BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kimmo tekee jauhelihapihvejä ja on tehnyt lihapulliakin, Ville tiskaa kattilaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon Jukan ja Eeviksen yöllisen keskustelun ja voi Eevis raukkaa :( Kyllä häntä odottaa hirveä shokki talon ulkopuolella, ei voi kuvitellakkaan millaiseen ryöpytykseen on joutunut. Tosin onneksi tällä palstalla nyt vain korostuu nuo pahat puheet, ettei ne ihan niin pahoja muualla ole, mutta silti.
Olen jopa hieman huolissani siitä, että tuleeko Eeviksen psyyke kestämään sitä paskaa. Toisaalta, äkkiähän tuo unohtuu, kunhan vain pysyy pois julkisuudesta.
Eevis menee duuniin ja toivottaa hyvät huomenet ja jos joku haluu kuulla niin kertoo bb talosta ja analysoi ja sitten hommiin. So what......
Makuulla lähes koko jengi. Kimmo köökin puolella ja villellä jo näläkä.
Löytyykö se vessapano jostain? Livessä ei päässyt kelaamaan kuin aamuun
Tuskin Eevis on talossa toiseksi ihmiseksi muuttunut. Työpaikalla varmasti ihan samanlainen hyvässä ja pahassa joten tuskin siellä ihan huuli pyöreänä on oltu.
Nää veget näyttää olevan sellaisia kermapersevegejä jotka eivät laita edullisesti vihanneksista mitään kun pitää olla jotain valmis kallista!
Tai sit vaan kädettömiä ja tietämättömiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon Jukan ja Eeviksen yöllisen keskustelun ja voi Eevis raukkaa :( Kyllä häntä odottaa hirveä shokki talon ulkopuolella, ei voi kuvitellakkaan millaiseen ryöpytykseen on joutunut. Tosin onneksi tällä palstalla nyt vain korostuu nuo pahat puheet, ettei ne ihan niin pahoja muualla ole, mutta silti.
Olen jopa hieman huolissani siitä, että tuleeko Eeviksen psyyke kestämään sitä paskaa. Toisaalta, äkkiähän tuo unohtuu, kunhan vain pysyy pois julkisuudesta.Eevis menee duuniin ja toivottaa hyvät huomenet ja jos joku haluu kuulla niin kertoo bb talosta ja analysoi ja sitten hommiin. So what......
Vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa hieman huolissani siitä, että tuleeko Eeviksen psyyke kestämään sitä paskaa. Toisaalta, äkkiähän tuo unohtuu, kunhan vain pysyy pois julkisuudesta.
Minusta tuntuu että Eevis on aika sinut itsensä kanssa ja piut paut välittää, tietää kyllä fiksuna ihmisenä että tietynasteinen hullunmylly pyörii jokatapauksessa vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö se vessapano jostain? Livessä ei päässyt kelaamaan kuin aamuun
Ootko pervo??? Naiselle hyvä asento ja mies voi stimuloida klitorista.
Kevin vaan makailee olkkarin sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Eevis on talossa toiseksi ihmiseksi muuttunut. Työpaikalla varmasti ihan samanlainen hyvässä ja pahassa joten tuskin siellä ihan huuli pyöreänä on oltu.
No sitä oon miettinyt että onkohan Eeviksen römpsä ja muut ällö jutut mukamas tuttuja duunissa tuskin on ja eikö muka yhtään ajattele jos siellä katotaan,tuskin on missään töissä skeidaa puhunut niistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa hieman huolissani siitä, että tuleeko Eeviksen psyyke kestämään sitä paskaa. Toisaalta, äkkiähän tuo unohtuu, kunhan vain pysyy pois julkisuudesta.Eevis menee duuniin ja toivottaa hyvät huomenet ja jos joku hPe10valaista aluu kuulla niin kertoo bb talosta ja analysoi ja sitten hommiin. So what......
Vessaan?
.. vessassa käydään ennen töiden tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Nää veget näyttää olevan sellaisia kermapersevegejä jotka eivät laita edullisesti vihanneksista mitään kun pitää olla jotain valmis kallista!
Tai sit vaan kädettömiä ja tietämättömiä!
Olet joku KÖYHÄ???
Ärsyttää suunnattomasti jos Krisu voittaa tämänkin pöivätehtävän. Voisin lyödä vetoa että sen nolo tilanne liittyy viinaan.
Kauheeta mitä tuo Mira tekee. Polttaa myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes uskalla laittaa Bb Instagramissa että Eevis jää koska saisin taatusti jotain viestejä.
Kerran laitoin että Ville jää niin heti oli joku jahkaaja viestejä lähettämässä mulle.
Tässä syy miksi tulos voi olla eri sunnuntaina koska osa äänestäjistä on vaan hiljaa ettei jää vihaajalauman alle.Totta, lynkkaajat on niin agressiivisia, että harva uskaltaa tunnustaa tykkäävänsä ja osahan lähtee mukaan lynkkaukseen juuri siksi, että uskoo sen olevan enemmistön mielipide ja haluaa itse kuulua joukkoon.
Kuule kyllä sitä inhotaan ihan sen vuoksi että on todella pimeä muija.
Kukaan normaali ei voi noin ylimielisestä eukosta pitää.
Mikä on normaali?
Ei mielenterveysongelmia, en käytä päihteitä, kokkaan, leivon, marjastan.
Lapset nuoria aikuisia.
Olen aina uskaltanut pitää niistä joista pidän eikä muiden mielipiteet hetkauta.
Onko sun mielestä sitten epänormaalia jos joku EI kokkaa, leivo tai marjasta? Vähän outoa, mutta OK.
Millon ne alkaa purkaa niitä?
Ja vegeille tuoreita juureksia hevistä ovat vielä hyviäkin ja uunin(punajuurta lanttua perunaa porkkanaa sipulia!