BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Helmeri maalaa eilen kuulemansa Eeviksen ja Jukan vessapanon noloimpana hetkenään 😄
Olen aika lailla kiltti opiskelijatyttö ollut ja minäkin olen todistanut paljon nolompia tilanteita kuin tuo. Joihin liittyy oikeasti alastomien ihmisten näkemistä jne. Että vähällä olis Helmeri päässyt jos on kotoaan uskaltanut maailmalle lähteä. Siellä peräkylällä olisi varmasti vuosikymmenen kuohuttavin tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.
Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.
En usko, että kaikilla katsojilla jalka paketissa ;) Koko ajan tänne kommentoidaan mitä milläkin hetkellä tapahtuu, joten porukka silmä kovana sohvalla missä lie kyttäämässä 24/7 😁
Pointsit sulle siivoamiseen murtuneen(😂) jalan kanssa.
Eikö sitä saa katsoa jos ei ole jalat paketissa?? Katon jo toista vuorokautta putkeen ku en tienny.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämän parin seksissä on kauneus kaukana. Jyystäminen - tuo sanan käyttö kertoo aika paljon. Säälittää miten he kokevat asian joka pitäisi olla arvokasta, kaunista, herkkää. Tämä nainen on tehnyt itsestään halvan eikä tuo mies ymmärrä kunnioittaa häntä lainkaan.[/quote
Onko tuon miehen toiminta sinusta sitten halpaa? Ja kunnioittaako Eevis häntä?
Hirmu onnellisia kun saivat Starbucksin pillikahvit, meniskö sitä ite tommoseksi kolmessa viikossa suljetussa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.
Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.
En usko, että kaikilla katsojilla jalka paketissa ;) Koko ajan tänne kommentoidaan mitä milläkin hetkellä tapahtuu, joten porukka silmä kovana sohvalla missä lie kyttäämässä 24/7 😁
Pointsit sulle siivoamiseen murtuneen(😂) jalan kanssa.
Mulla polven tekonivelleikjaus ja makasin panacode tokkurassa kuukauden.
KATSOJA Älä makaa!!? Tee jotain hyödyllistä...noudata sääntöjä...siivoa vaikka samalla.
KUKA MAKAA VIELÄ. PERHANA. NOUDATTAKAA SÄÄNTÖJÄ KATSOJAT
Pehmoleluja, palapelejä ja vesivärejä. Niistä on tämä kausi tehty.
Onhan sekin aika noloa jos mehevä piaru pääsee kesken aktin.
Mä joutuisin kauppaan ostaisin juuri noita 2kg Edam viipale paketteja pari n.10euroo
Pari pötköä(1.7kg)lauantai tai gouter ja pitkän paketin meetvurstia.
Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.
Missä asennossa siellä maataan? Itse istun nahkatuolissa jalka nahkarahilla. Välullä pystyyn nk byllyjumppaa
Vierailija kirjoitti:
Mä joutuisin kauppaan ostaisin juuri noita 2kg Edam viipale paketteja pari n.10euroo
Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.
Voi vittu on joillakin KIINNOSTUKSEN KOHTEET!!? HALOO
Vierailija kirjoitti:
Mites tää Miran römpsämaalaus 🙄
Kuvittele jos Eevis ois tehnyt tuon. Sitä loputonta analysoinnin ja vatkaamisen määrää....
Vierailija kirjoitti:
Mausta on pakko tinkiä ja ostaa halvalla.
Kukaan ei tee uunissa laatikoita vai tekeekö?
Helmeri makoulee sofdalka. Vilke puhuu jaskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.Voi vittu on joillakin KIINNOSTUKSEN KOHTEET!!? HALOO
Vittu kuule itsellesi.
T.Ulkopuolinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.Mausta on pakko tinkiä ja ostaa halvalla.
Kukaan ei tee uunissa laatikoita vai tekeekö?
Laatikot uunisaa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minne se eevis katosi?
Ikävä kyllä vielä paikanpäällä😒
Meikkaamassa käytävällä.
MAKAAKO JOKU PERHANA? Joku JOLLA JALKA PAKETISSA. ??! Sekin on tekosyy maata.
NYT TEKEMÄÄN JOTAIN HYÖDYLLISTÄ!!
ÄLKÄÄ LUSMUILKO!! KEITTÄKÄÄ EDES KAhvit ja katsoKAA työpaikat
Perhana kun jotkut vai istuukin mulla palaa hihat!!!?
Tuo on totta! Vedessä on hyvä olla. Uimahalliin matkaa 500 metriä. Hyvä olo ja ihana fiilis katoaa kotiin kävellessä, parinsadan metrin jälkeen kivut niin kovat. Mutta uiminen on hyväksi.