Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset juovat ruokailujen aikana vettä?

Vierailija
27.04.2024 |

Ei syömisten aikana tarvitse vettä juoda. Vesi turvottaa jne

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ruuan paremmin alas.

Vierailija
2/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisestä tulee jano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tuhmien kysymysten kausi meneillään?

Vierailija
4/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruoka on niin kuivaa että hörpyn kanssa menee alas paremmin. Mitä sinä vahdit muiden syömisiä? Anna olla.

Vierailija
5/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!

Vierailija
6/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus.

Vierailija
7/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä juo sen aikana muuta kuin ruokalajien välissä ja lopussa että vähän makunystyrät nollaantuu. Jano on nestehukka. 

Vierailija
8/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tuhmien kysymysten kausi meneillään?

Ei sitä ihan koko ajan jaksa jankuttaa persuista. Vaihtelu virkistää sanoi vassari. 

Vierailija
9/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä, mutta voisiko olla, että haluavat sotkea ruoansulatuksensa? Se nimittäin tapahtuu, kun juo aterioilla ruokajuomia. Itse juon vaan pienen kulauksen vettä aterian päätteeksi, jotta saa suun huuhdottua. Enemmän vettä juon sitten aterioiden välillä.

Ps. Olen hoikka

Vierailija
10/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en muulloin juurikaan juo. Mahalaukussa vellova vesi myös tekee sen, että vaikka ruuan jälkeen tekee mieli makeaa, mahaan ei halua enää laittaa yhtään mitään. 

Vierailija
11/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla juomatta jos haluat. Siksi koska osalla siten neste imeytyy parhaiten, koska on (sopivaa) suolaa hieman ruoassa. Osalla keski-iässä yön nukkumisen (ja eilisen liikunnan) jälkeen elimistö on kuivakka, osalla ei. Ja keski-iässä nesteen imeytymiseen voi joutua kiinnittämään huomiota. Kesälläkin lämpimässä käytetään suolaa ja mineraaleja, että neste imeytyy. Vaihdevuosissa hikoilua tai villa kuumentaa. Sen huomaa mikä olo on.

Vierailija
12/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän jotenkin heikkolahjainen?

Vierailija
13/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ruoka on niin kuivaa että hörpyn kanssa menee alas paremmin. Mitä sinä vahdit muiden syömisiä? Anna olla.

Et kai vaan mössää nesteitä samaan aikaan suuhun kuin ruokia??

Vierailija
14/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotusti "palan painikkeeksi". Ei kaikki mene alas ilman juomaa, ja vesi on paljon parempi kuin moni muu juoma.

Vierailija
15/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiedä, mutta voisiko olla, että haluavat sotkea ruoansulatuksensa? Se nimittäin tapahtuu, kun juo aterioilla ruokajuomia. Itse juon vaan pienen kulauksen vettä aterian päätteeksi, jotta saa suun huuhdottua. Enemmän vettä juon sitten aterioiden välillä.

Ps. Olen hoikka

Sun painollasi ei ole mitään tekemistä vedenjuonnin kanssa.

Vierailija
16/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pullon laadukasta punaviiniä aterialla kuin aterialla. Paljon terveellisempää kuin vesi, joka turvottaa.

Vierailija
17/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Olen hoikka

Sun painollasi ei ole mitään tekemistä vedenjuonnin kanssa.

Voi hyvin ollakin. Ja sillä ainakin on, että syön ruokani rauhassa enkä yritä huuhtoa sitä vedellä alas pureskelematta.

Vierailija
18/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Olen hoikka

Just joo.

Vierailija
19/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että tää tulee ihmisille uutena tietona, että aterioilla ei kannata juoda!

Vierailija
20/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa