BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä helpotti, kun nyt loppui ruutu+. Jos Anu ois tippunut, oisin ottanut jatkoa.
Pieniä viekkareita on, kun piti tulla tänne vilkuileen, mutta eiköhän ne ohi mee.
Toivottavasti Ville jakselee hyvin. On varmasti perhettä ikävä, kun seura on tuollaista. Toivoisin, että Ville voittaisi. On todellakin ansainnut voittonsa. Eikä oo mitenkään helpolla päässyt.
Onkohan Anu ylpeä, kun huomaa, että kenen äänillä on talossa pysynyt? Ainakin löytää netistä vähäpukeisia kuvia itsestään ja annelistaan.
Kaikista asukkaista löytyy vähäpukeisia kuvia. Anu ei ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Krisu olis kyllä painajainen matkaseurana. Känni päälle ja tupakki huuleen, kun reissu alkaa. YÖK.
Ville olis vielä isompi painajainen; tietämässä joka helvetin risteyksessä ja nippelinappelissa paremmin, kun muut. Yök.
Mutta tästä ei saa tällä(kään) palstalla puhua, kun uskonlahkot päivystysringissä painaa sensuurinappia. Vielä isompi YÖK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi noista asukkaista näyttää FAS-lapselta..
Kuka? Mistä sen tietää kuka on fas?
Kasvonpiirteet > nenä!
Eipä tuolla oo kellään fas-piirteitä. Miksi sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Eiks Ville voi pitää paitaa päällä luuleeko olevan joku vitun Adonis🙈
Katselen oikein mielelläni paidatonta tai hiihtävää Villeä. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu olis kyllä painajainen matkaseurana. Känni päälle ja tupakki huuleen, kun reissu alkaa. YÖK.
Ville olis vielä isompi painajainen; tietämässä joka helvetin risteyksessä ja nippelinappelissa paremmin, kun muut. Yök.
Mutta tästä ei saa tällä(kään) palstalla puhua, kun uskonlahkot päivystysringissä painaa sensuurinappia. Vielä isompi YÖK.
Ville on Herra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on itsekkäin ja omahyväisin asukas kautta bb kausien. Pakko kestää jos meinaa bb katsoa.
Täh? Et vissiin katsonut limanuljaska Benin kautta? "Kehu mua! Must on tosi kivaa ku sä kehut mua! Must oli tosi kiva ku sanoit et mä näytän ruotsalaiselta!" Hyi helv tulee vieläkin kylmät väreet tuosta ällötyksestä!
Limanuljaska?! Benhän oli itsetunto-ongelmissa painiva nuori mies. Siitä ei mitenkään limanuljaskaa saanut. Muutaman kerran noi lauseet toisti ja niitä sä muistelet vielä vuosien jälkeenkin. Kuinkahan syvällä sun ongelmat onkaan?
Tämä selvä. Meillä TÄYSIN päinvastainen kuva tuosta ihmisestä... Itsetunto-ongelmia? Benillä? No ei kyllä itsellä tulis ensimmäisenä mieleen kun puhe Benistä...
Ihan perusjuttujahan tuommoinen hyväksynnän hakeminen on huonossa itsetunnossa. Haluaa näyttää joltain toiselta kuin itseltään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Ville voi pitää paitaa päällä luuleeko olevan joku vitun Adonis🙈
Katselen oikein mielelläni paidatonta tai hiihtävää Villeä. 🔥
Sama. Mietin joskus millainen se on kun sitä panettaa.
Kimmon vuoro kohta alkoi ehdottaa lyhyempiä pätkiä🤣
Nyt se on nähty. Kimmo urheilee!!
Kimmo hyyty huomattavasti nopeammin kuin muut tähän asti!
Kiva hikisenä sit lähtee "reissuun"
Krisu huohottaa kuin mikäkin ja esittää olevansa kovakuntoisimpi kuin on. Eihän tossa tarkoitus ole että vetää ittensä ihan piippuun vaan voi vuorotella. Tuo on ihan esittämistä. Pääsee sitten leuhkimaan tai vastavuoroisesti valittamaan kun lihakset jumissa. Nyt karjuu huomionhakuisasti.
Krisulla ja muilla kädet huomenna kipeät kuhan muistaisi sitten ettei huuda "perkeleee kun sattuu".🤣
MULLA on sit viisi hieltä haisevaa miestä autossa.
- Anu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on itsekkäin ja omahyväisin asukas kautta bb kausien. Pakko kestää jos meinaa bb katsoa.
Täh? Et vissiin katsonut limanuljaska Benin kautta? "Kehu mua! Must on tosi kivaa ku sä kehut mua! Must oli tosi kiva ku sanoit et mä näytän ruotsalaiselta!" Hyi helv tulee vieläkin kylmät väreet tuosta ällötyksestä!
Limanuljaska?! Benhän oli itsetunto-ongelmissa painiva nuori mies. Siitä ei mitenkään limanuljaskaa saanut. Muutaman kerran noi lauseet toisti ja niitä sä muistelet vielä vuosien jälkeenkin. Kuinkahan syvällä sun ongelmat onkaan?
Sivusta: Varmaan oli myös itsetunto-ongelmia. Mutta hän ei kyllä ollut mikään ressukka. Tosi rumasti kohteli esim. sitä Suvia. Edessäpäin oli kaveria, takana pilkkasi ja haukkui koko kauden. Muutenkin käyttäytyi kaksinaamaisesti. Ne, joilla oli 24/7 eivät tosiaan tykänneet Benistä, koska kieroili talossa niin paljon.
Juu Ben ei ollut mikään ressukka. BBPlazalla voi lukea 24/7-seuraajien näkemyksiä kyseisestä juipista. Oli kyllä yksi kaksinaamaisimmista juonittelijoista, joka onnistui luikertelemaan finaaliin asti. Hyötyi todella paljon koosteiden hyvin valikoivista editoinneista.
Paidaton Ville hiihtää. Kiitän Herraa tästä näystä. 🔥🔥🔥
Aika mielenkiintoista niin paljon kun Krisu jatkuvalla syötöllä kiroilee mutta kun kielto tulee pystyy olemaan kiroilematta!
ps.toistaiseksi..
Villellä on voimaa, hiihtää rauhallisin ottein ja kierrokset on kovimmat. Krisu räpiköi kovaa vauhtia karjuen mutta kierrokset oli lähes puolet vaan tuosta.
Villen oli pakko taas ottaa paita pois. :D
Hemmikö tuon nyt yksin suorittaa,