BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on hyvännäköinen, raamikas ja miehekäs. Ja toi rohkeus seisoa ajatustensa takana vaan vahvistaa ulkonäköö.... :)
Just meinasin sanoa, että Ville on hyvännäköinen ja jotenkin ihana. Harmi, kun on varattu. Kelpaisi mullekin :)
Vaikuttaa kyllä ihanalta aviomieheltä ja isältä
Nimeämiset alkoi, Tarina ekana antoi 2p Krisu, 1p Jukka
Ihanaa Tarina, oikeille meni pisteet!
Siis kukaan ei ansaitse herranjestas somelynkkausta ja tappouhkauksia, työnantajan selvittelyjä ja osoitteen selvittelyjä. Miksi ihmeessä tämä henkilö on mennyt näin ihon alle ihmisillä? Asutaan Suomessa ja naisen paneminen saa julkisen kivityksen. No onneksi hyvin pieni osa seuraa bb ja osallistuu lynkkaukseen mutta huomaa että selvästi on henkisiä ongelmia jos 247 painaa menee ympäri someja yhden ihmisen lynkkausta. Ja ihmiset pilkkaavat puheviasta. Ei helv.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kevin ja tarina juonivat aiemmin?
Että antavat krisulle 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Eeviksen haukkuminen ihan normaalia BB:n katsojille? Kun en ole aiemmin tätä seurannut ja oli tosi kiva aluksi täällä jakaa ajatuksia BB-talon tapahtumista, mutta nyt tämä on mennyt tympeäksi haukkumiseksi, niin mietin, että kuuluuko tämä asiaan, vai onko nyt nimenomaan saatu yllytettyä someraivo ihan omiin sfääreihinsä?
Joku mainitsi jossain vaiheessa, että jotakin aiemman kauden asukasta oli talosta poistumisen jälkeen varoiteltu, että tilanen on sellainen, että on saanut tappouhkauksia jne. eli ilmeisesti aika tunteisiin tämä on mennyt ihmisillä aiemminkin? Jännä ilmiö jotenkin.
Ihan itse on toiminnallaan ja puheillaan tilanteen aiheuttanut.
Se ei ollut kysymys, vaan onko aiemmillakin kausilla otettu joku samalla tavalla silmätikuksi, kuin nyt Eevis? Vai onko aiemmilla kausilla kaikki asukkaa olleet mukavia ja ei ole tehneet mitään paheksuttavaa? (enpä usko, mitä joitakin uutisia olen sattunut näkemään).
On otettu ennenkin ja ihan aiheesta.
Nyt nimeämässä Ville, 2p Tupu, 1p Eevis
Villeltä 2 pistettä Tupulle, koska mulla on se periaate että kuka talosta vähiten hyötyy tai on valmein lähtemään talosta
ja 1 piste Eeva-Leenalle, koska hänelle voisi olla epäedullista jatkaa
Kyllä tuo Ville on fiksu. Hyvä Ville
tupulle ja eevikselle äänet siis.
Olen varma että kaikki asukkaat ovat häätöäänestyksessä ja eevis "olisi" viimeiseen asti kisassa mukana. Tämä siksi että katsojat äänestäisi mahd. paljon ja äänet jakautuisi usealle kilpailijalle. Sitten viimeisenä hetkenä eevis tipahtaakin pois. Juuri sen viimeisen mainoskatkon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Villekin oppii talossa paljon.
Ihmiset on erilaisia.
Tykkään Eeviksestä tosi paljon mutta kyllä mä sanoisin sille että kyllä sunkin on pakko kotitöitä tehdä.
Ei mulla ole aikaa tällä palstalla läyhätä näistä ihmisistä.
Tykkään Eeviksestä, Tarinasta, Villestä, Kevinistä ja Tupusta.
Muiden mielipiteet ja vihat ei muhun vaikuta.
Kiitos Ville. Yksi piste Eeva-Leenalle.
Villen perustelut Eeviksen nimeämiselle : hänelle voisi olla epuedullista jatkaa täällä..
Vierailija kirjoitti:
Siis kukaan ei ansaitse herranjestas somelynkkausta ja tappouhkauksia, työnantajan selvittelyjä ja osoitteen selvittelyjä. Miksi ihmeessä tämä henkilö on mennyt näin ihon alle ihmisillä? Asutaan Suomessa ja naisen paneminen saa julkisen kivityksen. No onneksi hyvin pieni osa seuraa bb ja osallistuu lynkkaukseen mutta huomaa että selvästi on henkisiä ongelmia jos 247 painaa menee ympäri someja yhden ihmisen lynkkausta. Ja ihmiset pilkkaavat puheviasta. Ei helv.
Älä muuta sano. Ja sitten nää samat mesoaa kuuhunmuuttajien naiskuvasta.
Hyvä Anu! Tarina ja Eevis häätöön!
Ihanaa Anu. Eeva-Leena 2 pistettä.
Anulta 2 pistettä Eeva-Leenalle, vähiten tuun juttuun hänen kanssaan
ja 1 piste Tarinalle, välil tulee sellainen olo että hän on ihana ihminen ja ei mitään, mutta välillä taas kauhea energiasyöppö jonka jutuista pitää vain innostua häntä miellyttääkseen
(asukkaat ei tiedä, että Tarina sai Timon Rahnat)
Anu: 2 pistettä Eeva-Leenalle, en tulee juttuun hänen kanssa, 1 piste Tarinalle, Tarinan kanssa on tullut sellanen olo että (on ihana ihminen ei siinä mitään), mutta kauhee energiasyöppö, pitäis innostua vaan miellyttäkseen häntä, ei tapahdu kaikilla, mutta hänen kohallaan välillä tulee.
Oho, olin varma että Anu antaa Krisulle ääniä, kun täällä jankattiin että Anukaan ei pidä Krisusta.
Tarinalta 2 pistettä Krisulle koska Krisu käyttää usein keskustelutyyliä, jota en henkilökohtaisesti fiilaa ja joka ei edistä meidän ryhmän harmoniaa,
ja 1 piste Jukalle vaikka fiilaan Jukkaa nyt viime päivien ansiosta enemmän niin kuitenkaan en ole Jukan kanssa löytänyt syvempää yhteyttä Jukka on epäsuorasti ilmaissut ettei häntä niin hirveästi haittaisi joutua lähtemään jos taival jatkuu samanlaisen akuin tähän saakka.