BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä virka noilla rahnoillakaan on kun käyttötilaisuuksia niillekin on minimaalisen vähän?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, että kenelle esim Ville testamenttaa rahnansa? Entä Eevis ja Tarina?
Itse arvelen että Ville antaa Helmerille, Tarina Kevinille ja Eevis Tarinalle
Tarinasta tulee ensi viikolla talon rahnarikkain. Ja rahna on valtaa. Apua!
Vierailija kirjoitti:
Muut tanssii pihalla, muilla keskustelut, vain Eevis makaa. Joko se on masentunut tai laiska, veikkaan jälkimmäistä.
Makkarissa Eevis Ja Tarina ja Kevin just lähti.
Mutta mitä valtaa sillä on ollut jos ei voi edes putoamista välttää. Tähän saakka ainoastaan saanut ostettua tavaroita
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, että kenelle esim Ville testamenttaa rahnansa? Entä Eevis ja Tarina?
Ville testamenttais jollekin, joka ei ostais viinaksia. Sillä en usko tuota Helmeriä. Kevin? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä virka noilla rahnoillakaan on kun käyttötilaisuuksia niillekin on minimaalisen vähän?
Älä muuta sano, iglukin seisoo kylmänä pihassa🤩itseasiassa tuohon saunaan vielä ihan naurettavaa että eivät pääse edes kahta kertaa viikossa saunomaan ei edes rahnalla!
Se ykshän oli n... usuttanut kahden tumman miehen kanssa kertoi vb aiempi versio
En edes uskalla laittaa Bb Instagramissa että Eevis jää koska saisin taatusti jotain viestejä.
Kerran laitoin että Ville jää niin heti oli joku jahkaaja viestejä lähettämässä mulle.
Tässä syy miksi tulos voi olla eri sunnuntaina koska osa äänestäjistä on vaan hiljaa ettei jää vihaajalauman alle.
Noita kahta ei vaan stna jaksa kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville testamenttais jollekin, joka ei ostais viinaksia. Sillä en usko tuota Helmeriä. Kevin? :D
Älä luule että muunsukupuoliselle!
Tasapuolisuuden nimissä bb tuotanto voisi haastatella muitakin kuin yhden häätöehdokkaan vihaajia ja homoja.
Vaikka bb tuotantotiimissä homoporukkaa onkin.
On se mukavaa ,kun tarina lentää ulos ,kuin leppäkeihäs.
Ville kertoo olevansa mies ja Kimmo tekee safkaa. 🤣
OLisi ollut kiva nähdä tehtävä jossa näitä olisi haastettu fyysisesti ja henkisesti ja mm. Eevis sellaisessa tehtävässä eri puolella panokaverinsa kanssa, olisi nähty mistä puusta tuo tyttö on oikeasti tehty. Nyt ei valitettavasti tulla näkemään sillä putoaa sunnuntaina.
Ville pelkää illan saunabileitä ja viinanottoa., aika hyvin on kartalla ajasta. Ja lahna vaan makaa, panokaverikaan ei enää jaksa käydä morjestamassa.
Eevistä voisi äänestää kun onhan hän uudenlainen nainen joka noin avoimesti ilman häpeää tuo julki halunsa seksiin ja myös vain omaan nautintoon römpsännuolemispuheineen.
Nyt se Jukka hiplailee Miran hiuksia