BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ja noi tarinan riipparit, mitä esittelee tuol iha yleisesti😫
Koskakohan saavat tupakit takaisin
Mitä tuo Ville pyörittää tuota safkaansa🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis ulos, Jukka ulos kirjoitti:
Ei kai noissa Jukan ja Eeviksen puuhissa pelkästään se riso, että jatkuvasti harrastavat seksiä.
Mutta - he ovat menneet BB-taloon kilpailemaan ja osallistumaan. Koko ajan vaan röhnötetään vaakatasossa jossakin nurkassa. Ei osallistuta mihinkään. Rikotaan sääntöjä ja muut voivat saada tästä rangaistuksia.
Miksi BB on niin munaton, että eivät iske kunnon rankkua`? Esim. Eevis vaan meni soittelemaan päiväkirjahuoneen ovikelloa, vaikka käskettiin nukkumaan (en ole katsonut 24/7).
Miettikääpä kuinka viihdyttävä ohjelma olisi, jos kaikki tekisivät Jukan ja Eeviksen tavoin? Maattaisiin vain pitkin lattioita päivät pitkät ja yöt naitaisiin?
Mutta - jokainen kilpailee tavallaan. Osallistuvat kyllä, sekin näkyy livestä. Taitaa olla muut jotka enemmän sääntöjä rikkoneet, jos ihan tarkkoja ollaan eikä haluta vain keskityä mustamaalaamaan.
Miksi päiväkirjahuoneen ovikellon soittamisesta pitäisi rankaista, sisälle pääsemättä siellä ovat olleet ainakin Krisu, Ville, Anu, Kimmo, Helmeri ja Tupu. Kaikille samat säännöt, eikse niin ollut?
Pitkin lattioita tuolla makailee Tarina ja Kevin, eilen aj toissapäivänä mm. kylppärin lattialla, mutta oli tosi viihdyttävää koska ei ollut Eevis. Terassilla makailivat Ville ja Krisu, viihdytti myös, koska ei ollut Jukka, niinkö??
Jokaisella kaudella on ollut mainitsemaasi naintia enemmän ja useampien välillä kuin nyt ja näytetty enemään ja tarkemmin kuin nyt. Miksi muuten kytätä ja paheksua toisten peitonaluspuuhia, ei kai siihen kukaan pakota, nytkin käytössä kaksi kamerakuvaa ja sulkeakin voi.
”Osallistuvat kyllä, sekin näkyy livestä.” En tiedä, onko mulle näytetty eri materiaalia, koska aktiivisesta 24/7:n seuraamisesta huolimatta en ole tuota osallistumista nähnyt. Sen sijaan näin mm. että Eevis ja Jukka totesivat keittiön lattian olevan likainen ja täynnä roskia, ja huusivat sitten Villen paikalle siivoamaan. Eilen Eevis oli kuulemma tiskannut pari kattilaa, mutta ei tuo minusta riitä kompensoimaan sitä, että muun ajan vaan makaa.
Panemista on ollut joka kaudella, mutta Eeviksen ja Jukan usein harrastamaa muiden seurassa runkkaamista en ainakaan itse muilla kausilla nähnyt. Tai kiukuttelua ja uhkauksia lähteä talosta, jos ei pääse ”jyystämään”. Ja nuo asiathan katsojia vaivaavat, ei se itse paneminen. Mä en ainakaan tarkoituksella katso Eeviksen ja Jukan touhuja, mutta vaikea niiltä on välttyäkään, kun touhuilevat jatkuvasti kaikkien asukkaiden ollessa kokoontuneena samaan paikkaan.
Talossa on tusina aikuisia ihmisiä ja sen lisäksi varmasti kymmeniä tuotannon ihmisiä jotka saa suunsa auki. Mikään pakko ei ole katsoa ja kameraakin saa vaihdettua. Teikäläisten kontrollointiyrityksiä ei tarvita tässä yhtään mihinkään.
Mitä ihmeen kontrollointiyrityksiä? Onko sulla lääkitys ihan kohdallaan?
