BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Aika erikoiset noi Villen pisteet. Äänestää aina vanhempia ihmisiä.
Itse Tupun ikäinen ja kyllä en Tupua pois haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Anulta 2 pistettä Eeva-Leenalle, vähiten tuun juttuun hänen kanssaan
ja 1 piste Tarinalle, välil tulee sellainen olo että hän on ihana ihminen ja ei mitään, mutta välillä taas kauhea energiasyöppö jonka jutuista pitää vain innostua häntä miellyttääkseen
(asukkaat ei tiedä, että Tarina sai Timon Rahnat)
Tietäähän asukkaat, että Tarina sai Timon rahat, kaikki oli sohvalla kun rahnat ojennettiin Tarinalle.
Vierailija kirjoitti:
Ville on hyvännäköinen, raamikas ja miehekäs. Ja toi rohkeus seisoa ajatustensa takana vaan vahvistaa ulkonäköö.... :)
sitä on myös kiva kattoo talossa, kun vaikuttaa aika ahkeralta ja toimeliaalta, ja aktiivisesti lähestyy muita eikä vaan klikkiydy joidenkin tiettyjen kanssa. ensin ajattelin että Villestä ei oo voittajaksi, mutta nyt on oma voittajasuosikkini!
Huomaatteko, eipä nimetä Villeä enää :)
Tota fiksumpia perusteluja ei ole kun Villen ääni Eevikselle!
Kevin ja tarinan nimeämiset pitäisi mitätöidä juonittelun takia, mutta bb on nössö eikä tee sitä.
Kristianilta 2 pistettä Tarinalle niin kuin ennenkin, ei vaan jotenkin nappaa toi sen ajattelumaailma, ollaan niin erilaisia etten viihdy hänen seurassaan
ja 1 piste Kevinille, ihan hyvä tyyppi, mutta kun heillä on nyt tuo oma klaani niin menköön nyt näin
Hitto Tarina ja Eevis ois hyvä kaksikko häätöön🤩
Vierailija kirjoitti:
Oho, olin varma että Anu antaa Krisulle ääniä, kun täällä jankattiin että Anukaan ei pidä Krisusta.
Onhan se selvää että Krisusta pidetään tuon pienen tarinapoppoon ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Anulta 2 pistettä Eeva-Leenalle, vähiten tuun juttuun hänen kanssaan
ja 1 piste Tarinalle, välil tulee sellainen olo että hän on ihana ihminen ja ei mitään, mutta välillä taas kauhea energiasyöppö jonka jutuista pitää vain innostua häntä miellyttääkseen
(asukkaat ei tiedä, että Tarina sai Timon Rahnat)
Tietääpä, näin 24/7 kun ne annettiin kaikkien ollessa sohvalla , Tarinalle
Toivoin niin, että Eevis menisi edes häätöänestykseen. Toivottavasti tippuisi ja jos ei tipu niin ehkä asenne talon työtehtäviä kohtaan muuttuisi.
Kristianilta 2 pistettä Tarinalle niin kuin ennenkin, ei vaan jotenkin nappaa toi sen ajattelumaailma, ollaan niin erilaisia etten viihdy hänen seurassaan
ja 1 piste Kevinille, ihan hyvä tyyppi, mutta kun heillä on nyt tuo oma klaani niin menköön nyt näin
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, eipä nimetä Villeä enää :)
Ville on rentoutunut todella paljon. Olen kans alkanut tykkäämään villestä.
Noiden perusteella Eeviksen pitäisi antaa nimeämiset Jukalle
Eeva-Leenalta 2 pistettä Villelle ja 1 piste Tuulalle, olen vähän kysellyt ja tarkkaillut kaikkien motiiveja olla täällä ja miltä heistä tuntuisi jos joutuisivat häätöäänestykseen. Heidän kotiinpaluunasa ei tuntuisi varmaan heistä surulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, olin varma että Anu antaa Krisulle ääniä, kun täällä jankattiin että Anukaan ei pidä Krisusta.
Onhan se selvää että Krisusta pidetään tuon pienen tarinapoppoon ulkopuolella
Ja koko ajan länkytetty, ettei Helmeriä lukuunottamatta kukaan tykkää Krisusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Eeviksen haukkuminen ihan normaalia BB:n katsojille? Kun en ole aiemmin tätä seurannut ja oli tosi kiva aluksi täällä jakaa ajatuksia BB-talon tapahtumista, mutta nyt tämä on mennyt tympeäksi haukkumiseksi, niin mietin, että kuuluuko tämä asiaan, vai onko nyt nimenomaan saatu yllytettyä someraivo ihan omiin sfääreihinsä?
Joku mainitsi jossain vaiheessa, että jotakin aiemman kauden asukasta oli talosta poistumisen jälkeen varoiteltu, että tilanen on sellainen, että on saanut tappouhkauksia jne. eli ilmeisesti aika tunteisiin tämä on mennyt ihmisillä aiemminkin? Jännä ilmiö jotenkin.
Ihan normaalia. Vuosia sitten, kun Subjectia aloin lukemaan, en voinut käsittää sitä törkyä, mitä aikuiset (?) ihmiset näppiksiltään päästelivät. Joko fanitettiin raivon vimmalla ja haukuttiin kanssapalstailijat tai inhottiin asukasta niin, ettei mikään ollut pyhää.
Eevis itse taitaa lähteä rakentavasti tällä viikolla kotiin.
Nyt tupu pisteitä kutuparille
https://twitter.com/n3verx/status/1174650072694427648 krisu kaveriporukassa juottanut koiran humalaan