Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26701/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.

Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.

Mulla on niin paha selkävika että makaan, lähes aina. Alle kolmekymppisenä meni muutama nikama paikaltaan, lisäksi tullut kuumaa iän karttuessa, että nyt nelikymppisenä olen käytännössä kivuton vain kyljelläni maatessa. Siivoamista ei ole ikävä, mutta kaikkea muuta tietysti tekisin mielelläni. Nyt vaan pötköttelen ja chattailen BB liveä seuraten.

Uiminenhan olisi hyväksi.

Tuo on totta! Vedessä on hyvä olla. Uimahalliin matkaa 500 metriä. Hyvä olo ja ihana fiilis katoaa kotiin kävellessä, parinsadan metrin jälkeen kivut niin kovat. Mutta uiminen on hyväksi.

Vierailija
26702/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Helmeri maalaa eilen kuulemansa Eeviksen ja Jukan vessapanon noloimpana hetkenään 😄

Olen aika lailla kiltti opiskelijatyttö ollut ja minäkin olen todistanut paljon nolompia tilanteita kuin tuo. Joihin liittyy oikeasti alastomien ihmisten näkemistä jne. Että vähällä olis Helmeri päässyt jos on kotoaan uskaltanut maailmalle lähteä. Siellä peräkylällä olisi varmasti vuosikymmenen kuohuttavin tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26703/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.

Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.

En usko, että kaikilla katsojilla jalka paketissa ;) Koko ajan tänne kommentoidaan mitä milläkin hetkellä tapahtuu, joten porukka silmä kovana sohvalla missä lie kyttäämässä 24/7 😁

Pointsit sulle siivoamiseen murtuneen(😂) jalan kanssa.

Eikö sitä saa katsoa jos ei ole jalat paketissa?? Katon jo toista vuorokautta putkeen ku en tienny.

Vierailija
26704/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämän parin seksissä on kauneus kaukana. Jyystäminen - tuo sanan käyttö kertoo aika paljon. Säälittää miten he kokevat asian joka pitäisi olla arvokasta, kaunista, herkkää. Tämä nainen on tehnyt itsestään halvan eikä tuo mies ymmärrä kunnioittaa häntä lainkaan.[/quote

Onko tuon miehen toiminta sinusta sitten halpaa? Ja kunnioittaako Eevis häntä? 

Vierailija
26705/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu onnellisia kun saivat Starbucksin pillikahvit, meniskö sitä ite tommoseksi kolmessa viikossa suljetussa tilassa.

Vierailija
26706/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kaikilla katsojilla jalka paketissa ;) Koko ajan tänne kommentoidaan mitä milläkin hetkellä tapahtuu, joten porukka silmä kovana sohvalla missä lie kyttäämässä 24/7 😁

Pointsit sulle siivoamiseen murtuneen(😂) jalan kanssa.

Mulla polven tekonivelleikjaus ja makasin panacode tokkurassa kuukauden.

Vierailija
26707/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATSOJA Älä makaa!!? Tee jotain hyödyllistä...noudata sääntöjä...siivoa vaikka samalla.

KUKA MAKAA VIELÄ. PERHANA. NOUDATTAKAA SÄÄNTÖJÄ KATSOJAT

Vierailija
26708/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoleluja, palapelejä ja vesivärejä. Niistä on tämä kausi tehty.

Vierailija
26709/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin aika noloa jos mehevä piaru pääsee kesken aktin.

Vierailija
26710/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joutuisin kauppaan ostaisin juuri noita 2kg Edam viipale paketteja pari n.10euroo

Pari pötköä(1.7kg)lauantai tai gouter ja pitkän paketin meetvurstia.

Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.

Vierailija
26711/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se eevis katosi?

Vierailija
26712/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennossa siellä maataan? Itse istun nahkatuolissa jalka nahkarahilla. Välullä pystyyn nk byllyjumppaa

Vierailija
26713/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joutuisin kauppaan ostaisin juuri noita 2kg Edam viipale paketteja pari n.10euroo

Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.

Voi vittu on joillakin KIINNOSTUKSEN KOHTEET!!? HALOO

Vierailija
26714/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tää Miran römpsämaalaus 🙄

Kuvittele jos Eevis ois tehnyt tuon. Sitä loputonta analysoinnin ja vatkaamisen määrää....

Vierailija
26715/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mausta on pakko tinkiä ja ostaa halvalla.

Kukaan ei tee uunissa laatikoita vai tekeekö?

Vierailija
26716/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri makoulee sofdalka. Vilke puhuu jaskaa

Vierailija
26717/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu on joillakin KIINNOSTUKSEN KOHTEET!!? HALOO

Vittu kuule itsellesi.

T.Ulkopuolinen

Vierailija
26718/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mausta on pakko tinkiä ja ostaa halvalla.

Kukaan ei tee uunissa laatikoita vai tekeekö?

Laatikot uunisaa tietenkin.

Vierailija
26719/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne se eevis katosi?

Ikävä kyllä vielä paikanpäällä😒

Meikkaamassa käytävällä.

Vierailija
26720/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAKAAKO JOKU PERHANA? Joku JOLLA JALKA PAKETISSA. ??! Sekin on tekosyy maata.

NYT TEKEMÄÄN JOTAIN HYÖDYLLISTÄ!!

ÄLKÄÄ LUSMUILKO!! KEITTÄKÄÄ EDES KAhvit ja katsoKAA työpaikat

Perhana kun jotkut vai istuukin mulla palaa hihat!!!?

Ketju on lukittu.