Te Puu-Myllypurossa, Tammisalossa, Vartioharjussa jne asuvat lapsiperheelliset!
Mitä mieltä olette uusista koulupiirijaoista?Ja jos se ei vielä koske teitä, uskotteko, että tulee koskemaan ensi tai seuraavana vuonna?
Kommentit (28)
Mihin Tammisalon lapsia ollaan ohjaamassa? Herttoniemenrantaan vai Laajasaloon?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nuo voimaan nyt elokuussa jo??
Itse aikoinani kuskasin lapseni ihan muualle kouluun täältä idästä. Veikkaanpa että esimerkiksi Kulosaaren kouluihin paine kasvaa entisestään.
2027 tulee voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse aikoinani kuskasin lapseni ihan muualle kouluun täältä idästä. Veikkaanpa että esimerkiksi Kulosaaren kouluihin paine kasvaa entisestään.
Ei ehkä kannata mennä lukioon Kulosaareen jos pelkää ulkomaalaisia kuollakseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aikoinani kuskasin lapseni ihan muualle kouluun täältä idästä. Veikkaanpa että esimerkiksi Kulosaaren kouluihin paine kasvaa entisestään.Ei ehkä kannata mennä lukioon Kulosaareen jos pelkää ulkomaalaisia kuollakseen. :D
Peruskoulusta nyt puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aikoinani kuskasin lapseni ihan muualle kouluun täältä idästä. Veikkaanpa että esimerkiksi Kulosaaren kouluihin paine kasvaa entisestään.Ei ehkä kannata mennä lukioon Kulosaareen jos pelkää ulkomaalaisia kuollakseen. :D
Ei varmaan kukaan pelkääkään Kulosaaren yhteiskoululaisia : DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä kannata yläasteellekaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kukaan pelkääkään Kulosaaren yhteiskoululaisia : DDD
Täh? Siellä on painotettu englanti-opetus alakoulussakin. Sinne pääsee siis muualtakin pääsykokeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä kannata yläasteellekaan mennä.
Hyvä yläaste se on. Pääsykokeella mennään painotuksiin ja ne oppilaat on omilla luokillaan. Mun tyttären aikoihin 40 eri alakoulusta oppilaita.
Lapsukaiset pääsevät oppimisen sijaan opettamaan suomea Suomessa. Opettajilla ei ole aikaa sille. Tulkit hoitaa mmuuttajien asiat ilman aikarajaa. Mussa Munat asuneet täällä 30 vuotta eikä osaa vieläkään suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kuulumma Itäkeskukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulumma Itäkeskukseen
Ei Tammisalosta kuljeta Itäkeskukseen. Jos siellä muutetaan rajoja niin vaihtoehdot on H-ranta tai Laajasalo nykyisen Roiharin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulumma Itäkeskukseen
🐵
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin äänestämään lisää vihervasemmistoa.
Siinähän nauttii hese rikkauksistaan.
Äänestetään vassareita niin kauan kun oikeisto kusee meidän muroihin esim heikentämällä palkansaajien asemaa. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin äänestämään lisää vihervasemmistoa.
Siinähän nauttii hese rikkauksistaan.
Äänestetään vassareita niin kauan kun oikeisto kusee meidän muroihin esim heikentämällä palkansaajien asemaa. Sori siitä.
Siinähän äänestätte, tulokset ovat jo näkyvissä. Onnea siitä!
Vierailija kirjoitti:
Lapsukaiset pääsevät oppimisen sijaan opettamaan suomea Suomessa. Opettajilla ei ole aikaa sille. Tulkit hoitaa mmuuttajien asiat ilman aikarajaa. Mussa Munat asuneet täällä 30 vuotta eikä osaa vieläkään suomea.
Me tienataan tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulumma Itäkeskukseen
Ei Tammisalosta kuljeta Itäkeskukseen. Jos siellä muutetaan rajoja niin vaihtoehdot on H-ranta tai Laajasalo nykyisen Roiharin sijaan.
Osa menee Hertsikaan tai Laajikseen, mutta ei kaikki. Jotkut joutuu Itikseen.
Lapseton palstapersuincel tekee aloituksia, jotka tunnistaa jo kaukaa, faktoista viis, kunhan saa jotain öyhöttää maahanmuuttajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulumma Itäkeskukseen
Osa menee Hertsikaan tai Laajikseen, mutta ei kaikki. Jotkut joutuu Itikseen.
Höpö höpö. Siinä on siltikin lähempänä vielä ainakin neljä muuta koulua.
Muuttakaa Espooseen! Siellä saa joksinen opetusta omalla äidinkielellään, parhaimmillaan 15-20 eri kieltä. Kouluavustajiin ja tukiopetuksiin ym ei ole varaa.