? Juu. :D
Vanhoja kavereita kasarivuosilta.
Niin munkin - ollaan siis taidettu pyöriä samoissa porukoissa ... 😂
Tuttuja! Jäin miettimään, että taisi enemmän olla siinä kasari-ysäritaitteessa.
Mä olin M.n veljeen J:n ihastuksissani silloin. Ei se lämmennyt mulle. Katto etäältä, että hyi. :`D
Kimmo ja Krisu ovat molemmat kuvottavia, alkoholiinmeneviä hyypiöitä.
Viime yönä ennen nukkumista Jukka kiroili vittua ja paskaa tupakkapaikalla - Kimmo oli aivan hiljaisena vierellä. Lisäksi Jukka on pummannut satoja röökiaskeja Kimmolta, mutta Kimmo muka huomaa vain Miran saamat askit - jotka eivät olleet häneltä itseltään mitenkään pois. Kimmo on juonittelija.
Kauhee kun tuo Kevin alkaa aina kimittämään ja kiekumaan kun on kiihottuneessa tilassa miesten keskellä. Saakohan se orkun aina silloin?
Vtun jodlausta! Naapurit kohta valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaamaan sinne on mentykin
Joo mut en pelaisi hinnalla millä hyvänsä. Talosta pitää tulla uloskin. 30 000 ei ole niin iso raha kuitenkaan. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anun Ex
ex-hyvinkääläinen
Perhekuvassa on Anu ja lapset😁 Ihan niissä ekoissa kuvissa.
Onko M.S??????
Eksä? Juu. :D
Vanhoja kavereita kasarivuosilta.
Niin munkin - ollaan siis taidettu pyöriä samoissa porukoissa ... 😂
Tuttuja! Jäin miettimään, että taisi enemmän olla siinä kasari-ysäritaitteessa.
Mä olin M.n veljeen J:n ihastuksissani silloin. Ei se lämmennyt mulle. Katto etäältä, että hyi. :`D
Millaiset munat veljeksillä on?
Mihin on aikaa 15min.en kuullut kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä ennen nukkumista Jukka kiroili vittua ja paskaa tupakkapaikalla - Kimmo oli aivan hiljaisena vierellä. Lisäksi Jukka on pummannut satoja röökiaskeja Kimmolta, mutta Kimmo muka huomaa vain Miran saamat askit - jotka eivät olleet häneltä itseltään mitenkään pois. Kimmo on juonittelija.
Kimmo on kaikkein kaksinaamaisin ja kieroin tuolla. En haluaisi tuollaista työkaverikseni.
Villellä pitää kiirettä kun pitää kaitsia jokaista🐑🐑🐑
Vierailija kirjoitti:
Onko Hauholla oikeasti joka kerta tarpeen varmistaa että lapsi on päässyt turvallisesti kouluun ja takaisin vakoilemalla puhelimella?Ilmeisesti olen hirveän huono ja varomaton äiti kun kertaakaan en ole näin tehnyt eikä lapsi ole tullut kidnapatuksi vielä kertaakaan.
Ei varmaan Hauholla, siellä pelaa koulukuljetukset. Voisin itsekin äitinä kehoittaa suakin hieman tarkempaan valvontaan. Itse en sitä toteuttanut ja vielä tänä päivänä siitä joudun kärsimään. l
Täähän oli löysin viikkotehtävä kautta aikojen!!!Nyt saavat autonkin laittaa Rovaniemeltä junaan ettei vasta tarvitse ajaa takaisin hohoijaaa vaan!!