BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tuulalta 2 pistettä Eevikselle aika paljon ollut kritisointia ja kyseenalaistamista BB:tä kohtaan, makoilua vaikka onkin vähän aktivoitunut
ja 1 piste Villelle, ei varmaan haittaa vaikka pääsisi jo kotiin, vaikuttaa olevan aika kypsä asukkaiden elämöintiin ja kielenkäyttöön
Tupun äänet : 2 eevikselle. Makoilua ja vähiten yhteistä. JES
1 p. Villelle. Ei haittaa vaikka joutuisi kotiin, on kypsä kielenkäyttöön jne.
Youtubes näkyy 24/7 ilmaseks
Tupukaan ei nimennyt Krisua.
No Jukalta ja Keviniltä tulee vielä ääniä.
Tuula 2 pistettä Eeva-Leenalle ja 1 Villelle.
jee Eevis häädössä jo melko varmasti!
Jes tupulta 2 p eevikselle nyt jatkakaa muut samaan malliin
Tarina saa taas syyn itkeä kun tajuaa, että on itse äänestyksessä, mutta krisu (toivottavasti) ei.
Oho, Jukkakaan ei diggaa Tarinasta. Nyt yllätti.
Jukka puhuu kerrankin asiaa
Jukka yllätti todella. Mikäs nyt on kun Krisu ei enää hierrä?
Jukalta 2 pistettä Tarinalle, alkanut ärsyttämään sen olemus ja lässytys, suurin osa riidoista mitä tässä ollut johtuu vainn tarinasta, aina puuttumassa toisten asioihin
ja 1 piste Miralle, ei vieläkään säväytä henkilönä eikä persoonana
laittakaa väliaikapistekoonteja, pliis
Vierailija kirjoitti:
Tarina saa taas syyn itkeä kun tajuaa, että on itse äänestyksessä, mutta krisu (toivottavasti) ei.
On kyllä krisukin ku saa kakkoset vielä Keviniltä ja millalta
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä olisi pakkoliittyminen, tulisiko tähän ketjuun silti näin paljon viestejä?
Ei tietenkään. Eikä mihinkään muuhunkaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Eeviksen haukkuminen ihan normaalia BB:n katsojille? Kun en ole aiemmin tätä seurannut ja oli tosi kiva aluksi täällä jakaa ajatuksia BB-talon tapahtumista, mutta nyt tämä on mennyt tympeäksi haukkumiseksi, niin mietin, että kuuluuko tämä asiaan, vai onko nyt nimenomaan saatu yllytettyä someraivo ihan omiin sfääreihinsä?
Joku mainitsi jossain vaiheessa, että jotakin aiemman kauden asukasta oli talosta poistumisen jälkeen varoiteltu, että tilanen on sellainen, että on saanut tappouhkauksia jne. eli ilmeisesti aika tunteisiin tämä on mennyt ihmisillä aiemminkin? Jännä ilmiö jotenkin.
Ihan normaalia. Vuosia sitten, kun Subjectia aloin lukemaan, en voinut käsittää sitä törkyä, mitä aikuiset (?) ihmiset näppiksiltään päästelivät. Joko fanitettiin raivon vimmalla ja haukuttiin kanssapalstailijat tai inhottiin asukasta niin, ettei mikään ollut pyhää.
Ok, eli tavallaan kuuluu asiaan ja nuo asiakkaat on olleet taloon mennessä tietoisia, että saattavat aiheuttaa raivoa. Kiitos tästä, ahdistaa nyt paljon vähemmän tuo lynkkaus, vaikken edelleenkään pidä siitä.
Itse tykkään Eeviksestä paljon. Olen pohtinut syytä, miksi häntä niin inhotaan. Tulin tulokseen, että Eeva-Leenan käytös muuttui sen jälkeen kun talolaiset saivat käsityksen, että hän on yleisön suuri suosikki (VIP-vieraaksi valinta). Lisäksi tuo suhde Jukkaan on muuttanut hänen käytöstään huonoon suuntaan.
Moni on havainnut, että häneen on tullut ylimielisyyttä ja itse oletan sen johtuvan noista kahdesta em. seikasta. Toivoisin, että hän saisi tietää, ettei todellakaan ole yleisön suosikki. Toivoisin myös, että yleisön (ja monen talolaisenkin) vastenmieliseksi kokema suhde Jukkaan jotenkin loppuisi. Ja Eevis jäisi taloon vielä pitkäksi aikaa, koska on mielenkiintoinen.
Olisin niin toivonut, että Jukka olisi mennyt yhteen Millan kanssa. Heidän suhde ei satavarmasti olisi muodostunut tuollaiseksi, joka herättää niin paljon negatiivista suhtautumista yleisössä.
KIITOS TUPU