Mä kyllä vaihdankin kameraa aina, kun ruutuun pamahtaa Eeviksen ja Jukan lääppimistä ja hinkkausta. Se ei kuitenkaan poista sitä, että minusta on ällöttävää ja epäkunnioittavaa, että he tekevät sellaista muiden seurassa. Ja kyllähän muut asukkaat ovat avanneet suunsa ja tehneet selväksi, etteivät haluaisi joutua katsomaan ja kuuntelemaan limaparin lotinaa.
Siis laittaako jotkut pannariin leivinjauhetta? En ole ikinä laittanut. Tuolla suunnittelivat laittavansa jopa hiivaa leivinjauheen tilalle pannariin 😂
Vierailija kirjoitti:
Samat muutamat Eeva-Leenan sukulaiset ja kaverit suoltavat puolustuspuheita tänne. Ilmainen neuvo: ei auta. Valtaosa ohjelman katsojista ei voi sietää Eeva-Leenan puheita ja tekoja talossa. Siinä ei vetoaminen mihinkään seksuaaliseen vapauteen tai Mensan jäsenyyteen auta.
Saisinko nähdä tutkimuksen, jossa tämä valtaosa vahvistetaan?
Itse olen sitä mieltä, että täällä hyppysellinen bb:n katsojia kirjoittelee ja suurin osa ohjelmaa seuraavista ei. On olemassa fiksumpiakin Bb-keskustelufoorumeita mutta varmaan siksi olettekin täällä, kun tää on se paikka missä menee läpi kaikenmaailman läyhäämiset ilman perusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noissa Jukan ja Eeviksen puuhissa pelkästään se riso, että jatkuvasti harrastavat seksiä.
Mutta - he ovat menneet BB-taloon kilpailemaan ja osallistumaan. Koko ajan vaan röhnötetään vaakatasossa jossakin nurkassa. Ei osallistuta mihinkään. Rikotaan sääntöjä ja muut voivat saada tästä rangaistuksia.
Miksi BB on niin munaton, että eivät iske kunnon rankkua`? Esim. Eevis vaan meni soittelemaan päiväkirjahuoneen ovikelloa, vaikka käskettiin nukkumaan (en ole katsonut 24/7).
Miettikääpä kuinka viihdyttävä ohjelma olisi, jos kaikki tekisivät Jukan ja Eeviksen tavoin? Maattaisiin vain pitkin lattioita päivät pitkät ja yöt naitaisiin?
Mutta - jokainen kilpailee tavallaan. Osallistuvat kyllä, sekin näkyy livestä. Taitaa olla muut jotka enemmän sääntöjä rikkoneet, jos ihan tarkkoja ollaan eikä haluta vain keskityä mustamaalaamaan.
Miksi päiväkirjahuoneen ovikellon soittamisesta pitäisi rankaista, sisälle pääsemättä siellä ovat olleet ainakin Krisu, Ville, Anu, Kimmo, Helmeri ja Tupu. Kaikille samat säännöt, eikse niin ollut?
Pitkin lattioita tuolla makailee Tarina ja Kevin, eilen aj toissapäivänä mm. kylppärin lattialla, mutta oli tosi viihdyttävää koska ei ollut Eevis. Terassilla makailivat Ville ja Krisu, viihdytti myös, koska ei ollut Jukka, niinkö??
Jokaisella kaudella on ollut mainitsemaasi naintia enemmän ja useampien välillä kuin nyt ja näytetty enemään ja tarkemmin kuin nyt. Miksi muuten kytätä ja paheksua toisten peitonaluspuuhia, ei kai siihen kukaan pakota, nytkin käytössä kaksi kamerakuvaa ja sulkeakin voi.
”Osallistuvat kyllä, sekin näkyy livestä.” En tiedä, onko mulle näytetty eri materiaalia, koska aktiivisesta 24/7:n seuraamisesta huolimatta en ole tuota osallistumista nähnyt. Sen sijaan näin mm. että Eevis ja Jukka totesivat keittiön lattian olevan likainen ja täynnä roskia, ja huusivat sitten Villen paikalle siivoamaan. Eilen Eevis oli kuulemma tiskannut pari kattilaa, mutta ei tuo minusta riitä kompensoimaan sitä, että muun ajan vaan makaa.
