BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joista seksin harrastaminen on noin kuohuttavaa, oletteko itse niitä jotka ei ikinä pane vai mistä tässä hysteriassa on kyse?
siis onko sun mielestä paneminen omassa rauhassa kahden ihmisen välillä sama kuin paneminen bb-talossa kaiken kansan nähden?
Niin! Kun kaksi kunniallista aviopuolisoa voi panna omassa rauhassa vain pimeässä makuuhuoneessa lauantai-iltaisin saunan ja lottoarvonnan jälkeen. Kaikki muu on hirvittävää, kamalaa riettautta!!!
Kyllä mäkin tiedostan että 60-v pomoni harrastaa seksiä miehensä kanssa mutta he tekevät sen suljettujen ovien takana, eivät BB-talossa kaikkien silmien edessä! Miten joku ei tajua tätä eroa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt Ewiksen osallistuvan mihinkään ns. kotitöihin? Aina vaan makaa viltin alla
On nähnyt jokainen joka seuraa liveä. Eria asia sitten haluaako vain jatkaa mustamaalausta vai kommentoida faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joista seksin harrastaminen on noin kuohuttavaa, oletteko itse niitä jotka ei ikinä pane vai mistä tässä hysteriassa on kyse?
siis onko sun mielestä paneminen omassa rauhassa kahden ihmisen välillä sama kuin paneminen bb-talossa kaiken kansan nähden?
Niin! Kun kaksi kunniallista aviopuolisoa voi panna omassa rauhassa vain pimeässä makuuhuoneessa lauantai-iltaisin saunan ja lottoarvonnan jälkeen. Kaikki muu on hirvittävää, kamalaa riettautta!!!
Kyllä mäkin tiedostan että 60-v pomoni harrastaa seksiä miehensä kanssa mutta he tekevät sen suljettujen ovien takana, eivät BB-talossa kaikkien silmien edessä! Miten joku ei tajua tätä eroa?
Yih, ajatteletko sä koskaan muuta kuin muita ihmisiä harrastamassa seksiä. Häiriintynyttä.
Ehdotus BB:lle: Kun Hiiva-Leena ja Jukkis menevät panemaan vessaan seuraavan kerran, niiden mikit täysille ja vessaäänet muiden kuunneltaviksi makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus BB:lle: Kun Hiiva-Leena ja Jukkis menevät panemaan vessaan seuraavan kerran, niiden mikit täysille ja vessaäänet muiden kuunneltaviksi makkariin.
No tämähän se on just on linjassa teikäläisten vaatimusten kanssa. Mihis se seksuaalinen häirintä nyt jäi? BB saa sitä huolella harrastaa vai, pärstäkertoimen mukaan mennään?
Vierailija kirjoitti:
Tää ois hyvä, ehdottakaa jonnekkin mistä bb näkee. Alkais asukkaita ärsyttämään todenteolla
Eevis joutuu sata varmasti kauppaan juoksemaan😂😂😂
Harmi etten ehdi seurata miten "Eeviksen pahat teot" -database täydentyy. Onko sinne tullut tänään muuta kuin "ei käytä keltaisia ja vaaleanpunaisia vaatteita"?
Ja sitten alkaa itkemään ettei suostu kun tulee niin kiire🍼🍼🍼
Eevis on Helin sisko. Onkohan helikin seksi addikti.
Vierailija kirjoitti:
Harmi etten ehdi seurata miten "Eeviksen pahat teot" -database täydentyy. Onko sinne tullut tänään muuta kuin "ei käytä keltaisia ja vaaleanpunaisia vaatteita"?
Hyvin näytät kerkiivän😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä Eeva-Leenan vanhempia. Päivittäisiä lööppejä suuhunkus*misesta, anaal*seksistä, vessapano*sta jne.
Itse en ole törmännyt tuollaisiin lööppeihin. Voihan olla että Eeva-Leenankin vanhemmat lukevat jotain muuta kuin sinun seuraamiseksi ”uutiskanavia”.
Lehdet Ilta-Sanomat ja Ilta-lehti. Suomen suurimpia molemmat. Vaikket niitä seuraisikaan, muutama miljoona suomalaista seuraa.
Paskapuhetta taas, ei oo ollut lööpeissä mitään,
jossain iltapäivälehtien nettisivujen sivujutuissa, uuu, ketä kiinnostaa??!
Ei ollut paskapuhetta taaskaan. BB-jutut nousseet lähes aina viiden luetuimman jutun joukkoon ja pysyneet niillä sijoilla useita tunteja.
