Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
27461/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö 24/7 kelaa jotenkin niin et nään eilisen nimeämiset?

Vierailija
27462/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula sano v....ttu. miten tuo on voinut okka lasten kanssa? Ilmeisesti nyt eläkeläinen

Ei ole eläkeläinen,on 54v. On itse myöntänyt paheekseen kiroilun.Lisäksi on kylmä,läyhäävä ja itseriitoinen,kade ym.

Tuo Tupun kiroilu itseänikin ärsyttänyt päivästä nro 1 lähtien. Ainoa syy olla talossa joku lääketieteellinen varoitus, miten auringonotto vanhentaa ihoa..?

Auringon otto ja punaviinin lipittäminen. Tyypillinen viininaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27463/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää veget näyttää olevan sellaisia kermapersevegejä jotka eivät laita edullisesti vihanneksista mitään kun pitää olla jotain valmis kallista!

Tai sit vaan kädettömiä ja tietämättömiä!

Miksi pojat saa ostaa lihaa ja vegejen täytyis tyytyä halpaan. 😂

Saihan ne eilen kaksi pientä(300g)vege makaronilaatikkoa 5e rasia.🤣🤣🤣

Tekisivät itse sen, tuollahan on vain pelkkää aikaa! Vaikka linssimakaronilodjun tai soijarouhemakaronilaatikon koko sakille... Kasvispihvejä ja pyöryköitä voisivat myös tehdä jne. Vaihtoehtoja on lukuisia..

Vierailija
27464/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt oikeesti mitä tää on sitten, kun jäljellä on hajuttomat ja mauttomat Tupu, Anu, Kimmo, Helmeri, ehkä joku Milla kikattamassa...? Ei mitään pahaa heissä, mut viihdearvo tähän ohjelmaa?

Helmeri ja Kimmo ei kyllä ole hajuttomia ja mauttomia. Eivät vaan pääse vielä esille, kun tuolla on muutama muu tyyppi jotka valtaa tilan kuin tilan. 

No joo, Helmeri on ollut ihan hauska kyllä joissain porukoissa. Kimmoa tuskin huomaa tuolla. Kuten sanottu, ei mitään pahaa heissä, mut väärä formaatti. Mun mielestä se ratkaisu ei voi olla se, että värikkäät häädetään, että hiljaiset saisi aikaa. 

Taidat katsoa vain koosteita jos et huomaa Kimmoa. Talon parhaita vitsiniekkoja.

Totta! Kimmolla on hyviä vitsejä, kuten se, että pikkutyttö resuisena ja surkeana itki tien vieressä ja siihen pysähtyi poliisiauto ja poliisisetä nousi autosta ulos kysymään, että lapsi hyvä, mitä sinule on käynyt, miksi itket. Tyttö siihen itkuisella äänellä nikotteli, että minut on rais kattu, iso miesporukka rai skasi minut. Johon poliisisetä vyötään availlen voi kamalaa, valitettavasti päiväsi ei tule paranemaan yhtään.

Oon nauranu viikon! Hyvä Kimmo!

Juu tänään kyseinen vitsinikkari Kimmo pyysi Hermelia rasvaamaan peräaukkonsa valmiiksi. Hassu jäbä yeah.

Hemmiin kohdistuu ylipäänsä tosi paljon tämänsuuntaista kommentointia joka menee asiattoman puolelle.

Vierailija
27465/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ärsyttää tässä se että Cristal Snow hykertelee varmaan onnessaan takahuoneessa kun nyt tehdään niin uutta ja edistyksellistä ohjelmaa kun ruudussa ei ole seksiä eikä alkoholia :)

Tuskin se missään takahuoneessa on vaan viikonlopun vietossa. Ehtiihän niitä ohjelman mahdollisia tapahtumia miettiä taas joskus ensi viikolla, kunhan on toipunut viikonlopun juhlinnasta.

Joo eiköhän se ole DTM:ssä patsastelemassa ja koettamassa onneaan pokaako joku känninen sen erehdyksessä.

Vierailija
27466/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä pitää vielä yt kolmen viikon jälkeen odotella että milloinkohan tää oikeesti alkaa! A-N-K-E-E-T-A!!!

