BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
No missä näkyy Narinan rinnat? yhden kerran näin vilauksena alussa kun kävi suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Te joista seksin harrastaminen on noin kuohuttavaa, oletteko itse niitä jotka ei ikinä pane vai mistä tässä hysteriassa on kyse?
Minua kuvottaa se, että seksi tuntuu olevan noille kahdelle tällä hetkellä tärkeintä talossa. Suunnitellaan muiden kuullen missä voitaisiin jyystää seuraavaksi, sormetetaan jatkuvasti peiton alla muiden nähden, ajetaan muita pois huoneesta silloin kun pitää päästä jyystämään, kiukutellaan BB:lle kun ei pääsekään jyystämään...
Anu Millalle: tässä on meidän gluteenittomien pannari tulossa, tässä on vaan yksi muna niin säkin voit syödä. Mira: joo mut älä laita maitoo.
Eli ei talossa ole yhtään aitoa vegaania, pelkkää teatteria, ilmeisesti muodin tai vallalla olevan hipsterikäsityksen vuoksi, koska vaan on hyväksyttävämpää ilmoittaa olevansa vegaani,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat muutamat Eeva-Leenan sukulaiset ja kaverit suoltavat puolustuspuheita tänne. Ilmainen neuvo: ei auta. Valtaosa ohjelman katsojista ei voi sietää Eeva-Leenan puheita ja tekoja talossa. Siinä ei vetoaminen mihinkään seksuaaliseen vapauteen tai Mensan jäsenyyteen auta.
Saisinko nähdä tutkimuksen, jossa tämä valtaosa vahvistetaan?
Itse olen sitä mieltä, että täällä hyppysellinen bb:n katsojia kirjoittelee ja suurin osa ohjelmaa seuraavista ei. On olemassa fiksumpiakin Bb-keskustelufoorumeita mutta varmaan siksi olettekin täällä, kun tää on se paikka missä menee läpi kaikenmaailman läyhäämiset ilman perusteluita.
Suosittelen liittymään Big Brother Suomi 24/7 -Facebook-ryhmään. https://www.facebook.com/groups/22331762277/ Siellä on "gallupeja" esim. Keskisen Eeva-Leenaan liittyen. Satoja vastaajia omilla nimillään ja profiileillaan. Valtaosa on aivan oikea sana tässä tapauksessa.
Kun tuolla on monia muita joita ei siivoamiset ja ruoanlaitot kiinnosta, niin miksi koko Suomen pitäisi repiä vaatteitaa raivosta juuri Eeviksen takia. Sitä en tajua. Käy tosi vanhaksi tästä asiasta jankkaaminen vähitellen.
Millon ne on runkanneet toisiaan toisten nähden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joista seksin harrastaminen on noin kuohuttavaa, oletteko itse niitä jotka ei ikinä pane vai mistä tässä hysteriassa on kyse?
Minua kuvottaa se, että seksi tuntuu olevan noille kahdelle tällä hetkellä tärkeintä talossa. Suunnitellaan muiden kuullen missä voitaisiin jyystää seuraavaksi, sormetetaan jatkuvasti peiton alla muiden nähden, ajetaan muita pois huoneesta silloin kun pitää päästä jyystämään, kiukutellaan BB:lle kun ei pääsekään jyystämään...
Miksi sä sitten mietit sitä kokoajan, miksi katsot, miksi kirjoitat siitä???
Aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja noi tarinan riipparit, mitä esittelee tuol iha yleisesti😫
kyllä esittelisin minäkin jos moiset omistaisin. t. katkera aa-kuppinen lauta (samanlaiset kun millalla/kevinillä)
Vierailija kirjoitti:
No missä näkyy Narinan rinnat? yhden kerran näin vilauksena alussa kun kävi suihkussa.
Tossa aamulla vaihto paitaa ja rintsikoita helmerin nenän eessä makuuhuonees, helkku naama punasena ei tieny minne kattoa, ku tämä lollojaa esitteli, ei paljoo ujostele se tyttö
Vierailija kirjoitti:
Voit olla varma että joka liikahdus peiton alla tulkitaan runkkaamiseksi. Ja silmä kovana tuijotetaan. Sitten on mieli pahoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kuvottaa se, että te katsotte ihan vapaaehtoisesti ostamaltanne kanavalta jonkun random nuoren parin peiton alla oleilua silmä kovana havaitaksenne liikehdintää. Vaihtoehtojakin tolle kun on.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti olen aivan itsekin nähnyt. Peiton alla tosin. Ja huoneessa oli paljon muita aivan metrin parin päässä. Toisella kertaa näkyi, kun Jukka nosti housujaan ylös jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Helmerikin varmasti toivoo, että olisi nähnyt vain kerran ja vain vilaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti olen aivan itsekin nähnyt. Peiton alla tosin. Ja huoneessa oli paljon muita aivan metrin parin päässä. Toisella kertaa näkyi, kun Jukka nosti housujaan ylös jälkeenpäin.
Pic or did not happen. Täällä on nähty niin paljon sitä miten kärpäsestä tehdään härkänen. Ja housujen nostelu nyt on yksi ihmisen perusliikkeistä liikkeellelähdön jälkeen, siitä ei voi mitään päätellä.
Vaikka Tarinan jutut ärsyttää niin en lähtisi haukkumaan ulkonäköä. Oma valinta käyttääkö rintsikoita vai ei. Itseäni ei haittaa ollenkaan.
Onkohan Helmerillä vauvakuume? Tuota orankiakin niin hoivannut.
Tupu makaa vaan viltin alla taas, äsken makasi terassilla. Käsi liikkuu takamuksen kohdalla,
kuvottaa kun hinkkaa hanuriaan muiden edessä. Hemmi parka, ei ole toipunut Tarinan riippareistakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Tarinan jutut ärsyttää niin en lähtisi haukkumaan ulkonäköä. Oma valinta käyttääkö rintsikoita vai ei. Itseäni ei haittaa ollenkaan.
Kuka haukkunut ulkonäköä?
Tarinalla on riippurinnat = fakta.
Vierailija kirjoitti:
Villen mielestä gluteeniton ja maidoton maistuu perälle.
Kuvailisipa joku joskus miltä se gluteeni maistuu, kun en itse ole koskaan pystynyt maistamaan,
äärimmäistä herkkua tuntuu monille olevan.
Leivissä se gluteeni on just herkkua, sitä on vaikea korvata milllään, kauraleipä ja tattarileipä maistuu todella erilaisille. Ei puhdas vehnäleipä pelkästään hinnan vuoksi ole niin suosittu. Missä muussa ruoanlaitossa nuo sitten käyttää vehnäjauhoa onkin eri asia ? Eivät juuri kokkaa.
Eikö tuolla gluteenia välttävät syö sitten vaan eri leipää?
Nyt ollaan vuodessa 2019.
HALOO!!! En käsitä miten sovinistista porukkaa täällä on.