BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Olisko Kimmon ekat tutkinnot esim kaksoistutkinto (lukio+ amis), lennonjohto ja nyt tää oikis.. ??
Tuskin se Kimmo on noin halunnut laittaa sitä tuonne esille, mutta tuotantohan välillä näitä oikoo ja kehittelee.
Hemmetin hauska heppuhan tuo Kimmo on. Parhaimpia asukkaita.
Mut onko lukio "tutkinto"
Mun käsittääkseni ei. Joo mäkin vaihdan 24/7 aina sinne missä Kimmo.
Osaako joku kertoa, että missä yhteydessä muille selvisi, että hän on homo? Mennyt multa ihan ohi ja kuulin vasta myöhemmin
Huomaa että joillakin on paha olla vauvalla. Negatiivisuus aiheuttaa ajan oloon sairauksia.
Lennonjohtaja ja lennonsuunnitelija on ihan eri hommia...
No liittyy ne toisiinsa sentään siten, että lentokoneista kyse molemmissa.
Lukio on toisen asteen koulutus kuten amiskin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä lähtee Eevis ja ihan itse on mokannut. Kyllä osaa ketuttaa se niitten nylkytys katsojien makuuhuoneessa. Se ei ole kivaa katsottavaa. Ketä voi kiinnostaa ja se on varma syy Eeviksen pois äänestykseen. Tajuaako se. Sellainen kani peli etoo.
Olen samaa mieltä, kuin kirjoitaja. Ketutaa Eevis sägyssää vaan peneskelee menemään. Etoo peli muakin.
vatmasti lähtee ppiius ja kansa tietää, koska on katsonut B:tä. ja tällainen ei vetele, PELI! Ketä muka haluaisi katso sängyssä olevia, hommia pelkästään?
Vierailija kirjoitti:
Juupas eipäs, Juupas eipäs. Mitä jos pidettäisi huomenna tässä keskustelussa Eeviksetön päivä, niin sais välillä jutella muistakin asukkaista?
Eeviksettömät päivät alkaa maanantaina 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Kimmon ekat tutkinnot esim kaksoistutkinto (lukio+ amis), lennonjohto ja nyt tää oikis.. ??
Tuskin se Kimmo on noin halunnut laittaa sitä tuonne esille, mutta tuotantohan välillä näitä oikoo ja kehittelee.
Osaako joku kertoa, että missä yhteydessä muille selvisi, että hän on homo? Mennyt multa ihan ohi ja kuulin vasta myöhemmin
Sitähän mä tuossa vähän lähdin kalastelemaan.. Tuotanto voi helposti merkata sen tutkintona.
Kimmo on tulessa jo nyt, mitähän iltaa kohden vielä tulee. :D "jos saan pyytää Helmerin peräaukon öljyymistä valmiiksi..."
Akateemisia tuolla. Kimmo. Eevis. Tarina. Helmeri keskeyttänyt kauppakorkeakoulun. . Timo ja Emma. Kevin pyrkii yliopistoon. Ollut koulussa enenmän kuin hyvä oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mä tuossa vähän lähdin kalastelemaan.. Tuotanto voi helposti merkata sen tutkintona.
Kimmo on tulessa jo nyt, mitähän iltaa kohden vielä tulee. :D "jos saan pyytää Helmerin peräaukon öljyymistä valmiiksi..."
Esittelyvideossa Kimmo itse sanoo, että opiskelee nyt neljättä tutkintoa
Vierailija kirjoitti:
Lennonjohtaja ja lennonsuunnitelija on ihan eri hommia...
No liittyy ne toisiinsa sentään siten, että lentokoneista kyse molemmissa.
Olisko lennonjohtaja koulutus, mutta tehnyt töitä lennonsuunnittelijana?
Ensinnäkin se psykologi joka mukana näissä ohjelmissa ohjeistaa ettei keskusteluita somessa lueta.
Oma vika jos ei usko.
Itse en lukisi enkä edes kävisi millään palstoilla jos olisin jollain lailla julkisuudessa.
Sanon vaan että moni teistä paljon kahelimpi kuin talossa olijat.
Mua ei Eeviksen seksuaalisuus haittaa kun en halua enkä kerkeä seuraamaan kenenkään elämää 24/7. On se ihan omakin elämä.
Hiton tarkkaan näytätte tietävän kaikki yksityiskohdatkin ja monen kielenkäyttö ihan ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisia tuolla. Kimmo. Eevis. Tarina. Helmeri keskeyttänyt kauppakorkeakoulun. . Timo ja Emma. Kevin pyrkii yliopistoon. Ollut koulussa enenmän kuin hyvä oppilas.
Helmeri on monta kertaa sanonut olevansa tradenomi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittelyvideossa Kimmo itse sanoo, että opiskelee nyt neljättä tutkintoa
Ok! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä talon hauskin tyyppi 🤣🤣
Eevis. Älykkyys. Seksi. Aiheuttaa kuumia.kuohuvia tunteita. Huhheijaa. Ottakaa rauhallisesti. Noi elää ku vankilassa ja täysin erilaisia ihmisiä. Itsestäni ei olisi tuonne vaikka oon ollut aikoinaan ulkomailla nk vapaaehtoistyössä ja lähdin pois ja tutustuin maahan lomaillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu meikannut. Yrittääköhän iskea Kimmoa😉😂😂😂😂
Mira meikkasi Tupun huvin vuoksi
No ilmankos! Ihmettelin, mitä sille vaaleansiniselle luomivärille tapahtui.
Ihana toi Kevin taas jutellessaan Eeviksen ja Krisun kanssa,
ihan erilainen kuin Tarinan seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet että Anulla on kokoajan joku paikka kipeä. Yks ilta piteli vatsaansa ja "auts" kuuluu vähän väliä. Milloin niska, milloin käsi
Olen kiinnittänyt huomiota. MIlloin minkäkin pikku vaivan takia hakemassa särkylääkettä.
Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D
Päivittäinhän Tupu meikkaa.
Nyt tosiaan Mira teki meikin. Vähän erilainen.
Toisaalta onhan nuo telkkarissa, että miksei kaikki meikkais ja pukis päälleen.