Tämä on ollutihan loistavan virkistävä kausi verrattuna BB:n aikaisempaan taantumiseen joka toinen päivä vedettäviin örvellyskänneihin. Lisää tätä! Olen katsonut jokaisen päiväkoosteen, ja kaikki ovat olleet tosi viihdyttäviä.

Koosteen jaksaa just just katsoa, 24/7 ei, kun noille ei ole riittävästi tekemistä eikä hauskuutta, pelkkä jauhaminen samoista asioista ei ole viihdyttävää katsojan kannalta ja onhan se jo nähty että asukkaat itsekin ovat jo tylsistyneitä tilanteeseen.

Vierailija
27467/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Eevis älyää mennä tänään ajoissa nukkumaan. Näkee päälle että on väsynyt.

Ei voi kun ensin pitää jyystää olkkarin lattialla, vaikkei römpsää olekaan epiloitu.

Jyystäisin minäkin. Kotona ehtii sit nukkua.

Vierailija
27468/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt oikeesti mitä tää on sitten, kun jäljellä on hajuttomat ja mauttomat Tupu, Anu, Kimmo, Helmeri, ehkä joku Milla kikattamassa...? Ei mitään pahaa heissä, mut viihdearvo tähän ohjelmaa?

Helmeri ja Kimmo ei kyllä ole hajuttomia ja mauttomia. Eivät vaan pääse vielä esille, kun tuolla on muutama muu tyyppi jotka valtaa tilan kuin tilan. 

No joo, Helmeri on ollut ihan hauska kyllä joissain porukoissa. Kimmoa tuskin huomaa tuolla. Kuten sanottu, ei mitään pahaa heissä, mut väärä formaatti. Mun mielestä se ratkaisu ei voi olla se, että värikkäät häädetään, että hiljaiset saisi aikaa. 

Taidat katsoa vain koosteita jos et huomaa Kimmoa. Talon parhaita vitsiniekkoja.

Totta! Kimmolla on hyviä vitsejä, kuten se, että pikkutyttö resuisena ja surkeana itki tien vieressä ja siihen pysähtyi poliisiauto ja poliisisetä nousi autosta ulos kysymään, että lapsi hyvä, mitä sinule on käynyt, miksi itket. Tyttö siihen itkuisella äänellä nikotteli, että minut on rais kattu, iso miesporukka rai skasi minut. Johon poliisisetä vyötään availlen voi kamalaa, valitettavasti päiväsi ei tule paranemaan yhtään.

Juu tänään kyseinen vitsinikkari Kimmo pyysi Hermelia rasvaamaan peräaukkonsa valmiiksi. Hassu jäbä yeah.

Hemmiin kohdistuu ylipäänsä tosi paljon tämänsuuntaista kommentointia joka menee asiattoman puolelle.

Noin Kimmo todellakin sanoi Helmerille.

Vierailija
27469/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisivät itse sen, tuollahan on vain pelkkää aikaa! Vaikka linssimakaronilodjun tai soijarouhemakaronilaatikon koko sakille... Kasvispihvejä ja pyöryköitä voisivat myös tehdä jne. Vaihtoehtoja on lukuisia..[/quote]

Tai linssikeittoa! Helppoa kuin mikä ja maistuu kaikille.

Vierailija
27470/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö 24/7 kelaa jotenkin niin et nään eilisen nimeämiset?

Pystyy kelaamaan vaan 6 tuntia taaksepäin.

Vierailija
27471/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keviniltä hölmö veto hengata liikaa Tarinan kanssa. Kohta on hänessä niin kiinni, että muut alkaa kategorioida hänet samanlaiseksi ja antavat pisteitä. En itse halua Keviniä ainakaa ennen Anua ja Tupua pihalle.

Kevin on niin nuori ja kokematon, ei siitä ole Tarinaa vastustamaan. Kevin saa taas olla rauhassa kun Tarina joutuu ulos talosta ja jutella kaikkien muidenkin kanssa.

Ei Kevin ole vain viaton Tarinan uhri. hän on aika nokkela ja kierokin kaveri, usuttanut Tarinaa kilpihenkilönään vastakkainasetteluun muiden kanssa, vaikka vetelee itse taustalla naruista ("huomasitko, että sulle puhutaan aggressiivisesti" tms. supinat).