Panemista on ollut joka kaudella, mutta Eeviksen ja Jukan usein harrastamaa muiden seurassa runkkaamista en ainakaan itse muilla kausilla nähnyt. Tai kiukuttelua ja uhkauksia lähteä talosta, jos ei pääse ”jyystämään”. Ja nuo asiathan katsojia vaivaavat, ei se itse paneminen. Mä en ainakaan tarkoituksella katso Eeviksen ja Jukan touhuja, mutta vaikea niiltä on välttyäkään, kun touhuilevat jatkuvasti kaikkien asukkaiden ollessa kokoontuneena samaan paikkaan.
Valikoiva näkö ja valikoiva kuulo on oivallinen ominaisuus mustamaalajalle!
Katson itse aika satunnaisesti, mutta olen nähnyt mm. eilen Eevis keräsi astioita ruokapöydästä ja tiskasi + pyyhki keittiön pöytiä, viime viikolla puhdisti suihkutilan lattiakaivot ja luuttusi lattioita sekä laittoi vaatteita pyykkikoneeseen sekä pesi käsin useita jonkun muun vaatekappaleita.
Helmerin harjoitellessa jotain tasapainotemppuja olohuoneessa Eevis oli kaverina, samoin Tarinan vetämässä jogassa, yhdessä muiden kanssa laittoi lasimestarin silliä vaikkei siihenkään kaikki tainneet osallistua, opetti osalle eri yrttien nimiä ja käyttötarkoituksia, piti jotain tanssiopetusta Millalle ja Miralle, Helmeri taisi ja Krisu olla myös mukana. Nuo nyt esimerkkeinä.
Itse en ole nähnyt Tarinan tai Kevinin siivoavan tai pesevän pyykkiä koskaan, tai Anun ja Kimmon. Ville on imuroinut, Krisu on imuronut, Timo imuroi. Tupu pyyhkii keittiön pöytiä ja Mira olkkaria.
Malttoivatko paneskelijat olla yöllä asiallisesti vai miten niiden yö meni kun en jaksanut valvoa ja katsoa?
Alan jo epäilemään et Eewis on tuonne palkattu sekatyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Alan jo epäilemään et Eewis on tuonne palkattu sekatyöläinen
Tarkoitin seksityöläinen
Vierailija kirjoitti:
Siis laittaako jotkut pannariin leivinjauhetta? En ole ikinä laittanut. Tuolla suunnittelivat laittavansa jopa hiivaa leivinjauheen tilalle pannariin 😂
Tämä menee nyt ihan sivuun aiheesta, mutta menköön: kokeilepa laittaa teelusikallinen leivinjauhetta litran pannaritaikinaan. Lisää kuohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat muutamat Eeva-Leenan sukulaiset ja kaverit suoltavat puolustuspuheita tänne. Ilmainen neuvo: ei auta. Valtaosa ohjelman katsojista ei voi sietää Eeva-Leenan puheita ja tekoja talossa. Siinä ei vetoaminen mihinkään seksuaaliseen vapauteen tai Mensan jäsenyyteen auta.
Saisinko nähdä tutkimuksen, jossa tämä valtaosa vahvistetaan?
Itse olen sitä mieltä, että täällä hyppysellinen bb:n katsojia kirjoittelee ja suurin osa ohjelmaa seuraavista ei. On olemassa fiksumpiakin Bb-keskustelufoorumeita mutta varmaan siksi olettekin täällä, kun tää on se paikka missä menee läpi kaikenmaailman läyhäämiset ilman perusteluita.
