BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Hyvä Kimmo! Oon ihan samaa mieltä tuosta että Eevis ja Kevin on liikaa Tarinan nuorassa kiinni.
Viikko lisää Keskisen Eeva-Leenaa ei houkuttele.
Oma11111111 kirjoitti:
Tarina 5
Eevis 5
Ville 5
Krisu 3
Jukka 1
Kevin 1
Mira 1
Unohdit Tupun.
Millalta 2 pistettä Villelle, mietin tällä viikolla asiaa niin että äänestän sellaisia jotka haluan pois muita enemmän, eniten painaa energia jota tuo taloon
ja 1 piste Kristianille, samat kuin edellä + aiheuttaa muille talossa olijoille pahaa oloa
Voi pahus Helmeristä kiinni onko Eeviskin äänestyksessä!!
Nyt Tarina ulos kun siihen avautuu mahkut!
No niin. Milla ei tykkää Kristianin vittuilusta eikä mikään ihme. Olis saanut antaa kaksi pistettä.
Krisu 4
Jukka 3 Tupu 3 Eevis 5
Tarina 10, Kevin 1 Ville 7 Milla 1, Mira 2
SIis eikö Eevis muka ole äänestyksessä???
Eli Tarina, Eevis ja Ville äänestykseen.
Helmeriltä 2 pistettä Tarinalle, - nimeämiset käy viikko viikolta vaikeammiksi, olen kiintynyt kaikkiin lisää ja lisää mutta läksin pilkkomaan siten että miten talon sisäinen henki parasnisi eli jos konfliktit vähenisivät, mulle ollut tosi mukava mutta jatkuva vastakkainasettelu asukkaiden välillä sai antamaan pisteet hänelle
ja 1 piste Miralle, jos mulle tulis tosi huono olo talossa viimeiseksi kääntyisin hänen puoleensa. ei mitään pahaa sanottavaa, mutta tämä on pelin henki.
ANU ainoa kenelle ei yhtään pistettä!!!Hyvä Anu!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu alkanut tykätä Mirasta? Mirasta on itselleni tullut jo yksi suosikeista. Hän on suora muttei kuitenkaan ole pohjimmiltaan kylmätunteinen.
Tykkään juuri siitä suorapuheisuudesta. On niitä harvoja, jotka ovat suoraan kehdanneet sanoa pariskunnalle esim, ettei tykkää, jos alkavat makkarissa naiskentelemaan yms.
Miksi Milla ei ole sanonut Krisulle että hän ei tykkää sen vitseistä? Nyt hän on vain nauranut ja ollut jutuissa mukana. Ei nuo jutut tule ainakaan loppumaan tällä menolla.
Tarina 10
Ville 7
Eevis 5
Onko tosiaan niin, ettei Eevis nyt ole äänestyksessä? Onko viimeksi kahdella ollut sama pistemäärä?
Vierailija kirjoitti:
SIis eikö Eevis muka ole äänestyksessä???
Onhan, jos kolme on äänestyksessä.
No kuka noista nyt sitten kotiin? Panoja ei kyllä tulisi ikiävä.
Tyhmä perustelu Kimmolta Millalle. Hohhoijaa.