Kuka lukee jotain iltapäivälehtiä ja muuta seiskatasoista juorupaskaa, hah, ompahan on ongelmanne jos tuota pidätte jonain mittarina, mutta muutama miljoona ei todellakaan niitä lue. Jotain realismia edes kun mediakriittisyyttä ei ole.
Ottamatta kantaa julkaisun tasoon, niin todellakin lukee. Sitä ei sinun valheesi pysty muuttamaan. "Iltalehden verkkopalvelu, älypuhelimen uutissovellukset ja painettu sanomalehti tavoittavat keskimäärin 2,34 MILJOONAA ihmistä viikossa".
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten alkaa itkemään ettei suostu kun tulee niin kiire🍼🍼🍼
Kiitos kun päivität tänne henkilökohtaisia fantasioitasi. Ne on niin kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yih, ajatteletko sä koskaan muuta kuin muita ihmisiä harrastamassa seksiä. Häiriintynyttä.
nimenomaan en koska mun ei tarvi koska se ei tapahdu mun silmien edessä televisiossa v tun i diootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nimenomaan en koska mun ei tarvi koska se ei tapahdu mun silmien edessä televisiossa v tun i diootti!
Kuka pakottaa sut sitä katsomaan? Ihan aikuisten oikeasti.
Eevis ulos, Jukka ulos kirjoitti:
Ei kai noissa Jukan ja Eeviksen puuhissa pelkästään se riso, että jatkuvasti harrastavat seksiä.
Mutta - he ovat menneet BB-taloon kilpailemaan ja osallistumaan. Koko ajan vaan röhnötetään vaakatasossa jossakin nurkassa. Ei osallistuta mihinkään. Rikotaan sääntöjä ja muut voivat saada tästä rangaistuksia.
Miksi BB on niin munaton, että eivät iske kunnon rankkua`? Esim. Eevis vaan meni soittelemaan päiväkirjahuoneen ovikelloa, vaikka käskettiin nukkumaan (en ole katsonut 24/7).
Miettikääpä kuinka viihdyttävä ohjelma olisi, jos kaikki tekisivät Jukan ja Eeviksen tavoin? Maattaisiin vain pitkin lattioita päivät pitkät ja yöt naitaisiin?
Mutta - jokainen kilpailee tavallaan. Osallistuvat kyllä, sekin näkyy livestä. Taitaa olla muut jotka enemmän sääntöjä rikkoneet, jos ihan tarkkoja ollaan eikä haluta vain keskityä mustamaalaamaan.
Miksi päiväkirjahuoneen ovikellon soittamisesta pitäisi rankaista, sisälle pääsemättä siellä ovat olleet ainakin Krisu, Ville, Anu, Kimmo, Helmeri ja Tupu. Kaikille samat säännöt, eikse niin ollut?
Pitkin lattioita tuolla makailee Tarina ja Kevin, eilen aj toissapäivänä mm. kylppärin lattialla, mutta oli tosi viihdyttävää koska ei ollut Eevis. Terassilla makailivat Ville ja Krisu, viihdytti myös, koska ei ollut Jukka, niinkö??
Jokaisella kaudella on ollut mainitsemaasi naintia enemmän ja useampien välillä kuin nyt ja näytetty enemään ja tarkemmin kuin nyt. Miksi muuten kytätä ja paheksua toisten peitonaluspuuhia, ei kai siihen kukaan pakota, nytkin käytössä kaksi kamerakuvaa ja sulkeakin voi.
Eikö tapaus-Eevis ala olla jo loppuunkäsitelty? Itse en ainakaan jaksa enää aiheesta lukea.
Omalla kohdalla hermoon käy paljon enemmän Mira. Kaiken kaikkiaan tosi hyvä porukka valittu tänä vuonna ja mielenkiintoinen kausi.
Tasan varmasti noille makoilijoille tulee puuhattavaa ettei kerkee istua!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sut pakottaa siihen teeveen eteen katssomaan toisten seksiä??
Et itse halua etkä itse valitse kanavaa? Ihan tarkkoja jos ollaan noita peitonheilutuspuuhiahan ei ole edes tv-lähetyksessä näytetty vaan vain ruutu plussassa eli joku osti sinulle maksullisen suoratoistopalvelun, avasi BB -kamerat ja pakottaa sut katsomaan. Joopa joo, omia valintoja kaikki.
Ja tuollainen käytös joka päivä näytettävässä tv-sarjassa ei varmasti ole mikään hyvä juttu jos tulevia kumppaneita ajattelee.
Itse en ainakaan lämpeis Jukalle tämän jälkeen