Mitään virallista tutkimusta Eeva-Leena Keskisen kansansuosiosta ei ainakaan toistaiseksi ole, ymmärrät varmaan. Miksi sinä muuten olet tällä foorumilla?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle joka sanoit miettikää eeva-leena vanhempia. Me ei kuule olla vastuussa heidän onnellisuudesta 😋
Miten eeva-Leenan vanhemmat tähän liittyy? Eräille kaikki on sallittua haukkumiskampanjoissaan.
Joku täällä ihmettelee miten joitain voi ärsyttää toisten paneskelu niin paljon.
Tässä ei olisi varmasti mitään ongelmaa jos kyseinen akti tapahtuisi vaikka kerran iltaisin huomaamattomasti muiden asukkaiden silmistä, MUTTA, kyseinen pari kiehnää 24/7, joko siellä p*llussa on sormi tai varvas. Lipovat huuliaan ja katsovat toisiaan kiimankatseella vähän väliä. Ovat viltin alla koko ajan, varsinkin Eevis. Eevis ei oikeasti tee mitään muuta kuin makaa. Tämän lisäksi hän tuo puheessaan koko ajan esille seksiä tai viime yön tapahtumia Jukan kanssa jnejne.
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan saavat tupakit takaisin
Toivottavasti ei koskaan ja päälle tulisi vielä kiroilukielto. Päästäs tosta vi••ja huutelevasta päällepäsmäristä jolla EI IKINÄ ole asiat hyvin ellei kädessä ole viinapullo.
Villen mielestä gluteeniton ja maidoton maistuu perälle.
Kuvailisipa joku joskus miltä se gluteeni maistuu, kun en itse ole koskaan pystynyt maistamaan,
äärimmäistä herkkua tuntuu monille olevan.
Ärsyttää Anu joka olettaa että kaikille tehdään gluteeniton ja maidoton ruoka koska hän haluaa syödä niin.
Vierailija kirjoitti:
24/7
Wow, Kiitti BB ja kommentoija !!!!
Juuri kaipailin et näkis kerrankin 24/7 , tämä tuli tilauksesta.
Krisu juttelee kaikenlaista, mutta toi pariskunnan loikoilu ja hiplailu ärsyttää.
BB tuo nyt paikalle pakkaa sekoittaa niitä pienipyllysiä naisia ja joku komea mies josta naiset alkaisivat tappelemaan (+ homot myös) toimintaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoiva näkö ja valikoiva kuulo on oivallinen ominaisuus mustamaalajalle!
Katson itse aika satunnaisesti, mutta olen nähnyt mm. eilen Eevis keräsi astioita ruokapöydästä ja tiskasi + pyyhki keittiön pöytiä, viime viikolla puhdisti suihkutilan lattiakaivot ja luuttusi lattioita sekä laittoi vaatteita pyykkikoneeseen sekä pesi käsin useita jonkun muun vaatekappaleita.
Helmerin harjoitellessa jotain tasapainotemppuja olohuoneessa Eevis oli kaverina, samoin Tarinan vetämässä jogassa, yhdessä muiden kanssa laittoi lasimestarin silliä vaikkei siihenkään kaikki tainneet osallistua, opetti osalle eri yrttien nimiä ja käyttötarkoituksia, piti jotain tanssiopetusta Millalle ja Miralle, Helmeri taisi ja Krisu olla myös mukana. Nuo nyt esimerkkeinä.
Itse en ole nähnyt Tarinan tai Kevinin siivoavan tai pesevän pyykkiä koskaan, tai Anun ja Kimmon. Ville on imuroinut, Krisu on imuronut, Timo imuroi. Tupu pyyhkii keittiön pöytiä ja Mira olkkaria.
Ne Eeviksen viime viikkoiset luuttuamiset ja pyykinpesut ym. johtuivat siitä, että hänelle, Villelle ja Helmerille annettiin tehtävä siivota talo ja palvella muita. Vapaaehtoisesti en ole nähnyt siivoavan, ja itsekin on sanonut tuolla muille, että häntä voi pyytää sitten siivoamaan, jos alkaa häiritä. Itse ei siis ole siitä kovin kiinnostunut, eikä koe yhteisten kotitöiden olevan ollenkaan hänen murheensa.
AMEN.