BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Onko Helmeri kuollut? Ei näy missään.
Selviskö se et mistä toi rahna possu on? Tahtoo samanlaisen
Vierailija kirjoitti:
Missä Hemuli on?
Toivottavasti ei menny Anun perään...
Eiköhän se oo paskalla?
Vierailija kirjoitti:
Eiks nois karkeis oo liivatetta? Eihän kevinin pitäis sit syyä niitä
Kevinhän otti ne vegaaniset karkit! Nykyään on vaihtoehtoja liivatteelle.
Mutta se on ainakin hyvä, että tuotanto päätti näyttää tuota Anun pelaamista myös koosteissa, koska Helmeri on kyllä niin ihastunut ja vietävissä, että ihan hyvä kun itse näkee myöhemmin, miten Anu vain pelasi. Pääsee paremmin irti eikä elättele turhia toiveita talon ulkopuolella.
Molemmat kamerat kuvaa Keviä ja säästöpossua vuorotellen.
Rajusti Vitsin soppaluu-pämpylä kyllä ryttyytti Anua sängyssä siinä Ville-langan klipissä. Murahti vekkulisti: Nyt saat kyllä rynkytystä; sittne an toese kätens hartioil, toise lonkkakyhmyyn, ja painautti käppyrässä makaavalla Anulla jouset pohjaan 6-7 kertaa kuin olisi elvyttänyt norsua
Helmeri olisi tylsä ilman Anuun sekaantumistaankin. Ensi vaikutelma ei vain kerro kaikkea, yli suloinen olemus on alkuun mielenkiintoinen, mutta jos ei ole mitään muuta kuin suloinen ei sillä pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
Muut vois mennä pitämään sikarikerhoaan ja Anu Villen kanssa igluun.
Lopulta näemme huurustuneet iglun ikkunat ja käden painautuvan huuruun ja valuvan rytmikkäästi hiljaa alaspäin.
Mulle on tullut niin Titanic mieleen tästä parista viimisen viikon😂👏
Koosteessa Villen aamurukoilu/palaveri ”kiitos tästä kiroilukiellosta”
Anu oli pk:ssa poikien kanssa Helmeri etsi simona iglua myöten😂
Kertokaa mitä koosteessa tapahtuu, katson mieluummin liveä.
Lähinnä pk huone jutut kiinnostaa
Viilenikö Anun ja Hemmin välit niiden päivällä nähtyjen ”lööppiotsikoiden” takia??
Vierailija kirjoitti:
Vittu se mistä Villestä oo kiinnostunut nyt vaan pakko päästä Helmeristä nopeasti eroon!!!
Älä selitä! Kyllä sen näkee sen olemuksesta että nyt ei näytellä. Nähnyt jo pitemmän aikaan.
Anua alkoi ajatteluttamaan ja se mitä Kimmo on sanonut. Haluaa Kevinin viereen nukkumaan. Su Kimmon.
Tuo Helmerin ja Anun kuvio on ollut selvä alusta lähtien. Todella tympeä maku jää tästä kaudesta, koska tuotanto, osa asukkaista ja katsojista lähti hehkuttamaan tuota epämiellyttävää touhua "romanssina". Tekee ihan pahaa katsoa Helmeriä nyt.
Anu vois lopettaa ton Krisun laivaisäntä äänen matkisen. Herrrraisä että voi vituttaa. (koosteessa harrasti tätä taas)
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kamerat kuvaa Keviä ja säästöpossua vuorotellen.
Se possu kannattaisi rikkoa. Siellä voisi olla jotain jännää. Nuo ei uskalla.
Oon ymmälläni!! Onko Anulle ja Villellä jotain flirttiä ollu?? Kertokaa! 😃 Milloin, nyt tällä viikolla?
Mun veikkaus on että kaikki vetää kaksin käsin paitsi Kevin ja Ville..
Kaikki suunnitelmat katoo taivaan tuuliin kun sinne duunattu varmaan parhaat puitteet tähän asti!!