Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26541/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä lähtee Eevis ja ihan itse on mokannut. Kyllä osaa ketuttaa se niitten nylkytys katsojien makuuhuoneessa. Se ei ole kivaa katsottavaa. Ketä voi kiinnostaa ja se on varma syy Eeviksen pois äänestykseen. Tajuaako se. Sellainen kani peli etoo.

Olen samaa mieltä, kuin kirjoitaja. Ketutaa Eevis sägyssää vaan peneskelee menemään. Etoo peli muakin. 

vatmasti lähtee ppiius ja kansa tietää, koska on katsonut B:tä. ja tällainen ei vetele, PELI! Ketä muka haluaisi katso sängyssä olevia, hommia pelkästään?

Hirmu vaikea saada selvää sun tekstistä, mutta jos rauhoituttuasi luet vaikka näitä edellisiä kommentteja niin näet, mitä kaikkea Eevis on tosiaan tehnyt. Jos mun pitäisi valita niin Eevis jäisi taloon ehdottomasti, oli hyvä keskustelu äsken mm. elokuvista Kevinin ja Kristianin kanssa. 

Miksi sua muuten ketutaa toisten panemiset, eikö ole omaa seksikumppania vai onko vain huono?

Vierailija
26542/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko Kimmon ekat tutkinnot esim kaksoistutkinto (lukio+ amis), lennonjohto ja nyt tää oikis.. ??

Tuskin se Kimmo on noin halunnut laittaa sitä tuonne esille, mutta tuotantohan välillä näitä oikoo ja kehittelee.

Hemmetin hauska heppuhan tuo Kimmo on. Parhaimpia asukkaita.

Mut onko lukio "tutkinto"

Mun käsittääkseni ei. Joo mäkin vaihdan 24/7 aina sinne missä Kimmo.

Osaako joku kertoa, että missä yhteydessä muille selvisi, että hän on homo? Mennyt multa ihan ohi ja kuulin vasta myöhemmin

Mulle selvis Kimmon homous esittelyvideosta. Tutka viuhu hurjaa vauhtia.

Sittemmin hän on kertonut asiasta talossa. Tarinakin sai tietää asiasta vasta viikolla kaksi. Oli kovin hämmästynyt, kun ei ole asiasta ennen puhunut.

Eli Kimmo on aika maltinen asiansa kanssa, ei toitoa turuilla ja toreilla. Kyllä sikarikerho asiasta tiesi ekalla viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26543/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tääkin päivä pelkkää virumista, tätäkö ohmiset haluaa katsoa seuraavat 7 viikkoa vielä? Tehtäviä ja on joskus ja jouluna ja nekin jonninjoutavia. Ei bileitä, ei edes saunaa ja paljua ilman alkoholia, ei myöskään rankkua sääntörikkomuksista... eikö tämä BB-ohjelmaidea ole jotenkin hukattu?

Vierailija
26544/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennonjohtaja ja lennonsuunnitelija on ihan eri hommia...

No liittyy ne toisiinsa sentään siten, että lentokoneista kyse molemmissa.

No Kimmon koulutus on joka tapauksessa lennonjohtaja.

Vierailija
26545/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voisivat alkaa juhlimaan paljua saunaa ja virvokkeita. Anuun tullut eloa hmmm 😉😉😉 Helmeri. Vuosiko ikäeroa. Ei taida Anulla olevan ikänä himaan. Äiti ihminenki voi komailla. Terveisin äiti ihminen jonka lapsi täysi-ikäinen ps. Ikävä. Välillä tulee painovirhepaholainen. 😂

Vierailija
26546/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tylsä kausi. Ja outo kausi. Ei tule uusia ihmisiä, ei alkoholia ei bileitä..

Kuka tällaista jaksaa katsoa 10 viikkoa?

Vierailija
26547/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko Kimmon ekat tutkinnot esim kaksoistutkinto (lukio+ amis), lennonjohto ja nyt tää oikis.. ??

Tuskin se Kimmo on noin halunnut laittaa sitä tuonne esille, mutta tuotantohan välillä näitä oikoo ja kehittelee.

