BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Voisko tuotanto ottaa Leville nyt keijukaismaisen luomutytön Hemmille tulomatkalla kotiin. Ja Taloon. Sellainen ihastuttava sirkeäsilmäinen urheilullinen luomuneito.
Eiks nois karkeis oo liivatetta? Eihän kevinin pitäis sit syyä niitä
Vierailija kirjoitti:
Helmeri heti valppaana jos Anu jotain sanoo(jotain huomannut taatusti),Anu ei varmaan jaksa kun Helmeri pitää kättä ympärillä kun ne nukkuu itsekkin ahdistaisi..?
Itse osaan EI jos seura ei kiinnosta.
Voi kettu nyt se Anu vonkaa jo Villee nukkuun kanssaan ku pelottaa että pupu tulee...nyt on jo niin näkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ville tekee eikä turhia lässytä. Miehinen mies! Tykkään.
Villehän se vasta lässyttääkin ainakin Anulle, villellä tekee mieli ja Anu jo ehdottelee nukkumaan menoa.
No mistä se Hemmi tajuais kun tulee tuollaisia sonta juttuja ja sit heti perään on Anu taas hipsuttamassa. Ota siitä nyt selvää, menis kyllä pää sekaisin itse kullakin
No naisena kun ajattelee näitä sällejä vaikka eilen sen hiihtokoneen kimpussa niin kyllä siellä yksi suoritus oli aika miehekäs verrattuna kaikkiin muihin. Tuskin jäi Anultakaan huomaamatta.
Ei Hölmeri tajua raukka mitään. Mun 11-v. poika voisi puhua naapurin Karoliinasta noin.
Onhan tuo Jukka komea mies. Nyt sen vasta huomaa, kun on miehistinyt alun Eevissekoilun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kettu nyt se Anu vonkaa jo Villee nukkuun kanssaan ku pelottaa että pupu tulee...nyt on jo niin näkyvää.
Ihan kamalaa mutta toisaalta niiin ihanaa😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi lähekkäin tulee nukkumapaikat. Saa nähdä kuka menee kenenkin viereen 😋
Kevin-parka toivoo pääsevänsä Jukan viereen, jos olisi luvassa lisää lusikointia.
Kevin sanoi heränneensä viime yönä siihen, että hänellä oli nälkä. Tänä yönä Jukka avittaa ja syöttää Kevinille kiisseliä peiton alla.
Te on Tappivanukasta :)
Olisi kiva nähdä mitä tuotanto keksisi, jos bileissä tarjottavaa alkoholia ei kukaan joisi tippaakaan..
toki mahdoton ajatus, mutta jos...
Kimmo tekee hommia köökin puolella.
Kyllä on ollu rankka reissu huh huh ihan täällä katsomossa tuntuu😅🤣🤣
Huominenkaan ei ole rankka jos niin ei halua että kiitos taas tästäkin
viikkotehävästä vaikka ei vielä ole..olipa todella rankkoja vastoinkäymisiä matkalla!!
Kyllä ne ehtii kun tulevat lentokoneella kuten Kimmo totesi.
Vierailija kirjoitti:
No mistä se Hemmi tajuais kun tulee tuollaisia sonta juttuja ja sit heti perään on Anu taas hipsuttamassa. Ota siitä nyt selvää, menis kyllä pää sekaisin itse kullakin
Voishan Helmeri itsekin vetää rajat, eikä lähteä mukaan tuollaiseen touhuun.
Joko Anu ja Ville meni nukkumaan?
Helmeri taitaa alkaa pikkuhiljaa tajuamaan tai epäilemään, vaikuttaa välillä olevan vähän ajatuksissaan... todella kanala fiilis hänen puolestaan kun Tuo iskee hänelle todella tajuntaan.. käy sääliksi.
Ihmetyttää kyllä, jos Hemmi ei tajunnu noista lööpeistäkään. Jukka vielä luki ne ääneen ruokapöydässä. Sehän oli jo huomannut, kuinka Anu hööpöttää. Yritti ilmeisesti vääntää nyt rautalangasta BB:n lööppien avulla, mutta Hemmi vaan naureskeli.