Miksi ihmiset juovat ruokailujen aikana vettä?
Ei syömisten aikana tarvitse vettä juoda. Vesi turvottaa jne
Kommentit (36)
Onko sulla tuhmien kysymysten kausi meneillään?
Mun ruoka on niin kuivaa että hörpyn kanssa menee alas paremmin. Mitä sinä vahdit muiden syömisiä? Anna olla.
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
En mä juo sen aikana muuta kuin ruokalajien välissä ja lopussa että vähän makunystyrät nollaantuu. Jano on nestehukka.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tuhmien kysymysten kausi meneillään?
Ei sitä ihan koko ajan jaksa jankuttaa persuista. Vaihtelu virkistää sanoi vassari.
En minäkään tiedä, mutta voisiko olla, että haluavat sotkea ruoansulatuksensa? Se nimittäin tapahtuu, kun juo aterioilla ruokajuomia. Itse juon vaan pienen kulauksen vettä aterian päätteeksi, jotta saa suun huuhdottua. Enemmän vettä juon sitten aterioiden välillä.
Ps. Olen hoikka
Koska en muulloin juurikaan juo. Mahalaukussa vellova vesi myös tekee sen, että vaikka ruuan jälkeen tekee mieli makeaa, mahaan ei halua enää laittaa yhtään mitään.
Saat olla juomatta jos haluat. Siksi koska osalla siten neste imeytyy parhaiten, koska on (sopivaa) suolaa hieman ruoassa. Osalla keski-iässä yön nukkumisen (ja eilisen liikunnan) jälkeen elimistö on kuivakka, osalla ei. Ja keski-iässä nesteen imeytymiseen voi joutua kiinnittämään huomiota. Kesälläkin lämpimässä käytetään suolaa ja mineraaleja, että neste imeytyy. Vaihdevuosissa hikoilua tai villa kuumentaa. Sen huomaa mikä olo on.
Oletko vähän jotenkin heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Mun ruoka on niin kuivaa että hörpyn kanssa menee alas paremmin. Mitä sinä vahdit muiden syömisiä? Anna olla.
Et kai vaan mössää nesteitä samaan aikaan suuhun kuin ruokia??
Niin sanotusti "palan painikkeeksi". Ei kaikki mene alas ilman juomaa, ja vesi on paljon parempi kuin moni muu juoma.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä, mutta voisiko olla, että haluavat sotkea ruoansulatuksensa? Se nimittäin tapahtuu, kun juo aterioilla ruokajuomia. Itse juon vaan pienen kulauksen vettä aterian päätteeksi, jotta saa suun huuhdottua. Enemmän vettä juon sitten aterioiden välillä.
Ps. Olen hoikka
Sun painollasi ei ole mitään tekemistä vedenjuonnin kanssa.
Juon pullon laadukasta punaviiniä aterialla kuin aterialla. Paljon terveellisempää kuin vesi, joka turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Olen hoikka
Sun painollasi ei ole mitään tekemistä vedenjuonnin kanssa.
Voi hyvin ollakin. Ja sillä ainakin on, että syön ruokani rauhassa enkä yritä huuhtoa sitä vedellä alas pureskelematta.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Olen hoikka
Just joo.
En voi uskoa, että tää tulee ihmisille uutena tietona, että aterioilla ei kannata juoda!
Saa ruuan paremmin alas.