Vierailija
27472/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää veget näyttää olevan sellaisia kermapersevegejä jotka eivät laita edullisesti vihanneksista mitään kun pitää olla jotain valmis kallista!

Tai sit vaan kädettömiä ja tietämättömiä!

Miksi pojat saa ostaa lihaa ja vegejen täytyis tyytyä halpaan. 😂

Saihan ne eilen kaksi pientä(300g)vege makaronilaatikkoa 5e rasia.🤣🤣🤣

Tekisivät itse sen, tuollahan on vain pelkkää aikaa! Vaikka linssimakaronilodjun tai soijarouhemakaronilaatikon koko sakille... Kasvispihvejä ja pyöryköitä voisivat myös tehdä jne. Vaihtoehtoja on lukuisia..

Liian aikaavievää. Helpompi laittaa jotain valmista paistinpannulle.

Vierailija
27473/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupu ei ole koskaan aiemmin nähnyt siitakesieniä eikä keksi yhtään, mitä niistä voi tehdä,

hhahahhahahah, sellainen mestarikokki. Lukee pakkauksen kyljestä, kypsennettävä ennen nauttimista.

Yksinkertainen nainen, jolle riittää se, että kotona on siistiä ja sellaista ruokaa, josta mies tykkää.

Siinäpä hänen elämänsä kulmakivet.

Toki hän on jo 64, joten tuo on kaiketi ollut tuolle sukupolvelle tyypillisempää.

Vierailija
27474/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hermeli bi?

Vierailija
27475/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa nyt Eevis jo valitti JukalleTarinasta ja Kevinistä, jotka liikaa hakeutuvat hänen seuraan. Mut ei kerro päin naamaa vaan puhuu vain selän takana. Jukka kivasti huomautti,että mitä mieltä Tarina on. Eevis joutu vastaamaan,ettei oo edes kertonu.

Kerro lisää, just väärä kamera..

Eevis valittaa kuppikunnista. Jukka vihdoin ei vain myötäile Eevistä. Ville ja Jukka molemmat yritti selittää, että on luonnollista että tietynlaisia ryhmiä porukassa syntyy ja ihmiset hakeutuu niiden seuraan kenen kanssa viihtyy. Eevis yrittää pidätellä oikutteluaan kun Jukka ei asettunutkaan hänen puolelle vaan ihmetteli, että miksei Eevis kerro Tarinalle ja Kevinille suoraan. Eevis haluaa vaihtaa puheenaihetta kun ei saanut Jukkaa myötäilemään.

No kyllä on taas niin paska analyysi ettei mitään määrää. Mitä jos vain kirjoitettaisiin mitä tapahtuu eikä laitettaisi 50 prosenttia omaa spekua mukaan ja kirjoiteta sitä niin kuin se olisi fakta. Tai vähintään merkittäisiin ne omat spekut selvästi sinne.

24/7 raportoinnissa on pelkät faktat. Lue sieltä. Täällä voi hyvin lätkiä omat spekut mukaan.

Tottakai voi ja se on erittäin suotavaa. Mutta ei niin kuin ne olisi faktoja. Tässä sulle miten: Minusta tuntuu että Eevis sitä ja tätä. Epäilen että Eeviksen motiivi on se ja se. Esimerkiksi toi lause "Eevis vaihtaa puheenaihetta kun ei saanut Jukkaa myötäilemään" on täysin sun omaa spekua. Merkitse se.

Hyvinhän sinä huomasit,että se oli mun omaa spekua. Enkä muuten ota komennuksia sinulta. Vaikutat Tarinan tyyppiseltä ihmiseltä, joka luulee oikeutensa olevan määrätä muita. Kuolen nauruun.

Vierailija
27476/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin Kimmo todellakin sanoi Helmerille.

Juu, ei ole kommentointia vaan referointia. Kuka näille nauraa?

Vierailija
27477/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keviniltä hölmö veto hengata liikaa Tarinan kanssa. Kohta on hänessä niin kiinni, että muut alkaa kategorioida hänet samanlaiseksi ja antavat pisteitä. En itse halua Keviniä ainakaa ennen Anua ja Tupua pihalle.

Kevin on niin nuori ja kokematon, ei siitä ole Tarinaa vastustamaan. Kevin saa taas olla rauhassa kun Tarina joutuu ulos talosta ja jutella kaikkien muidenkin kanssa.

Ei Kevin ole vain viaton Tarinan uhri. hän on aika nokkela ja kierokin kaveri, usuttanut Tarinaa kilpihenkilönään vastakkainasetteluun muiden kanssa, vaikka vetelee itse taustalla naruista ("huomasitko, että sulle puhutaan aggressiivisesti" tms. supinat).

Mitä järkeä tuossa, on kun ajautuu itse epäsuosioon supatteluillaan? Krisulla on jo tutka värähtänyt niin että napsahti eka piste Kevinille.

Vierailija
27478/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri kehui että talossa on tasapainoista porukkaa, no on kai kun bb ei komentele ja rääkkää eikä tarjoa alkoholia. Kai siinä nyt on tasapainoista olla.

Helmeri on itse tasapainoinen. Silloin on helpompi katsella maailmaa ja sen menoa.

Helmeri on Ihana ❤

Vierailija
27479/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa nyt Eevis jo valitti JukalleTarinasta ja Kevinistä, jotka liikaa hakeutuvat hänen seuraan. Mut ei kerro päin naamaa vaan puhuu vain selän takana. Jukka kivasti huomautti,että mitä mieltä Tarina on. Eevis joutu vastaamaan,ettei oo edes kertonu.

Kerro lisää, just väärä kamera..

Eevis valittaa kuppikunnista. Jukka vihdoin ei vain myötäile Eevistä. Ville ja Jukka molemmat yritti selittää, että on luonnollista että tietynlaisia ryhmiä porukassa syntyy ja ihmiset hakeutuu niiden seuraan kenen kanssa viihtyy. Eevis yrittää pidätellä oikutteluaan kun Jukka ei asettunutkaan hänen puolelle vaan ihmetteli, että miksei Eevis kerro Tarinalle ja Kevinille suoraan. Eevis haluaa vaihtaa puheenaihetta kun ei saanut Jukkaa myötäilemään.

No kyllä on taas niin paska analyysi ettei mitään määrää. Mitä jos vain kirjoitettaisiin mitä tapahtuu eikä laitettaisi 50 prosenttia omaa spekua mukaan ja kirjoiteta sitä niin kuin se olisi fakta. Tai vähintään merkittäisiin ne omat spekut selvästi sinne.

24/7 raportoinnissa on pelkät faktat. Lue sieltä. Täällä voi hyvin lätkiä omat spekut mukaan.

Tottakai voi ja se on erittäin suotavaa. Mutta ei niin kuin ne olisi faktoja. Tässä sulle miten: Minusta tuntuu että Eevis sitä ja tätä. Epäilen että Eeviksen motiivi on se ja se. Esimerkiksi toi lause "Eevis vaihtaa puheenaihetta kun ei saanut Jukkaa myötäilemään" on täysin sun omaa spekua. Merkitse se.

Hyvinhän sinä huomasit,että se oli mun omaa spekua. Enkä muuten ota komennuksia sinulta. Vaikutat Tarinan tyyppiseltä ihmiseltä, joka luulee oikeutensa olevan määrätä muita. Kuolen nauruun.

Huomasin kun katsoin itse sen keskustelun. Jos en olisi katsonut olisi tosi hankala hahmottaa mikä on oikeasti totta tai vahva tulkinta ja mikä 100% omasta päästä.

Vierailija
27480/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupu ei ole koskaan aiemmin nähnyt siitakesieniä eikä keksi yhtään, mitä niistä voi tehdä,

hhahahhahahah, sellainen mestarikokki. Lukee pakkauksen kyljestä, kypsennettävä ennen nauttimista.

Yksinkertainen nainen, jolle riittää se, että kotona on siistiä ja sellaista ruokaa, josta mies tykkää.

Siinäpä hänen elämänsä kulmakivet.

Toki hän on jo 64, joten tuo on kaiketi ollut tuolle sukupolvelle tyypillisempää.

54v. on Tuula.

Ketju on lukittu.