Hemmetin hauska heppuhan tuo Kimmo on. Parhaimpia asukkaita.

Mut onko lukio "tutkinto"

Mun käsittääkseni ei. Joo mäkin vaihdan 24/7 aina sinne missä Kimmo.

Osaako joku kertoa, että missä yhteydessä muille selvisi, että hän on homo? Mennyt multa ihan ohi ja kuulin vasta myöhemmin

Sitähän mä tuossa vähän lähdin kalastelemaan.. Tuotanto voi helposti merkata sen tutkintona.

Kimmo on tulessa jo nyt, mitähän iltaa kohden vielä tulee. :D "jos saan pyytää Helmerin peräaukon öljyymistä valmiiksi..."

Kimmo on kyllä hauska. Luin bbplazan liveraportointi-ketjusta Kimmon, Miran, Jukan ja Krisun kevyttä ja huumorisävytteistä keskustelua politiikasta, jossa mm. selvisi, että Mira oli äänestänyt Huhtasaarta (tästä Krisukin järkyttyi :D). Jukka oli heittänyt vitsillä, että eikös homous ja perussuomalaisuus oo vähän sama, molemmat lähtee lapsesta hakkaamalla. Kimmo sitten vastasi, että perussuomalaisuus lähtee ihmisestä peruskoulun käymällä :’D

Vierailija
26548/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt herranjestas bileet sinne taloon!!!! Ihan oikeesti.

Vierailija
26549/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin äänestää kun somessa roikkujat.

Mikäli Eevis poistuu talosta niin ainakin hänestä jankkaaminen loppuu, toivottavasti.

Vierailija
26550/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, Kimmo on perus homo, ei tunne tarvetta kertoa seksuaalisuudestaan heti kaikille, kuten ei heterotkaan toimi näin.

hän muuttuu päivä päivältä kivemmaksi, taitaa pikkuhiljaa päästä kuorestaan

Vierailija
26551/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D

Ihmettelen näitä Amandaa ja Nikoa. Ovat itse tuon prässin käyneet läpi ja kehtaavat haukkua. Etenkin Amanda. Eikö se ole ihan samanlainen vällyttäjä?

Vierailija
26552/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijaviikkotehtävä olisi kova!

Vierailija
26553/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut tanssii pihalla, muilla keskustelut, vain Eevis makaa. Joko se on masentunut tai laiska, veikkaan jälkimmäistä. 

Vierailija
26554/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krisun ja Helmerin kaikki vaatteet pesussa, kun kyttäävät pesukoneita ja käyttävät vaan aamutakkeja? :D

Vierailija
26555/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis. Älykkyys. Seksi. Aiheuttaa kuumia.kuohuvia tunteita. Huhheijaa. Ottakaa rauhallisesti. Noi elää ku vankilassa ja täysin erilaisia ihmisiä. Itsestäni ei olisi tuonne vaikka oon ollut aikoinaan ulkomailla nk vapaaehtoistyössä ja lähdin pois ja tutustuin maahan lomaillen.

Jos ei ole vielä kilmikymppiseksi valmistunut mihinkään tutkintoon, en kovin älykkääksi sanoisi. Valmistuuko tuo koskaan? Hyvin hitaalla käyvältä vaikuttaa noin ulospäin. Puhekin venyy ja puhevika korostaa sitä. Mitään nokkelaa älykkyyttä ei näy kuten esim. Kimmossa näkyy.

Vierailija
26556/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis taas lempiåuuhissaan

Vierailija
26557/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu sanoi aika hyvin; "alkaa väsyttää kun makaa" (vs. Eevis).

Vierailija
26558/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa tulee mieleen entisajan giljotiinit, hirttäjäiset, roviot, jalkapuut jne. Ihminen on julma olento. 

Vierailija
26559/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, että kenelle esim Ville testamenttaa rahnansa? Entä Eevis ja Tarina?

Itse arvelen että Ville antaa Helmerille, Tarina Kevinille ja Eevis Tarinalle

Vierailija
26560/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kevin alkanut kanssa koettelemaan hermoja kun heiluu ja vatkaa ja puhuu nenäänsä😬voi parin viikon sisällä kotiutua.

Ketju on lukittu.