BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo iltalehdessä että panivat takaapäin. Miten muuten. Luonnollista. Itse aikounaan junanvessassa poikaystävän kanssa matkalla muutama sata kilsaa. Voi niitä aikoja......
hyi vttu ja tollasesta oot ylpee? ihme eläimiä kun ei voi ees yhtä junamatkaa olla panematta.ei mikään ihme ettei miehille kelpaa enää NORMAALIT naiset.
Miksi nää laittautuu tätä tehtävää varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä joutuisin kauppaan ostaisin juuri noita 2kg Edam viipale paketteja pari n.10euroo
Pari pötköä(1.7kg)lauantai tai gouter ja pitkän paketin meetvurstia.
Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.Mausta on pakko tinkiä ja ostaa halvalla.
Kukaan ei tee uunissa laatikoita vai tekeekö?
Ei tuolla kukaan taida tajuta tehdä mitään järkevää.
Perunatkin jäi kauppaan.
Sipulia, perunaa suikaleiksi ja kinkku suikaletta ja ruokakermaa ison määrän sais edullisesti.
Kristian laittaa munan sukkaan 🙄
Kimmo ja Milla makaa lattialka. Eevis meikkaa. Helmeri lähes makuuasennossa. Villellä pikku villen kyselytunti
Oho, Eevis heräsi ja alkoi meikkaamaan. Ei kello ookkaan vasta kuin 16.00 iltapäivällä.
Ja makaronilaatikkoa jos maidot ei olisi kaupassa😅
Haloo palstan ylläpito, voisko tän ketjun pitää siistimpänä?
Vierailija kirjoitti:
Ja makaronilaatikkoa jos maidot ei olisi kaupassa😅
Lihaliemeen toki vois tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo iltalehdessä että panivat takaapäin. Miten muuten. Luonnollista. Itse aikounaan junanvessassa poikaystävän kanssa matkalla muutama sata kilsaa. Voi niitä aikoja......
hyi vttu ja tollasesta oot ylpee? ihme eläimiä kun ei voi ees yhtä junamatkaa olla panematta.ei mikään ihme ettei miehille kelpaa enää NORMAALIT naiset.
Sinä se kuulostatkin niin normaalilta....
Helmeri vaan makailee sohvalla kylpytakissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä joutuisin kauppaan ostaisin juuri noita 2kg Edam viipale paketteja pari n.10euroo
Nyt siellä on pikkupaketteja viittä eri lajia jotka ei riitä kuin kahdeksi päiväksi ja maksanut ainakin tuplasti noihin edellisiin,no eipä niillä ole sitä kymmentä pakettia ruisleipääkkän kun kauppaan jäi.Mausta on pakko tinkiä ja ostaa halvalla.
Kukaan ei tee uunissa laatikoita vai tekeekö?Laatikot uunisaa tietenkin.
Mitä laatikoita?
Kannattaisi jo ihan viikolla paremmalla ajalla suunnitella tuota ruokapuolta tosin en tiedä onko siitä hyötyä kuitenkaan jos eivät osaa tehdä?
Anus Eeviksrn lempiasennossa sohvalka ja myös Eevis otti mukavan asennon soffalla
Redi jakaa Bb heijastimia. En uskaltaisi käyttää sillä löytyy niin kaheleita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli nuoruuden kiimaa. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tee uunissa laatikoita vai tekeekö?Laatikot uunisaa tietenkin.
Mitä laatikoita?
Makaronilaatikko
Kinkkuperuna sipulikiusaus
Perunajauheliha kiusaus
Lasagne
Makkaraperunavuoka
Kaalilaatikko kaikki ei syö?
gne
Vierailija kirjoitti:
Huonosti panivat E ja J. P*rseen olisi pitänyt olla pystyssä ja nähtävillä, J k*imaisena kankuista pitelemässä ja lykkimässä sisään, housut puolitangossa....mutta kun on ilmeisen pieni muna niin eihän se miltään näytä! Ja E:n tissit valtoimenaan, mut nekin liian pienet, hah
-Aikuisviihteen ammattilainen
Katsoin tuon Jukan ja Eeviksen yöllisen keskustelun ja voi Eevis raukkaa :( Kyllä häntä odottaa hirveä shokki talon ulkopuolella, ei voi kuvitellakkaan millaiseen ryöpytykseen on joutunut. Tosin onneksi tällä palstalla nyt vain korostuu nuo pahat puheet, ettei ne ihan niin pahoja muualla ole, mutta silti.
Olen jopa hieman huolissani siitä, että tuleeko Eeviksen psyyke kestämään sitä paskaa. Toisaalta, äkkiähän tuo unohtuu, kunhan vain pysyy pois julkisuudesta.
Hahmot: Tarina, Kevin ja Eeva-leena ei voi olla todellisia. Ei kukaan ihminen käyttäydy noin.